Intretinere Atv
#141
Posted 26 October 2008 - 07:12 PM
mai vedem cum reactioneaza, si mai scriem.
#142
Posted 26 October 2008 - 07:32 PM
PS: Oricum nu poti sa compari un quad cu un ATV, sunt chestii diferite.
Edited by Armadilo, 26 October 2008 - 07:33 PM.
#143
Posted 26 October 2008 - 10:05 PM
mai vedem cum reactioneaza, si mai scriem.
Salutare, felicitari pentru noua achizite, sa-l stapanesti sanatos. Cat te-a ajuns ? nou sau la mana a2a ? asteptam sa revii cu poze la atv-ul meu se merita trecerea de pe quad pe atv ( in cazul de fata: linhai) ? O seara buna
#144
Posted 01 November 2008 - 07:36 PM
Ai mare grija sa nu umbli la amortizoare ca sunt pe gaz si sa nu iei foc
buna poanta cu focul...am avut si eu unul dar era pe cardan.amortizoarele erau hidraulice asa ca..nu am luat foc. ) strange absolut toate piulitele. se desface totul pe ele.dar nu exagera.se rup daca fortezi. prima data am pierdut o roata prin padure... regleaza i unghiurile si greseaza articulatiile. schimba uleiul ca e de kkt cel chinezesc. daca nu trage verifica etansietatile intre carburator si galerie si intre chiulasa si galerie. strange toba de evacuare ca daca se desface se rupe de la vibratii. motorul scria la mine in acte ca e licenta honda.. nu stiu ce era dar dupa 400 d ekm si a dat drumul si tragea binisor. ai faceam la demaraj pe unii cu motoare mai mari. in ce priveste fiabilitatea are acum 7000 de km cel care il are si merge bine,dar l intretine cu ulei bun
#145
Posted 13 November 2008 - 11:15 AM
Salut, am o rugaminte la tine daca tot ai reusit sa gasesti lant (ai reusit sa- repari sau sa gasesti altul nou?)
Ai cumva cunostinta despre o sursa de piese de schimb pentru BASHAN BS200S-7, mi-a cazut un amic cu QUAD-ul si s-a spart suportul de la bordul electronic... si e bine de stiut o sursa de pese sau mai bine zis de cautat inainte de a avea probleme ca sa fii pregatit...
#146
Posted 19 November 2008 - 12:32 AM
pana acuma inca nu pot sa ma pronunt 100% daca quad, sau utilitar, dar faptul ca m-a scos din toate baltile prin care l-am bagat, este un plus. (o balta mai mica)
fiecare este fun in felul lui.
viteza de croaziera prin padure ma cam nemultumeste, dar am inteles ca este limitat, ca sa protejeze motorul pana se face rodajul. oricum quadul a ajuns la un prieten in garaj, ca la mine nu mai este loc. sa stiti ca nu are diferential spate, asa ca se cam comporta ca si bashanu la derapaje, numai ca cu kilele in plus.
mare dezavantaj ca nu se poate cupla 4x4 din mers.
atv-ul l-am luat second, 3200euroi, cu 800km la bord, din care 500 facuti impreuna cu bashanu meu. viteza maxima 77km/h la vale pe sosea, pe drum drept 72km/h (tot sosea).
legat de amortizoarele de bashan, da ar fi trebuit sa aibe gaz in ele, ca sa poti regla taria, cu o pompa speciala pt amortizoare. dar avand in vedre ca sunt copi ale altor modele mai performante, nu tin gazul (sau aerul) in ele. un set de telescoape adevarate, (cu tot cu gaz in ele) undeva pe la jumatata pretului bashanului de nou. daca ar fi avut reglaj pe revenire ca cel de pe spate, ar fi fost mult mai bune, pt ca s-ar fi putut ajusta mai mult.
Attached Files
Edited by claudiu_c, 19 November 2008 - 12:35 AM.
#147
Posted 19 November 2008 - 12:41 AM
Attached Files
#148
Posted 19 November 2008 - 11:49 AM
Limitare ... nu exista pe linhai asta este viteza maxima 75 limitat electronic.
Cat despre scutul ala care e pe bashan cred ca te ajuta mai mult daca era dedesubt nu deasupra
#149
Posted 19 November 2008 - 01:34 PM
#150
Posted 20 November 2008 - 01:17 AM
da corect iluzie optica
#151
Posted 20 November 2008 - 11:27 PM
#152
Posted 27 November 2008 - 11:02 AM
Salut!
Mai ai nevoie de senzor ?
Sau altceva de Bashan ?
Cu stima Paulus
#153
Posted 02 March 2009 - 07:33 PM
#154
Posted 04 March 2009 - 10:50 AM
numai sa le ajustezi un pic din piulita de strangere dupa greutatea ta. nu sunt pe gaz. ar trebui sa fie, dar garnitura de la baza rezervorului nu tine gazul. eu le foloseam un pic mai stranse, ca sa nu se ridice spatele de-o roata in curbe, dar nici prea stranse, sa nu iti rupi mainile pe gropi. vezi tu cu timpul.
#155
Posted 04 March 2009 - 11:49 AM
numai sa le ajustezi un pic din piulita de strangere dupa greutatea ta. nu sunt pe gaz. ar trebui sa fie, dar garnitura de la baza rezervorului nu tine gazul. eu le foloseam un pic mai stranse, ca sa nu se ridice spatele de-o roata in curbe, dar nici prea stranse, sa nu iti rupi mainile pe gropi. vezi tu cu timpul.
Ok mersi mult..dar daca as schimba garnitura? sau... butoiasu ?www.24moto.se , un site..cu piese ptr bashan..si multe altele..
#156
Posted 04 March 2009 - 09:09 PM
#157
Posted 05 March 2009 - 08:04 PM
referitor la telescoape, daca merita sa te stresezi sa mai bagi si aer in ele, parerea mea este ca nu. daca sa le schimbi cu altele mai performante, iarasi nu. oricum telescopul este unul clasic, arc-ulei, aerul avand strict rolul de a intari compresia. compresia fara aer este la minimum setata, daca vrei fa o proba cu telescopul spate si intareste-i compresia de la butonu reglabil de pe el, din partea de sus, si vezi cum intra si iese. si crede-ma ca il vei lasa la minim. asta vorbim despre o folosire a atv-ului offroad. pt o folosire pe asfalt parerea mea este ca este suficient sa intaresti arcurile suficient de mult cat sa nu se incline foarte tare in curbe; repet pt asfalt.
si inca un sfat cumpara-ti un costum impermeabil, pt iesirile cu atv-ul asta primavara...
#158
Posted 05 March 2009 - 09:10 PM
referitor la telescoape, daca merita sa te stresezi sa mai bagi si aer in ele, parerea mea este ca nu. daca sa le schimbi cu altele mai performante, iarasi nu. oricum telescopul este unul clasic, arc-ulei, aerul avand strict rolul de a intari compresia. compresia fara aer este la minimum setata, daca vrei fa o proba cu telescopul spate si intareste-i compresia de la butonu reglabil de pe el, din partea de sus, si vezi cum intra si iese. si crede-ma ca il vei lasa la minim. asta vorbim despre o folosire a atv-ului offroad. pt o folosire pe asfalt parerea mea este ca este suficient sa intaresti arcurile suficient de mult cat sa nu se incline foarte tare in curbe; repet pt asfalt.
si inca un sfat cumpara-ti un costum impermeabil, pt iesirile cu atv-ul asta primavara...
Mersi Mult Claudiu
#159
Posted 07 March 2009 - 12:10 AM
#160
Posted 08 March 2009 - 12:29 AM
pai daca il ingrijezi si ai grija de el te tine destul de mult si prin revizie vrei sa spui schimbul uleiului si a filtrelor...eu stiu ca la 300 600 1000 etc....