Jump to content



Photo

Chiptuning - Anulare Filtru De Particule - Dpf/fap Off - Tuningchip Romania


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 AlexBanu

AlexBanu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Alex Banu
  • Telefon:0722942008
  • Marca ATV:CECTEK

Posted 17 September 2012 - 11:11 AM

Chiptuning

Chiptuning-ul face referire la modificarea parametrilor de baza din ECU (calculatorul de injectie) in vederea obtinerii unor performante marite incepand de la 5% pana la 40% in functie de motorizare. Aceasta operatiune consta in copierea softului original, modificarea informatiilor de baza prin intermediul unor soft-uri speciale iar apoi rescrierea acestuia mai exact reprogramarea chip-ului EPROM sau Flash dupa caz cu noile informatii. Aceasta modificare se face diferit in functie de caz unde este posibil se face prin mufa OBD (on board diagnose) a masinii, prin conectarea la pinii calculatorului de injectie sau prin dezlipire citire scriere apoi lipire a chip-ului de pe placa de baza a calculatorului de injectie. Chiptuning-ul se poate efectua pe majoritatea masinilor la ora actuala si efectuat corespunzator, aduce multe avantaje autoturismului dumneavoastra.







Tuningchip poate de asemenea opera modificari si pe modelele echipate cu protocol anti-tuning, in general modelele fabricate dupa anul 2009.

La motoarele aspirate se pot obtine cresteri de putere intre 5-15% din puterea initiala in functie de carburantii folositi. Raspunsul motorului va fi mai bun, consumul va scade cu 10 – 15% si veti ajunge la o viteza maxima (top speed) mai mare decat cea initiala.
La motoarele benzina turbo cresterile de putere se plaseaza intre 20 si 50% din puterea initiala a masinii in functie de motorizare, cresterile de cuplu se plaseaza intre 25 si 50% din valorile initiale iar consumul de carburant scade in conditiile unui regim de lucru normal.
La motoarele turbo diesel cresterile de putere se plaseaza intre 20 si 50% din puterea initiala a masinii in functie de motorizare, cresterile de cuplu se plaseaza intre 25 si 40% din valorile initiale iar consumul de carburant scade cu 10-15% in conditiile unui regim de lucru normal.
Dupa chiptuning scaderile consumului de carburant se plaseaza intre 10 si 12% din consumul initial al motorului in regim de lucru normal. Scaderea consumului de carburant poate fi mai mare sau mai mica in functie de motorizare.
Daca chiptuning-ul este realizat in limitele marjelor impuse de producator la proiectare acesta nu poate afecta in nici un fel functionarea motorului, motoarele vor functiona mai relaxat in regimuri de temperatura mai scazute, ceea ce inseamna o siguranta crescuta in exploatare dupa chiptuning. Valorile procentuale specificate pot fi obtinute in conditiile in care automobilul se afla in parametri optimi de functionare si nu exista alti factori deja existenti care pot cauza scaderea performantelor sau pot duce la defectiuni.
Echipamentele pe care le folosim (ByteShooter, CMD, BDM) sunt licentiate si de ultima generatie asigurand un plus de siguranta realizand back-up-uri pe servere dedicate.

Softurile noastre sunt testate in prealabil si ofera garantia unei bune functionari in conditii de performanta ridicate.
MODELE SI PRETURI AICI: http://www.tuningchi...ele-si-preturi/

DPF Off / Anulare filtru de particule

DPF Off - Firma noastra va ofera posibilitatea anularii (eliminarii) filtrului de particule DPF/FAP (DPF OFF) la motorizarile turbodiesel ce prezinta aceste dispozitive.
Filtrele de particule infundate, neregenerabile creeaza probleme mari la motoarele diesel echipate cu asftel de dispozitive, ca de exemplu:
- pierdere de putere prin post injectie;
- distrugerea motorului prin rulaj frecvent avand postinjectie;
- distrugere turbina prin imposibilitatea evacuarii gazelor
- erori pe bord, martori/becuri aprinse, regim de avarie
- limitare turatii maxim 3000 rpm si viteza maxima redusa
- fum negru datorita regenerarii continue etc.
- costuri enorme pentru inlocuirea filtrului DPF/FAP care la o anumita perioada va trebui schimbat iar
- bani si timp pierdut cu alte solutii inventate precum solutii de curatare minune;, regenerari, spalari.



Iata cam cum arata bucati dintru-un filtru infundat, pentru a va putea face o idee de ce este necesara inlaturarea lui si nu spalare sau regenerare care la un moment dat se vor dovedi a fi inutile.





Singura solutie testata si 100% functionala pentru rezolvarea problemelor de mai sus este anularea (eliminarea) filtrului de particule din SOFT (calculator masina) si FIZICA (eliminarea/inlaturarea sau spargerea lui). In urma acesteia nu vor mai exista nici un fel de probleme cu privire la acel filtru de particule pe parcursul vietii automobilului.



Anularea filtrului de particule pentru motorizarile turbo diesel se face la nivelul softului de gestionare a injectiei electronice (resoftare ECU). Nu intervenim in nici un fel prin modificari fizice sau mecanice ale acestor componente. La cerere, contracost se poate efectua si eliminarea fizica a acestora permitand masinii un regim normal de functionare. Eliminarea fizica a filtrului FAP/DPF la noi reprezinta conditie obligatorie pentru a va putea oferi garantie pentru lucrarea efectuata.
Pretul pentru aceasta operatiune de anulare a DPF-ului (FAP) este acelasi ca al unei operatiuni de chiptuning si incepe de la 250 euro. Anumite motorizari au preturi diferite de cele standard si de aceea va rugam sa ne solicitati oferta pentru fiecare model in parte specificand marca, modelul, motorizare si an de fabricatie.
Aceasta operatiune NU implica si modificarea puterii masinii ci numai anularea filtrului de particule (DPF/FAP Off). Daca se doreste la cerere va putem oferi doar impreuna cu anularea filtrului de particule si un soft de crestere putere la un pret redus.
Durata acestei operatiuni este de appx 45-60 min pentru eliminare din SOFT si de la 60-180 min pentru eliminare fizica.
Aceste operatiuni se efectueaza doar in baza unei programari stabilite de comun acord in prealabil.
Dupa DPF Off masina iese din regimul de avarie si pe bord nu mai ramane nici un martor aprins.
Toate echipamentele si softurile folosite la aceasta operatiune sunt originale si licentiate.

ATENTIE! NU INTERVENIM ASUPRA AUTOMOBILELOR CARE AU MODIFICARI DE SOFT ANTERIOARE (soft putere/dpf-off eronat).




Lista preturi DPF/FAP Off (anulare/eliminare din SOFT)

Marca ECU Motorizari
Pret Alfa/Fiat/Lancia Bosch EDC16 1.9 JTD – Common Rail 250eur
Alfa/Fiat/Lancia Marelli MJD 1.3 MJET – Common Rail 250eur
VW/Audi/ Seat/Skoda Bosch EDC16 1.9 TDI, 2.0 TDI – Pompe Duse 250eur
VW/Audi/ Seat/Skoda Bosch EDC16 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.2 TDI – Common Rail 300eur
VW/Audi/ Seat/Skoda Siemens PPD 2.0 TDI – Pompe Duse 300eur
VW/Audi/ Seat/Skoda Bosch EDC17 2.0 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.2 TDI Common Rail 300eur
BMW Bosch EDC16 2.0d, 2.5d, 3.0d – Common Rail 250eur
BMW Bosch EDC17 2.0d, 2.5d, 3.0d – Common Rail 300eur
Citroen/Peugeot Bosch EDC15 2.0 HDI, 2.2HDI – Common Rail 250eur
Citroen/Peugeot Bosch EDC16 1.6 HDI – Common Rail 250eur
Ford Bosch EDC16 1.6d – Common Rail 250eur
Iveco Bosch EDC16 3.0d – Common Rail 300eur
Mercedes Bosch EDC16 2.0d, 2.2d, 2.7d, 3.0d – Common Rail 300eur
Opel Bosch EDC16 1.9d – Common Rail 250eur
Opel Marelli MJD 1.3 MJET – Common rail 250eur
Nissan/Renault Bosch EDC16 Common Rail 300eur

Pretul DPF/FAP Off (anulare/elliminare FIZICA) – 100 euro

Pentru mai multe detalii privind aceste operatiuni, nu ezitati sa ne contactati.



Tel: 0722.942.008 / 0765.44.64.22
Mail: [email protected]
www.tuningchip.ro

  • 0

#2 piticou

piticou

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 453 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Nume real:piticu
  • Telefon:2450323
  • Marca ATV:Bombardier 800 LTD

Posted 17 September 2012 - 02:15 PM

Faci si la moto chiptuning?
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto