Cfmoto Cforce 450S, Addicted
#41
Posted 20 March 2018 - 08:24 PM
#42
Posted 20 March 2018 - 08:31 PM
Vlad, tu vrei să vezi de ce merge ?
Lasă în pace tacheții și nu umbla la motor. Fă-i schimburile ca la carte, dă-i ce-i trebuie și călărește-l. Are doar 3000 km, când ajungi la 20000 mai vorbim.
Dacă ești pasionat de mecanică, fă-l bucăți că n-am ce să mai zic.
Dacă vrei, poți să începi cu variatorul, dă capacul jos și curăță-l, îl sufli pur și simplu cu aer pe poziție și inspectezi cureaua. Dacă vrei o curățare adevărată atunci dă-l jos.
#43
Posted 21 March 2018 - 11:34 AM
Mulțumesc pentru ajutor până acum!
#44
Posted 21 March 2018 - 01:46 PM
Păi, dragul moșului,
Eu nu mă șifonez chiar așa de lesne chiar dacă uneori mă prezint mai scrobit
Nu zice iarăși nimeni că nu este bine să verifici locurile și lucrurile importante, chiar și verificare tacheților intră aici.
Legat de ei, o ureche având ceva talent la muzica motorului tău, îți va spune și fără să scoată capacul chiulasei dacă lucrurile merg bine sau prost.
Mare lucru nu-i însă de-a scoate capacul, dar pune să o facă un meșter în motociclete, recomand sau un mecanic de autoturisme, nu basculante sau tractoare unde jocul se verifică folosind chibritul.
Recomandarea cu variatorul era și ea pe bune, nu doar o glumă
Edited by Horia14, 21 March 2018 - 01:48 PM.
#45
Posted 22 March 2018 - 11:23 AM
#46
Posted 22 March 2018 - 11:55 AM
Nu-i adevărat ! Nu este nimic special la acel filtru de benzină.
Te-a întrebat dacă este pe injecție deoarece el avea acel filtru de benzină din plastic dedicat celor pe carburator și care nu rezistă la presiunea de lucru a pompei.
Poți să pui orice filtru de benzină având carcasa metalică, dedicată pentru mașinile pe injecție și care are cele două ștuțuri cu diametrul de 8mm. (man, renault, etc)
Singura problemă la înlocuirea celui original cu unul dedicat autoturismelor (benzină, nu altceva), este gabaritul. va trebui să cumperi unul care se poate atașa circuitului de pe ATV, să se poată monta fizic, atâta tot chiar dacă este puțin mai mare.
Filtrele auto au dimensiuni mai mari pentru că sunt dedicate unui debit mai mare. Acest lucru nu este un handicap, vei avea pe filtru un debit/cmp mai mic, deci va filtra mai bine la un delta P mai mic.
#47
Posted 04 May 2018 - 06:12 PM
Edited by Addicted, 04 May 2018 - 06:14 PM.
#48
Posted 06 May 2018 - 06:27 AM
Problema este că, de un timp încoace în viraje pocnește dinspre roată ceva și habar nu am ce.
Stii ca ai patru roti, da?
#49
Posted 10 May 2018 - 03:02 PM
#50
Posted 10 May 2018 - 04:18 PM
intai identifica la care roata e pocnitura respectiva, iti sugereaza colegul Pitesti....
apoi sigur iti va putea spune ce sa verifici....
succes!
#51
Posted 10 May 2018 - 07:43 PM
#52
Posted 10 May 2018 - 08:06 PM
#53
Posted 10 May 2018 - 09:33 PM
#54
Posted 10 May 2018 - 11:30 PM
................ cred că știti,...............
nu stiam, doar ce am aflat acuma de la tine.
.................uneori în mers am auzit și în față.
si alteori (banuiesc ca in stationare) de unde se aude daca nu din fata ?
#55
Posted 11 May 2018 - 06:30 AM
Pocneste in timp ce faci manevra de virare sau pocneste si daca continui sa te deplasezi cu rotile deja virate?
Vezi ca nu cumva sa iti fie blocata frana de pe cardan de zici ca iti merge infranat. Suspenda ATV-ul si incearca sa invarti la liber rotile.
De asemeni cu el suspendat vireaza maxim rotile fata si invartele la mana sa constati exact de unde se aude acel pocnit. In principal poate fi din grup sau din capetele de planetara, dar mai poti si alte cauze ... (spre exemplu din articulatiile cardanice daca frana de pe cardan e blocata, doar ca nu are treaba cu viratul ...)
#56
Posted 11 May 2018 - 07:59 AM
Atv-ul l-am suspendat odată și roțile se învârt destul de greu dar bănuiesc că e normal din cauză ca are etrier. O să incerc cea cu viratul și suspendat. Curios, cele de pe față se învârt mai ușor.
#57
Posted 12 May 2018 - 08:48 AM