Hai sa iti explic cu bucsele si cu uleiul .
1 Ce ulei sa pun acum depinde de 2 factori : 1 cat bani vrei sa dai pe el si 2 care iti place .Multi vor zice ca uleiul X e mai bun ca uleiul Y sau ca la Motul platesti marca etc . E o chestie despre care putem vorbii pana la anu cu argumente , teste si pareri Eu iti recomand Motul 7100 10w40 ( cel de care se zicea ca ar fi pt atv e Motul Power quad e cel recomandat . Diferenta dintre Motul 7100 si Motul Power Qad e de vre-o 10 20 ron la bidonul de 4 L ( nu pare mult dar cu 20 ron iti schimbi si bujia la fiecare schimb de ulei , asta doar daca vrei nu este obligatoriu !
Iti recomand sa iti iei bidon de 4 L pt ca iesi mai ieftin si in caz de ceva ( nu se intampla doar daca il rastorni ) mai ai si de copletat !
2 Bucsee le poti pune de la ce vrei tu cu conditia sa fie aceeasi dimensiune . Iti garantez insa ca atunci cand vei avea pe bord 2000 va troncanii din toate incheieturile .Acum recomandarea mea e : faci bucati toate bratele , scoti bucsele , faci altele la strung + pui gresoare la fiecare imbinare . Iti va lua timp daca le faci tu si ceva bani daca mergi la cineva . Ideea e ca dupa aceasta modificare , la fiecare schimb de ulei ( sau cand vrei sa lucrezi ceva la atv ) iei decalimitru ( e chestia aia cu care bagi vaselina la bucse sau unde ai gresoare ) si gresezi frumos peste tot .
Daca te referi la bara stabilizatoare si la chestia aia din aluminiu cu 2 pivoti vezi ca e ceva asemanator ( mai ieftin si cred ca mai rezistent la sharan de prin 2000 , am cautat pentru un prieten dar inca nu am facut conversia ! )
Inca un sfat ! ca sa nu schimbi filtre de are precum .. ( pui tu ce vrei ) dau saua jos , acolo vei gasii carcasa filtrului de aer in care intra un furtun negru . Mai exact partea stanga cum stai pe atv . Scoti furtunu ala afara si il lasi sa atarne pe acolo .
Acum hai sa iti explic ce ai facut . Furtunul acela e de gaze de carter si vine din chiuloasa mai exact din capacul de la lantul de distributie , la fiecare coborare urcare mai abrupta sau chiar pus pe o parte ATV -ul , pe furtunul acela vor venii vapori de ulei sau chiar ulei ( nu va curge doar daca il pui cu rotile in sus ) partea nasoala e ca acei vapori de ulei iti vor ajunge direct pe filtrul de are pe care il va imbacsi si va trebui sa il schimbi .
Poti monta si un fitru sport de la UNI ( trebuie cautat pentru Polaris 500 care e identic cu cel de linhai 300 sau 400 ) si atunci la fiecare schimb il poti spala si unge dupa caz !