Si eu sunt foarte proaspatul proprietar al unui Linhai Worker 4x4. "Jucaria" mea face parte dintr-un mic grupuletz de "joaca" compus din inca alte 3 Linhai-uri (2 LC6 4x4 si unul aniversar AM).
Noi le-am cumparat de la baietii de la MotorSide (Bucuresti), cre-ca singurii care le finanteaza si prin Tiriac Leasing. Am fost placut impresionat de rapiditatea cu care l-am achizitionat eu pe-al meu. Joia trecuta am primit proforma, vineri am dus dosarul, luni am primit aprobarea, marti am platit avansul, si vineri 1 Dec. la ora 9:00 AM aveam "jucaria" deja in duba cu care venisem s-o ridic.
Dupa un week-end am deja 100 si-un pic de km parcursi...km facuti doar in padurile de pe langa Snagov.
Sunt foarte incantat de el mai ales ca al meu e singurul din grupul nostru care nu are (inca) probleme cu toba (care se stie ca zdrangane la 80% din ele) si functioneaza impecabil. Nu mi s-a incins ambreiajul, nu scoate fum, nimic...
Totusi am avut o singura problema, si-anume: vid in rezervor. Din cauza noroiului abundent, mi s-a infundat aerisitorul rezervorului (eu am banuit ca e furtunasul cu un capat liber care e sub motor pe partea stanga) si se oprea motorul, dar s-a rezolvat imediat.
In rest...100% adrenalina...nu ma asteptam niciodata sa ma distrez atat de bine si sa fiu atat de multumit de un lucru chinezesc, aparent firav.
Totusi si eu as vrea mai multe de la el...un proiector mult mai puternic (ma gandesc la o instalatie de Xenon de 6000K cu un bec H3), plase de protectie pt radiator si faruri, frane mai eficiente sau eventual mai bine reglate (trebuie sa apas foarte tare pe frana fata ca sa ma opresc cat de cat decent) si un motor care sa traga putin mai bine, ma gandeam la o evacuare mai rapida si eventual un amestec mai mare.
In speranta ca nu v-am plictisit atasez si niste poze, facute inainte de innamolire...