Insa atentie : intretinerea e mult mai scumpa si complicata la K&N , iar daca cumva ajunge umezeala la el (nu trebuie neaparat sa te bagi in apa, e deajuns sa mergi pe o ploaie naprasnica sau prin umezeala mare, sau chiar cand speli atv-ul se pot infiltra cativa stropi de apa) isi pierde proprietatile si va trebui inlocuit.
La TwinAir e extrem de simplu . Il speli cu dero sau pur de vase intr-un lighean, se lasa la uscat, dai o pelicula fina de ulei (recomandat spray) pe el si gata ..... se pune inapoi. Ofera protectie mult mai buna in Offroad unde e praf mult, mai ales vara.
Un spray bun, Putoline ar fi cam 40 RON dar te tine o vesnicie .
Sunt si eu curios cum se face intretinerea la K&N si cat costa, ca de spalat nu-l poti spala . Cum il cureti calumea de mizerie ? Numai sufland aer in el ?
Si inca un detaliu TwinAir sunt 2 in 1 , are si prefiltru si filtru, adica are doua straturi distincte de burete cu proprietati diferite lipite una de alta. Filtrele stoc sunt simple au doar un tip de burete.
salut mihai,
putin gresesti,iti spun si unde
intradevar filtru k&n este mai scump de intretinut-am dat pe un kit de curatare 17 euro,kit-ul contine un sprey pt curatare si un sprey pt ungere
de curatat se curata usor,intai cu o perie indepartezi praful si apoi il cureti cu solutia din kit,apoi il ungi cu ulei
referitor la prefiltru,daca te uiti in pozele postate de mine si o sa vezi ca si eu am un prefiltru
eu ma dau prin zone impadurite(deci noroi si praf din belsug)si crede-ma nu am probleme,mai mentionez ca merg cu atv si fara capacul de la cutia filtrului de aer
referitor la montaj k&n are un kit special de montaj care nu permite deloc praful sa intre pe langa filtru
referitor la putere,ltr cu toba originala(scos doar restrictorul)+yoshimura chery bomb+filtru de aer sport creste puterea(zice producatorul)cu 7 cai
crede-ma se simte,trage ca un apucat LTR-ul,ii schimba total comportamentul,trage si la turatii joase si se tureaza mai mult cu 1000-1500
si nu afecteaza negativ motorul
acum ca si comparatie inainte am folosit pe ltz un alt filtru de aer(imi scapa numele)dar nu se compara ca si calitate/putere cu k&n
eu recomand k&n,folosesc si recomand pt quad,la atv nu imi permit sa dau sfaturi!