Sa-l folosesti cu placere,vad ca ti au folosit si sfaturile mele.E foarte frumos, probabil oglinzile le ai la pachet dar nu i-ar strica un set aparatori maini si chiar o cutie spate.
Ma Numesc Dr. Crinel Si Sunt Cf-Ist
#21
Posted 19 January 2015 - 06:18 PM
#22
Posted 19 January 2015 - 06:38 PM
Iuliu, de cand am schimbat atv-ul mi-am schimbat si numele. Cum sa intrebi cine-i Silviu? : ) )
In orice caz, a ajuns mai curat de cat ma asteptam
Am ascultat si de tine georgevici si-ti multumesc/le multumesc tuturor care s-au oferit sa ma sfatuiasca ca au fost de folos.
Intr-adevar oglinzile erau in cutie si le-am montat dupa ce am ajuns, sunt destul de "tapene", mai exact nu le flutura vantul.
Cu aparatorile de maini si cu cutia ai dreptate dar si asa am tavalit ptin zapada iepurasul ala, gata sa il nenorocesc numai sa mai scot ceva de la el. Insa sa stii ca multe din lucrurile ce le purtam in cutie la Linhai erau speciale pentru el (ba o funie, ba niste chei) de care sper sa nu am nevoie si la cf : )
Compresorul si kitul de pana a incaput in locasul spate sub cheie, iar cel de sub bancheta e gol deocamdata, portbagajul idem. Vedem ; )
De Mos ce sa zic ca pretorian cred ca l-a torturat cu aschii sub unghii de nu i-a mai ramas nimic : ) )
#23
Posted 19 January 2015 - 07:48 PM
Se inmultesc CF-urile
#24
Posted 19 January 2015 - 09:03 PM
Multumesc!
Pai cresc poate din mai multe motive, si toate acestea amestecate te fac sa faci alegerea asta
#25
Posted 19 January 2015 - 09:13 PM
Eu zic ca ai facut o alegere buna cand ai ales cf-ul.
#26
Posted 19 January 2015 - 09:21 PM
Multumesc Edmond! Cu alegerea am sa vad pe parcurs, insa prin aceasta achizitie am incercat sa indeplinesc unele obictive si pana acum totul e foarte bine
#27
Posted 19 January 2015 - 11:43 PM
sa-l stapanesti sanatos si sa-te bucuri de el ! Bravo ai ales un atv calitate-pret!
#28
Posted 20 January 2015 - 08:27 AM
Mersi Valentinos! Si eu zic ca e un raport bun intre cele specificate de tine
#29
Posted 20 January 2015 - 02:30 PM
Salutare si felicitari. E cu totul altceva fata de ce aveai inainte.
Referitor la scutul care zici ca e o gluma, iti recomand sa ii pui un scut solid care sa-i protejeze inclusiv scaritele. ATV-urile lungi sunt mult mai predispuse la rupt scarite. In plus CF500 (modelul vechi) are carenele cam proaste (casante). Nu stiu cum sunt la acest CF500 (model nou). Iar daca te uiti la pretul carenelor o sa vezi ca cele arginti sunt mai scumpe decat negre sau rosii... Stiu ca un scut Iron Baltic este scump raportat la pretul unui CF500 dar l-am vazut pus pe un X6 lung si vreau sa zic ca il proteja foarte bine (inclusiv scaritele).
Eu la CF X6 scurt nu am schimbat scutul. L-am lasat asa cum era. Doar bucata din fata s-a rupt (dupa 2 ani) si am manufacturat unu de otel cu un cornier zdravan in fata. Scaritele sunt si ele un pic lovite dar sunt ok. Dar e ATV scurt. Repet la ATV lung scaritele sunt mult mai expuse.
#30
Posted 20 January 2015 - 04:15 PM
Multumesc Octavian!
Unul din motivele pentru care am ales varianta 2A este faptul ca "extensiile" carenelor sunt detasabile si pot fi schimbate, deci pana sa ajunga la carena propriu zisa sunt cam 10 cm, cu toate ca sper ca nici acelea nu vor trebui inlocuite vreodata.
Vis a vis de scut am in calcul construirea unuia, si cred ca va fi unul home made pentru simplu fapt ca unul profi nu-si justifica pretul pentru activitatile la care va fi supus atv-ul.
Mai exact: inca nu i-am palpat fiecare parte din burta atv-ului dar cred ca voi incerca sa fac un scut care sa cuprinda exact suprafata actualului scut + scaritele. Asta ca mai in fata si mai in spate fata de cel original mi se pare ca sunt destul de bine asezate protectiile, dar asta original e cam de pomana, serios.
Nu pot face comparatie nici cu cel de la Linhai care totusi avea cam 5-6 mm in carne...
Si oricum, daca am sa recurg la aceasta metoda nu am sa ma zgarcesc si am sa folosesc o foaie de tabla de Alu, poate chiar striata ca atunci cand am confectional la Linhai de tabla neagra mi s-a parut cam grea
#31
Posted 21 January 2015 - 06:04 PM
Felicitari pentru achizitie. Al meu a facut 600 km din august, absolut nicio problema, super multumit de el.
Sper sa fie cazul si la al tau, 6,000 km!
Toate cele bune!
#32
Posted 21 January 2015 - 06:23 PM
Multumesc! Eu sunt mai optimist, vreau sa duc atv-ul asta in 15.000
Deocamdata am 37 )
#33
Posted 23 January 2015 - 09:25 PM
Dr. Crinel cum te impaci cu ATV-ul?
Te rog, daca poti raspunde la chestiunile de mai jos:
De ce ai ales versiunea lunga, in detrimentul celei scurte? Sincer, pe mine ma atrage mai mult varianta scurta. Si as vrea sa vad motivele tale de ai ales varianta lunga.
Barele de la spatar nu incomodeaza pasagerul?
Cum ti se pare acest ATV comparativ cu Linhai-ul?
Ai spus ca iti plac spatiile de depozitare ale acestui ATV. Poti pune o poza cu acestea?
Edited by robert_kiran, 23 January 2015 - 09:27 PM.
#34
Posted 24 January 2015 - 08:31 PM
Roland, ne impacam tare bine mai ales de cand i-am gasit o pozitie fixa a manetei de soc si porneste la sfert
Raspund:
- am ales varianta lunga pentru ca nu aveam motive sa nu o fac. Adica nu prea vad dezavantaje in schimb avantaje: oricand ai disponibil un spatiu in plus pentru al doilea pasager (indiferent ca e odata pe an sau pe luna), am unde sa imi mai intind spatele, imi place cum arata spatarul ala pentru pasager, nu exista in momentul de fata cf 500 2A scurt cu bord digital (bordul era un pitic ce nu l-am putut da jos de pe creier) iar noaptea e senzatie, pot sa folosesc linistit spatiul de pe scarita atunci cand voi avea inca un pasager pentru ca el va avea partea lui. Cam astea in vin in minte acum, sigur mai sunt Acuma probabil sunt colegi care prefera varianta scurta pentru ca are "burta mai scurta" si in varful pante nu atinge pe jos sau ca ar fi mai bun in offroad insa la mine nu e cazul...
- barele de la spatar par mai apropiate in poze insa sunt perfecte (imi imaginam ca o sa le tai), nu ating in ele cand ma urc sau ceva. Sunt bune la locul lor iar pasagerul nu le-a testa inca dar sigur o sa ii fie de ajutor
- ca si comparatie cu Linhai-ul...este un lenes : ) ) spun asta pentru ca pe panta in jos abia am trecut de 60 km/k, e limitat in diferite moduri si nu am cum sa iti raspund inca la intrebare
- pozele sunt cu spatiile de depozitare. Unul este sub sa si a incaput la perfect un compresor si kit-ul de pana iar cel unde e sticla e in spate, sub cheie si incap linistit 3-4 sticle sau o patura sau ce vrei tu. Nici nu stiu daca am sa ii mai pun cutie in spate sau nu...
Attached Files
#35
Posted 24 January 2015 - 08:54 PM
Cum adica ?!
Ce crezi ca duc eu doua cutii de fiecare data ?!
#36
Posted 24 January 2015 - 09:00 PM
Nu asta am insinuat. Ma gandeam ca la spatiul ce exista + un elastic dublu ce il al pe portbagajul spate poate o sa imi fie suficient si POATE nu o sa am nevoie de o cutie suplimentara
#37
Posted 26 January 2015 - 12:14 PM
Ce ma enervezi cu spatiul ala de depozitare din spate. Mi-as fi dorit si eu unul.
Din pacate X6 nu are nimic in afara celui de sub sa care este infim la varianta scurta. La varianta scurta nu exista acel spatiu dintre filtru de aer si baterie. Doar o chestie mica in spatele bateriei (cateva chei, un patent, snururi pt pana si o pompa mica de bicicleta; daca ma chinui intra si o sufa de tractare)
#38
Posted 26 January 2015 - 01:08 PM
Insa acel tunel de acces din spate cu cheita imi place tare mult
Mi-am facut treaba foarte bine cu acea cutie de pe Linhai, am un prieten care a zis sa ii caut si lui una. Pe langa asta ce s-a mai bucurat de ea cel la care am vandut Linhai-ul
Nu am la ce sa fac licitatie ca am tavalit eu iepurasul prin zapada insa nu cred ca a fost suficient
Edited by dr.crinel, 26 January 2015 - 01:18 PM.
#40
Posted 27 January 2015 - 10:53 AM