Jump to content



Photo

Filtre Aer


  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#1 maximus

maximus

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 332 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Campina
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0722815559
  • Marca ATV:Lt-R 450
  • Numar ATV:Ltr

Posted 20 April 2010 - 08:26 PM

Salut , care dintre cele 2 filtre de aer sunt mai bune pentru atv linhai si in general pentru atv.
Twin air powerflow kit atv si K&N.
  • 0

#2 alicialtz

alicialtz

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 68 posts
  • Gender:Female
  • Location:SPANIA
  • Nume real:alicia
  • Telefon:0000002
  • Marca ATV:acum suzuki LTR 450

Posted 26 April 2010 - 02:58 PM

deci fara nici o duda K&N ......cu capac cu tot, salutari
  • 0

#3 maximus

maximus

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 332 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Campina
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0722815559
  • Marca ATV:Lt-R 450
  • Numar ATV:Ltr

Posted 26 April 2010 - 03:19 PM

Ms mult pentru raspuns.
  • 0

#4 owe

owe

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,043 posts
  • Gender:Male
  • Location:mures
  • Interests:atv,sports,music
  • Nume real:varga ovidiu
  • Telefon:0728290323
  • Marca ATV:can am

Posted 26 April 2010 - 08:12 PM

sal

eu folosesc K&N(dar fara capac)

spor
  • 0

#5 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 26 April 2010 - 08:37 PM

eu recomand TwinAir , dintre cele doua. Uita de K&N.
Documenteaza-te un pic inainte de-a alege, e o discutie lunga legata de raportul costuri/intretinere/performanta pe care-l ofera cele 2 filtre.

un articol de inceput ar fi: http://www.motobom.r...rul-de-aer.html
  • 0

#6 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Posted 26 April 2010 - 08:59 PM

Si eu am auzit ca filtrele K&N sunt periculoase daca nu sunt montate corect, sau chiar si montat corect mai trage aer "murdar" pe la baza. Eu am ales Twin air pana la urma, dupa 2400 km si putin praf pe clapeta de aer. Sambata il montez. Mi-am luat si spray yacco pt uleiere.

Edited by otto_csm, 26 April 2010 - 09:27 PM.

  • 0

#7 alicialtz

alicialtz

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 68 posts
  • Gender:Female
  • Location:SPANIA
  • Nume real:alicia
  • Telefon:0000002
  • Marca ATV:acum suzuki LTR 450

Posted 26 April 2010 - 10:30 PM

QUOTE (maximus @ Apr 26 2010, 03:19 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ms mult pentru raspuns.

np , pot sati garantizez ca e cel mai bun si eu il am cu kitul de curatzare si tot.....plus de faptul ca tozii colegii mei de la curse au si ei si niciodata nimeni nu sa plans......nu stiu cum e pt un atv dar pt un quad e perfect
  • 0

#8 GRAMER

GRAMER

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Location:ROMAN
  • Nume real:iulian
  • Telefon:0788252681
  • Marca ATV:suzuki KQ 750 AXI
  • Numar ATV:NT06YGC

Posted 27 April 2010 - 08:06 AM

Fara a face reclama, specificati de unde si la ce costuri ati facut achizitia pentru a avea toate elementele in vederea schimbarii filtrului si spray-ului.
  • 0

#9 Ionut Lesovici

Ionut Lesovici

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Offroad in Buzau
  • Nume real:Ionut Lesovici
  • Telefon:0722 555 417
  • Marca ATV:YAMAHA Grizzly
  • Numar ATV:BZ-07-SNH

Posted 27 April 2010 - 08:31 AM

TwinAir e recomandat pentru praf mult. K&N e mai mult de sosea.
Yacco si Motul vand spray-uri bune de uns filtrul. Atentie la ungere!!! Nu il lasati neuns. Uleiul se usuca chiar daca filtrul e curat. E suficient sa mergeti putin prin fraf cu filtrul uscat ca sa stricati motorul.
  • 0

#10 maximus

maximus

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 332 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Campina
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0722815559
  • Marca ATV:Lt-R 450
  • Numar ATV:Ltr

Posted 27 April 2010 - 05:56 PM

Cat costa un filtru K&N si cat costa un filtru TwinAir.
Care este mai periculos si cat costa acele spreiuri de uns?
  • 0

#11 maximus

maximus

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 332 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Campina
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0722815559
  • Marca ATV:Lt-R 450
  • Numar ATV:Ltr

Posted 27 April 2010 - 06:05 PM

QUOTE (Mihai Dobrescu @ Apr 26 2010, 09:37 PM) <{POST_SNAPBACK}>
eu recomand TwinAir , dintre cele doua. Uita de K&N.
Documenteaza-te un pic inainte de-a alege, e o discutie lunga legata de raportul costuri/intretinere/performanta pe care-l ofera cele 2 filtre.

un articol de inceput ar fi: http://www.motobom.r...rul-de-aer.html



Din ce am citit dupa sitelul tau am vazut ca mare diferenta intre k&N si TwinAir nar fi prea mare.
Acuma eu nu folosesc prea mult atv-ul pe offroad dar pe unde merg yo e praf.
Cu K&N imi da un pic mai multa putere dar este un pic mai periculos daca nu sti sa-l montezi, iar cu TwinAir este mai sigur dar fara prea multa performanta.
  • 0

#12 alicialtz

alicialtz

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 68 posts
  • Gender:Female
  • Location:SPANIA
  • Nume real:alicia
  • Telefon:0000002
  • Marca ATV:acum suzuki LTR 450

Posted 28 April 2010 - 12:31 PM

QUOTE (maximus @ Apr 27 2010, 05:56 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Cat costa un filtru K&N si cat costa un filtru TwinAir.
Care este mai periculos si cat costa acele spreiuri de uns?

buna pe mine ma costat 250 tot : filtru , capac si spreiurile de curatzare si uns, dupa cum vezi atat filtru cat si capacul sunt protejate ca sa nu intre absolut nik la filtru(cine zice ca trage mizeria habar nu are, pt eu iti garantez ca nu intra nik si colegii mei de la curse cateodata chiar merg fara capac asa ca... , asa ca eu te sfatuiez K&n

Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
pd: pozele sunt de pe ltz, nu de pe ltr filtru e altul
  • 0

#13 Ionut Lesovici

Ionut Lesovici

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Offroad in Buzau
  • Nume real:Ionut Lesovici
  • Telefon:0722 555 417
  • Marca ATV:YAMAHA Grizzly
  • Numar ATV:BZ-07-SNH

Posted 28 April 2010 - 01:37 PM

Diferenta dintre filtre este in principal data de textura elementului filtrant. Buretele multistrat (gen TwinAir) are porii mai mici si opreste mai bine particulele de praf - in detrimentul performantei.
Filtrul K&N are porii mai mari si, atunci cand este curat, permite trecerea unor particule de dimensiuni mai mari fata de filtrele de burete - favorizand insa performanta.

Din acest motiv, filtrele cu burete sunt preferate in off-road. Eu am ales burete dorind o protectie maxima pentru motorul ATV-ului meu; plusul de performanta pe care il castigam alegand alt filtru era insesizabil pentru mine, motorul de 700 fiind mai mult decat suficient pentru modul meu de utilizare.
  • 0

#14 maximus

maximus

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 332 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Campina
  • Nume real:Liviu
  • Telefon:0722815559
  • Marca ATV:Lt-R 450
  • Numar ATV:Ltr

Posted 28 April 2010 - 01:53 PM

Multumesc de pareri.
Pentru un suzuki kq 700 care ar fi cel mai bun. Mentionez ca o sa trec pri apa cu el.
  • 0

#15 Ionut Lesovici

Ionut Lesovici

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Offroad in Buzau
  • Nume real:Ionut Lesovici
  • Telefon:0722 555 417
  • Marca ATV:YAMAHA Grizzly
  • Numar ATV:BZ-07-SNH

Posted 28 April 2010 - 02:25 PM

QUOTE (maximus @ Apr 28 2010, 02:53 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Multumesc de pareri.
Pentru un suzuki kq 700 care ar fi cel mai bun. Mentionez ca o sa trec pri apa cu el.


La capitolul cel mai bun dezbaterea nu se termina niciodata! Eu prefer TwinAir sau alt filtru de burete - Uni fac filtre bune de burete. Argumentatia este in postul meu anterior.
Pentru ca ATV-ul sa nu traga stropi fini de apa este recomandat sa ai un prefiltru, de exemplu cel facut de OutwearsRacing, link: www.outerwearsracing.com.

Daca totusi trage apa nici filtrul nici prefiltrul nu te mai ajuta la nimic; apa trece in motor. Atunci trebuie sa folosesti un snorkel kit - o tubulatura care iti inalta punctele din care ATV-ul trage/evacueaza aer si le aduce peste nivelul ghidonului.

Edited by Ionut Lesovici, 28 April 2010 - 02:27 PM.

  • 0

#16 cristilpx

cristilpx

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Nume real:CRISTIAN
  • Telefon:0767163542
  • Marca ATV:KAWASAKI BRUTE FORCE 750

Posted 28 April 2010 - 04:10 PM

QUOTE (Ionut Lesovici @ Apr 28 2010, 01:25 PM) <{POST_SNAPBACK}>
La capitolul cel mai bun dezbaterea nu se termina niciodata! Eu prefer TwinAir sau alt filtru de burete - Uni fac filtre bune de burete. Argumentatia este in postul meu anterior.
Pentru ca ATV-ul sa nu traga stropi fini de apa este recomandat sa ai un prefiltru, de exemplu cel facut de OutwearsRacing, link: www.outerwearsracing.com.

Daca totusi trage apa nici filtrul nici prefiltrul nu te mai ajuta la nimic; apa trece in motor. Atunci trebuie sa folosesti un snorkel kit - o tubulatura care iti inalta punctele din care ATV-ul trage/evacueaza aer si le aduce peste nivelul ghidonului.

Salut Ionut! Ai idee de unde pot sa cumpar si eu un filtru Twin Air cu spreiul ptr ungere si la ce pret? Am uitat sa mentionez ptr ce: YAMAHA RAPTOR 660 R.
  • 0

#17 owe

owe

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,043 posts
  • Gender:Male
  • Location:mures
  • Interests:atv,sports,music
  • Nume real:varga ovidiu
  • Telefon:0728290323
  • Marca ATV:can am

Posted 28 April 2010 - 07:59 PM

salut

eu folosesc k&n
intradevar il intretin f mult si il tin curat,de asemenea folosesc doar kitul de curatare/ungere k&n,dar sa sti nu am avut nici o problema cu el si castigul de putere e chiar simtitor
mai mentionez ca il folosesc fara capac la cuita filtrului de aer,deci nu cred ca ar trebui sa iti faci probleme la folosirea k&n
Attached File  IMG00134_20100428_1906.jpg   210.72KB   178 downloadsAttached File  IMG00135_20100428_1906.jpg   212.82KB   146 downloads
  • 0

#18 cristilpx

cristilpx

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 78 posts
  • Nume real:CRISTIAN
  • Telefon:0767163542
  • Marca ATV:KAWASAKI BRUTE FORCE 750

Posted 28 April 2010 - 10:00 PM

QUOTE (owe @ Apr 28 2010, 07:59 PM) <{POST_SNAPBACK}>
salut

eu folosesc k&n
intradevar il intretin f mult si il tin curat,de asemenea folosesc doar kitul de curatare/ungere k&n,dar sa sti nu am avut nici o problema cu el si castigul de putere e chiar simtitor
mai mentionez ca il folosesc fara capac la cuita filtrului de aer,deci nu cred ca ar trebui sa iti faci probleme la folosirea k&n
Attached File  IMG00134_20100428_1906.jpg   210.72KB   178 downloadsAttached File  IMG00135_20100428_1906.jpg   212.82KB   146 downloads

cat te-a costat filtrul si kitul de intretinere? de unde le-ai cumparat?
  • 0

#19 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 28 April 2010 - 11:32 PM

Eu vad treaba cam asa : iti iei K&N daca esti dispus sa schimbi si evacuarea cu una sport si sa maresti jiglerele in carb. Deci o investitie un pic mai mare. Altfel K&N nu-ti aduce mare branza.
Insa atentie : intretinerea e mult mai scumpa si complicata la K&N , iar daca cumva ajunge umezeala la el (nu trebuie neaparat sa te bagi in apa, e deajuns sa mergi pe o ploaie naprasnica sau prin umezeala mare, sau chiar cand speli atv-ul se pot infiltra cativa stropi de apa) isi pierde proprietatile si va trebui inlocuit.

La TwinAir e extrem de simplu . Il speli cu dero sau pur de vase intr-un lighean, se lasa la uscat, dai o pelicula fina de ulei (recomandat spray) pe el si gata ..... se pune inapoi. Ofera protectie mult mai buna in Offroad unde e praf mult, mai ales vara.
Un spray bun, Putoline ar fi cam 40 RON dar te tine o vesnicie .

Sunt si eu curios cum se face intretinerea la K&N si cat costa, ca de spalat nu-l poti spala . Cum il cureti calumea de mizerie ? Numai sufland aer in el ?

Si inca un detaliu TwinAir sunt 2 in 1 , are si prefiltru si filtru, adica are doua straturi distincte de burete cu proprietati diferite lipite una de alta. Filtrele stoc sunt simple au doar un tip de burete.

Edited by Mihai Dobrescu, 28 April 2010 - 11:37 PM.

  • 0

#20 alicialtz

alicialtz

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 68 posts
  • Gender:Female
  • Location:SPANIA
  • Nume real:alicia
  • Telefon:0000002
  • Marca ATV:acum suzuki LTR 450

Posted 29 April 2010 - 03:59 AM

QUOTE (Mihai Dobrescu @ Apr 28 2010, 11:32 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Eu vad treaba cam asa : iti iei K&N daca esti dispus sa schimbi si evacuarea cu una sport si sa maresti jiglerele in carb. Deci o investitie un pic mai mare. Altfel K&N nu-ti aduce mare branza.
Insa atentie : intretinerea e mult mai scumpa si complicata la K&N , iar daca cumva ajunge umezeala la el (nu trebuie neaparat sa te bagi in apa, e deajuns sa mergi pe o ploaie naprasnica sau prin umezeala mare, sau chiar cand speli atv-ul se pot infiltra cativa stropi de apa) isi pierde proprietatile si va trebui inlocuit.

La TwinAir e extrem de simplu . Il speli cu dero sau pur de vase intr-un lighean, se lasa la uscat, dai o pelicula fina de ulei (recomandat spray) pe el si gata ..... se pune inapoi. Ofera protectie mult mai buna in Offroad unde e praf mult, mai ales vara.
Un spray bun, Putoline ar fi cam 40 RON dar te tine o vesnicie .

Sunt si eu curios cum se face intretinerea la K&N si cat costa, ca de spalat nu-l poti spala . Cum il cureti calumea de mizerie ? Numai sufland aer in el ?

Si inca un detaliu TwinAir sunt 2 in 1 , are si prefiltru si filtru, adica are doua straturi distincte de burete cu proprietati diferite lipite una de alta. Filtrele stoc sunt simple au doar un tip de burete.

buna in caz ca nu sti si nu ai vazut pozele care eu leam pus in ultimul meu mesaj , vei vedea ca apa nu ajunge la filtru pt ca e protejat.(atat filtru cat si capacul)....si nu zice ca nu aporta mare brianza ca daca nu ar aporta nimik, nimeni nu ar cumpara ok? si de curatzat e ffff simpu e necesar duar sprayul si atat , nici dero nici nik... un salut

maximus tu inainte de a cumpra gadeste bine posibiliate care o ai ...e adevarat ca e un filtru ff bun.....dar cum tiam zis si repet absolut totzi colegii mei de gasca si de la curse( si eu ) avem filtru K&N si unii merg fara capac si nu preea am auizit sa le intre apa( nu zik ca e imposibil , bineinteles ca daca te bagi intrun lac intra la fel ca la orice filtru) ..........si la urma urmelor daca intro zi iti intra apa la filtru indiferet de care o fi pui mana il scotzi il pui la toba dai gaz sil usuci( daca e din burete) si dupa continui ,, aventura ,, hehehe, salutari



mentzionez ca puate pt un atv e mai bun un TwinAir, nu stiu ca eu un atv nu am avut niciodata

Edited by alicialtz, 29 April 2010 - 04:07 AM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto