Consum Kawasaki Brute Force
#1
Postat 27 august 2009 - 02:37
Recent mi-am luat un btrute force de 750 i, carburator si ma mira faptul ca la o iesire mananca 15-18 litri. Iesirea dureaza in jur de 5 ore si facem aprox 50 mile.
Poate cineva sa-mi spuna ca atv-ul meu consuma putin in comparatie cu al lui...
#2
Postat 27 august 2009 - 03:07
#3
Postat 27 august 2009 - 03:46
#4
Postat 28 august 2009 - 04:17
Ar fi mai ok daca si-ar da cineva cu kawasaki cu parerea, no offense, dar se stie ca,constructorii de kawasaki si cei de suzuki...sunt vechi rivali...asa si posesorii. Pe bune fratilor...ies ca king quad si le mananca maxim doua liniute, mie, plinul, acuma chiar asa la un 2 in v sa manance asa mult...
Astept parearea unui detinator de 750 carburator.
Mersi
#5
Postat 29 august 2009 - 06:58
#6
Postat 29 august 2009 - 09:30
Astept parearea unui detinator de 750 carburator.
Mersi
Rivalitate? De ce-ar fi rivalitate? Cat despre consum, nu trebuie sa fii posesor ca sa stii cat mananaca un BF cu carburator . Toata lumea se plange ca sunt gurmande rau.
#7
Postat 28 septembrie 2009 - 12:11
#8
Postat 28 septembrie 2009 - 12:32
nu-l va face sa treaca peste obstacol...?
#9
Postat 28 septembrie 2009 - 03:00
#10
Postat 30 septembrie 2009 - 01:04
#11
Postat 30 septembrie 2009 - 02:47
#12
Postat 30 septembrie 2009 - 04:16
Power is nothing without control ..si in orice review poti vedea ca, KQ este mai manevrabil decat BF. Sa mai zicem de fiabilitate?
La ATV...nu puterea e cea mai importanta.....decat daca faci liniute... In rest, in orice traseu de extrem, puterea KQ este ultra suficienta.
#13
Postat 30 septembrie 2009 - 06:34
#14
Postat 10 octombrie 2009 - 06:51
#15
Postat 12 octombrie 2009 - 10:05
La BF650 meu, un plin ajunge pentru max 150km de traseu combinat.
Ieri am facut un traseu combinat de aproape 70km si mai am juma' de rezervor.
Iarna, max 80km. noroaie, idem.
Totul e in functie de cum te dai: cat gaz dai, cat drift faci pe macadam si cat de mult invarti roata in noroi/zadapa.
Daca vei cupla 4x4 consumul creste. Cuplezi reductorul, iarasi creste....
Totusi....chiar intereseaza pe cineva consumul ?
Exista si varianta Arctic Cat Diesel, pentru oamenii obsedati de tdi-uri.
#16
Postat 12 octombrie 2009 - 10:30
Noriane, ca ziceai de consum. Nu prea conteaza consumul la un atv, cand ti-l cumperi stii ce vrei. Nu ai sa ai niciodata zvacul care-l ai tu la Kawa cu un consum de Linhai, trebuie sa fim constienti de asta.
Singura situatie care mi se pare ca poate fi interpretata in mod negativ e cand ai de facut un parcurs mai lung si parametrul autonomie conteaza.
#17
Postat 12 octombrie 2009 - 10:49
In mod normal, consumul unui ATV poate interesa pe cineva doar din prisma autonomiei..nu si a cheltuielii respective. Dar, cazurile in care autonomia scazuta a BF-ului sa faca diferenta in jos....sunt foarte rare. Si in plus, toata lumea zice de consumul BF-ului..da' de CF moto ce sa mai zicem? Motor de 500...si consuma de te rupe. In concursul de la Valcea, am facut echipa cu un alt KQ si-un CF....El a bagat o canistra de 5 litri la un moment dat si spre final avea emotii ca nu-i va ajunge nici aia, iar noi, cu KQ-ul, am avut benzina si pentru proba de Trial de duminica.
Aceasta postare a fost editata de richelieu: 12 octombrie 2009 - 10:52
#18
Postat 12 octombrie 2009 - 02:25
Aveti dreptate la chestia cu autonomia. Au fost excursii in care am ajuns la asfalt pe rosu la benzina si nu a fost o senzatie prea confortabila. Pentru iesirile lungi, sau cu mult neprevazut in traseu, o canistra de 5l e obligatorie !
In comparatie KQ e mult mai putin insetat, de acord, dar ganditi-va ca are si un cilindru mai putin, chiar daca e vorba de aceeasi cilindree cu aproximatie. Citisem undeva ca teoria spune ca la cilindree identica, 2V consuma cu 25-30% mai mult decat un monocilindru. Basca, KQ are injectie, BF are carburatie dubla.
Am fost mai acid in primul post pentru ca ma enerveaza discutiile alea sterile gen: "Cat baga?" si "Cat mananca?".
E ok sa discutam despre consum prin comparatie, in ideea in care poate ajuta pe cineva la un moment dat sa-si calculeze necesarul de combustibil pentru o iesire
#19
Postat 12 octombrie 2009 - 02:40
#20
Postat 12 octombrie 2009 - 03:21