Jump to content



Photo

Kingquad Vs Grizzly


  • This topic is locked This topic is locked
10 replies to this topic

#1 robi

robi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Greschner Robert
  • Telefon:0766800553
  • Marca ATV:Yamaha grizzli 700
  • Numar ATV:TM-15-FJI

Posted 01 May 2012 - 10:55 PM

Am deschis acest topic intrucit sunt dezamagit de ,,cel mai fiabil si legendar atv-Grizzly 700 ''Am inceput sa merg direct pe un KingQuad pe care l-am avut de nou timp de 3,5 ani.Nu am nimic
ce-i reprosa acelui atv timp de 9000 km .In afara de consumabile si filtrul de aer pe care l-am schimbat de nou cu unul k&n, nu am schimbat nimic in afara de burdufe de planetara rupte.L-am vindut
si mi-am luat Grizzly 700 eps.Acum voi incerca sa fac o comparatie intre cele 2 modele ,comparatie facuta strict din punctul meu de vedere,si a propriei experiente.Nu stiu de ce pina acum nu
a incercat sa faca nimeni aceste comparatii caci sunt multi raideri ce au avut ambele modele.Ieri am ramas cu Grizzly pe o panta foarte abrupta, cu botul in jos, pe low.Era o pozitie de echilibru precar.ATV-ul nu a mai vrut sa porneasca.Pina am reusit sa-l aduc din Low in P ,cu motorul nepornit,am blestemat ziua cind mi-am luat Grizzly,si cind am reusit sa-l deblochez din viteza, dupa multe hitineli, inainte si inapoi, era sa-l scap ...definitiv la vale.Am mai si indoit bine levierul de comanda.Asta deoarece vitezele la Grizzly merg penibil.La toate.Trebuie sa-l hitini bine,sa dai din cur ca un iepuras,pt a-i putea schimba viteza, numai ca nu tot timpul acest lucru este posibil.Si stabilitatea este mult sub cea a Kingului,ceea ce e foarte important.Tinind cont ca motorizarile sunt apropiate, nu ne legam de faptul ca unul are cuplu la turatii mici si medii,celalalt la turatii madii spre mari ca
ci este o chestie
de obisnuinta, iar estetica o chestie de gusturi. O sa incerc sa le dau note de la 1 la 10 ,celor 2 atv-uri in citeva puncte importante.Prin acest topic nu vreau sa deranjez pe nimeni, nu vreau vreau sa zgudui nici un orgoliu ci doar sa-i ajutam cu citeva sfaturi din experienta noastra pe cei care ,din acest moment, ar dori sa opteze pt unul din cele 2 modele.
KINGQUAD GRIZZLY
Sasiu 7.5 9
Motorizare 9 9
Schimbator cutie 10 7
Stabilitate(cu aceleasi gume si genti) 8.5 7
Consum Z Z x15%
Centrul de greutate mai jos decit mai sus

Poate daca as fii stiut aceste lucruri dinainte,poate as fii ezitat sa-mi iau Grizzly,deoarece,pt mine ,dupa 4 ani de atv-eala,i-mi doresc pt mine un atv cu o stabilitate cit mai buna,cu o functionare
ireprosabila si facila, mai akes in momente delicate,chiar daca asta presupune un timp de reactie un pic mai mic la motorizare,sau un sasiu mai slab,care trebuie verificat mai des,si intarit .Ca o intimplare sau nu,poate datorita formei bratelor,pe aceleasi trasee,burdufele planetarelor pe Grizzly se rup ,procentual, de mule ,multe ori maj des decit cele de pe Suzuki.
Daca tot am deschis acest subiect, as dori ca cei care cunosc foarte bine ambele atv-uri, sa ne mai ajute cu pareri.Sperind ca nu am lezat pe nimeni thumbsup.gif
la un moment dat prin sudura,in anumite puncte ,de obicei stiute.

  • 0

#2 robi

robi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Greschner Robert
  • Telefon:0766800553
  • Marca ATV:Yamaha grizzli 700
  • Numar ATV:TM-15-FJI

Posted 01 May 2012 - 11:05 PM

Intrucit eu am postat intrun fel si s-a afisat in alt fel, acolo unde este trecut de ex sasiul,prima nota corespunde Kingului(7.5)si a doua pt urs(9) si asa mai departe
  • 0

#3 Stoica Mihai

Stoica Mihai

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 431 posts
  • Gender:Male
  • Location:Poeni - Teleorman
  • Nume real:Stoica Mihai
  • Telefon:0729546316
  • Marca ATV:Arctic Cat 650 H1
  • Numar ATV:TR Poeni 451

Posted 02 May 2012 - 09:42 AM

Sa vedeti la honda pe manual cat de naspa e ... trebuie mereu sa schimbi vitezele ....http://www.youtube.com/watch?v=pB7nGKJtPyw
  • 0

#4 robi

robi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Greschner Robert
  • Telefon:0766800553
  • Marca ATV:Yamaha grizzli 700
  • Numar ATV:TM-15-FJI

Posted 02 May 2012 - 11:07 AM

QUOTE (robi @ May 1 2012, 11:55 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Am deschis acest topic intrucit sunt dezamagit de ,,cel mai fiabil si legendar atv-Grizzly 700 ''Am inceput sa merg direct pe un KingQuad pe care l-am avut de nou timp de 3,5 ani.Nu am nimic
ce-i reprosa acelui atv timp de 9000 km .In afara de consumabile si filtrul de aer pe care l-am schimbat de nou cu unul k&n, nu am schimbat nimic in afara de burdufe de planetara rupte.L-am vindut
si mi-am luat Grizzly 700 eps.Acum voi incerca sa fac o comparatie intre cele 2 modele ,comparatie facuta strict din punctul meu de vedere,si a propriei experiente.Nu stiu de ce pina acum nu
a incercat sa faca nimeni aceste comparatii caci sunt multi raideri ce au avut ambele modele.Ieri am ramas cu Grizzly pe o panta foarte abrupta, cu botul in jos, pe low.Era o pozitie de echilibru precar.ATV-ul nu a mai vrut sa porneasca.Pina am reusit sa-l aduc din Low in P ,cu motorul nepornit,am blestemat ziua cind mi-am luat Grizzly,si cind am reusit sa-l deblochez din viteza, dupa multe hitineli, inainte si inapoi, era sa-l scap ...definitiv la vale.Am mai si indoit bine levierul de comanda.Asta deoarece vitezele la Grizzly merg penibil.La toate.Trebuie sa-l hitini bine,sa dai din cur ca un iepuras,pt a-i putea schimba viteza, numai ca nu tot timpul acest lucru este posibil.Si stabilitatea este mult sub cea a Kingului,ceea ce e foarte important.Tinind cont ca motorizarile sunt apropiate, nu ne legam de faptul ca unul are cuplu la turatii mici si medii,celalalt la turatii madii spre mari ca
ci este o chestie
de obisnuinta, iar estetica o chestie de gusturi. O sa incerc sa le dau note de la 1 la 10 ,celor 2 atv-uri in citeva puncte importante.Prin acest topic nu vreau sa deranjez pe nimeni, nu vreau vreau sa zgudui nici un orgoliu ci doar sa-i ajutam cu citeva sfaturi din experienta noastra pe cei care ,din acest moment, ar dori sa opteze pt unul din cele 2 modele.
KINGQUAD GRIZZLY
Sasiu 7.5 9
Motorizare 9 9
Schimbator cutie 10 7
Stabilitate(cu aceleasi gume si genti) 8.5 7
Consum Z Z x15%
Centrul de greutate mai jos decit mai sus

Poate daca as fii stiut aceste lucruri dinainte,poate as fii ezitat sa-mi iau Grizzly,deoarece,pt mine ,dupa 4 ani de atv-eala,i-mi doresc pt mine un atv cu o stabilitate cit mai buna,cu o functionare
ireprosabila si facila, mai akes in momente delicate,chiar daca asta presupune un timp de reactie un pic mai mic la motorizare,sau un sasiu mai slab,care trebuie verificat mai des,si intarit .Ca o intimplare sau nu,poate datorita formei bratelor,pe aceleasi trasee,burdufele planetarelor pe Grizzly se rup ,procentual, de mule ,multe ori maj des decit cele de pe Suzuki.
Daca tot am deschis acest subiect, as dori ca cei care cunosc foarte bine ambele atv-uri, sa ne mai ajute cu pareri.Sperind ca nu am lezat pe nimeni thumbsup.gif
la un moment dat prin sudura,in anumite puncte ,de obicei stiute.

Daca vreti sa vedeti mesajul cum l-am postat eu dati pe mesajul de mai sus,cel initial un +quote+riplay si veti vedea exact comparatia mea.
  • 0

#5 Ionut Lesovici

Ionut Lesovici

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Offroad in Buzau
  • Nume real:Ionut Lesovici
  • Telefon:0722 555 417
  • Marca ATV:YAMAHA Grizzly
  • Numar ATV:BZ-07-SNH

Posted 02 May 2012 - 12:24 PM

Salut topicul! Si mie mi-ar fi folosit in alegerea utilajului!
Si eu am trecut de la KQ 700 la Grizzly 700 EPS dupa vreo 6-7k km si 3.5 ani, multumit de King, fara defecte.
Imi place Grizzly; ma bucur cand le vad unul langa altul.

Cateva comentarii personale privind cele doua modele:
- consumul la KQ e foarte mic; Grizzly consuma mult mai mult - cred ca turatia e de vina; KQ functioneaza la turatie mai mica (nu e bine pentru transmisia CVT, cureaua facand destul de des zgomotul numit "beltbark"; motorul de Grizzly se tureaza mai mult, fara beltbark dar cu multa benziina papata - ceea ce nu e ok cand esti pe munte si benzinaria departe; eu am minimum o canistra de 4l+ cu mine, in conditiile in care cu KQ nu luam niciodata benzina.
- stabilitatea la KQ e mai buna, fiind mai lung si ochiometric mai lat; la Grizzly ai nevoie de jante sau distantiere pentru a obtine aceeasi stabilitate.
- plasticele carenei sunt mai elastice la KQ - se pastreaza mai bine in timp
- prefer elementele de prindere a carenei la KQ - fara suruburi care iti rup carena, cu cleme mari, rezistente;
- cauciucurile originale de Grizzly sunt net superioare celor de KQ - pentru cine le poarta pe cele originale.
- vitezele la King mergeau destul de prost inainte de rodaj, treaba schimbandu-se complet dupa vreo 2000km; dar si Grizzly la 1000km s-a rodat frumusel, vitezele se schimba mult mai bine, nu mai agata, iese lejer (la KQ schimba clar mai bine - nu pot face o comparatie adevarata avand in vedere faptul ca KQ are acum peste 7000km si e complet rodat pe cand Grizzly nu e inca rodat).
- geometria fata e mai buna la Grizzly, KQ avand un comportament putin dubios in curbe si in curbe cu frana fata; din cate am citit pe net, la KQ cu EPS problema a fost rezolvata.
- la brate mi se pare la Grizzly aduna mai multe chestii - sper sa nu ajung sa sparg burdufurile pentru ca verific des si scot mizeria; problema mare e la noroi - de multe ori nu ai cum sa il scoti de acolo si daca odata cu noroiul ai cules o piatra sau o bucata de sticla burduful e gata.
- Grizzly trage mai brutal; se ridica fata mai usor; favorizeaza riderul sportiv; KQ e mai calm, mai "batranesc"; personal am limitat Gryzzly din cursa acceleratiei - se potriveste mai mult cu stilul meu de mers; prefer calmul KQ-ului.
- bucatile de cauciuc de care tii ghidonul sunt mai moi la KQ - le prefer.
- saua de KQ e mai lunga, favorizand pasagerul; la Grizzly pasagerul atinge mai usor gratarul (portbagajul) spate iar vanataia nodala devine "clasica".
- locul de picioare (scarita) e mai lata la King, ai loc mai mult, mai ales daca ai pasager.
- ambele ATV-uri au pornit mai prost in primii km dupa care KQ porneste "la sfert" iar Grizzly aproape la fel de usor; ambele ATV-uri sunau ciudat la inceput dupa care sunetul motorului si al evacuarii s-a schimbat in bine. In opinia mea, KQ suna mai frumos - chestiune strict personala.
- in baia de ulei de Grizzly pui 2.1l - cu schimb de filtru - iar in cea de KQ pui 3 l - in aceleasi conditii.

Concluzia mea: diferentele nu sunt cer-pamant ci tin, mai degraba, de optiunile personale ale riderului si de cat de des pasagerul intra in peisaj; orice alegere are punctele ei pozitive si negative.
  • 0

#6 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 02 May 2012 - 05:03 PM

- Grizzly trage mai brutal; se ridica fata mai usor; favorizeaza riderul sportiv; KQ e mai calm, mai "batranesc"


smile.gif)))))) Habar n-am ce King ai tu ....de spui ca Yamaha e mai brutal....
  • 0

#7 Dener

Dener

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 93 posts
  • Nume real:Marius Farca
  • Telefon:xxxxx
  • Marca ATV:CAM AM Renegade 1000

Posted 02 May 2012 - 10:02 PM

Un topic interesant , scris de oameni care au avut ambele ATV uri nu doar le au vazut.
Eu sint la al doilea Grizzly si cu KQ m-am dat doar ocazional dar pot sa zic ca in proportie de 90% e chestie de obisnuinta.
Pt mine un lucru hotaritor e stabilitatea, clar KQ e mai stabil dar si lui ii trebe distantiere sau genti care-l latesc.
In rest pot sa zic ca diferentele sint mici intre ele dar cu un mare plus la sasiul de la Grizzly care e net superior.

Ar fii interesant sa scrie cineva o comparatie KQ/Grizzly cu Outlander.
  • 0

#8 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 03 May 2012 - 09:25 AM

Asta cu stabilitatea e relativa. Da, KQ e mai stabil, dar in situatii de stabilitate limita, Grizzly ai sanse sa-l mai aduci pe trasa, KQ-ul odata scapat e dus....
In rest, sunt intr-adevar optiuni personale si tine de obisnuinta. Diferenta mare (si care nu tine de obisnuinta) este la plaja de cuplu, care-l favorizeaza pe urs in condusul mai sportiv.
  • 0

#9 Ionut Lesovici

Ionut Lesovici

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Offroad in Buzau
  • Nume real:Ionut Lesovici
  • Telefon:0722 555 417
  • Marca ATV:YAMAHA Grizzly
  • Numar ATV:BZ-07-SNH

Posted 03 May 2012 - 09:27 AM

QUOTE (engime007 @ May 2 2012, 06:03 PM) <{POST_SNAPBACK}>
- Grizzly trage mai brutal; se ridica fata mai usor; favorizeaza riderul sportiv; KQ e mai calm, mai "batranesc"
smile.gif)))))) Habar n-am ce King ai tu ....de spui ca Yamaha e mai brutal....


@engineme007:
smile.gif
ceea ce am scris constituie strict impresii personale, asa ca va rog sa nu le judecati aspru (nu am facut niciodata liniute cu cele 2 atelaje pentru a masura obiectiv performantele); KQ e 700 (nu 750) si Gryzzly e 700 EPS
smile.gif

Gryzzly e mai scurt si poate de asta tinde sa se ridice mai mult. KQ are roti BH1 26 inch (grele, coboara centrul de greutate) iar Gryzzly are rotile originale. Pozitia pasagerului e "mai spre spate la Gryzzly", ceea ce conduce la deplasarea centrului de greutate spre spate si ridicarea mai usoara pe 2 roti. Acestea sunt motivele la care ma pot gandi pentru a justifica diferenta de comportament a celor 2 ATV-uri. Nu e o comparatie "dreapta", obiectiva, ci doar una intre 2 vehicule "asa cum sunt". Feelingul meu personal ramane, dincolo de aceste diferente, ca Yamaha e mai sportiv, mai brutal, mai rapid daca "dai frau liber gazului" - diferentele sunt mici, nu e ceva care te loveste.
Daca o iau strict pe logica mecanicii KQ pare a functiona la turatii mai mici - mai aproape de feelingul de diesel de la masini; Yamaha se tureaza mai tare si poate de asta pare mai sportiv.

Respect si iubesc cele doua ATV-uri; ambele mi-au oferit momente foarte frumoase; mi se pare interesant sa incerci sa "mirosi" diferentele - "arome unice" ale fiecaruia. Admit orice punct de vedere; sunt convins ca sunt diferente de la KQ la KQ sau de la Grizzly la Gryzzly; KQ-ul despre care vorbesc are 3.5 ani in care s-a rodat "dupa mine" si sunt convins ca alt KQ are alte "rodaje" sau uzuri normale/anormale care il fac sa se comporte intr-un fel anume, diferit de al meu. Poate Kq-ul despre care vorbesc, nefiind alergat, s-a lenevit... dar eu tot "il miros" mai "linistit" decat Gryzzly.
  • 0

#10 larry

larry

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 500 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dambovita
  • Nume real:Larry
  • Telefon:LG
  • Marca ATV:Grizzly 700
  • Numar ATV:XJA

Posted 03 May 2012 - 08:48 PM

Grizzly are o frana de motor superioara celei de pe king quad 700. Asta am observat.

La grizzly oricat l-ai sicana nu reusesti sa-l faci sa scartaie cureaua, nu pot spune acelasi lucru si despre kq.(700)

4x4 de pe grizzly parca nu e la fel de incomod ca cel de pe kq. Adica la kq stiu ca nu-mi dadea voie deloc sa iau curba, la grizzly nu prea am sentimentul asta.

Edited by larry, 03 May 2012 - 08:49 PM.

  • 0

#11 robi

robi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Greschner Robert
  • Telefon:0766800553
  • Marca ATV:Yamaha grizzli 700
  • Numar ATV:TM-15-FJI

Posted 03 May 2012 - 09:40 PM

Frina de motor e mai buna si ca la KQ750, e adevarat,dar tinind cont ca eu am luat aceleasi genti ,adica 4+3 inci pe fata si 2+5 inci pe spate,fara distantiere,si cu gume BH 1 pe 25 de pe KQ si
le-am montat pe Grizzli ,va pot spune ca diferenta de stabilitate se simte de la un anumit nivel in sus.De multe ori pe KQ era nevoie doar sa mut centrul de greutate din corp(fund) pe o parte pe cind la urs trebuie sa ma duc cu totul pe partea respectiva. scooter.gif
Apropo de liniute...nu am facut, dar impresia mea este ca chiar daca nu intrce ursul ,KQ750,cel putin cel care l-am avut eu,nu ramine nici in urma lui thumbup.gif
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto