....care sa tina sculele?
Ce Uleiuri Folosim ?
#21
Posted 26 November 2009 - 09:51 AM
#22
Posted 26 November 2009 - 01:51 PM
Hai ca sunt off-topic si-mi dau singur avertisment
Chiar imi pregateam ce iau cu mine cand vin la Sacele, uitasem de uleiul pentru grupul spate.
#23
Posted 29 November 2009 - 12:00 AM
Ulei am luat Motul Powerquad 4T 10w-40 si filtru K&N
Ce ziceti am facut o alegere buna sau nu ??? Macar sa stiu si pe viitor.
Mersi mult
Edited by Omu cu BOMBARDIER, 29 November 2009 - 12:05 AM.
#24
Posted 03 December 2009 - 05:11 PM
http://www.yacco-lub...p?id=207&ids=20
E uleiul cu cea mai mare plaja de temperatura utila din ceea ce am gasit pana acum...5w50 nu am gasit la nimeni...
#25
Posted 03 December 2009 - 05:50 PM
http://www.yacco-lub...p?id=207&ids=20
E uleiul cu cea mai mare plaja de temperatura utila din ceea ce am gasit pana acum...5w50 nu am gasit la nimeni...
fff bun/numai acest tip folosesc de peste 16.000km la kq
#26
Posted 03 December 2009 - 06:26 PM
Inca ceva: in manual la BF se specifica ca pentru grupul fata sa se foloseasca "engine oil", adica ulei folosit si pentru motor ! Daca optez pentru 10w50 pentru motor si il folosesc si in diferentialul fata, la un indice de "50" pentru viscozitatea la cald, nu va fi prea fluid? Nu exista riscul ca pinioanele sa rupa filmul de ulei si sa nu aiba suficienta ungere ?
Stiu ca teoria spune ca in diferentialele obisnuite gen masini 4x4 sa se foloseasca un 80w90 !!! si de asta va cer sfatul...
Pls, un sfat !
#27
Posted 03 December 2009 - 06:30 PM
Totusi, tinand cont de tolerantele angrenajelor dintr-un grup mi se pare cam subtire uleiul de motor.
#28
Posted 03 December 2009 - 07:13 PM
Inca ceva: in manual la BF se specifica ca pentru grupul fata sa se foloseasca "engine oil", adica ulei folosit si pentru motor ! Daca optez pentru 10w50 pentru motor si il folosesc si in diferentialul fata, la un indice de "50" pentru viscozitatea la cald, nu va fi prea fluid? Nu exista riscul ca pinioanele sa rupa filmul de ulei si sa nu aiba suficienta ungere ?
Stiu ca teoria spune ca in diferentialele obisnuite gen masini 4x4 sa se foloseasca un 80w90 !!! si de asta va cer sfatul...
Pls, un sfat !
Norian, de ce nu pui ulei 0W30 in grup?
#29
Posted 03 December 2009 - 08:32 PM
Inca ceva: in manual la BF se specifica ca pentru grupul fata sa se foloseasca "engine oil", adica ulei folosit si pentru motor ! Daca optez pentru 10w50 pentru motor si il folosesc si in diferentialul fata, la un indice de "50" pentru viscozitatea la cald, nu va fi prea fluid? Nu exista riscul ca pinioanele sa rupa filmul de ulei si sa nu aiba suficienta ungere ?
Stiu ca teoria spune ca in diferentialele obisnuite gen masini 4x4 sa se foloseasca un 80w90 !!! si de asta va cer sfatul...
Pls, un sfat !
Se pare ca e recomandat ulei 10-40,mai verifica pe net
Edited by revo, 03 December 2009 - 08:35 PM.
#30
Posted 04 December 2009 - 10:10 AM
Bag 10w50 in motor si 10w40 in dif fata.
Pentru spate am gasit Mobilfluid 424, exact ce scrie in carte.
M-am rezolvat
#31
Posted 11 April 2010 - 01:59 PM
ca am cam putin si am lasat cartea la tara si pana la vara in iulie n-am cum sa fac rost de ea si as vrea ca pana atunci sa imi cumpar uleiu...
ca in tg neamt nu am idee de unde sa fac rost de ulei... :-??
Edited by Bieka, 11 April 2010 - 02:01 PM.
#32 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 12 April 2010 - 09:47 AM
Dar pentru motoarele quadurilor alea tari 400-450-525-700e bine pus MOTUL 300V FACTORY LINE este un ulei pentru motoare care ajung si la 16mii de RPM
Asta a fost alegerea mea dupa ce m-am sfatuit cu un domnul szillard de la www.endurogaraj.ro (el are KX450F cross acelasi cu KFXul meu si dea aici piese motor recomandate de el )
am mai pus HIFLO filtru ulei si K&N filtru aer!
#33
Posted 12 April 2010 - 04:09 PM
#34
Posted 12 April 2010 - 07:27 PM
Am vrut sa bag Putoline Quad RF4+ dar n-aveau pe stoc, si parca nici nu vroiau sa aduca.
#35
Posted 12 April 2010 - 09:33 PM
#36
Posted 13 April 2010 - 12:09 PM
#37
Posted 13 April 2010 - 07:39 PM
#38
Posted 13 April 2010 - 08:27 PM
la grup fatza mobil 80w90 de transmisie. Merge struna. De obicei cand il porneam o lua cam din a doua cheie pt ca nu il lasam eu sa dea prea mult peste cap la prima cheie, dar acum nici nu am apucat sa bag cheia bine ca a si pornit la sfertul primei chei. Merge brici. Motocicleta scrie pe el
#39
Posted 13 April 2010 - 11:01 PM
a comandat un prieten o cantitate mai mare cred ca la http://www.motocicle...category_id=193 (am impresia ca ei sunt reprezentanti putoline in RO)
3 L Quad RF4 + transport Buc-Bv m-au costat 100 RON
#40 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 14 April 2010 - 11:29 PM
eu recomand tot Motul, sau ce puneam eu la cel vechi CASTROL, si apropo pentru quadisti cica cea mai buna solutie de gresat lantul este de la castrol/ eu deocamdata dau cu motul off-road chain lube!