Jump to content



Photo

Cresterea Parametrilor La Kingquad


  • Please log in to reply
117 replies to this topic

#1 robi

robi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Greschner Robert
  • Telefon:0766800553
  • Marca ATV:Yamaha grizzli 700
  • Numar ATV:TM-15-FJI

Posted 03 May 2009 - 03:24 PM

CE SE INTIMPLA ATUNCI CIND PE KQ CU EVACUAREA ORIGINALA SE SCOATE SITA CATALIZATORULUI?

AFECTEAZA IN TIMP IN MOD NEGATIV MOTORUL?

CIND COLEGUL MEU A SCOS SITA DE PE CATALIZATOR S-A SIMTIT IMEDIAT PE KINGUL LUI

UN PLUS DE VITALITATE CUM NU NE ASTEPTAM.

ACUM A PUS O EVACUARE FINALA LEO VINCE SI NU SE SIMTE APROAPE NIMIC

PARCA UN PIC DE CUPLU LA TURATII MICI SPRE MEDII

PARERI?
  • 0

#2 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,053 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Posted 03 May 2009 - 06:03 PM

asa zisu catalizator pus pe teava de esapament nu e pus de fabrica ci de cei cu omologarea , si scoaterea lui nu afecteaza cu ceva motoru.
  • 0

#3 yanq

yanq

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Nume real:Iancu E.
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:KingQuad 750AxI
  • Numar ATV:BZ-99-ATV

Posted 03 May 2009 - 06:46 PM

..o localizare exacta a acelei site...unde e..cum se da jos...poze?

PS....evacuarea cat mai rapida (neopturata) a gazelor nu are cum sa influenteze negativ motorul...dimpotriva..

Edited by yanq, 03 May 2009 - 06:50 PM.

  • 0

#4 yanq

yanq

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Nume real:Iancu E.
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:KingQuad 750AxI
  • Numar ATV:BZ-99-ATV

Posted 03 May 2009 - 07:54 PM

...neobturata am vrut sa zic..dar nu mai pot edita..
  • 0

#5 oldshaterland

oldshaterland

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 377 posts
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Nume real:doru
  • Telefon:0722870487
  • Marca ATV:suzuki 750axi

Posted 03 May 2009 - 08:47 PM

QUOTE (robi @ May 3 2009, 04:24 PM) <{POST_SNAPBACK}>
CE SE INTIMPLA ATUNCI CIND PE KQ CU EVACUAREA ORIGINALA SE SCOATE SITA CATALIZATORULUI?

AFECTEAZA IN TIMP IN MOD NEGATIV MOTORUL?

CIND COLEGUL MEU A SCOS SITA DE PE CATALIZATOR S-A SIMTIT IMEDIAT PE KINGUL LUI

UN PLUS DE VITALITATE CUM NU NE ASTEPTAM.

ACUM A PUS O EVACUARE FINALA LEO VINCE SI NU SE SIMTE APROAPE NIMIC

PARCA UN PIC DE CUPLU LA TURATII MICI SPRE MEDII

PARERI?

Te maninca sa-i mai dai niste caluti, nu? partytime.gif
  • 0

#6 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 03 May 2009 - 09:58 PM

FAce insa zgomot. ZGOMOT! Sa vezi rateurile cum suna... ca bashinile.
Daca nu te deranjeaza, jos cu fiarele din toba.
  • 0

#7 robi

robi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Greschner Robert
  • Telefon:0766800553
  • Marca ATV:Yamaha grizzli 700
  • Numar ATV:TM-15-FJI

Posted 04 May 2009 - 07:46 AM

QUOTE (fatcat @ May 3 2009, 10:58 PM) <{POST_SNAPBACK}>
FAce insa zgomot. ZGOMOT! Sa vezi rateurile cum suna... ca bashinile.
Daca nu te deranjeaza, jos cu fiarele din toba.



sita de care ziceam eu nu se afla in toba finala ci in teava dintre galerie si toba finala.

se prea poate sa fie o chestie legata de omologare caci dupa ce a fost data jos nu a

facut zgomot mai mare doar ca parca motorul mergea mai ,,liber,,

al meu nu e omologat , o sa incerc zilele astea sa vad daca are si al meu acea chestie. thumbsup.gif
  • 0

#8 Keoru

Keoru

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dr.Tr.Severin
  • Nume real:qazwsx
  • Telefon:0746000111
  • Marca ATV:Butzuki KQ 750 AXI
  • Numar ATV:de caruta

Posted 04 May 2009 - 03:44 PM

daca poti pune si ceva poze ar fi mai bine.
  • 0

#9 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 04 May 2009 - 05:05 PM

QUOTE (robi @ May 4 2009, 08:46 AM) <{POST_SNAPBACK}>
sita de care ziceam eu nu se afla in toba finala ci in teava dintre galerie si toba finala.

se prea poate sa fie o chestie legata de omologare caci dupa ce a fost data jos nu a

facut zgomot mai mare doar ca parca motorul mergea mai ,,liber,,

al meu nu e omologat , o sa incerc zilele astea sa vad daca are si al meu acea chestie. thumbsup.gif


No, hai mai repede! SI sa zici unde este chestia aia, ca n-am cum sa ajung la Tm sa-mi scoti tu piesa din teava.
PS: Bullbarul de la tine e beton!
  • 0

#10 robi

robi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Greschner Robert
  • Telefon:0766800553
  • Marca ATV:Yamaha grizzli 700
  • Numar ATV:TM-15-FJI

Posted 05 May 2009 - 12:12 PM

QUOTE (fatcat @ May 4 2009, 06:05 PM) <{POST_SNAPBACK}>
No, hai mai repede! SI sa zici unde este chestia aia, ca n-am cum sa ajung la Tm sa-mi scoti tu piesa din teava.
PS: Bullbarul de la tine e beton!



MA BUCUR PENTRU APRECIEREA BULBAR-URILOR MELE. MULTUMESC.

AM DESFACUT IERI ESAPAMENTUL LA MINE SI SE PARE CA @UNDERCOVER ARE DREPTATE.

NETY A MEA NU A FOST OMOLOGATA SI NU AM GASIT NIMIC IN ESAPAMENT.

KINGUL LUI DORU A FOST CUMPARAT DE LA motobom, OMOLOGAT DREXEL, SI A AVUT O

,,SITA" EXACT IN CURBA IESIRII ESAPAMENTULUI DIN GALERIA MOTORULUI.

NICI NOI NU AM STIUT DE CHESTIA ASTA,DAR UN MECANIC DE ACOLO NE-A SPUS CA DUPA

CE SCOATEM CHESTIA AIA VA FII ALTFEL, DECI PROBABIL E UNA DIN LIMITARILE PT OMOLOGARE

DIN MOMENT CE EU NU O AM SI DORU A AVUT-O.

Attached Files


  • 0

#11 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,053 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Posted 05 May 2009 - 01:15 PM

QUOTE (robi @ May 5 2009, 01:12 PM) <{POST_SNAPBACK}>
MA BUCUR PENTRU APRECIEREA BULBAR-URILOR MELE. MULTUMESC.

AM DESFACUT IERI ESAPAMENTUL LA MINE SI SE PARE CA @UNDERCOVER ARE DREPTATE.

NETY A MEA NU A FOST OMOLOGATA SI NU AM GASIT NIMIC IN ESAPAMENT.

KINGUL LUI DORU A FOST CUMPARAT DE LA motobom, OMOLOGAT DREXEL, SI A AVUT O

,,SITA" EXACT IN CURBA IESIRII ESAPAMENTULUI DIN GALERIA MOTORULUI.

NICI NOI NU AM STIUT DE CHESTIA ASTA,DAR UN MECANIC DE ACOLO NE-A SPUS CA DUPA

CE SCOATEM CHESTIA AIA VA FII ALTFEL, DECI PROBABIL E UNA DIN LIMITARILE PT OMOLOGARE

DIN MOMENT CE EU NU O AM SI DORU A AVUT-O.


la multe am vazut ca sita este pusa intre toba si galerie chiar sub colier . tot de dresel omologat .
  • 0

#12 Keoru

Keoru

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dr.Tr.Severin
  • Nume real:qazwsx
  • Telefon:0746000111
  • Marca ATV:Butzuki KQ 750 AXI
  • Numar ATV:de caruta

Posted 05 May 2009 - 01:56 PM

al meu nu este omologat, deci keine sita de la dresel.
  • 0

#13 yanq

yanq

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Nume real:Iancu E.
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:KingQuad 750AxI
  • Numar ATV:BZ-99-ATV

Posted 05 May 2009 - 04:21 PM

cum au introdus sita in acel cot?...pe la capete sau au sectionat teava?
  • 0

#14 Remus

Remus

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Gender:Male
  • Location:Merisani
  • Nume real:Ionescu Remus
  • Telefon:0744347009
  • Marca ATV:suzuki
  • Numar ATV:ag 96 rec

Posted 04 June 2009 - 08:16 PM

Cum se scoate deacolo ?
  • 0

#15 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 04 June 2009 - 08:21 PM

In primul rand trebuie sa fii sigur ca o ai.
Ce viteza maxima ai atins cu atv-ul?
  • 0

#16 Smeagol

Smeagol

    A.R.F.O.S Club

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,618 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:pierdut chef de munca....il declar nul
  • Nume real:mihnea
  • Telefon:mai nou....rezervat
  • Marca ATV:KQ 700 Xcc special
  • Numar ATV:galbejit....si nu am nevoie de ITP

Posted 30 January 2010 - 10:58 PM

daca tot am gasit acest topic postez aici pentru toti posesori de King Quad 700/750 care doresc sa-si achizitioneze un CDI performant satuli fiind de "performantele" fabrici care limiteaza foarte mult puterea motorului.
ca sa explic mai bine fenomenul King-ul ajunge la un punct in care ai impresia ca sta sa moara, bagi mana in gaz si el ramane total indiferent (se plafoneaza) sau se comporta ca turbo-lag-ul de la masinile diesel.....accelerezi acum iar el cupleaza mai incolo cand isi aduce aminte hysterical.gif

rezolvarea este relativ simpla si consta in schimbarea CDI-ului cu unul performant si total programabil gen Attached File  king_cdi.jpg   42.06KB   298 downloads idea este ca acest CDI costa aproximativ 450 euro adus in Romania dar cred ca daca ne-am strange mai multi s-ar putea primi un discount atat la piesa cat la transport

va anexez descrierea in engleza
2005-2007 Suzuki KQ700 EFI

The Copperhead® ECU is a plug and play replacement for the stock ECU in the King Quad 700 EFI. It controls the timing and fuel, and eliminates the low speed lag and heating issues. It provides a typical 21% power increase from idle to redline (WOT), and a part throttle power increase of up to 40%. It utilizes repetitive fire ignition to deliver hotter spark with longer spark duration for maximum power and virtually eliminates misfires, while giving you easy starts and crisp throttle response. The unit is 100% waterproof and can be fully submerged without issue.

These ignitions are REPLACEMENT units, not piggyback units like our competition. (Theirs installs in conjunction with the factory computer). Each unit is designed for the particular machine it is installed on. The timing and fuel maps are dyno tuned for maximum power and optimum operation. This typically results in power increases from 4-6HP to the ground, increased fuel economy at part throttle, cooler running engine, as well as removal of the low end bog and safety limiters (I.E. reverse, differential lock). By offering a full replacement unit, we can give more consistent power and operation than other piggyback ignitions and fuel controllers, complete with easier installation. This allows the machine to be returned back to "stock" for dealer service, with minimal effort, if required.

Installation is easy. No cutting, splicing or running wires through the machine. Simple unplug the factory computer and plug in the replacement Copperhead® unit. The unit comes pre-programmed with two setups. Configuration #1 keeps the factory limiters (reverse limiter, revolution limiter, differential lock limiters, etc.). Configuration #2 turns off the limiters, giving maximum power on 87 octane fuel. These two configurations can be changed for different pipes, octane, etc. when ordered, or with our optional USB interface. In addition our unit has four (4) programmable outputs that can be used to trigger a NOS setup or shift light. The unit also has a built in tachometer output as well as a tether input.

We are the only company in the WORLD to offer a full replacement ECU for your EFI machine. Our Copperhead® CDI/ECUs are designed and manufactured in Calgary, AB, Canada. This allows us to have greater control over the quality of the product and quick delivery. Our customer service and support is second to none.

The unit will come preloaded with the following configuration:

  • Map #1: 87 octane fuel, factory safety limiters, stock pipe.
  • Map #2: 87 octane fuel, no limiters, optimized for maximum power, stock pipe.
  • Unit is configured for 25" tires, and the stock fuel injector.
We also preload specific setups for your application. During the checkout process, indicate the tire size, octane of fuel, pipe brand and aftermarket injector (if installed), if you want a specific configuration. We do sell the USB programmer to change the mapping.

eu imi voi achizitiona unul in curand si mai exista deja un doritor asa ca daca va intereseaza postati aici sau trimite-ti un PM
CDI-ul este disponibil si pentru Grizzly sau Brute Force deci......daca nu va ajunge puterea sunteti la fel de bine veniti biggrin.gif
  • 0

#17 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 30 January 2010 - 11:12 PM

Mai punem si un injector de GSXR si inca niste mici modificari si ne luam la tranta cu Renegade-urile la capitolul demaraj si viteza tongue.gif biggrin.gif
  • 0

#18 Mardeiasu

Mardeiasu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:am evoluat
  • Nume real:mazilu petrut
  • Telefon:0766732945
  • Marca ATV:SUZUKI KINGQUAD 700
  • Numar ATV:AG ..........

Posted 31 January 2010 - 09:29 AM

cam cat costa jucaria asta? si la ce putere ajunge atv ul? CP?
  • 0

#19 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 31 January 2010 - 09:42 AM

Aha, a inceput Mihnea cu upgrade-urile.
Foarte bine, tot asa!
  • 0

#20 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 31 January 2010 - 09:54 AM

QUOTE (mardeiasu 1 @ Jan 31 2010, 09:29 AM) <{POST_SNAPBACK}>
cam cat costa jucaria asta? si la ce putere ajunge atv ul? CP?


Pai de ce nu citesti postul lui Mihnea de mai sus?
Costa in jur de 450euro. Plusul de putere e de cca 4-6 cai dar nu asta conteaza ca nu asta e marele castig. Raspunsul din partea motorului e complet schimbat, e mult mai percutant, cuplul mult mai bun, se elimina si intreruperile specifice KQ si multe alte avantaje.
Atentie, e un ECU complet, se inlocuieste cel original, de asta costa atat dar e o solutie eleganta si profi, nu o improvizatie care sa iti ofere luna de pe cer.


Asa Robert, corecta observatia ta, acum o sa inteleaga lumea de ce ma bucuram eu ca isi ia Mihnea KQ biggrin.gif
Kingul e bun asa cum e dar daca te apuci de modificat scoti un atv exceptional din el.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto