Cresterea Parametrilor La Kingquad
#41
Posted 03 March 2010 - 09:44 AM
poate nici eu nu am stat sa-l deslusesc dar credeti-ma ca mare diferenta nu este
la aprox 400 euro cat costa cdi-ul imi luam din america toba HMF,powercomander-ul HMF si filtru K&N
citind din forumurile americane trebuia sa mai comand si un alt injector (de GSX-R) trebuia sa-mi pun si toba si filtru K&N pentru a simti cu adevarat o schimbare asa ca......alta data dupa ce trece criza cand schimb direct atv-ul
#42
Posted 06 March 2010 - 09:35 AM
pana la urma a recurs la metoda lui
#43
Posted 07 March 2010 - 06:00 PM
Cred ca schimbul injectorului e ca mai eficienta metoda simpla. Apoi evacuare total.
Un injector de GSXR gasesti insa pe la noi sh, ieftin. Merita incercat.
#44
Posted 07 March 2010 - 09:04 PM
Cred ca schimbul injectorului e ca mai eficienta metoda simpla. Apoi evacuare total.
Un injector de GSXR gasesti insa pe la noi sh, ieftin. Merita incercat.
m-am lamurit.....daca nu-ti ajunge puterea King-ului cel mai bun tuning este sa-ti cumperi altceva
mi-am montat o toba HMF si mi-a spart timpanele asa ca mi-am comandat urgent un silencer
pe BF nu deranja atat de mult....nu pot sa-mi dau seama de ce pe King urla in halul asta
daca tot am dat comanda in america mi-am luat si filtru K&N si powercomander-ul HMF sa vad daca se intampla ceva
restul accesoriilor necesar obligatorii le-am montat deja si mai cochetez cu un stealth snorkel (doar pentru evacuarea de la curea) pe unde se mai umple ragalia daca ii arati prea multa apa
Edited by mih7ro, 07 March 2010 - 09:05 PM.
#45
Posted 07 March 2010 - 09:29 PM
mi-am montat o toba HMF si mi-a spart timpanele asa ca mi-am comandat urgent un silencer
pe BF nu deranja atat de mult....nu pot sa-mi dau seama de ce pe King urla in halul asta
daca tot am dat comanda in america mi-am luat si filtru K&N si powercomander-ul HMF sa vad daca se intampla ceva
restul accesoriilor necesar obligatorii le-am montat deja si mai cochetez cu un stealth snorkel (doar pentru evacuarea de la curea) pe unde se mai umple ragalia daca ii arati prea multa apa
pacat ca accesoriile pe care le-ai pus nu se potrivesc la grizzly...nu de alta dar la anu iar o iei de la capat pt ca iti vei lua evident grizzly si abia atunci vei fi multumit ! vezi ai grija daca iti iei elka-uri sa fie mixte si pt kq si pt grizzly. off ce ti-e si cu mania asta a omului, stiam ca nu te lasi pana nu il faci full !
#46
Posted 07 March 2010 - 10:08 PM
este un full mai de criza dar nu ma puteam abtine
#47
Posted 09 March 2010 - 12:00 AM
#48
Posted 09 March 2010 - 10:10 AM
noi nu avem niciunul saibe tu parca urma sa-ti cumperi
cred ca m-as risca sa fac o proba....just for fun
#49
Posted 09 March 2010 - 10:47 AM
#50
Posted 09 March 2010 - 10:50 AM
#51
Posted 09 March 2010 - 11:05 AM
Edited by richelieu, 09 March 2010 - 11:06 AM.
#52
Posted 09 March 2010 - 11:30 AM
#53
Posted 09 March 2010 - 11:42 AM
Dar las ca nici nu trebe mai mult. La un atv...e destul
#54
Posted 10 March 2010 - 01:52 AM
aaa, si la buzau sunt gata sa fac pariu ca mihnea nu va termina week endu pe atv, prea a bagat manuta lui pe acolo ca sa nu fi stricat ceva
#55
Posted 10 March 2010 - 09:29 AM
aaa, si la buzau sunt gata sa fac pariu ca mihnea nu va termina week endu pe atv, prea a bagat manuta lui pe acolo ca sa nu fi stricat ceva
am facut destule teste pe BF asa ca nu voi mai repeta greselile
dar ai dreptate.....suntem multi si uni s-ar putea sa nu termine weekend-ul pe atv la Buzau .....vedem cine este norocosul
Edited by mih7ro, 10 March 2010 - 09:36 AM.
#56
Posted 13 March 2010 - 03:12 PM
#57
Posted 13 March 2010 - 08:31 PM
#58
Posted 13 March 2010 - 08:39 PM
Am vazut niste Grizz si KQ nud de ramaneai cu gura cascata... dar aia le foloseau exclusiv pentru competitii. Nu mai vorbesc de toate modificarile facute la ele.
#59
Posted 13 March 2010 - 10:43 PM
estetic mi se pare mai agresiv decat cu faruri si oricum nu sunt necesare, ajunge cel central cu varf si indesat iar riscul sa le rupi prinderile este destul de mare daca-l folosesti in offroad asa ca.....jos inutilitatile
#60
Posted 13 March 2010 - 11:13 PM