Urata Cazatura
#1
Postat 14 decembrie 2011 - 03:26
Si eu merg de obicei tare cu atv-ul , dar dupa ce am vazut faza asta m-a cam pus pe ganduri ...
Eu zic ca a avut mult noroc ...
#2
Postat 14 decembrie 2011 - 05:04
Depinde unde hotaresti sa mergi mai tare, daca ai vizibilitate in fata e ok, trebuie sa te gandesti ca daca e o curba dupa care nu vezi si tu vii cu 50 la ora si dupa curba sunt masini parcate sau oameni care traverseaza ai incurcat-o. Si pe stradute laterale la fel, daca iti sare un copil de dupa o masina si il lovesti ti-ai distrus viata.
Aceasta postare a fost editata de ionescu liviu: 14 decembrie 2011 - 05:08
#3
Postat 14 decembrie 2011 - 05:18
Si eu merg de obicei tare cu atv-ul , dar dupa ce am vazut faza asta m-a cam pus pe ganduri ...
Eu zic ca a avut mult noroc ...
Poti sa mergi cat vrei de tare,numai sa stii pe unde si cand si cum.In cazul de fata,pentru curba aceea a avut viteza prea mare,dupa saritura s-a panicat si a blocat franele.Daca nu tragea de ghidon nu se mai intampla nimic.Tipul care filmeaza,mare dobitoc,stiind ca vine tare statea in mijlocul drumului sa il filmeze.
#4
Postat 14 decembrie 2011 - 08:31
Si piciorul si l-o prins naspa acolo
Aceasta postare a fost editata de bLaStEr: 14 decembrie 2011 - 08:32
#5
Postat 14 decembrie 2011 - 08:33
Am inteles si ce inseamna protectiile ... ghete de cross neaparat , fara ele avea piciorul rupt clar .
Sa auzim numai de bine !!!
#6
Postat 14 decembrie 2011 - 09:27
#7
Postat 14 decembrie 2011 - 10:25
si nu uita un lucru foarte important : este un suzuki !!! saritura de elan este tipica pentru king quad de 650/700
#8
Postat 14 decembrie 2011 - 10:40
Ce vrei sa spui?
Grizzly se inoada si mai si la faze din astea.
Filmul e vechi, a mai fost postat pe alt topic.
#9
Postat 14 decembrie 2011 - 10:48
Oricum m-a marcat filmulteul in mai multe privinte si m-a facut sa ma gandesc la multe lucruri in ceea ce priveste echipamentul .
#10
Postat 15 decembrie 2011 - 09:58
Grizzly se inoada si mai si la faze din astea.
Filmul e vechi, a mai fost postat pe alt topic.
Cristi,ma dau pe grizzly de 3 ani si pot sa spun ca niciodata nu sa comportat asa,am avut ocazia sa-l testez in multe ipostaze...
si suzi se comporta asa (tipic) modelele 650/700
daca tu te dai pe 750 sa sti ca deja este o diferenta.
intreaba posesorii de suzi care si-au rupt clavicule din cauza asta...
#11
Postat 15 decembrie 2011 - 10:38
Aceasta postare a fost editata de ionescu liviu: 15 decembrie 2011 - 10:39
#12
Postat 15 decembrie 2011 - 08:42
Posibil sa ai dreptate tu intr-un fel. Anume ca la Grizzly, fiind EPS, e mai usor de corectat.
Ce zice Liviu mai sus e corect. Si eu, pana sa o comit, criticam foarte usor. Cand am vazut cat de usor si prosteste poti sa ti-o iei, sunt mai rezervat
#13
Postat 16 decembrie 2011 - 12:14
#14
Postat 16 decembrie 2011 - 09:06
Atvistul s-a panicat si a tras de ghidon, daca lasa acceleratia si frana usor, poate se tamponau usor.
#15
Postat 16 decembrie 2011 - 10:33
si suzi se comporta asa (tipic) modelele 650/700
daca tu te dai pe 750 sa sti ca deja este o diferenta.
intreaba posesorii de suzi care si-au rupt clavicule din cauza asta...
Intr-adevar, kingul 700 are tendinta de a baga roata sub el la viraje bruste si se intoarce una-doua, dar in cazul asta, nu a fost vorba de asa ceva, a fost doar o manevra gresita. La modul in care a virat, patea la fel cu orice atv.
#16
Postat 16 decembrie 2011 - 11:04
Toate acestea combinate indiferent de marca ATV-ului nu cred ca puteau duce la altceva!
#17
Postat 16 decembrie 2011 - 11:12
Aproape orice atv de un loc cum e suzi face acelasi lucru. Mai mult sau mai putin brutal, dar eu cu care am mers, la toate am simtit chestia asta.
Ei, la CFmoto A sau la Bomba cu doua locuri, e altceva in mod clar.
#18
Postat 16 decembrie 2011 - 11:41
Am si uitat de cand am trecut si eu prin asta - dar la mine pricina a fost o rebela radacina care la doar 10km la ora m-a trimis in lumea viselor iar apoi cu clavicula in pioneze - nu pot sa va spun - nici nu puteam sa rad - era o povara si asta ,ca sa nu mai spun ca dormeam iepureste .
Cred ca o mare parte din noi au trecut - sau vor trece prin asta , important e sa fie cat mai usor , fara urmari grave si mai ales sa o putem lua de la inceput.
#19
Postat 17 decembrie 2011 - 04:52
Ei, la CFmoto A sau la Bomba cu doua locuri, e altceva in mod clar.
Este, dar la kingul de 700 era deja un bug.... La cele de 750 s-a remediat problema si se intampla mult mai greu.
Pe mine m-a ferit Al de sus pana acum ...de fapt m-a ferit de cazaturi in general, incidentele pe care le-am avut pe ATV (rasturnari pe-o parte) nu le prea pot numi cazaturi.....
#20
Postat 18 decembrie 2011 - 08:13
Nici macar pe lateral nu l-am pus , am avut parte de emotii cu el dar nici un incident si sper sa nu vorbesc intr-un ceas rau
P.S. Ma bucur ca in sfarsit incep sa deschid si eu topicuri serioase )