Vezi rolele de la variator , eu azi le schimb la un worker ca face la fel , invarte mult pana pleaca de pe loc .
Te sfatuiesc sa citesti putin despre role , curele si rapoarte de transmisie ! Dupa asta te vei mai gandi ce trebuie sa schimbi !
Posted 19 July 2016 - 06:02 PM
Vezi rolele de la variator , eu azi le schimb la un worker ca face la fel , invarte mult pana pleaca de pe loc .
Te sfatuiesc sa citesti putin despre role , curele si rapoarte de transmisie ! Dupa asta te vei mai gandi ce trebuie sa schimbi !
Posted 19 July 2016 - 10:32 PM
Ok,multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Am incercat sa scot carburatorul ca sa il fac si nu am reusit deoarece este foarte stramt locul de acolo si nici nu am putut desface un cot care il tine.Daca reuseam sa scot acel cot cred ca as fi reusit pana la urma sa-l scot prin partea dreapta a atv-ului.
Am sa vorbesc cu un mecanic pana la urma ca sa vina sa desfaca carburatorul si sa-l curete ca sa nu stric eu ceva si daca nu este nici o imbunatatire o sa vedem ce e cu relele de la variator.
O seara buna!
Posted 20 July 2016 - 03:40 PM
Posted 20 July 2016 - 04:41 PM
Da,doar ca nu as vrea sa deranjez pe nimeni de aici cu problemele mele si plus ca ar fi cam nasol de trimis prin curier(parerea mea).Deci eu zic ca cel mai bine ar fi sa vorbesc cu un mecanic din zona care se pricepe,asa ar putea sa faca si o tura cu atv-ul ca sa vada de ce nu are putere.
Posted 20 July 2016 - 06:59 PM
Cu curieru e usor . Cu posta romana e mai complicat !
Sa desfaci carburatoru trebuie sa scoti filtru de aer . Carcasa completa + desfacut tijele de la schimbator apoi il scoti afara din gatul de cauciuc .Preferabil e sa ferifici vizual si galeria de admisie ( acel gat negru din cauciu + aluminiu + furtunasele de vacum ca totul sa fie ok ! )
Eu de sambata as fi pe acasa . Daca vrei il poti trimite . il curat si il reglez ( reglajul de fabrica si te consiliez cum sa il reglezi sa iasa toata vlaga din motor . Aici tin sa precizez ca puterea tine si de compresie nu doar de carburator , filtru de aer si reglaje .
Posted 20 July 2016 - 07:18 PM
Posted 20 July 2016 - 11:46 PM
Multumesc dl.Adi Radu pentru oferta si dl.Marius pentru ajutor.
Cand am incercat sa scot carburatorul am scos filtrul de aer cu carcasa,iar acel gat de cauciuc era prins cu banda de izolat si i-am mai pus si eu niste silicon deoarece avea o gaura destul de mare.Galeria de admisie nu am reusit sa o scot deoarece colierul ala cu care e prinsa nu am reusit sa-l scot din cauza surubului care e intr-o pozitie foarte nasoala si imi trebuia o surubelnita scurta si nu am gasit atunci si asa ca m-am dat batut.
Eu zic sa mai las asa oleaca sa vad cum se mai comporta,iar daca ceva o sa apelez la dvs. Adi Radu.
O seara buna!
Posted 21 July 2016 - 07:19 AM
Posted 21 July 2016 - 11:45 PM
Gatul era foarte bine prins cu banda de izolat pe exterior,iar eu i-am pus niste silicon pe interior in gaura ca sa fiu sigur ca nu trage aer.Acum nu stiu ce sa zic,poate nu a tras praf,sper ca era destul de bine prinsa banda si dedesubt mai avea un material ceva cu care era izolata gaura aia.
Posted 21 July 2016 - 11:52 PM
Gatul in sine costa in jur de 60 ron . Si te poate scuti de multe . Set motor nou , sau in cazul de fata un desfundat de carburator din cauza siliconului dizolvat de benzina si aspirat in carburator&motor .
Posted 22 July 2016 - 03:38 PM
Si deci nu am facut bine ca am pus silicon?
Posted 22 July 2016 - 03:52 PM
Si deci nu am facut bine ca am pus silicon?
Mai mergea cumva carpit cu silicon dar tu l-ai pus in interior, ceea ce nu este de loc recomandat. Exista riscul sa fie aspirat in carburator.
Posted 22 July 2016 - 11:54 PM
Ok,deci o sa desfac gatul si o sa curat bine siliconul pana o sa i-au altul nou ca sa nu fie probleme.
Posted 07 August 2016 - 07:19 PM
Zilele astea am reusit sa ma aventurez si eu intr-o mica calatorie cu putin off-road.
IMG_20160729_194553.jpg 142.21KB 1 downloads
IMG_20160729_194603.jpg 155.53KB 0 downloads
IMG_20160729_194712.jpg 152.12KB 0 downloads
IMG_20160729_195134.jpg 156.13KB 0 downloads
Si dupa aceea la spalat:
IMG_20160729_202630.jpg 136.2KB 0 downloads
Am vrut sa inregistrez atv-ul la primaria unde il am,la tara si am intrebat acolo si mi s-a zis ca s-a bagat recent cica o lege prin care atv-urile nu se mai pot inregistra la primarie.Voi ati auzit?
Posted 08 August 2016 - 12:47 PM
Posted 08 August 2016 - 10:54 PM
Daniel. ca sa il inregistrezi la primarie ai nevoie de Atestatul Tehnic emis de RAR in original si bineinteles un act prin care ai dobandit ATV-ul.
Nu retin daca esti in posesia acestor acte. Fara acestea nici gand sa-l poti inregistra.
Posted 12 August 2016 - 12:02 AM
Atestatul Tehnic de la RAR este Cartea de Identitate,sau altceva?El a fost inregistrat mai demult tot pe primarie cu aceste acte(acestea mi le-a dat vanzatorul),printre care si certificatul de vanzare-cumparare.
O sa mai merg o data la primarie sa mai intreb acelasi lucru,sa vad ce raspuns mai primesc.
Posted 12 August 2016 - 09:06 AM
Ce acte ai in prezent de fapt ? Ai Atestat Tehnic sau Cartea de identitate ? Nu poti sa le ai pe amandoua simultan.
Daca ai orcare dintre ele poti sa il inregistrezi la primarie in baza lor.
Posted 13 August 2016 - 11:35 PM
Am Cartea de identitate.
Posted 14 August 2016 - 08:31 AM
Daca ai carte de identitate poti sa il inmatriculezi la politie sau sa il inregistrezi la primarie. Unde doresti tu !