Salut la toata lumea,
De curand mi-am luat si eu un quad (LT-Z400) si vreau sa il inmatriculez/inregistrez cu numere galbene la primarie. Vreau asta nu sa circul pe drumuri publice, doar daca traversez vreo portiune de sosea, sa am asigurare in caz de vreun eveniment nefericit. Nu am gasit o reglementare concreta privind acest aspect doar informatii destul de rasfirate pe internet. Intre timp am fost la doua primarii unde as vrea sa il inscriu si m-a surprins putin reactia celor de acolo, deoarece mi-au spus ca se poate inmatricula doar ca si scuter / moped pana in 49cc, ca si utilaj agricol fiind ilegal . Chestia care e , am la el doar contract-ul de vanzare cumparare, deci lipsa carte de identitate.
Ce sanse am sa ii pun numere galbene ? Sa incerc la o alta primarie ?
Despre inmatricularea ATV-ului
Started by
DEXTER
, Sep 11 2007 03:02 PM
206 replies to this topic
#201
Posted 21 May 2012 - 06:46 PM
#202
Posted 22 May 2012 - 11:01 PM
O parere macar fie rea sau buna ?
#203
Posted 23 May 2012 - 04:40 PM
Salut
Iti trebuie o negare de RAR pt nr de primarie, ceva acte oficiale din care reiese macar seria de sasiu, asa mi-au explicat cei de la primarie. daca ii faci carte de identitate atunci esti obligat ca sa inmatriculezi la politie.
Iti trebuie o negare de RAR pt nr de primarie, ceva acte oficiale din care reiese macar seria de sasiu, asa mi-au explicat cei de la primarie. daca ii faci carte de identitate atunci esti obligat ca sa inmatriculezi la politie.
#204
Posted 27 May 2012 - 11:17 AM
Pentru ca m-am lovit saptamana trecuta de aceeasi problema , pe care am rezolvat-o cu greu , iti explic mai pe larg.
-primul drum trebuie facut la Registrul Auto Roman (R.A.R) , cu actele de provenienta (contract de vanzare/cumparare, actele atv-ului).
RAR-ul iti va spune daca se incadreaza pentru CIV (carte identitate vehicul ) sau atestat tehnic.
Daca motorul este mai mare de 15 kw atunci , se va face atestat tehnic. (trebuie sa ai semnalizari, oglinzi , lumini , stop frana).
Daca este mai mic de 15 kw , se va face CIV.
La RAR ,sper marea mea surprindere , ATENTIE !!! , numai 2 angajati aveau idee cu ce se mananca atestatul tehnic.
M-am certat 2 zile cu ei , ca sa-mi faca atestatul tehnic. M-am dus in cele din urma la seful de reprezentanta ( un om extraordinar ) , i-am expus problema , a venit cu mine la inspectorul RAR care mi-a luat actele , si i-a explicat cum trebuie sa faca. Am ramas masca cand angajatul RAR i-a spus SEFULUI RAR :"eu nu fac asa."
In cele din urma , seful RAR mi-a luat actele si el mi-a eliberat atestatul tehnic + cartonasul galben cu ITP-ul pe 2 ani.
-cu atestatul tehnic (copie legalizata) si contractul de v/c , mergi la Primarie , unde completezi o cerere , platesti 2 taxe (depinde de la Primarie la primarie) , si revii ca sa ridici cartificarul de inregistrare si placuta cu nr de inregistrare.
-iti faci RCA .
-primul drum trebuie facut la Registrul Auto Roman (R.A.R) , cu actele de provenienta (contract de vanzare/cumparare, actele atv-ului).
RAR-ul iti va spune daca se incadreaza pentru CIV (carte identitate vehicul ) sau atestat tehnic.
Daca motorul este mai mare de 15 kw atunci , se va face atestat tehnic. (trebuie sa ai semnalizari, oglinzi , lumini , stop frana).
Daca este mai mic de 15 kw , se va face CIV.
La RAR ,sper marea mea surprindere , ATENTIE !!! , numai 2 angajati aveau idee cu ce se mananca atestatul tehnic.
M-am certat 2 zile cu ei , ca sa-mi faca atestatul tehnic. M-am dus in cele din urma la seful de reprezentanta ( un om extraordinar ) , i-am expus problema , a venit cu mine la inspectorul RAR care mi-a luat actele , si i-a explicat cum trebuie sa faca. Am ramas masca cand angajatul RAR i-a spus SEFULUI RAR :"eu nu fac asa."
In cele din urma , seful RAR mi-a luat actele si el mi-a eliberat atestatul tehnic + cartonasul galben cu ITP-ul pe 2 ani.
-cu atestatul tehnic (copie legalizata) si contractul de v/c , mergi la Primarie , unde completezi o cerere , platesti 2 taxe (depinde de la Primarie la primarie) , si revii ca sa ridici cartificarul de inregistrare si placuta cu nr de inregistrare.
-iti faci RCA .
#205
Posted 27 May 2012 - 06:35 PM
QUOTE (pichon @ May 27 2012, 12:17 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Pentru ca m-am lovit saptamana trecuta de aceeasi problema , pe care am rezolvat-o cu greu , iti explic mai pe larg.
-primul drum trebuie facut la Registrul Auto Roman (R.A.R) , cu actele de provenienta (contract de vanzare/cumparare, actele atv-ului).
RAR-ul iti va spune daca se incadreaza pentru CIV (carte identitate vehicul ) sau atestat tehnic.
Daca motorul este mai mare de 15 kw atunci , se va face atestat tehnic. (trebuie sa ai semnalizari, oglinzi , lumini , stop frana).
Daca este mai mic de 15 kw , se va face CIV.
La RAR ,sper marea mea surprindere , ATENTIE !!! , numai 2 angajati aveau idee cu ce se mananca atestatul tehnic.
M-am certat 2 zile cu ei , ca sa-mi faca atestatul tehnic. M-am dus in cele din urma la seful de reprezentanta ( un om extraordinar ) , i-am expus problema , a venit cu mine la inspectorul RAR care mi-a luat actele , si i-a explicat cum trebuie sa faca. Am ramas masca cand angajatul RAR i-a spus SEFULUI RAR :"eu nu fac asa."
In cele din urma , seful RAR mi-a luat actele si el mi-a eliberat atestatul tehnic + cartonasul galben cu ITP-ul pe 2 ani.
-cu atestatul tehnic (copie legalizata) si contractul de v/c , mergi la Primarie , unde completezi o cerere , platesti 2 taxe (depinde de la Primarie la primarie) , si revii ca sa ridici cartificarul de inregistrare si placuta cu nr de inregistrare.
-iti faci RCA .
-primul drum trebuie facut la Registrul Auto Roman (R.A.R) , cu actele de provenienta (contract de vanzare/cumparare, actele atv-ului).
RAR-ul iti va spune daca se incadreaza pentru CIV (carte identitate vehicul ) sau atestat tehnic.
Daca motorul este mai mare de 15 kw atunci , se va face atestat tehnic. (trebuie sa ai semnalizari, oglinzi , lumini , stop frana).
Daca este mai mic de 15 kw , se va face CIV.
La RAR ,sper marea mea surprindere , ATENTIE !!! , numai 2 angajati aveau idee cu ce se mananca atestatul tehnic.
M-am certat 2 zile cu ei , ca sa-mi faca atestatul tehnic. M-am dus in cele din urma la seful de reprezentanta ( un om extraordinar ) , i-am expus problema , a venit cu mine la inspectorul RAR care mi-a luat actele , si i-a explicat cum trebuie sa faca. Am ramas masca cand angajatul RAR i-a spus SEFULUI RAR :"eu nu fac asa."
In cele din urma , seful RAR mi-a luat actele si el mi-a eliberat atestatul tehnic + cartonasul galben cu ITP-ul pe 2 ani.
-cu atestatul tehnic (copie legalizata) si contractul de v/c , mergi la Primarie , unde completezi o cerere , platesti 2 taxe (depinde de la Primarie la primarie) , si revii ca sa ridici cartificarul de inregistrare si placuta cu nr de inregistrare.
-iti faci RCA .
Merci mult de explicatie dar ceva nu imi este clar. La ce faci referire prin actele atv-ului ? Am mentionat si anterior ca am doar contract de vanzare / cumparare.
#206
Posted 16 October 2012 - 03:35 PM
Scuzati ca ma bag peste dar am si eu o nelamurire.
Am auzit un zvon cum ca noul cod rutier care va intra in viguare din 2013 spune ca ATV-urile care nu au fost inmatriculate pana in 2013 nu vor mai fi inmatriculate , deoarece nu mai este permisa circularea cu ATV-urile pe drumurile publice , iar ATV-urile care sunt deja inmatriculate vor ramane asa.
Eu din asta am inteles ca daca nu iti inmatriculezi ATV-ul pana in ianuarie 2013 nu vei mai putea circula cu el deloc pe drumurile publice , iar daca ATV-ul este inmatriculat deja poti sa circuli cu el incontinuare.
Ce spuneti este adevarat sau nu?
Sa stiu si eu ce sa fac cu atv-ul meu , el este inmatriculat dar nu pe mine deoarece numai cat l-am cumparat sa stiu il trec pe mine sau il radiez si gata ?
Am auzit un zvon cum ca noul cod rutier care va intra in viguare din 2013 spune ca ATV-urile care nu au fost inmatriculate pana in 2013 nu vor mai fi inmatriculate , deoarece nu mai este permisa circularea cu ATV-urile pe drumurile publice , iar ATV-urile care sunt deja inmatriculate vor ramane asa.
Eu din asta am inteles ca daca nu iti inmatriculezi ATV-ul pana in ianuarie 2013 nu vei mai putea circula cu el deloc pe drumurile publice , iar daca ATV-ul este inmatriculat deja poti sa circuli cu el incontinuare.
Ce spuneti este adevarat sau nu?
Sa stiu si eu ce sa fac cu atv-ul meu , el este inmatriculat dar nu pe mine deoarece numai cat l-am cumparat sa stiu il trec pe mine sau il radiez si gata ?
#207
Posted 16 October 2012 - 04:49 PM
Nu am auzit de asa ceva si este o mare gogonarie. Atv-ul meu este omologat din fabrica sa vad cum imi interzice sa circul pe drumurile publice...da se poate sa-mi interzica accesul pe autostrada sau in centrul unui oras, atata tot. Tot ce s-a scris pana acum sunt doar zvonuri.
Edited by sorinok, 16 October 2012 - 04:50 PM.