Filtre Aer
#1
Postat 20 aprilie 2010 - 08:26
Twin air powerflow kit atv si K&N.
#2
Postat 26 aprilie 2010 - 02:58
#3
Postat 26 aprilie 2010 - 03:19
#4
Postat 26 aprilie 2010 - 08:12
eu folosesc K&N(dar fara capac)
spor
#5
Postat 26 aprilie 2010 - 08:37
Documenteaza-te un pic inainte de-a alege, e o discutie lunga legata de raportul costuri/intretinere/performanta pe care-l ofera cele 2 filtre.
un articol de inceput ar fi: http://www.motobom.r...rul-de-aer.html
#6
Postat 26 aprilie 2010 - 08:59
Aceasta postare a fost editata de otto_csm: 26 aprilie 2010 - 09:27
#7
Postat 26 aprilie 2010 - 10:30
np , pot sati garantizez ca e cel mai bun si eu il am cu kitul de curatzare si tot.....plus de faptul ca tozii colegii mei de la curse au si ei si niciodata nimeni nu sa plans......nu stiu cum e pt un atv dar pt un quad e perfect
#8
Postat 27 aprilie 2010 - 08:06
#9
Postat 27 aprilie 2010 - 08:31
Yacco si Motul vand spray-uri bune de uns filtrul. Atentie la ungere!!! Nu il lasati neuns. Uleiul se usuca chiar daca filtrul e curat. E suficient sa mergeti putin prin fraf cu filtrul uscat ca sa stricati motorul.
#10
Postat 27 aprilie 2010 - 05:56
Care este mai periculos si cat costa acele spreiuri de uns?
#11
Postat 27 aprilie 2010 - 06:05
Documenteaza-te un pic inainte de-a alege, e o discutie lunga legata de raportul costuri/intretinere/performanta pe care-l ofera cele 2 filtre.
un articol de inceput ar fi: http://www.motobom.r...rul-de-aer.html
Din ce am citit dupa sitelul tau am vazut ca mare diferenta intre k&N si TwinAir nar fi prea mare.
Acuma eu nu folosesc prea mult atv-ul pe offroad dar pe unde merg yo e praf.
Cu K&N imi da un pic mai multa putere dar este un pic mai periculos daca nu sti sa-l montezi, iar cu TwinAir este mai sigur dar fara prea multa performanta.
#12
Postat 28 aprilie 2010 - 12:31
Care este mai periculos si cat costa acele spreiuri de uns?
buna pe mine ma costat 250 tot : filtru , capac si spreiurile de curatzare si uns, dupa cum vezi atat filtru cat si capacul sunt protejate ca sa nu intre absolut nik la filtru(cine zice ca trage mizeria habar nu are, pt eu iti garantez ca nu intra nik si colegii mei de la curse cateodata chiar merg fara capac asa ca... , asa ca eu te sfatuiez K&n
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
pd: pozele sunt de pe ltz, nu de pe ltr filtru e altul
#13
Postat 28 aprilie 2010 - 01:37
Filtrul K&N are porii mai mari si, atunci cand este curat, permite trecerea unor particule de dimensiuni mai mari fata de filtrele de burete - favorizand insa performanta.
Din acest motiv, filtrele cu burete sunt preferate in off-road. Eu am ales burete dorind o protectie maxima pentru motorul ATV-ului meu; plusul de performanta pe care il castigam alegand alt filtru era insesizabil pentru mine, motorul de 700 fiind mai mult decat suficient pentru modul meu de utilizare.
#14
Postat 28 aprilie 2010 - 01:53
Pentru un suzuki kq 700 care ar fi cel mai bun. Mentionez ca o sa trec pri apa cu el.
#15
Postat 28 aprilie 2010 - 02:25
Pentru un suzuki kq 700 care ar fi cel mai bun. Mentionez ca o sa trec pri apa cu el.
La capitolul cel mai bun dezbaterea nu se termina niciodata! Eu prefer TwinAir sau alt filtru de burete - Uni fac filtre bune de burete. Argumentatia este in postul meu anterior.
Pentru ca ATV-ul sa nu traga stropi fini de apa este recomandat sa ai un prefiltru, de exemplu cel facut de OutwearsRacing, link: www.outerwearsracing.com.
Daca totusi trage apa nici filtrul nici prefiltrul nu te mai ajuta la nimic; apa trece in motor. Atunci trebuie sa folosesti un snorkel kit - o tubulatura care iti inalta punctele din care ATV-ul trage/evacueaza aer si le aduce peste nivelul ghidonului.
Aceasta postare a fost editata de Ionut Lesovici: 28 aprilie 2010 - 02:27
#16
Postat 28 aprilie 2010 - 04:10
Pentru ca ATV-ul sa nu traga stropi fini de apa este recomandat sa ai un prefiltru, de exemplu cel facut de OutwearsRacing, link: www.outerwearsracing.com.
Daca totusi trage apa nici filtrul nici prefiltrul nu te mai ajuta la nimic; apa trece in motor. Atunci trebuie sa folosesti un snorkel kit - o tubulatura care iti inalta punctele din care ATV-ul trage/evacueaza aer si le aduce peste nivelul ghidonului.
Salut Ionut! Ai idee de unde pot sa cumpar si eu un filtru Twin Air cu spreiul ptr ungere si la ce pret? Am uitat sa mentionez ptr ce: YAMAHA RAPTOR 660 R.
#17
Postat 28 aprilie 2010 - 07:59
eu folosesc k&n
intradevar il intretin f mult si il tin curat,de asemenea folosesc doar kitul de curatare/ungere k&n,dar sa sti nu am avut nici o problema cu el si castigul de putere e chiar simtitor
mai mentionez ca il folosesc fara capac la cuita filtrului de aer,deci nu cred ca ar trebui sa iti faci probleme la folosirea k&n
IMG00134_20100428_1906.jpg 210,72KB 178 downloads IMG00135_20100428_1906.jpg 212,82KB 146 downloads
#18
Postat 28 aprilie 2010 - 10:00
eu folosesc k&n
intradevar il intretin f mult si il tin curat,de asemenea folosesc doar kitul de curatare/ungere k&n,dar sa sti nu am avut nici o problema cu el si castigul de putere e chiar simtitor
mai mentionez ca il folosesc fara capac la cuita filtrului de aer,deci nu cred ca ar trebui sa iti faci probleme la folosirea k&n
IMG00134_20100428_1906.jpg 210,72KB 178 downloads IMG00135_20100428_1906.jpg 212,82KB 146 downloads
cat te-a costat filtrul si kitul de intretinere? de unde le-ai cumparat?
#19
Postat 28 aprilie 2010 - 11:32
Insa atentie : intretinerea e mult mai scumpa si complicata la K&N , iar daca cumva ajunge umezeala la el (nu trebuie neaparat sa te bagi in apa, e deajuns sa mergi pe o ploaie naprasnica sau prin umezeala mare, sau chiar cand speli atv-ul se pot infiltra cativa stropi de apa) isi pierde proprietatile si va trebui inlocuit.
La TwinAir e extrem de simplu . Il speli cu dero sau pur de vase intr-un lighean, se lasa la uscat, dai o pelicula fina de ulei (recomandat spray) pe el si gata ..... se pune inapoi. Ofera protectie mult mai buna in Offroad unde e praf mult, mai ales vara.
Un spray bun, Putoline ar fi cam 40 RON dar te tine o vesnicie .
Sunt si eu curios cum se face intretinerea la K&N si cat costa, ca de spalat nu-l poti spala . Cum il cureti calumea de mizerie ? Numai sufland aer in el ?
Si inca un detaliu TwinAir sunt 2 in 1 , are si prefiltru si filtru, adica are doua straturi distincte de burete cu proprietati diferite lipite una de alta. Filtrele stoc sunt simple au doar un tip de burete.
Aceasta postare a fost editata de Mihai Dobrescu: 28 aprilie 2010 - 11:37
#20
Postat 29 aprilie 2010 - 03:59
Insa atentie : intretinerea e mult mai scumpa si complicata la K&N , iar daca cumva ajunge umezeala la el (nu trebuie neaparat sa te bagi in apa, e deajuns sa mergi pe o ploaie naprasnica sau prin umezeala mare, sau chiar cand speli atv-ul se pot infiltra cativa stropi de apa) isi pierde proprietatile si va trebui inlocuit.
La TwinAir e extrem de simplu . Il speli cu dero sau pur de vase intr-un lighean, se lasa la uscat, dai o pelicula fina de ulei (recomandat spray) pe el si gata ..... se pune inapoi. Ofera protectie mult mai buna in Offroad unde e praf mult, mai ales vara.
Un spray bun, Putoline ar fi cam 40 RON dar te tine o vesnicie .
Sunt si eu curios cum se face intretinerea la K&N si cat costa, ca de spalat nu-l poti spala . Cum il cureti calumea de mizerie ? Numai sufland aer in el ?
Si inca un detaliu TwinAir sunt 2 in 1 , are si prefiltru si filtru, adica are doua straturi distincte de burete cu proprietati diferite lipite una de alta. Filtrele stoc sunt simple au doar un tip de burete.
buna in caz ca nu sti si nu ai vazut pozele care eu leam pus in ultimul meu mesaj , vei vedea ca apa nu ajunge la filtru pt ca e protejat.(atat filtru cat si capacul)....si nu zice ca nu aporta mare brianza ca daca nu ar aporta nimik, nimeni nu ar cumpara ok? si de curatzat e ffff simpu e necesar duar sprayul si atat , nici dero nici nik... un salut
maximus tu inainte de a cumpra gadeste bine posibiliate care o ai ...e adevarat ca e un filtru ff bun.....dar cum tiam zis si repet absolut totzi colegii mei de gasca si de la curse( si eu ) avem filtru K&N si unii merg fara capac si nu preea am auizit sa le intre apa( nu zik ca e imposibil , bineinteles ca daca te bagi intrun lac intra la fel ca la orice filtru) ..........si la urma urmelor daca intro zi iti intra apa la filtru indiferet de care o fi pui mana il scotzi il pui la toba dai gaz sil usuci( daca e din burete) si dupa continui ,, aventura ,, hehehe, salutari
mentzionez ca puate pt un atv e mai bun un TwinAir, nu stiu ca eu un atv nu am avut niciodata
Aceasta postare a fost editata de alicialtz: 29 aprilie 2010 - 04:07