Kingquad 450axi
#21
Posted 04 September 2009 - 10:08 AM
#22
Posted 04 September 2009 - 10:47 AM
#23
Posted 04 September 2009 - 11:52 AM
LE: Depuneri de la nitratii de amoniu, aia e in bazin.
Edited by Zoot, 04 September 2009 - 12:01 PM.
#24
Posted 04 September 2009 - 02:40 PM
AI nevoie si de bullbar si de troliu. Fiecare are importanta lui.
#25
Posted 12 September 2009 - 09:55 PM
S-a comportat bine cu cateva nelamuriri. Am urcat o panta foarte abrupta pe LOW 4x4 si destul de lunga prin padure pe jos fiind frunze. Sus in deal am pus pe HIGH si 4x2 si nu mai tragea cum tragea inainte, dupa ceva timp de mers in care nu l-am mai tinut in sarcina i-am dat pedala iar si si-a revenit. Oare ce a avut ?
Alta chestie e cand merg mai in forta incepe sa se auda un tacanit, ca si cum se aude la biciclete cand puneam plastic de pahar cand eram prunci. Se aude mai ales in frana de motor. Nu se aude cand e mai rece motorul, zgomotul aparand doar cand merg in forta ceva vreme. Zgomotul nu se auzea inainte de revizie.
La revizie s-a schimbat filtrul de ulei, uleiul ( Motul Quad 4T 10W 40 Mineral ), ulei Addinolil GS 80 90 diferential fata si spate.
Mecanicul a recomandat uleiul mineral pana la 1000km, e posibil tacanitu ala sa se auda de la ulei ? Era mai bine sintetic ?
Attached Files
#26
Posted 12 September 2009 - 10:21 PM
Nu inteleg de ce ai umblat la grupuri pentru ca, conform manualului de service Suzuki acel ulei se schimba la un an de zile pe spate si la doi pe fata si se verifica nivelul la 6 luni sau 2000km parcursi.
#27
Posted 13 September 2009 - 08:52 AM
Referitor la tacanit nu am inteles prea bine cind se aude(cind accelerezi mai in forta sau la frina de motor?).
#28
Posted 13 September 2009 - 11:14 AM
Uleiul asa a spus mecanicul ca trebuie schimbat, nu eu am vrut. Mi-a si aratat pe surubul de golire cum era stransa pilitura. Sa revin cu el la mecanic si sa puna Mobil 424 in grupul spate ?
#29
Posted 13 September 2009 - 12:05 PM
...eu zic ca ai facut bine ca l-ai schimbat si la grupuri..eu am schimbat la a doua revizie in grupuri (conform manualului de service) si la grupul fata am gasit excesiv de multa pilitura pe surub...oricum e ieftin uleiul pentru grupul fata...deci il poti schimba mai des..
..cauta echivalentul de la Motul (bidon 5 litri...iti ajunge pt 6 schimburi)pentru Mobil Fluid 424 - pentru grupul spate-...asta daca nu vrei sa dai vreo 400 lei pe bidon de 20 litri...e ulei special deoarece frana e in mediu umed...
Edited by yanq, 13 September 2009 - 12:10 PM.
#30
Posted 13 September 2009 - 01:53 PM
#31
Posted 13 September 2009 - 08:30 PM
Emil, o sa pun un scan cu manualul de Suzuki ca sa nu mai fie mai multe pareri despre ce si cum cu schimburile la KQ
#32
Posted 13 September 2009 - 09:03 PM
#33
Posted 13 September 2009 - 09:12 PM
#34
Posted 13 September 2009 - 09:43 PM
For severe and shock loaded differential
operations, Esso Gear Oil GX Extra is
recommended. MARVELUBE Gear Oil 80W-90
must not be used in automatic or power shift
transmissions, hydrostatic drives or systems
which include the lubrication of wet brakes and
clutches.
deci fara alte uleiuri in diferentialul spate.
#35
Posted 13 September 2009 - 10:18 PM
..legat de respectarea tipurilor de ulei e clar ca trebuie urmate indicatiile producatorului...
..in ceea ce priveste intervalul de schimburi de uleiuri...lasand la o parte modul de exploatare (care daca este "intens" necesita intervale mai scurte), sunt de parere ca trebuie shimbat si la grupuri la prima revizie...cel putin grupul fata e clar ca nu e rodat pe stand atata timp cat si colegul nostru a gasit pilitura , cat si eu la a doua revizie cand am facut primul schimb in grupuri...nu stiu daca am mai scris dar eu am gasit cam 1cm cub de pilitura (se omogenizase in varful surubului ca o vaselina foarte "groasa")...tinand cont ca pilitura in mare parte apare in primii km de rodaj oare e "indicat" s-o tii acolo pana la 2000 km?
..daca manualul pe care il ai difera de cel care e free pe net te-am ruga in masura timpului daca poti sa-l faci accesibil si noua..
Edited by yanq, 13 September 2009 - 10:21 PM.
#36
Posted 14 September 2009 - 12:45 PM
Uleiul in grupul spate am sa-l las 80W-90 pana la 1000 si posibil sa pun tot acelasi tip si dupa. Singura diferenta intre cel fata si spate este frana pe disc umed care de la vascozitatea mai crescuta a uleiului nu cred ca se strica sau mai bine sa cedeze frana decat grupul.
#37
Posted 20 September 2009 - 10:22 PM
Se aude un scartait cand e rece in frana de motor de undeva din partea dreapta din carcasa motorului. Se aude si scos si bagat in viteza. Sunetul se transforma intr-un scartait mai ciudat odata cu incalzirea uleiului da nu se aude asa tare. Acu daca trebuie sa faca asa sau nu sincer nici nu stiu ce sa zic, personal nu imi place deloc cum se aude motorul de suzuki, linhaiul de 300 suna mult mai bine, dar e o parere personala. Sper ca aceste sunete suspecte ( ticaitul de care ziceam in alte posturi ) sunt pentru ca motorul este nou inca si odata cu schimbul de 1000 sau poate-l fac mai repedet si ii bag sintetic de data asta, sa inceteze. Mi-am dat azi casca jos si se aude si mai aiurea, parca e un greieras care tocmai ce a luat extasy. A voastre cum fac?
Attached Files
#38
Posted 22 November 2009 - 05:27 PM
Cei care aveti aparatori ProArmor, reusiti sa curatati frunzele usor ? Azi cred ca am stat 1 ora sa scot namolul si frunzele adunate la aparatorile din spate, cred ca erau 10 kilograme.
Attached Files
#39
Posted 22 November 2009 - 07:22 PM
Cat despre frunze si namol, asta e, iese greu la toti care au protectii la atv.
#40
Posted 10 May 2010 - 08:40 PM
Am dotat bestiuta cu urmatoarele, in ordinea importantei.
1. Troliu HORN TOOLS 1134 kg 120 euro. Pentru cat am dat pe el eu zic ca e bun plus ca mai am unul de rezerva daca se strica ( nu prea se inghesuie lumea sa-l cumpere pe ala care mi-a ramas ). Pentru placa de montaj, am luat un carton, le-am decupat pe dimensiunile golului si la-am dat la cineva sa-l faca din otel. Banuiesc ca asta este metoda aleasa de toti care si-au montat troliu pe Kingquad, exceptand cei care aveau deja placa de montaj.
2. Gps Garmin 60Csx 299 USD, suport de fixare Ram Mount 30 USD
3. Camera video Contour HD 250 USD. Camera o pot pune si pe casca sau pe suportul GPS-ului. Imi pare rau ca nu am luat doi suporti, poate data viitoare. Filmare se poate vedea in LINK.
4. Husa 29 USD - de asta sunt cel mai mandru, nu mai sta saracul in ploaie, vant, zapada.
5. Indicator presiune digital. 7 USD
A mai primit si niste oglinzi, da astea is mai vechi si nu merita amintite
Attached Files
Edited by Zoot, 10 May 2010 - 08:41 PM.