Cresterea Parametrilor La Kingquad
#1
Posted 03 May 2009 - 03:24 PM
AFECTEAZA IN TIMP IN MOD NEGATIV MOTORUL?
CIND COLEGUL MEU A SCOS SITA DE PE CATALIZATOR S-A SIMTIT IMEDIAT PE KINGUL LUI
UN PLUS DE VITALITATE CUM NU NE ASTEPTAM.
ACUM A PUS O EVACUARE FINALA LEO VINCE SI NU SE SIMTE APROAPE NIMIC
PARCA UN PIC DE CUPLU LA TURATII MICI SPRE MEDII
PARERI?
#2
Posted 03 May 2009 - 06:03 PM
#3
Posted 03 May 2009 - 06:46 PM
PS....evacuarea cat mai rapida (neopturata) a gazelor nu are cum sa influenteze negativ motorul...dimpotriva..
Edited by yanq, 03 May 2009 - 06:50 PM.
#4
Posted 03 May 2009 - 07:54 PM
#5
Posted 03 May 2009 - 08:47 PM
AFECTEAZA IN TIMP IN MOD NEGATIV MOTORUL?
CIND COLEGUL MEU A SCOS SITA DE PE CATALIZATOR S-A SIMTIT IMEDIAT PE KINGUL LUI
UN PLUS DE VITALITATE CUM NU NE ASTEPTAM.
ACUM A PUS O EVACUARE FINALA LEO VINCE SI NU SE SIMTE APROAPE NIMIC
PARCA UN PIC DE CUPLU LA TURATII MICI SPRE MEDII
PARERI?
Te maninca sa-i mai dai niste caluti, nu?
#6
Posted 03 May 2009 - 09:58 PM
Daca nu te deranjeaza, jos cu fiarele din toba.
#7
Posted 04 May 2009 - 07:46 AM
Daca nu te deranjeaza, jos cu fiarele din toba.
sita de care ziceam eu nu se afla in toba finala ci in teava dintre galerie si toba finala.
se prea poate sa fie o chestie legata de omologare caci dupa ce a fost data jos nu a
facut zgomot mai mare doar ca parca motorul mergea mai ,,liber,,
al meu nu e omologat , o sa incerc zilele astea sa vad daca are si al meu acea chestie.
#8
Posted 04 May 2009 - 03:44 PM
#9
Posted 04 May 2009 - 05:05 PM
se prea poate sa fie o chestie legata de omologare caci dupa ce a fost data jos nu a
facut zgomot mai mare doar ca parca motorul mergea mai ,,liber,,
al meu nu e omologat , o sa incerc zilele astea sa vad daca are si al meu acea chestie.
No, hai mai repede! SI sa zici unde este chestia aia, ca n-am cum sa ajung la Tm sa-mi scoti tu piesa din teava.
PS: Bullbarul de la tine e beton!
#10
Posted 05 May 2009 - 12:12 PM
PS: Bullbarul de la tine e beton!
MA BUCUR PENTRU APRECIEREA BULBAR-URILOR MELE. MULTUMESC.
AM DESFACUT IERI ESAPAMENTUL LA MINE SI SE PARE CA @UNDERCOVER ARE DREPTATE.
NETY A MEA NU A FOST OMOLOGATA SI NU AM GASIT NIMIC IN ESAPAMENT.
KINGUL LUI DORU A FOST CUMPARAT DE LA motobom, OMOLOGAT DREXEL, SI A AVUT O
,,SITA" EXACT IN CURBA IESIRII ESAPAMENTULUI DIN GALERIA MOTORULUI.
NICI NOI NU AM STIUT DE CHESTIA ASTA,DAR UN MECANIC DE ACOLO NE-A SPUS CA DUPA
CE SCOATEM CHESTIA AIA VA FII ALTFEL, DECI PROBABIL E UNA DIN LIMITARILE PT OMOLOGARE
DIN MOMENT CE EU NU O AM SI DORU A AVUT-O.
Attached Files
#11
Posted 05 May 2009 - 01:15 PM
AM DESFACUT IERI ESAPAMENTUL LA MINE SI SE PARE CA @UNDERCOVER ARE DREPTATE.
NETY A MEA NU A FOST OMOLOGATA SI NU AM GASIT NIMIC IN ESAPAMENT.
KINGUL LUI DORU A FOST CUMPARAT DE LA motobom, OMOLOGAT DREXEL, SI A AVUT O
,,SITA" EXACT IN CURBA IESIRII ESAPAMENTULUI DIN GALERIA MOTORULUI.
NICI NOI NU AM STIUT DE CHESTIA ASTA,DAR UN MECANIC DE ACOLO NE-A SPUS CA DUPA
CE SCOATEM CHESTIA AIA VA FII ALTFEL, DECI PROBABIL E UNA DIN LIMITARILE PT OMOLOGARE
DIN MOMENT CE EU NU O AM SI DORU A AVUT-O.
la multe am vazut ca sita este pusa intre toba si galerie chiar sub colier . tot de dresel omologat .
#12
Posted 05 May 2009 - 01:56 PM
#13
Posted 05 May 2009 - 04:21 PM
#14
Posted 04 June 2009 - 08:16 PM
#15
Posted 04 June 2009 - 08:21 PM
Ce viteza maxima ai atins cu atv-ul?
#16
Posted 30 January 2010 - 10:58 PM
ca sa explic mai bine fenomenul King-ul ajunge la un punct in care ai impresia ca sta sa moara, bagi mana in gaz si el ramane total indiferent (se plafoneaza) sau se comporta ca turbo-lag-ul de la masinile diesel.....accelerezi acum iar el cupleaza mai incolo cand isi aduce aminte
rezolvarea este relativ simpla si consta in schimbarea CDI-ului cu unul performant si total programabil gen king_cdi.jpg 42.06KB 298 downloads idea este ca acest CDI costa aproximativ 450 euro adus in Romania dar cred ca daca ne-am strange mai multi s-ar putea primi un discount atat la piesa cat la transport
va anexez descrierea in engleza
2005-2007 Suzuki KQ700 EFI
The Copperhead® ECU is a plug and play replacement for the stock ECU in the King Quad 700 EFI. It controls the timing and fuel, and eliminates the low speed lag and heating issues. It provides a typical 21% power increase from idle to redline (WOT), and a part throttle power increase of up to 40%. It utilizes repetitive fire ignition to deliver hotter spark with longer spark duration for maximum power and virtually eliminates misfires, while giving you easy starts and crisp throttle response. The unit is 100% waterproof and can be fully submerged without issue.
These ignitions are REPLACEMENT units, not piggyback units like our competition. (Theirs installs in conjunction with the factory computer). Each unit is designed for the particular machine it is installed on. The timing and fuel maps are dyno tuned for maximum power and optimum operation. This typically results in power increases from 4-6HP to the ground, increased fuel economy at part throttle, cooler running engine, as well as removal of the low end bog and safety limiters (I.E. reverse, differential lock). By offering a full replacement unit, we can give more consistent power and operation than other piggyback ignitions and fuel controllers, complete with easier installation. This allows the machine to be returned back to "stock" for dealer service, with minimal effort, if required.
Installation is easy. No cutting, splicing or running wires through the machine. Simple unplug the factory computer and plug in the replacement Copperhead® unit. The unit comes pre-programmed with two setups. Configuration #1 keeps the factory limiters (reverse limiter, revolution limiter, differential lock limiters, etc.). Configuration #2 turns off the limiters, giving maximum power on 87 octane fuel. These two configurations can be changed for different pipes, octane, etc. when ordered, or with our optional USB interface. In addition our unit has four (4) programmable outputs that can be used to trigger a NOS setup or shift light. The unit also has a built in tachometer output as well as a tether input.
We are the only company in the WORLD to offer a full replacement ECU for your EFI machine. Our Copperhead® CDI/ECUs are designed and manufactured in Calgary, AB, Canada. This allows us to have greater control over the quality of the product and quick delivery. Our customer service and support is second to none.
The unit will come preloaded with the following configuration:
- Map #1: 87 octane fuel, factory safety limiters, stock pipe.
- Map #2: 87 octane fuel, no limiters, optimized for maximum power, stock pipe.
- Unit is configured for 25" tires, and the stock fuel injector.
eu imi voi achizitiona unul in curand si mai exista deja un doritor asa ca daca va intereseaza postati aici sau trimite-ti un PM
CDI-ul este disponibil si pentru Grizzly sau Brute Force deci......daca nu va ajunge puterea sunteti la fel de bine veniti
#17
Posted 30 January 2010 - 11:12 PM
#18
Posted 31 January 2010 - 09:29 AM
#19
Posted 31 January 2010 - 09:42 AM
Foarte bine, tot asa!
#20
Posted 31 January 2010 - 09:54 AM
Pai de ce nu citesti postul lui Mihnea de mai sus?
Costa in jur de 450euro. Plusul de putere e de cca 4-6 cai dar nu asta conteaza ca nu asta e marele castig. Raspunsul din partea motorului e complet schimbat, e mult mai percutant, cuplul mult mai bun, se elimina si intreruperile specifice KQ si multe alte avantaje.
Atentie, e un ECU complet, se inlocuieste cel original, de asta costa atat dar e o solutie eleganta si profi, nu o improvizatie care sa iti ofere luna de pe cer.
Asa Robert, corecta observatia ta, acum o sa inteleaga lumea de ce ma bucuram eu ca isi ia Mihnea KQ
Kingul e bun asa cum e dar daca te apuci de modificat scoti un atv exceptional din el.