Jump to content



Photo

Probleme Incarcare Baterie Suzuki Kingquad


  • This topic is locked This topic is locked
31 replies to this topic

#21 ovico

ovico

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 463 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Nume real:Ovidiu
  • Telefon:0747 75 70 29
  • Marca ATV:Grizzly
  • Numar ATV:de sibiu

Posted 25 June 2013 - 09:17 PM

Mai Horia, ai reusit sa spui in juma de pagina acelasi lucru ca si mine smile.gif))))
si "povestea" cu stroboscopul este necesara daca vrei sa reglezi un relantiu ,sa vada omu ca ai scule si nu faci dupa ureche. smile.gif
partea nasoala este ca daca toti devin electricieni , mor de foame cei care au facut ceva ani de scoala si traiesc din asta . Sa nu sari pe mine ca nu e cazul meu.

peace.
  • 0

#22 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 25 June 2013 - 09:30 PM

Salut,

N-am de ce să sar pe cineva, unele lucruri spuse acolo au scăpări. Le-am descoperit la o lecturare ulterioară dar nu au importanță deosebită în context așa că nu mai corectez. Probabil că am adunat aici lucruri spuse și de către alții, poate nu am fost atent la toate postările pe acest subiect, dar oricum, sper să fi adunat aici cam tot ce este nevoie pentru a înțelege fenomenul și a putea rezolva problema în regim ”home made.”

Fi pe pace Ovico, orice completare este considerată oportună și este binevenită acestei postări chiar dacă este făcută de cineva ”neelectric” cuiva care chiar a făcut o pregătire ”electrică”.

  • 0

#23 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 26 June 2013 - 10:15 AM

QUOTE (iusau @ Jun 25 2013, 09:24 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Horia - foarte bune informatiile ! Multumim inca o data. Eu chiar as face un topic separat pentru asta daca vreun moderator este de accord sa copiem acolo postarile legate de noul subiect de pe acest topic.

Legat de experimentele facute pe instalatia electrica a atv-urilor, poti sa iti faci o parere din acest topic: http://atvforum.ro/M...;hl=proiectoare chiar daca Cosmin nu ne-a mai dezvaluit rezultatul sau macar ceva poze cu impresionanta "nocturna". Poate isi aduca aminte si revine


Nu am uitat sa pun poze, (asta daca e vb despre mine) dar...mi-a fost mult mai usor sa le urc pe Fb.

https://www.facebook...min.nicolae.946 - acesta este link-ul care va duce la mine pe profil smile.gif

Acolo...puteti vedea sute de poze

Proiectoarele merg perfect, cele mici sunt aprinse pe sosea, iar cele mari ...in offroad. Nu am avut niciodata nevoie sa le aprind pe toate 4, dar chiar si asa...le-am aprins si am mers cu ele pornite (toate 4) o ora si 30 min, neavand nicio problema ! Si mai mult, noaptea se face ziua....instant smile.gif
  • 0

#24 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 26 June 2013 - 12:41 PM

Multumim Horia!
  • 0

#25 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 28 June 2013 - 12:20 AM

QUOTE (engime007 @ Jun 26 2013, 11:15 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Nu am uitat sa pun poze, (asta daca e vb despre mine) dar...mi-a fost mult mai usor sa le urc pe Fb.

https://www.facebook...min.nicolae.946 - acesta este link-ul care va duce la mine pe profil smile.gif

Acolo...puteti vedea sute de poze

Proiectoarele merg perfect, cele mici sunt aprinse pe sosea, iar cele mari ...in offroad. Nu am avut niciodata nevoie sa le aprind pe toate 4, dar chiar si asa...le-am aprins si am mers cu ele pornite (toate 4) o ora si 30 min, neavand nicio problema ! Si mai mult, noaptea se face ziua....instant



Da Cosmin, despre tine era vorba smile.gif PIAAA.
Multumesc de linkul spre profil - m-am delectat ceva vreme cu pozele - super amintiri.

Ma bucur ca ai reusit cu proiectoarele, cred ca ... e o treaba cand le aprinzi .. adica ma gandesc ca "fug matele-n sopron" nu alta smile.gif.
  • 0

#26 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 28 June 2013 - 10:17 AM

Despre montarea și utilizarea consumatorilor suplimentari pe jucăriile noastre, ATV-urile.

O instalație electrică a unui autoturism, motocicletă, motociclu, tractor și altele este gândită și proiectată să funcționeze în mod echilibrat. Ce înseamnă asta ? Pentru început să vedem din ce este constituită o astfel de instalație.
Din instalație fac parte: o sursă de producere a energiei electrice (dinam, alternator, etc.), un element(e) de stocare (acumulator) și consumatorii (pompă combustibil, instalație de aprindere, faruri, alte elemente electrice și electronice) și nu în ultimul rând cablajele și elementele de protecție și control a instalației.

Revenind la noțiunea de funcționare echilibrată a instalației electrice vom constata că această condiție este îndeplinită atunci când sursa este suficientă pentru asigurarea funcționării controlate a consumatorilor la un regim de încărcare maxim posibil fără să depășească pragurile de protecție ale cablajelor instalației electrice sau a altor elemente de conectică ale acesteia, rămânând disponibilă o putere de încărcare pentru acumulator astfel ca să fie posibilă o pornire ulterioară în cele mai defavorabile condiții calculate pentru vehiculul discutat (temperatură, umiditate, etc.).

No, hai că am băgat într-o singură frază toate condițiile. Sper să fie suficient de clar definite relațiile între ele pentru a mă fi făcut înțeles.

Acum să analizăm ce se întâmplă cu adăugarea unor consumatori suplimentari.

Orice instalație electrică de vehicul este calculată având un disponibil de putere la nivelul sursei și cablajelor astfel ca să existe o ”rezervă” utilizabilă pentru alți consumatori pe care îi dorește utilizatorul. În mod normal, un utilizator conștient de cele scrise mai sus va lua în seamă ca după adăugarea consumatorilor suplimentari și gândirea modului lor de utilizare și a coeficientului de simultaneitate care va da și curentul maxim absorbit în cea mai defavorabilă situație de încărcare (curent maxim posibil) la nivelul sursei va exista disponibil un curent de încărcare a acumulatorului cu o valoare cuprinsă între 5-10% din valoarea exprimată în Ah a bateriei. Aceasta va garanta ca după ce am oprit motorul vom putea reporni.

Cum procedăm atunci când montăm faruri (consumatori) suplimentare ?
1. Verificare inițială a instalației ”utilajului” (integritate, posibilități de interconectare, modul de fixare, modul de comandă, etc.);
2. Verificare funcționare. Cu motorul în funcțiune și toți consumatorii existenți porniți se măsoară curentul debitat de către sursă (dinam, alternator) și corectitudinea tensiunii la bornele acumulatorului indiferent de turația motorului (între 13,2-13,8 V, dar în nici un caz mai mare de 14,2 V);
3. Verificare disponibilitate de putere, astfel ca suma dintre curentul maxim absorbit de consumatorii suplimentari și valoarea curentului măsurat în situația descrisă la punctul 2 să fie mai mică, sau cel mult egală, cu valoarea maximă a curentului sursei declarată de către producător;
4. Având îndeplinită condiția de la punctul 3 se trece la montarea consumatorilor suplimentari, obligatoriu prin intermediul unor elemente de protecție dedicate și cablaje calculate curentului absorbit. Elementele de comandă și conectare vor fi de asemenea numai pentru acești consumatori și la dimensionarea corespunzătoare. După ce am terminat treaba verificăm din nou îndeplinirea condițiilor ca la punctul 2. Dacă valorile nu sunt cele corecte, atunci am greșit undeva !!!

Recomandare: pentru montarea unor faruri suplimentare sunt de luat în seamă cele care conțin surse de lumină cu eficiență sporită ( Xenon, LED) chiar dacă sunt semnificativ mai scumpe, ele compensează prin calitate și durată de viață.

Spor la treabă, iar dacă toate cele scrise mai sus vă sunt puțin străine nu încercați foarte multe lucruri în regim ”home made”, un atelier specializat vă poate garanta reușita.

  • 0

#27 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 28 June 2013 - 02:11 PM

QUOTE (iusau @ Jun 28 2013, 01:20 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Da Cosmin, despre tine era vorba smile.gif PIAAA.
Multumesc de linkul spre profil - m-am delectat ceva vreme cu pozele - super amintiri.

Ma bucur ca ai reusit cu proiectoarele, cred ca ... e o treaba cand le aprinzi .. adica ma gandesc ca "fug matele-n sopron" nu alta smile.gif.


smile.gif Da, isi fac treaba bine de tot ! Si in alta ordine de idei...arata bestial !

Singurul lucru care nu ma coafeaza e...pretul din Ro....care e de tot kktul !
  • 0

#28 oldshaterland

oldshaterland

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 377 posts
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Nume real:doru
  • Telefon:0722870487
  • Marca ATV:suzuki 750axi

Posted 03 August 2013 - 09:40 AM

Va atasez o poza cu cablul legat de mine de la negativul din releu la carcasa motorului. Cablul trebuie sa fie cat mai scurt(cam 15 cm) si destul de gros. Am acum o incaracare mult mai buna (13.7) si dupa cum se vede in poza cablul e bine protejat.

Attached Files


Edited by oldshaterland, 03 August 2013 - 09:41 AM.

  • 0

#29 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 04 August 2013 - 12:40 PM

QUOTE (oldshaterland @ Aug 3 2013, 10:40 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Va atasez o poza cu cablul legat de mine de la negativul din releu la carcasa motorului. Cablul trebuie sa fie cat mai scurt(cam 15 cm) si destul de gros. Am acum o incaracare mult mai buna (13.7) si dupa cum se vede in poza cablul e bine protejat.



thumbup.gif

Foarte bun, asa e foarte usor de inteles ce trebuie facut.
Multumim !
  • 1

#30 tataremy

tataremy

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:eu
  • Telefon:0711111111
  • Marca ATV:linhai

Posted 27 May 2014 - 04:59 PM

Salut
Sunt începător si de curand am cumparat un suzuki king quad 700fuel injection,si am observat deja o problema, am măsurat la bornele acumulatorului si imi indica 12,7 cu motorul oprit si la fel cu motorul pornit... Si lam încărcat si in 3-4 ore se descarca, care este problema?, multumesc
  • 1

#31 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 27 May 2014 - 07:12 PM

Salut
Sunt începător si de curand am cumparat un suzuki king quad 700fuel injection,si am observat deja o problema, am măsurat la bornele acumulatorului si imi indica 12,7 cu motorul oprit si la fel cu motorul pornit... Si lam încărcat si in 3-4 ore se descarca, care este problema?, multumesc

 

Salut ! Bine ai venit pe forum !

 

Incarcarea trebuie sa fie peste 13.5.

Cel mai probabil trebuie sa iti refaci traseul de + si - de la releu la baterie, sau sa il cureti bine pe cel original.

Releul de incarcare il gasesti pe partea stanga, dai jos plasticul negru si e in partea de sus a deschiderii.

Vei gasi 5 cabluri iesind din el. 3 galbene, unul negru si unul rosu.

Cel mai bine e sa duci de aici la baterie cablul de - si + care ies din releul de incarcare, te legi la mufa.

Atentie, pe cablul de + sa pui o siguranta pe linie de 30 A inainte de baterie.

 

 

Verifica si pierderea pe circuit, folosind o baterie incarcata, intre - de la baterie si - de la circuit cu motorul oprit, trebuie sa fie de maxim 2.6 mA.

Verifica si legatura cablului desfacut in poza 1407 ( il gasesti sub sa, langa baterie) si o curata daca e nevoie.

 

PS: Pozele sunt de pe nyrocatv.com !

Attached Files

  • Attached File  1407.jpg   47.97KB   4 downloads
  • Attached File  1.jpg   60.13KB   4 downloads
  • Attached File  2.jpg   78.49KB   2 downloads
  • Attached File  3.jpg   68.44KB   2 downloads
  • Attached File  4.jpg   57.5KB   2 downloads

Edited by iusau, 27 May 2014 - 07:25 PM.

  • 1

#32 tataremy

tataremy

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:eu
  • Telefon:0711111111
  • Marca ATV:linhai

Posted 01 December 2014 - 09:01 PM

Salut, ms mult pt informatii, am cumparat un spray de contact si am desfăcut toate contactele si am dat cu spray si sa rezolvat problema...multumesc
  • 1




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto