Head-to-head
#1
Posted 28 January 2010 - 11:08 PM
uite diferenta intre cele doua.....ma rog daca consideram Polaris atv
post_a23005_P1020966.JPG 684.73KB 137 downloads il aduni cu farasul
01072008175.jpg 901.87KB 608 downloads a facut vreo 7 rostogoliri complete din varful unei pante (20m) si MERGE pe rotile lui
vrei fiabilitate i-ati Grizzly
vrei manevrabilitate i-ati Grizzly
ma rog vrei atv i-ati GRIZZLY (700cc daca poti ar fi mai bine)
#2
Posted 29 January 2010 - 09:40 AM
uite diferenta intre cele doua.....ma rog daca consideram Polaris atv
post_a23005_P1020966.JPG 684.73KB 137 downloads il aduni cu farasul
01072008175.jpg 901.87KB 608 downloads a facut vreo 7 rostogoliri complete din varful unei pante (20m) si MERGE pe rotile lui
vrei fiabilitate i-ati Grizzly
vrei manevrabilitate i-ati Grizzly
ma rog vrei atv i-ati GRIZZLY (700cc daca poti ar fi mai bine)
Depinde ce doresti de la un ATV - daca vrei confortul si abilitatile in Off-road care au consacrat Polaris-ul ca cel mai apreciat si vandut ATV World-wide , sau doresti sa-i dai branci pe diferite caderi libere sau rostogoliri sa vezi daca avariile provocate de stanci sunt mai mici sau mai mari comparativ cu ???????
Alege ce crezi ca ti se potriveste ca parerile de pe aici sunt foarte partinitoare si fiecare isi cam lauda calul ( azi e cel mai tare Suzi , maine Kawa poimaine Yamaha ) desi multi dintre povestitori nici n-au mers cu altceva .
Fa un drivetest cu fiecare din modelele consacrate si e cel mai relevant.
#3
Posted 29 January 2010 - 12:27 PM
Edited by Andrei, 29 January 2010 - 12:28 PM.
#4
Posted 29 January 2010 - 06:08 PM
am avut "placerea" sa folosesc un polaris si am experimentat exact cea ce ve-ti vedea in urmatorul filmulet "tendentios"
http://www.youtube.c...feature=related
in alta ordine de idei tin sa va reamintesc abisul dintre made in Japan si made in USA
p.s am avut Brute Force,mai nou King si am folosit destul de mult Grizzly (toate la extrem) asa ca.........vorba americanului.....let's cut the bullshit
Alege ce crezi ca ti se potriveste ca parerile de pe aici sunt foarte partinitoare si fiecare isi cam lauda calul ( azi e cel mai tare Suzi , maine Kawa poimaine Yamaha ) desi multi dintre povestitori nici n-au mers cu altceva .
Fa un drivetest cu fiecare din modelele consacrate si e cel mai relevant.
imi pare rau ca esti din CJ ca tare mi-ar fi placut sa te invit la o intalnire de-a nostra sa ne arati confortul si abilitatile in off-road ale unui polaris
avem un singur temerar cu un RZR dar vine mai rar......isi petrece mai mult timp in service
lasand gluma la o parte si fara suparare, singura justificare pentru alegerea unui Polaris este daca iti place estetic sau esti fun Obama
Edited by richelieu, 29 January 2010 - 06:52 PM.
#5
Posted 29 January 2010 - 08:26 PM
#6
Posted 29 January 2010 - 09:06 PM
#7
Posted 29 January 2010 - 09:54 PM
am avut "placerea" sa folosesc un polaris si am experimentat exact cea ce ve-ti vedea in urmatorul filmulet "tendentios"
http://www.youtube.c...feature=related
in alta ordine de idei tin sa va reamintesc abisul dintre made in Japan si made in USA
p.s am avut Brute Force,mai nou King si am folosit destul de mult Grizzly (toate la extrem) asa ca.........vorba americanului.....let's cut the bullshit
imi pare rau ca esti din CJ ca tare mi-ar fi placut sa te invit la o intalnire de-a nostra sa ne arati confortul si abilitatile in off-road ale unui polaris
avem un singur temerar cu un RZR dar vine mai rar......isi petrece mai mult timp in service
lasand gluma la o parte si fara suparare, singura justificare pentru alegerea unui Polaris este daca iti place estetic sau esti fun Obama
"Lasand gluma la o parte"- estetica nu este partea forte a modelelor mai vechi POLARIS ( pana la XP-uri ) , referitor la filmulet nu pot decat sa-ti raspund cu aceiasi moneda .
http://www.youtube.c...w...PL&index=12
Daca cumva nu intelegi la ce sunt utile toate acele Plusuri ( evidente dealtfel ) in off-road atunci ma ofer sa te lamuresc .
Edited by richelieu, 30 January 2010 - 12:27 AM.
#8
Posted 29 January 2010 - 10:55 PM
http://www.youtube.c...w...PL&index=12
Daca cumva nu intelegi la ce sunt utile toate acele Plusuri ( evidente dealtfel ) in off-road atunci ma ofer sa te lamuresc . .
imi place.....nu te lasi usor
1. in cea priveste estetica (personal mi se par urate cu spune) dar am spus ca ar fi printre putine motive deoarece nu-i frumos sa discuti gusturile nimanui
2.referitor la filmutel......ma asteptam asa ca-i las pe ceilalti sa decida daca Capture.jpg 53.36KB 493 downloads aceste nemaipomenite calitati de tractor sunt cea ce ei ar alege......subtire rau ca plusuri
diferentialul blocabil On-Demand este cea mai proasta si periculoasa gaselnita pe care ti-o poti dori atunci cand faci trasee extreme unde ai nevoie de CONTROL si nu de forta bruta dar se pare ca tu habar nu ai.....banuiesc si de ce.....nu faci asa ceva
Edited by richelieu, 30 January 2010 - 12:31 AM.
#9
Posted 29 January 2010 - 11:43 PM
de acea mari producatori nu au facut un sistem similar.....nu din economie sau nestiinta.....ci pentru ca nu este bun in "lumea reala" (doar la testele polaris din propria ograda)
http://www.youtube.c...feature=related
sper sa nu continui sa fiu ne pertinent dar daca vrei umplu forumul asta cu plusurile de la polaris (este plin youtube-ul de ele)
Edited by richelieu, 01 February 2010 - 06:51 PM.
#10
Posted 29 January 2010 - 11:44 PM
1. in cea priveste estetica (personal mi se par urate cu spune) dar am spus ca ar fi printre putine motive deoarece nu-i frumos sa discuti gusturile nimanui
2.referitor la filmutel......ma asteptam asa ca-i las pe ceilalti sa decida daca Capture.jpg 53.36KB 493 downloads aceste nemaipomenite calitati de tractor sunt cea ce ei ar alege......subtire rau ca plusuri
diferentialul blocabil On-Demand este cea mai proasta si periculoasa gaselnita pe care ti-o poti dori atunci cand faci trasee extreme unde ai nevoie de CONTROL si nu de forta bruta dar se pare ca tu habar nu ai.....banuiesc si de ce.....nu faci asa ceva
Cred ca l-am sfatuit destul pe om ce sa aleaga - noi putem sa continuam in alta parte si alta data.
Fiecare ATV are plusuri si minusuri dar pentru ce are nevoie ( vanatoare etc) cred ca americanele sunt solutia castigatoare.
Cat priveste Plusurile Polaris-ului sunt evidente de la A la Z dar e adevarat ca nu-ti sunt utile cand vrei sa te dai cu ATV-ul peste cap , sa-ti rupi tendoanele de la maini , sa -ti intoarca ghidonul in maini primul bolovan mai serios peste care treci cu rotile din fata etc, sa investesti inca 1000 - 2000 Eur in suspensii - ca standard-ul topaie ca o ......- 800 -
1000 ca sa schimbi opincile cu care vin japonezele incaltate etc.
Deci concluzia o trage fiecare
Edited by richelieu, 30 January 2010 - 12:30 AM.
#11
Posted 29 January 2010 - 11:46 PM
Ducu, nu prea stiu eu prea multe despre ateveuri dar un lucru simplu, constatat in practica. Polaris e de plimbare, loisir. De joaca e Grizz si din punctul meu de vedere mai sunt cateva asemanatoare, bineinteles cu diferentele de nuanta dintre ele.
Indiferent de tonele de argumente teoretice, demonstratii din astea interesante si altele... Grizzly in extrem sterge pe jos cu Poli. Sa fim seriosi, inainte de Polaris sunt ateveuri cu mult mai interesante si capabile.
E pacat ca apreciezi la Polaris calitati precum demaraj, viteza, putere inutila, chestii gen dif autoblocabil si alte alea... astea nu au ce cauta la un atv cu care vrei sa te joci pe rape... cat despre partea cu caratul bustenilor (e normal ca polaris sa care mai usor ca e mai puternic si mai greu), arat si semanat... hai sa fim seriosi, e hilar.
#12
Posted 30 January 2010 - 12:08 AM
Cat priveste partea de loisir pe care ai constatat-o in practica - vreau sa inteleg cum ai juns la concluzia asta daca zici ca nu stii prea multe despre ATV-uri ?
De ce oare multe armate( inclusiv NATO) folosesc Polaris - stiu ca nu prea e loisir pe acolo ?
Edited by richelieu, 30 January 2010 - 12:30 AM.
#13
Posted 30 January 2010 - 12:14 AM
Edited by richelieu, 30 January 2010 - 12:34 AM.
#14
Posted 30 January 2010 - 07:54 AM
nu dati bani pe prostii si luati Grizzly "la copii"
#15
Posted 30 January 2010 - 08:41 AM
@Ducule, ai dreptate, era vorba de vanatoare dar daca la americani e plin de "trails" frumos amenajate, la noi, sigur mai dai de niste drumuri "amenajate" de TAF-uri si sa te tii acolo cand ditamai baragladina de Polaris vine peste tine...
Am mers destul de mult si am tinut sub observatie un Polaris, al lui Bogdan din Roman si vreau sa iti spun ca s-a vazut clar ca omul stie sa mearga, e un tip masiv care se impaca bine cu masa si dimensiunile mari ale atv-ului si nu rar i-a facut probleme... eu spun ce se vedea din spate...
Tot in gashca celor din Roman mai e si un Grizzly si un KQ, toate impecabil ingrijite si cred ca baietii de acolo care stiu sa si mearga foarte bine ar fi foarte indreptatiti sa isi dea cu parerea.
Uite, ca sa iti spun cum vad eu un vehicul. Important pentru mine este cat e de eficient... din toate punctele de vedere si mai ales atunci cand ai nevoie de el pentru o trecere dificila... ca doar de asta e atv... altfel, pentru vanatoare cred ca as lua Yamaha Rhino si sunt sigur ca mai toti din cei ce cunosc acest vehicul imi vor da dreptate
Ca ziceam mai sus de eficienta si am mai repetat exemplul asta, BMW M3 nu e mai puternic ca Audi RS4 dar ajunge primul la linia de sosire. Intr-un cuvant conteaza puterea pe kg, cum merge transmisia, aka cum transmite acea putere la roti, cat e de eficienta, fiabilitatea iar un factor ultra important tinand cont ca noi mergem in zone mai "remote" si mai sunt si alte aspecte si abia dupa astea vine chestia de gust, design, etc.
Mie imi place Polaris dar nu mi-as cumpara in primul rand din cauza capitolului fiabilitate. Nu doar aici se spune ca sta slab la capitolul asta... pe forumurile americane gasim cele mai multe pareri.
Ca un rezumat, pentru Ro, cu conditia sa nu ai nevoie de un atv mare, de 2 persoane, cea mai buna alegere mi se pare, si exact in ordinea asta, Suzuki KingQuad de 750 si daca se poate si cu EPS si apoi Grizzly. Pentru unul care e mai maniac ordinea e inversa
#16
Posted 30 January 2010 - 11:38 AM
nu dati bani pe prostii si luati Grizzly "la copii"
alegere buna. si eu stiam ca polaris ul e mai defectuos.
#17
Posted 30 January 2010 - 12:26 PM
Mi-ar placea foarte mult ca cei ce au Polaris sau alte marci sa vina si sa sustina cu argumente, prezentari tehnice... ca d-aia e forum, sa discutam, sa ne contram, sa ne contrazicem si asa mai departe. Toate astea intr-un cadru amical si caracterizat de respect reciproc.
Spor si citesc cu interes pentru ca vreau sa aflu cat mai multe si despre alte marci de ateveuri care nu le cunosc prea bine.
#18
Posted 30 January 2010 - 03:17 PM
Mi-ar placea foarte mult ca cei ce au Polaris sau alte marci sa vina si sa sustina cu argumente, prezentari tehnice... ca d-aia e forum, sa discutam, sa ne contram, sa ne contrazicem si asa mai departe. Toate astea intr-un cadru amical si caracterizat de respect reciproc.
Spor si citesc cu interes pentru ca vreau sa aflu cat mai multe si despre alte marci de ateveuri care nu le cunosc prea bine.
Asa este pe orice forum in tarile civilizate dar pe aici din pacate se bate apa in piua cam mult - acoperind interese comerciale si nu numai .
Am cativa amici care din dorinta de informare au intrat pe aici si mi-au spus acelasi lucru .
Nu mai vreau sa creez polemici inutile dar pana si " curatenia " a fost facuta selectiv , deci cine nu e pentru Suzi sau Yama nu sta prea mult pe-aici.
Succes oricum
#19
Posted 30 January 2010 - 03:46 PM
Mi-ar placea foarte mult ca cei ce au Polaris sau alte marci sa vina si sa sustina cu argumente, prezentari tehnice... ca d-aia e forum, sa discutam, sa ne contram, sa ne contrazicem si asa mai departe. Toate astea intr-un cadru amical si caracterizat de respect reciproc.
Spor si citesc cu interes pentru ca vreau sa aflu cat mai multe si despre alte marci de ateveuri care nu le cunosc prea bine.
fara sa para ca iar o spun la misto chiar ar fi interesant daca posesori de polaris ar participa la intalniri.....problema este ca nu prea sunt sau cel putin nu printre cei pe care ii cunosc (vreo 50 sigur)
realitatea este ca nu s-au vandut prea multe iar cei ce le-au cumparat nu prea frecventeaza intalnirile sau concursurile
in cea ce priveste diferentele intre KQ si Grizzly am o singura mare problema......distribuirea cuplului sau mai pe romaneste felul in care cele doua reactioneaza atunci cand accelerezi
Grizzly raspunde prompt si constant indiferent de traseu dandu-ti "o incredere" net superioara King-ului.....King-ul ajunge la un punct in care ai impresia ca moare, bagi mana in gaz si el ramane total indiferent (se plafoneaza)
Problema King-ului este totusi foarte simplu de rezolvat......inlocuiesti CDI cu unul performant care elimina "pauzele" si limitarile impuse din fabrica
Personal imi voi comanda, pentru a ma putea bucura de el, un CDI ca acesta king_cdi.jpg 42.06KB 347 downloads care imi va permite sa folosesc puterea motorului asa cum ar trebui
va anexez in paste and copy descrierea produsului in engleza (mi-e lene sa sintetizez in romana)
2005-2007 Suzuki KQ700 EFI
The Copperhead® ECU is a plug and play replacement for the stock ECU in the King Quad 700 EFI. It controls the timing and fuel, and eliminates the low speed lag and heating issues. It provides a typical 21% power increase from idle to redline (WOT), and a part throttle power increase of up to 40%. It utilizes repetitive fire ignition to deliver hotter spark with longer spark duration for maximum power and virtually eliminates misfires, while giving you easy starts and crisp throttle response. The unit is 100% waterproof and can be fully submerged without issue.
These ignitions are REPLACEMENT units, not piggyback units like our competition. (Theirs installs in conjunction with the factory computer). Each unit is designed for the particular machine it is installed on. The timing and fuel maps are dyno tuned for maximum power and optimum operation. This typically results in power increases from 4-6HP to the ground, increased fuel economy at part throttle, cooler running engine, as well as removal of the low end bog and safety limiters (I.E. reverse, differential lock). By offering a full replacement unit, we can give more consistent power and operation than other piggyback ignitions and fuel controllers, complete with easier installation. This allows the machine to be returned back to "stock" for dealer service, with minimal effort, if required.
Installation is easy. No cutting, splicing or running wires through the machine. Simple unplug the factory computer and plug in the replacement Copperhead® unit. The unit comes pre-programmed with two setups. Configuration #1 keeps the factory limiters (reverse limiter, revolution limiter, differential lock limiters, etc.). Configuration #2 turns off the limiters, giving maximum power on 87 octane fuel. These two configurations can be changed for different pipes, octane, etc. when ordered, or with our optional USB interface. In addition our unit has four (4) programmable outputs that can be used to trigger a NOS setup or shift light. The unit also has a built in tachometer output as well as a tether input.
We are the only company in the WORLD to offer a full replacement ECU for your EFI machine. Our Copperhead® CDI/ECUs are designed and manufactured in Calgary, AB, Canada. This allows us to have greater control over the quality of the product and quick delivery. Our customer service and support is second to none.
The unit will come preloaded with the following configuration:
- Map #1: 87 octane fuel, factory safety limiters, stock pipe.
- Map #2: 87 octane fuel, no limiters, optimized for maximum power, stock pipe.
- Unit is configured for 25" tires, and the stock fuel injector.
@rich muta tu aberatiile mele intr-un topic nou sa nu-l stricam pe asta
#20
Posted 30 January 2010 - 05:57 PM
Nu cred ca e un secret entru nimeni (imi cer scuze, dar am robleme la tastatura, si imi lisesc niste taste, rintre care b de la benis, semnul intrebarii...enter...) de e acest forum, ca Mihnea face arte din aroiatii mei..cand e vorba de atv-uri. Dar chiar am incercat sa fiu cat se oate de echitabil atunci cand am facut curat. Daca insa ma acuzi de selectivitate, ar fi bine sa aduci argumente si ar ffi bine sa le aduci reede, altfel vom avea o roblema.
O sa le mut....da' ma gandesc unde