Noul Linhai 300 LC7
#1
Posted 16 December 2006 - 06:06 PM
01.JPG 222.48KB 363 downloads 02.JPG 186.81KB 296 downloads 03.JPG 199.67KB 284 downloads
In plus fata de 300 Classic, in afara design-ului, vine cu un bord electronic, cuplaj electric pentru 4X4 si un ambreiaj mai performant (pana acum este identic cu Anniversary Ed.) iar cireasa de pe tort este o toba sport. Teoretic are si un kit de ambreiaj (la fel ca cel pentru 300 Classic, despre care s-a mai discutat pe forum), dar informatia nu este sigura, deci nu o luati de buna. Cand voi desface unul, confirm.
04.JPG 160.21KB 285 downloads 05.JPG 137.24KB 268 downloads 06.JPG 148.55KB 355 downloads
Ce nu-mi place la el - desi voi schimba 300-le Classic cu un Muddy Racing - este plasticul, cam prea mult si prea expus, si bull-bar-ul cam firav, dar merita sa dau ceva banuti in plus si sa-mi bricolez eu un bull-bar.
#2
Posted 16 December 2006 - 09:03 PM
#3
Posted 16 December 2006 - 09:11 PM
#4
Posted 16 December 2006 - 09:16 PM
Singurele lucruri care imi plac sunt toba,kit-ul de ambreiaj si eventual... saua.Pe astea le pot pune si pe LC6
Care este sistemul prin care cupleaza 4x4 ?
Troliul pe unde o sa mai fie instalat ?
#5
Posted 16 December 2006 - 09:27 PM
Sistemul de cuplare este electromagnetic, iar comanda este pe blocul clapetei de acceleratie. Partea proasta este ca acesta este de plastic, inclusiv clapeta tot de plastic este...
Troliul este montat la fel ca la LC6, numai ca acum are un capac deasupra. Se scoate capacul - este cel cu un desen in genul acesta: |_ T _|, sub sigla "Linhai" de pe bull-bar.
Later Edit: Are un tampon de cauciuc, m-am uitat mai bine . Bordul electronic indica in plus nivelul carburantului si temperatura apei, pe un sistem de bare - ca bateria telefonului. Deci e tot ceva relativ, dar macar este.
Edited by Armadilo, 16 December 2006 - 09:33 PM.
#6
Posted 17 January 2007 - 11:30 AM
[/quote]
Salutare
Am fost ieri sa vad acest model la MotorSide Bucuresti (o sa-l iau si eu cat de curand ... imi place), dar am observat ca nivelul carburantului nu apare pe afisajul digital asa cum ati precizat pe forum. Pana la urma aest model (Linhai 300 Muddy Racing Orange) indica sa nu indica nivelul combustibilului? Intreb pt ca si eu am ramas surprins .. si mi se pare necesar ...
#7
Posted 17 January 2007 - 11:32 AM
#8
Posted 17 January 2007 - 09:40 PM
#9
Posted 27 January 2007 - 01:20 AM
Pai exista un Linhai 4x4 gata modificat.Toba sport,ambreiaj modificat si nu mai stiu ce.Top speed 96km/h.
Probabil ca real in jur de 90 km/h.Mai bine iti iei un quad daca iti place viteza.Vezi Dinli.
Linhai-ul clasic sau anniversary edition nu sar de 70km/h decat la vale
ACESTA ESTE?
#10
Posted 27 January 2007 - 08:26 AM
#11
Posted 27 January 2007 - 12:57 PM
#12
Posted 29 January 2007 - 08:22 AM
#13
Posted 29 January 2007 - 09:41 AM
Doar modelele cu motoare mari trebuie limitate pt a putea fi inmatriculate. 21 CP este (din cate stiu eu) limita pt inmatriculare. Deci Linhai 300 se poate inmatricula fara sa fie "limitat".
#14
Posted 30 January 2007 - 09:45 PM
Pe site-ul de la ActionLand scrie ca Muddy Racing are 26CP si nu precizeaza daca este sau nu inmatriculabil!
#15
Posted 31 January 2007 - 04:30 PM
#16
Posted 01 February 2007 - 12:24 AM
#17
Posted 01 February 2007 - 10:01 AM
Modelul Muddy LC7 Racing Orange este inmatriculabil prin prisma faptului ca kitul de putere, cel care ii da 5 CP in plus se monteaza ulterior, astfel fiind "identificat" ca si acesoriu. In CIV si talon dvs. veti avea trecut to 15 kw adica 21 CP.
Diferentele intre Muddy LC7 si Muddy LC7 Black este numai de optica iar Muddy LC7 Racing Orange are in plus kit-ul de putere de care v-am spus mai sus.
In conditiile astea, eu zic ca Muddy LC7 Racing Orange este o alegere foarte buna!
#18
Posted 01 February 2007 - 10:22 AM
#19
Posted 01 February 2007 - 09:56 PM
LA PRIMA IESIRE S-A RUPT TOBA LA IMBINAREA CU TEAVA DE ESAPAMENT SI BINEINTELES O PIULITA DE LA SCHIMBATORUL DE VITEZE A BINEVOIT SA CADA.
CE BINE CA NU PLEC FARA TRUSA DE CHEI SI REZERVA DE PIULITE PLASTICATE
#20
Posted 15 February 2007 - 08:54 AM