Cf Moto 450L Marius
#21
Posted 11 July 2019 - 02:10 PM
#22
Posted 11 July 2019 - 02:28 PM
#23
Posted 11 July 2019 - 07:08 PM
#24
Posted 11 July 2019 - 08:20 PM
#25
Posted 25 July 2019 - 04:10 PM
#26
Posted 28 July 2019 - 09:18 AM
#27
Posted 28 July 2019 - 11:42 AM
#28
Posted 28 July 2019 - 12:18 PM
Am dat capacul la radiator jos la relantiu si din cand in cand creste nivelul de da afara cate un pic,o sa pun un video!
Ar trebuii sa se miste tare apa prin radiator?
Nu pot sa pun video ,imi da eroare!
#29
Posted 28 July 2019 - 12:29 PM
Viteza mare la mișcarea apei nu o sa fie, deoarece trebuie să apuce să se și răcească in radiator, nu ai ceva furtun gâtuit și trece mai dreu apa prin el și atunci rămâne mai mult timp apa in bloc motor și de aceea se încălzește, senzorul pt bec parca este fixat pe chiuloasă sau bloc motor.
#30
Posted 28 July 2019 - 12:29 PM
Face si presiune intradevar,dar nu mare,iese putin pe langa buson cand il desfac,bineinteles cu atentie si incet ,cu manusi in maini!
Cum as putea sa iti trimit un video sa vezi daca e normal sa bulbuce asa antigelu in radiator,de cateodata da afara peste!?
#31
Posted 28 July 2019 - 12:34 PM
Poți trimite pe wattap
Ok dar important este cat se încălzește , deoarece poate fi defect și la temp mica sa se și aprinda
#32
Posted 28 July 2019 - 02:25 PM
Daca se produc bule in vasul de expansiune & se incalzeste peste limita antigelul atunci ai garnitura de chiulasa defecta (strapunsa) si iti ajung gaze din cilindru in circuitul de racire si incalzeste antigelul foarte tare si provoaca bule de gaz in vasul de expansiune si refularea acestuia la turatie mai mare....si cu toate ventilatoarele din lume nu racesti antoigelul...
#33
Posted 28 July 2019 - 02:58 PM
Iti pot pune un video undeva?
#34
Posted 28 July 2019 - 03:06 PM
#35
Posted 28 July 2019 - 04:06 PM
Iti pot pune un video undeva?
Video-ul il incarci pe YouTube si pui aici link-ul.
#37
Posted 28 July 2019 - 04:35 PM
Ok, daca nu face bule si doar da putzin peafara e ok...e normal sa dea pafara cat timp pompa de apa lucreaza. Deci ai schimbat bulbul si daca faci scurt intre bornele lui(ca la celalalt) porneste ventilatorul?...Sa nu fie senzorul de temperatura de pe motor dus si sa indice temperatura gresit, adica el transmite la computer ca e bai si temperatura mare dar bulbul de pe radiator vede corect temperatura (ca nefiind mare) si nu inchide contactul releului pentru a porni ventilatorul....si cred ca pana la urma asta e....s-a dus ala de pe motor, senzorul de temperatura.
L.E. Am vazut filmarea, nu pare nimic in "neordine". Pe de alta parte circuitul de racire se verifica pe la vasul de expansiune, nu pe la capac radioator, pentru ca la vasul de expansiune este punctul cel mai sus si unde apar simptome legate de defectiuni ale sist. de racire. La radiator foarte rar trebuie intervenit.
Edited by Nell64, 28 July 2019 - 04:45 PM.
#38
Posted 28 July 2019 - 04:59 PM
Revin: (ca nu mai pot edita postarea anterioara) : In final, dupa schimbarile facute, (schimbat bulb radiator) si acelasi efect doar 3 cauze ar putea genera simptomul tau..
1. - senzor temperatura motor decalibrat - 99% posibilitate
2. - releu, (releul ventilatorului) infasurare cu rezistivitate mare, care insumata cu cea reziduala a bulbului este prea mare ca sa anclaseze releul - 0,5% posibilitate
3. - computer care a luat-o partial "pe aratura" -0,5%
Ultimele doua variante nici nu le-as lua in considerare....
Parerea mea...
#39
Posted 28 July 2019 - 06:13 PM
#40
Posted 28 July 2019 - 06:27 PM