Cf Moto 450L Marius
#41
Posted 28 July 2019 - 06:51 PM
#42
Posted 29 July 2019 - 07:37 AM
#43
Posted 29 July 2019 - 08:01 AM
#44
Posted 30 July 2019 - 07:03 AM
#45
Posted 30 July 2019 - 07:44 AM
Ok, ideea este ca indiferent de pompa sau furtune infundate, termostat sau alte chestii, la temperatura peste pragul setat din bulb radiator ar trebuii sa porneasca ventilatorul....de aceea acesta are si circuit separat si functioneaza chiar si dupa oprirea motorului. Problema este una electrica, nu cred sa fie infundat nimic..infundat de la ce? a bagat apa din balta de pe camp cineva ani la rand in circuitul de racire si s-a colmatat namol acolo?? chiar daca ar fi asa atunci imediat, odata cu cresterea temperaturii agentului de racire (apa, antigel) ar trebuii sa porneasca ventilatorul si sa nu se mai opreasca, incercand sa aduca temperatura sub pragul de control.. Normal ca daca nu porneste ventilatorul creste temperatura in motor si senzorul de pe motor semnalizeaza la randul lui functionare defectuoasa..DOAR daca nu cumva, cum mai spuneam, acesta, senzorul de pe motor e dus si indica, transmite aiurea la computer, coolantul, antigelul de fapt fiind la temperatura normala si din aceasta cauza nu porneste nici ventilatorul. Clar problema electrica. Eu as schimba si senzorul de temp de pe motor ca nu costa o avere si mai mult ca sigur ca problemele vor disparea..Daca nu mai ramane de cautat un popa expert in exorcizare...
Edited by Nell64, 30 July 2019 - 07:46 AM.
#46
Posted 30 July 2019 - 07:58 AM
#47
Posted 30 July 2019 - 09:55 AM
Pe unde am desfacut curge antigelul peste tot si e lacrima de curat,deci nu e infundat!azi l-am dus la service sa vedem ce e in pompa,se invarte,nu se invarte,ce o fi!
#48
Posted 30 July 2019 - 12:02 PM
Pai sunt niste anomalii acolo aparent fara legatura intre ele: cu antigel, fara antigel sistemul de racire ELECTRIC, compus din baterie> releu ventilator > bulb radiator > masa trebuie sa functioneze daca temperatura lichidului de racire din radiator depaseste un anumit prag, temperatura. Circuitul trebuie sa se inchida (bulbul are rol de intrerupator termic) si sa porneasca ventilatorul. Pe motor este montat sezorul de temperatura a motorului care doar semnalizeaza temperatura motorului fara a interveni asupra circuitului ventilatorului, deci e separat. Acuma daca senzorul de pe motor arata temperatura ridicata in bord iar senzorul din radiator, bulbul, nu vede aceasta temperatura ridicata si deci nu inchide circuitul sa porneasca ventilatorul inseamna ca unul din ele nu merge ok. Daca zici ca bulbul l-ai schimbat si e nou...ramane celalalt.
Apoi, daca pompa nu ar functiona,(ax rupt, palete rupte) apa/antigelul nu ar mai fi impins cel putzin spre unul din acesti senzori , ca un termostat blocat pe inchis (bulb in radiator si senzor motor care este responsabil cu indicarea temperaturii din galeriile de racire din chiulasa si bloc) si care ar indica eronat.
Sa se fi rupt ceva din pompa de apa (nu stiu cum e construita ca n-am desfacut, dar am vazut pompe de apa cu paletii din plastic si rupti ) si sa fi obturat circuitul de racire si nu ajunge lichidul de racire la bulb si asta nu inchide sa porneasca ventilatorul in timp ce senzorul de pe motor este in zona cu lichid de racire fierbinte si semnalizeaza temperatura ridicata? Ca banuiesc ca carpe sau alte materiale nu a bagat nimeni accidental sau intentionat in radiator sau furtunele circuitului de racire....
Edited by Nell64, 30 July 2019 - 12:04 PM.
#49
Posted 30 July 2019 - 07:47 PM
#50
Posted 31 July 2019 - 06:26 PM
#51
Posted 31 July 2019 - 11:44 PM
Ok, bine ca ai gasit problema si se rezolva. Chestia cu furtunul rece jos si cald sus la intrare radiator abia tarziu am citit-o, eram cuplat pe bulbul ala de la care a plecat povestea...si da, un simptom de asta clar indica lipsa circulatiei antigelului in circ de racire, fie din cauza unor obturari sau defectiuni ale pompei. Acuma chiar daca e mai scumpa cu ceva de la Motoboom macar o ai in doua zile si cred ca te-ai saturat de asteptat si merita, nu?
#52
Posted 01 August 2019 - 06:42 AM
#53
Posted 01 August 2019 - 08:13 AM
#54
Posted 07 August 2019 - 10:49 PM
Attached Files
#55
Posted 07 August 2019 - 10:58 PM
Attached Files
#56
Posted 08 August 2019 - 09:11 PM
bine ca ai avut rabdare si ai cautat defectul si nu ai stricat motorul...
#57
Posted 01 May 2020 - 08:52 PM
#58
Posted 02 May 2020 - 07:25 PM
Se schimba atv-ul
#59
Posted 02 May 2020 - 09:52 PM
#60
Posted 03 May 2020 - 07:28 PM
E regretabil ca ti s-a tocit simtul umorului ceea ce face sa iti creasca nepermis PH-ul
Acum tehnic vorbind, nu am vazut nici o carte tehnica in care sa existe specificatii legate de ceva schimburi la distributie la atvuri.
Daca gasesti alte informatii sunt gata sa le accept.
Pina atunci sunt liber sa imi exprim orice opinie indiferent ca iti convine sau nu
Edited by apriliacluj, 04 May 2020 - 05:56 PM.