Outlander Max Xtp 1000
#41
Posted 14 February 2018 - 11:01 AM
#42
Posted 14 February 2018 - 11:14 AM
#43
Posted 14 February 2018 - 11:15 AM
#44
Posted 14 February 2018 - 11:23 AM
#45
Posted 15 February 2018 - 10:57 AM
Voi ce ulei folositi pentru buretele filtrului de aer?
Ce tip de becuri sunt in faza lunga/ scurta. Cumva H3 pe ambele ? Multumesc!
Edited by CHRYS, 15 February 2018 - 12:12 PM.
Corecturi gramaticale+unire postari !
#46
Posted 15 February 2018 - 02:00 PM
Eu pentru filtrul de aer folosesc Motul air filter oil spray A2.Este bun,opreste mizeriile sa intre in filtru si fiind spray se aplica foarte usor pe filtru.
#47
Posted 15 February 2018 - 08:38 PM
Voi ce ulei folositi pentru buretele filtrului de aer?
Ce tip de becuri sunt in faza lunga/ scurta. Cumva H3 pe ambele ? Multumesc!
H11 si HB3 da vezi sa fie de calitate altfel .. 1 bagi apa in far si 2 .. se arde prematur becul ..
Legat de R e o chestie de marketing spun asta din simplul fapt ca in desenul explodat al atv-ului nu vezi biela marita sau piston forjat .. totul este din ECU care din cate am aflat pana acum nu este nimeni in ro care sa isi bage manuteel in el si sa faca treaba bun la pret decent ( precum la masini unde au aparut tot felul de meseriasi care nu stiu ce e resoftarea doar scoaterea de limitari sa arate ca ei pot face acul sa urce pe rosu ) .
Personal mai cautam citeam pe forumul de afara unde sunt multe informatii dar in ultima perioada nu mai am timpul si starea necesara sa stau sa rasfoiesc si sa citesc mi de pagini .... Legat de cei 7 cai ... da se simpt la un numar mic de cai .. 20 30 peste 80 .. chiar nu mai e ceva semnificativ ..
Acum fiecare crede ce vrea .. eu zic ca sunt alte aspecte care conteaza nu cei 7 ponei .. De ex un grup spate mai fiabil , un ambreaj de viscolock mai fiabil ( sau noua varianta de blocare electronica ) un consum mai mic ( mai mic in sensul sa te tina rezervorul o zi fara sa il alimentezi )
Daca filreul este din burete cea mai ok varianta este inpregnarea lui cu ulei special ... A folosit spray de ulei (motul ) si nu am fost foarte mandru de rezultat , Am splat K&N cu kitul lui si la ungere la fel .. dar ..il faci rosu si cam atat filtrarea cam lasa de dorit . Ce imi place e cel din burete .
Daca ai filtrul de hartie peste care este acel burete verde nu recomand sa pui ulei pe el .. De ce ? Simplu , ulei de pe el ajunge pe hartia filtrului si acesta e compromis ( nu mai merge suflat cu aer pt ca uleiul din el retine particulele acolo )
#48
Posted 16 February 2018 - 10:24 AM
Ne-am dar seama dupa sunetul esapamentului
#49
Posted 16 February 2018 - 04:49 PM
???
#50
Posted 16 February 2018 - 04:52 PM
#51
Posted 19 February 2018 - 06:14 PM
Multumesc de raspunsuri!
Edited by CHRYS, 19 February 2018 - 07:19 PM.
#52
Posted 08 March 2018 - 01:25 PM
SAlutare din nou. Continui cu update-ul atv-ului meu:
Saptamana trecuta am facut revizia de 1500 km. Pe langa schimburile normale efectuate am primit si setul de anvelope spate, schimbate in garantie si un contact nou. Dupa o rasturnare usoara pe zapada, cand incercam sa pornesc atv-ul la 2 din 3 incercari imi aparea pe bord ca nu este recunoscuta cheia. Pe langa schimbarea contactului am mai facut si o cheie de rezerva .. ca nu stii niciodata cum ramai prin padure uitandu-te lung la el
In alta ordine de idei enumar mai jos si upgrade-urile care au sosit sau urmeaza sa soseasca :
- Evacuare finala HMF Swamp XL Titan
- Optimizer dedicat HMF
- Filtru de aer twin air
- Set de stickere sa il mai inveselim un pic la culoare
Acum partea de probleme . Evacuarea finala a sosit ieri prima si bineinteles ca nu am mai asteptat optimizerul. Am montat-o si am dat o tura cu atelajul". Am constatat ca merge mai incet decat inainte .. si parca nici acelasi demaraj nu il mai are. inainte am ajuns cu el pe strada la 115 km/h .. acum nici impins nu vrea sa treaca de 107 km/h. Sper ca aceasta " problema sa se rezolve odata cu montarea optimizerului si al filtrului de aer. A mai avut cineva parte de o experienta de genul asta? Are intradevar o logica ce se intampla?
Attached Files
Edited by Lemeu, 08 March 2018 - 01:37 PM.
#53
Posted 08 March 2018 - 05:28 PM
Da , este logic ce se intampla, ai stricat echilibrul dintre admisie si evacuare, adica ai usurat evacuarea gazelor arse prin toba sport dar partea de admisie a ramas la fel.
Dupa ce montezi si optimizer-ul si filtrul de aer ar trebui sa isi intre in parametri. Daca imi aduc aminte bine si optimizer-ul are diverse setari pe el .
#54
Posted 08 March 2018 - 09:37 PM
Salut,
stikerele de unde le-ai luat ? si daca nu e secret, cat au costat? multumesc.
#55
Posted 08 March 2018 - 10:02 PM
Yep, R-ul e versiunea cu si mai multi cai putere, vreo 7 adica.
Acuma, pentru mine ar fi mai important ce au schimbat tehnic vorbind, nu doar rezultatul schimbarilor.
Din cate am inteles e pe partea de soft, ceea ce se potriveste cu ce spune Adi - ca piesele sunt aceleasi.
Motoarele cu "R" au axa cu came marita...in rest sunt identice.
#56
Posted 09 March 2018 - 12:17 AM
Edited by iusau, 09 March 2018 - 12:18 AM.
#57
Posted 13 March 2018 - 10:51 AM
Salutare din nou. Mai jos prezint continuarea epopeei :
Dupa ultima revizie( cea de 1500 km) atv.ul pare limitat. Cand ajung al 105 km/h se aude baraitul" specific unei limitari. Se vede ca atelajul ar mai trage insa este oprit de o limitare electronica. In primele lui zile si pana la aceasta revizie .. reuseam sa ajung pana undeva in jur de 115 - 117 km/h. Dupa ce m-am documentat temeinic, am aflat ca varianta T3 2018 ar fi limitat electronic din fabrica la 105 km/h. Dupa cum vad eu situatia este foarte posibil ca la scrierea celei de a doua chei sa se fi facut si un update de software ceea ce implicit a preluat si limitarea repectiva. Pana sa ajung la aceasta concluzie am tot invartit toate posibilitatile posibile( ba ca este de la evacuare, ba ca este de la optimizer, etc). A ramas acum sa mai merg Vineri pentru inca o diagnoza la Euronautica. Am zis sa scriu aici si despre partea de software in ideea in care sa stiti cand mergeti la reprezentanta, eventual sa transmiteti dealerilor aceasta situatie.
In alta ordine de idei, evacuarea HMF Titan se aude foarte frumos. Nu este foarte zgomotoasa si este un sunet clar mai frumos decat cea stock. Ce nu mai imi place al atelaj este faptul ca servo scartaie destul de tare si nu am reusit sa inteleg inca de ce si se face un joc usor in ghidon relativ repede. In rest bestia este bestie.. cuplu foarte bun, trage bine de tot.
Ca achizitii viitoare ma gandesc tot mai serios la un kit de xenon si portbagajul cu sistem audio de la Can-am.
#58
Posted 13 March 2018 - 10:58 AM
#59
Posted 13 March 2018 - 12:20 PM
Se greseaza cu vaselina siliconica.
Spor
#60
Posted 13 March 2018 - 12:35 PM
Are gresor sau...?