Linhai Worker 4X4
#81
Posted 30 November 2016 - 08:01 AM
Gresoare pe fata are la pivoti cate un gresor pt fiecare pivot,uitate bine unde sunt ei ca ai sa ii gasesti. Atentie la mizeria care este pe gresoare , inainte cureti ft bine gresoarele si abia dupa mufezi tecalemitru
Viteza nu cred ca are vreo treaba cu limitarile, mai degraba verifica (daca te pricepi) ambreiajul ,rolele de la variator sau inspecteaza cureaua.
Cand este ft frig afara asa face si Linhaiul meu, de multe ori se opreste imediat cum il pornesc. Abia dupa a trei sau chiar a patra pornire se mentine la relanti.
Spor!
#82
Posted 30 November 2016 - 02:06 PM
Mersi!
Ambreiajul a fost schimbat recent,are doar 200 km iar mecanicul care l-a schimbat a zis ca si cureaua e buna,deci nu stiu ce ar putea sa aiba.
#83
Posted 30 November 2016 - 05:00 PM
#84
Posted 01 December 2016 - 12:05 AM
Rolele de la variator?
Nu le-am verificat,cred ca ele sunt cauza.Mersi!
#85
Posted 07 December 2016 - 09:41 AM
Rolele variatorului pot influenta performantele atv-ului. In functie de greutatea lor pot sa-ti dea un surplus de putere la turatii joase sau viteza maxima. Cel mai bine faci un compromis din punct de vedere al greutatii lor si de asemenea sa verifici ca rolele sunt in stare buna, o rola tesita pe o parte nu mai functioneaza perfect.
#86
Posted 08 December 2016 - 12:48 AM
Rolele variatorului pot influenta performantele atv-ului. In functie de greutatea lor pot sa-ti dea un surplus de putere la turatii joase sau viteza maxima. Cel mai bine faci un compromis din punct de vedere al greutatii lor si de asemenea sa verifici ca rolele sunt in stare buna, o rola tesita pe o parte nu mai functioneaza perfect.
Mersi de informatii!
#87
Posted 31 December 2016 - 05:36 PM
Buna seara si la multi ani!!
Am la atv o problema si nu prea stiu ce ar putea fi:de cateva zile tot merge din cel in cel mai greu,adica nu avea putere ca sa zic asa.I-am desfacut carburatorul pentru a-l curata ca am zis ca poate e de la el,dar nu am gasit nimic in neregula sau mizerie.Ieri l-am pus la loc si am incercat sa merg cu el,a mers tot cam greu o distanta mica si dintr-o data nu a mai vrut sa mearga deloc.Il acceleram aproape la maxim si abia se misca de pe loc.Asa am reusit sa-l aduc in garaj si nu stiu ce sa fac...
Am vorbit cu un mecanic care l-a reparat cand l-am luat si a zis ca se poate sa fie de la ambreiaj sau de la curea,dar in vara am schimbat ambreiajul si cureaua era ok atunci.
Au ramas rolele de variator,ca tot am mai intrebat de ele,dar totusi nu am reusit sa le mai verific.Posibil sa fie de la ele?Sau se poate sa se fi dereglat ceva in carburator cum am umblat prin el?
Am pus si un video ca sa se vada cum face.
Multumesc si un An Nou fericit!!
https://www.youtube....eature=youtu.be
Edited by danielgrig, 31 December 2016 - 05:38 PM.
#88
Posted 01 January 2017 - 09:01 PM
#89
Posted 02 January 2017 - 12:09 AM
De accelerat se accelereaza, daca este in N ?
Da,se accelereaza dar da si rateuri destul de mari,am uitat sa specific.
#90
Posted 02 January 2017 - 07:07 AM
#91
Posted 02 January 2017 - 11:32 AM
Poate ca sunt franele blocate?
Si cum ar trebui verificate?Sa ridic atv-ul sus si sa incerc sa invart de roti,nu?
#92
Posted 03 January 2017 - 08:53 AM
Ma gandesc sa nu ai vreun cablu intepenit de frig sau vreun etrier blocat.
#93
Posted 03 January 2017 - 01:24 PM
Da, este cea mai buna verificare. Ai mai putea sa il tragi inainte si inapoi sa vezi daca se misca usor.
Ma gandesc sa nu ai vreun cablu intepenit de frig sau vreun etrier blocat.
Ok,azi merg la tara sa verific.Sper sa fie doar atat,si nu ceva costisitor.
#94
Posted 03 January 2017 - 09:27 PM
#95
Posted 04 January 2017 - 09:08 AM
Chestia e ca acum motorul merge in suturi dupa ce il accelerez mai tare,da rateuri,nu merge deloc rotund si scoate si mai mult fum ca deobicei
atunci as zice eu ca ar fi oarece probleme de aprindere / scanteie / eventual carburatie
#96
Posted 20 January 2017 - 01:01 AM
Buna seara!
In weekend am reusit sa repar atv-ul.Am dus un mecanic la el si a depistat problema,era de la carburator si mai exact de la cuiul acela unde e si membrana aia,nu stiu cum se chema,e aia de unde se scoate capacul ala rotund din partea de sus a carburatorului.A zis ca membrana nu avea gauri,dar totusi a schimbat-o cu tot cu acel cui si cu arc.
Cat a fost mecanicul a mers tot ok,l-am testat,dar cand a plecat mecanicul nu stiu de ce dar tot ii murea motorul cand il acceleram si pornea si mai greu.Am mai mers cu el si parca si-a mai dat drumul.In dimineata urmatoare a pornit foarte greu,adica pornea dar nu statea la relanti,cred ca la a 20-a incercare a stat pornit si tot asa dadea sa moara motorul cand porneam si cateodata in mers daca nu il mai accieeram,se oprea motorul.
Urmeaza sa merg sambata sa vad daca tot asa face,daca da o sa merg iar cu mecanicul sa vedem ce are.
Eu tot am mai zis ca atv-ul nu prindea mai mult de 40-50 la ora,dar acum a vazut mecanicul ca era limitat din acceleratie si a scos limitarea si vreau sa spun ca acum merge mult mai repede,ba chiar are si putere mai multa,dar chestia e ca se ineaca motorul la pornirea de pe loc..
Am reusit acum sa testez atv-ul in zapada mare si sunt multumit de el.Aici la tara unde am atv-ul e zapada in unele locuri si de jumatate de metru.Prin zapada de 30-40 de cm am reusit sa trec cu el,mai greu ce-i adevarat,dar a mers.
Am prins la un moment dat zapada cam de jumatate de metru si nu am mai reusit sa ies de acolo.Am avut noroc ca a trecut cineva pe acolo cu un atv(Bombardier de 800) si m-a tras imediat de acolo.
Am facut o poza la atv cand l-am testat si cu zapada de acolo,aveam in picioare niste cizme de guma din alea mai inalte,aproape pana la genunchi.
O seara frumoasa!
IMG_20170114_160828.jpg 81.47KB 0 downloads
16176686_1388647947874959_609460760_n.jpg 16.2KB 0 downloads
#97
Posted 20 January 2017 - 06:27 AM
La zapada mare sunt bune senilele sau snowmobilele.
Daca nu ai troliu, evita zapada mare. Altfel o sa muncesti mult pe lanaga el. Dar e si asta distractiv.
#98
Posted 20 January 2017 - 08:18 AM
............. macar o lopatica sa ai la tine!
si distractia e mai ales cand ajungi intreg si semi-inghetat inapoi acasa la caldura
#99
Posted 18 February 2017 - 01:30 AM
Buna seara!
Nu am mai scris nimic de mult ca nu prea am mai avut timp.Revin cu afirmatia ca bujia era de vina la problema de atunci,chiar daca era noua.Am mers cu mecanicul si a pus o alta bujie noua si l-a mai reglat si acum merge foarte bine,dimineata porneste la 1-2 "cheie" )
Am reusit sa fac si niste plimbari scurte si am si filmat cu telefonul pus pe casca(am facut un suport din lemn).Nu a iesit cine stie ce,dar pentru inceput eu zic ca e bine.Sper ca in curand sa le pot edita si sa le pot incarca pe YouTube si dupa sa pun aici linkul.
IMG_20170122_141322.jpg 95.43KB 0 downloads
#100
Posted 22 February 2017 - 01:00 AM
Buna seara!
Aici este unul dintre filmuletele de care am zis:
Ce parere aveti?Stiu ca nu a iesit ok deoarece am filmat cu telefonul si nu am unul chiar asa performant.