Sfat Achizitie X850 Vs X10 Vs Can Am 650 Xt
#21
Posted 16 January 2019 - 08:09 PM
#22
Posted 16 January 2019 - 08:33 PM
Uite eu l-am gasit asa la prima strigare pe asta de 650 XT care se incadreaza in bugetul tau: https://www.atvrom.r...x-xt-650-t-2019 . Cu siguranta cu putina "foiala" poti obtine / gasi pret ceva mai bun.
Dar daca tu defapt vrei neaparat CF-ul de 850/1000 XC, atunci ala sa fie! ... ca restul argumentelor noastre nu mai conteaza si cel mai important e ca tu sa fii multumit cu alegerea facuta. Noi ne-am dat doar cu parerea daca am fi pusi in locul tau sa alegem. Oricare ar fi ATV-ul ales, important e sa ii respecti limitele si sa ii acorzi intretinerea de care are nevoie, astfel te vei bucura de el si-ti va oferi satisfactiile pe care le cauti.
#23
Posted 16 January 2019 - 08:58 PM
ERAM IRONIC, tocamai ca nu a raspuns nimeni ) dar dupa ce o sa iesim impreuna o sa ma razbun eu cumva
Nu va contrazic ..... daca ma ajutati cu sfaturi si pareri pro/contra pt modele din titlu PROMIT O TURA IN ALUSENI CU ALL INCLUSIV POATE SI O CAZARE DE O NOAPTE !)
Erai nemultumit ca nu ti-a raspuns nimeni, si acuma uite cum s-a incins dicutia pe topicul tau .
PS . Nu uita, mai sus ai promis ceva baietilor !
#24
Posted 17 January 2019 - 12:07 PM
In legatura cu promisiunea ma tin de cuvant !
#25
Posted 17 January 2019 - 12:25 PM
Cu siguranta, dar ne place sa discutam ma gandesc, nu?
Bineinteles, de aceea suntem pe un forum.
#26
Posted 29 January 2019 - 11:49 PM
Plusez si eu pentru CanAm 650.
Max aduce un plus mare de confort, ala scurt e mai agil (nu de la greutate ci de la ampatamentul scurt).
XTP ... nu stiu daca trebuie privid ca pe un luceafar, un XT e la fel de confortabil in schimb nu-l poti intari.
1000 e intradevar incomod la munca prin gospodarie, cu cheie limitata nu rezolvi nimic.
CF-urile nu au nici o treaba cu CanAm urile si asta nu doar referitor la suspensie ci referitor la orice, nici macar culoarea nu e aceeasi .... "copiatul" e pentru reclame si povesti.
... daca ma ajutati cu sfaturi si pareri pro/contra pt modele din titlu PROMIT O TURA IN ALUSENI CU ALL INCLUSIV POATE SI O CAZARE DE O NOAPTE !
Am notat !
Ca vorbim de intretinere la 1000 si extrem, cei ce se dau mai brutal, fac intreceri care schimba cel mai rapid cureaua in padure, unii au ajuns experti ca nu prea exista mocirleala fara curea rupta, cred ca unii ar putea sa o schimbe si legati la ochi, au si cate 2 de rezerva la ei. Visul lor umed e sa ii tina o curea mai mult de 1000 km (vorbim de varianta h.d. de +200 eur) de obicei le rup la 2-3 iesiri cand se lasa cu animaleala.
Ahaaa, deci astia imi intra in curte noaptea si schimba cureaua fara sa stiu ... dupa regula de mai sus deja au cateva intrari clandestine.
Eventual ... sa le spui sa incerce sa puna curele noi .. ca daca le rotesc intre ele pe alea 2 de rezerva ...
Te salut Danut !
Edited by iusau, 29 January 2019 - 11:52 PM.
#27
Posted 30 January 2019 - 12:01 AM
Momentan ma joc cu animalul asta prea mare si prea greu pt ceea ce imi doresc ...
#28
Posted 30 January 2019 - 11:56 AM
Iuliu.
Baietii au degetul gros si acceleratia neincalzita, cred ca le amorteste si nu mai simt cat apasa. Sunt multi care au SBS si la astea pleaca transmisia dupa cele turezi serios. Cu ceva bun simt, se poate si la 1000 sa pastrezi cureaua mai mult, dar nu se compara cu durata de viata de la un 650.
#29
Posted 01 February 2019 - 09:03 PM
#30
Posted 01 February 2019 - 09:33 PM
.......... Altfel din 2017 doar t3b adica nr galben
In opinia ta, cu ce dauneaza numarul galben ?
#31
Posted 01 February 2019 - 10:42 PM
In decembrie cand am vandut vechiul atv si am fost la primarie sa scot fiscal, mi au zis clar: cu numar de la noi mergi doar in corbeanca si ii faci itp doar la rar grivita.
Vin acasa ofticat si chiar dezamagit eu chitit fiind pe outlander max xc 650 la care aveam si un pret f bun. Si incep sa mi imaginez, revizie cu platforma, benzina adusa acasa cu canistra, la munte nu l mai iau... si din cauza aluia de la primarie care nu stia ca pot sa intru si in alte sate dar fara dn si autostrada.
D asta am cf si nu outlander 650
Nu vad nicio problema daca merge si in alte localitati, ba viitorul atv va fi outlander 650
Edited by men_george, 01 February 2019 - 10:47 PM.
#32
Posted 01 February 2019 - 11:26 PM
Ti-am pus oarecum intentionat intrebarea de mai sus pentru a te lamuri o problema rasdiscutata aici pe forum.
Cu numar galben (primarie) poti circula in voie pe unde doresti in tara asta inclusiv DN ,in afara de autostrada si deplasari peste hotare.
Da este adevarat ITP-ul poti sa il faci doar la sediul RAR.
Sa nu mai zic ca, costurile RCA-ului sunt si ele mai ieftine, probabil si impozit (eu platesc 40lei/an numar galben). Pana acum vreo doi ani nu s-a platit impozit deloc.
In privinta canistrei nu ai de ce sa iti faci griji , alimentezi direct in Peco.
#33
Posted 04 February 2019 - 03:40 PM
Am si eu o intrebare, care e diferenta dintre numarul negru(politie) si cel galben(primarie)?
Mie mi s-a spus de catre un sef de politie de la circulatie ca:
- cei cu numere negre au voie pe orice drum in afara de autostrada si drumuri europene.
- cei cu numere galbene au voie doar pe raza comunei de unde au numarul, iar ca sa iasa de pe raza comunei au nevoie de hartie de la primarie ca au voie sa paraseasca comuna si cu destinatia propriu zisa, exact ca orice alt vehicul agricol inmatriculat la primarie.
Acelasi raspuns l-a primit si un prieten cand a intrebat un politist rural.
#34
Posted 04 February 2019 - 04:19 PM
#35
Posted 04 February 2019 - 05:05 PM
Pentru a putea fi sanctionat pentru o anumita abatere trebuie sa si existe un articol de lege !
Acea legenda cu o anumita raza in jurul unei localitati a prins foarte bine la public si s-a intiparit in asa hal ca nu mai reusim sa o combatem.
Au fost nenumarate discutii pe acest forum pe tema acestui subiect , dar pana acuma nu a reusit nimeni sa ne arate si un text de lege in acest sens,
doar : "am auzit ca...".
Personal am ATV-ul "pe primarie" numar galben si nicaieri in certificatul de inregistrare nu scrie sa existe vre-o restrictie de circulatie. ( cu toate ca exista un loc pentru observatii)
#36
Posted 04 February 2019 - 10:07 PM
Sursa: RAROM
Doar ce implica asta trebuie respectat la numere de primarie.
#37
Posted 05 February 2019 - 12:05 AM
Categoria T3 viteza maxima constructiva 40km/h
Am verificat si eu si ai dreptate categoria T3 specifica intr-adevar ca viteza maxima constructiva nu depaseste 40 km/h.
De asemenea am observat ca mai exista o categorie T5 in care se specifica o viteza mai mare de 40km/h.....ma intreb de ce nu sunt incadrate ATV-urile aici ?
PS. ATV-ul meu tot cu numar galben pe primarie nu este incadrat T3 ci este incadrat "Masina autopropulsata pentru lucrari" unde nu mai apare nici o restrictie.........
#38
Posted 13 April 2019 - 12:11 PM
Edited by efg_rider, 13 April 2019 - 12:14 PM.
#39
Posted 09 May 2019 - 10:05 PM
Dar 90% cf moto 1000
#40
Posted 01 June 2019 - 06:30 PM
Eu nu as lua CF.
CF-ul te mulțumește doar dacă îl ai după Linhai.
Iar la atv cp nu sunt totul.
Să-ți dus ceva exemple:
De exemplu polaris 570 pleacă mai tare ca cf 850.(am încercat noi)
Eu am un brute force(are in jur de 50cp) la plecare sau la viteza, cf 850-le rămâne mult în spate.
Deci asta cu caii e puțin subiectivă. (contează greutatea cuplu și multe altele).