Ok,multumesc pentru informatii!
Linhai Worker 4X4
#61
Posted 15 August 2016 - 11:18 PM
#62
Posted 12 September 2016 - 10:48 PM
Buna seara!Vreau sa va arat la ce am folosit eu atv-ul mai mul vara asta:cel mai mult a fost folosit la fan:
-carat cu un carucior fan pe distante mai mari
IMG_20160712_204718.jpg 138.21KB 2 downloads
-carat porsori de fan la clai(majoritatea au fost carati de mine)cu un druc si legat cu lant(sistem pentru carat cu calul),nu am poza din pacate
-tractat utilaj de adunat si inturnat fanul pentru cal,eu l-am legat la atv si ne-a ajutat foarte mult toata vara,mai ales la adunat unde iese foarte bine
IMG_20160730_185937.jpg 130.46KB 1 downloads
IMG_20160730_185947.jpg 138.25KB 1 downloads
-carat lemne si altele
IMG_20160625_210536.jpg 135.13KB 0 downloads
IMG_20160803_174536.jpg 126.4KB 1 downloads
IMG_20160824_190607.jpg 116.16KB 0 downloads
Si da,stiu ca atv-ul nu e tractor,dar nu am avut ce face din cauza ca nu am avut cu ce sa tractez toate acestea.
Edited by danielgrig, 12 September 2016 - 10:49 PM.
#63
Posted 01 November 2016 - 12:29 AM
Buna seara!Cine imi poate explica si mie ce face butonul incercuit din poza,cel de sub claxon la linhai 300?Ca daca il apas nu se intampla absolut nimic.Multumesc!
linhai-bloc-lumini-pornire-claxon-semnalizare-dreapta-original-atv-linhai-anniversary--classic--worker-2x4-4x4-260-300cc-5740.jpg 57.9KB 0 downloads
#64
Posted 01 November 2016 - 08:56 AM
#65
Posted 01 November 2016 - 12:16 PM
Incearca sa apesi pe el in timp ce mergi cu spatele (adica in treapta R).
#66
Posted 01 November 2016 - 09:25 PM
Multumesc!
Si mai am o intrebare:cand pun contactul(primul) pentru a porni se aprinde automat faza scurta la atv(cred),adica becurile care sunt mai mici si asa stau mereu pornite,chiar si cand merg iar intrebarea mea e daca e normal asa?Adica se consuma destul de mult curent la pornire si ma gandesc de acum vine iarna si asta o sa fie o problema.Ce as putea face sa nu stea aprinse?
#67
Posted 01 November 2016 - 09:48 PM
Pai...... legislatia nu spune ca trebuie sa circulam si ziua cu faza scurta pornita ? Asa macar nu uiti sa le pornesti.
Un ATV, o masina ,o motocicleta, ...in fine orice vehicul este astfel construit ca sa debiteze suficient curent sa sustina sistemul de incarcare a bateriei + farurile din dotare aprinse.( bineinteles daca functioneaza in parametrii)
#68
Posted 01 November 2016 - 11:57 PM
Pai si asa este la toate atv-urile,stau mereu cu faza scurta aprinsa?Si daca asa este construit,chiar nu ar avea nici un efect negativ la pornirea la rece de exemplu?
#69
Posted 02 November 2016 - 07:55 AM
Daca sunt gandite sa stea mereu aprinse, nu prea ai ce sa faci ca sa fie si usor de umblat. Poate doar sa mai pui un intrerupator suplimentar pe fir. Sau sa scoti siguranta de la faruri si sa o pui doar cand ai nevoie?
#70
Posted 02 November 2016 - 09:13 AM
#71
Posted 02 November 2016 - 10:52 PM
Multumesc mult pentru ajutor!
In legatura cu intrebarea trecuta,domnulle Pitesti,traducand pe Google Translate cuvantul Override imi da "Trece peste",deci ce inseamna mai exact?Si cum a zis domnul Marius sa apas butonul cand merg in marsalier,nu am reusit sa mai ajung la tara unde am atv-ul sa incerc sa vad ce se intampla.
#72
Posted 02 November 2016 - 11:15 PM
PS: aici suntem toti colegi. Nu este nevoie sa ma "domnesti". Imi poti spune pur si simplu pitesti sau Marius. Prefer pitesti ca sa nu creem confuzie, ca suntem multi d'alde Marius pe aici.
#73
Posted 03 November 2016 - 09:44 PM
Ok,multumesc.Totusi prefer sa va spun domnule,ca na banuiesc ca aveti peste dublul varstei mele,nu?
#74
Posted 04 November 2016 - 05:55 AM
#75
Posted 05 November 2016 - 12:51 AM
Ok,multi inainte!
#76
Posted 15 November 2016 - 12:37 AM
Buna seara!Ieri a avut loc prima experienta cu atv-ul pe zapada si vreau sa spun ca sunt destul de impresionat de el.Am reusit sa urc niste pante destul de abrupte cu el si inca cu o persoana cu mine.Cei drept, am mers ma tot timpul cu 4x4, chiar daca pe unele portiuni era zapada mai mica, mi se parea ca merge cam fortat doar cu spatele, dar nu patina doar daca il dadeam pe mic.
IMG_20161113_091927.jpg 62.12KB 0 downloads
Edited by danielgrig, 15 November 2016 - 12:38 AM.
#77
Posted 15 November 2016 - 07:54 AM
Si da, Linhai este bun, chiar foarte bun, daca nu tragi de el mai mult decat duce. Asta tine numai de conducator.
#78
Posted 15 November 2016 - 08:28 AM
................Ieri a avut loc prima experienta cu atv-ul pe zapada .............
asa pare ca deocamdata noi suntem mai norocosi decat restul colegilor
Edited by apriliacluj, 15 November 2016 - 08:28 AM.
#79
Posted 16 November 2016 - 12:41 AM
asa pare ca deocamdata noi suntem mai norocosi decat restul colegilor
Da,asa se pare
#80
Posted 29 November 2016 - 11:26 PM
Buna seara!
Avand liber acum cateva zile,ma duc la tara unde am atv ul si as vrea sa mai lucrez ceva pe la el si as avea cateva nelamuriri:
-am citit aici pe forum ca atv ul ar trebui normal sa aiba niste capuri de gresare pe la roti,dar eu m am uitat si nu am vazut absolut nici unul,deci ce ar putea fi?Si as vrea sa imi mai spuneti va rog unde ar mai trebui gresat sau uns cu vaselina deoarece de cand l-am luat nu am gresat si nu am uns nimic si nu as vrea sa se intample ceva cu el.
-am mai zis mai demult ca nu prinde mai mult de 40-50 km/h si m-am gandit ca poate nu s-au mai scos limitarile deoarece eu cand l-am luat avea in jur de 1600 km,e posibil ca din cauza asta sa nu prinda mai mult? Si precizez ca se simte si o lipsa de putere
-la rece nu prea porneste usor,mai ales cand nu il pornesc 1-2 saptamani, adica porneste dar nu sta la relantiu si se opreste,si tot asa de cateva ori ii dau la automat pana la urma sta pornit, oare ce ar avea?Si dupa ce porneste se tureaza singur foarte tare,asa face de cand il am si dupa ce il las putin asa il accilerez si isi revine,e normal asa sau e o problema?
Multumesc frumos!