Dar nu ne spui nimic referitor la casca?
Ma Numesc Dr. Crinel Si Sunt Cf-Ist
#101
Posted 09 June 2015 - 02:03 PM
#102
Posted 09 June 2015 - 02:35 PM
#103
Posted 09 June 2015 - 10:48 PM
cum este experienta flip-up, daca este o casca ce corespunde cerintelor, te simti ca in cuptor cu ea sau iti mai intra si ceva aere pe la imbinari, esti multumit de achizitie, o recomanzi, etc. Chestii din astea care te fac sa te lauzi singur.
#104
Posted 09 June 2015 - 11:25 PM
Pentru mine se ridica la nivelul asteptarilor. Nu este o casca usoara (1750 gr), insa repetandu-ma o zic iar, modul de asezare si de mulare dupa forma capului distribuie uniform greutatea.
Cuptor e mult spus insa as simti un inconfort termic atunci cand trebuie sa imping atv-ul sau sa trag de el sau orice altceva diferit de a merge pe el.
Atata timp cat sunt in miscare nu transpir in ea. Fiind vara si soare merg cu ea ridicata + ochelarii din dotare 80% din timp daca sunt in fata si inchisa daca ridica altii praful in fata mea.
Raportul calitate/pret mi se pare foarte corect. La banii astia puteam sa iau altceva mai ieftin insa viata si siguranta nu au pret.
As recomanda-o cu drag oricui ca merita, insa o alta recomandare o consider mult mai importanta: a nu se cumpara casca de pe net fara a o proba si fara a o putea returna/schimba. Am probat zeci de casti dar ca si asta nici una nu s-a asezat. Nu zic ca e "cea mai buna" dar pentru mine e ideala.
Cu siguranta nu poate concura din toate punctele de vedere cu castile medium sau high level, dar ca un entry level isi face treaba cu brio.
Motociclistii acuza de multe ori suieraturile si curentii insa la vitezele noastre nu e cazul.
☺
#105
Posted 19 June 2015 - 10:09 PM
Pentru noptile lungi care nu stiu cand vor urma dar sa fiu pregatit i-am montat o sursa de lumina in spate: este vorba de acel mic far cel il foloseam pe Linhai.
E compus din doua buc cree Led a cate 10W legat printr-un intrerupator (cu protectie la umezeala) alimentat de la baterie.
Am facut asta ca sa evit a ma incurca singur pana gaseam semnalul de R din bord si apoi printr-un releu sa fac legaturile.
Pentru perfectionisti, DA, am vazut ca nu l-am pus la mijloc insa asa trebuit din alte motive
Attached Files
#106
Posted 19 June 2015 - 11:24 PM
eu zic ca e mai frumos cu 2
#107
Posted 19 June 2015 - 11:29 PM
#108
Posted 19 June 2015 - 11:33 PM
vorbeam din punct de vedere estetic ! Stiu ca ajunge , vreau sa pun si eu ceva de genu pe can cam .La UTV ii ajung !
#109
Posted 20 June 2015 - 06:40 AM
#110
Posted 20 June 2015 - 08:44 AM
Asa ceva am la VW Crafter , pus inauntru pe plafon , indreptat sa bata afara ( in spatele masinii ). Il folosesc continuu de 4 ori pe saptamana , de la 2 noaptea pana cand se lumineaza afara . Imi este de folos deoarece eu imi vand marfa intr-un targ de legume-fructe din Constanta , iar acolo , expun marfa jos si cei cu Hypermarket-urile vin sa cumpere legume de pe la 12 noaptea pana dimineata .
On-topic : Nu solicita bateria ( cel putin la masina stiu sigur) si are o lumina grozav de puternica .
Edited by AlexandruE91, 20 June 2015 - 08:50 AM.
#111
Posted 20 June 2015 - 08:53 AM
#112
Posted 20 June 2015 - 09:04 AM
Cu motorul oprit , de la 2 pana pe la 7 (iarna ) a mers continuu si tot nu se simte nimic la pornire . La bricheta am 3 leduri care imi indica stadiul bateriei . ( rosu , galben si verde ) . Doar dupa 3-4 ore de stat pornit proiectorul , ramane pe galben bateria(ledul) .Asta e o diferenta de cativa volti , nu e grav .
Edited by AlexandruE91, 20 June 2015 - 09:05 AM.
#113
Posted 01 January 2016 - 05:54 PM
Asa cum promiteam in alt topic vreau sa fac prezentarea unei noi achizitii. Este vorba de o remorcuta care sa ma ajute sa transport atv-ul prin unele locuri insa si pentru multe alte scopuri cand iti apare ceva de transportat.
Urmaream de ceva vreme anunturile de pe olx si s-a concretizat in achizitia acestei remorci.
Ea avea de la inceput o "suprastructura" dupa cum se vede si in poze insa nu ma incanta rezistenta de carea dadea dovada. A fost data jos si lasata asa cum a fost ea la inceput ca sa ii fac autentifcarea.
Speram eu sa trec de rar fara nici o discutie pe acolo. Am mers cu doar cele 2 posturi de motoare pe ea avand programare de dimineata.
Avand in vedere ca avea itp-ul facut de 1 luna nu imi faceam griji DAR cum sa aiba gaura data exact in ultima cifra a seriei de sasiu?
Ca noroc ca au gasit poza in baza de date de cand a intrat in tara si pe baza actelor si acelor imagini mi-au pansonat inca intr-un loc ferit seria intreaga.
Au fost schimbati si rulmentii, care din intamplare ii aveam in garaj si acum ruleaza fin.
Ceea ce urmeaza este departarea acelor sine/posturi sa potriveasca la latimea atv-ului, umplerea spatiului dintre acestea si "construirea" unor obloane. Voi vedea daca pot folosi ceva de la structura cu care am luat-o.
In teste la masurarea greutatii pe carlig am facut-o din miscarea atv-ului la aprox 40 kg si cam acolo cred ca ar fi bine. In functie de asta ii voi face o pozitie in care sa ajunga la fiecare incarcare.
Un avantaj ce il vad la remorca e ca nu are trecute foarte informatii in carte, adica la dimensiuni am doar lungimea si latimea totala ceea ce imi va permite sa o fac cam cum vreau.
Anvelopele sunt bune, pe 13", cupla si instalatia electrica refacute/schimbate cu stopuri noi.
Am primit odata cu ea si doua rampe de urcare zdravene iar remorca e rabatabila. Acest lucru realizandu-se intre protap si punte insa voi prefera rampele pentru o mai mare usurime.
Daca mi-a mai scapat ceva voi mai adauga.
Va atasez si cateva imagini din tot ceea ce am scris.
Attached Files
Edited by dr.crinel, 01 January 2016 - 05:58 PM.
#114
Posted 01 January 2016 - 07:45 PM
În primul rând ”La mulți ani !” și felicitări pentru achiziție, foarte faină jucăria.
Interesantă și soluția acelor obloane pe care văd că le folosești împreună cu șinele.
Pentru a se transforma într-o ”carosată” eu sugerez ca acelor obloane să le montezi ”un fund” din TEGO de 15-20mm, astfel etanșând și rigidizând toată construcția. Cele două fiind demontabile, caroseria și șinele, vor putea fi utilizate după necesități.
Să o folosești cu plăcere.
#115
Posted 01 January 2016 - 08:16 PM
In momentul de fata e "cheala", in functie de temperaturile de afara voi putea sa fac cateceva la ea. Structura care o avea pe ea la achizitie (cea din imagini) nu o voi putea folosii exact cum a fost deoarece are o latime mai mica decat atv-ul. O sa fac masuratori de 10 ori si sa o fac o data. La tego m-am gandit si eu studiindu-i putin compozitia.
Insa vreau in asa fel incat sa pastrez sinele si de aia inca nu stiu daca voi face doar obloanele din tego iar intre sine voi pune ceva care sa aiba suprafata la nivelul sinelor. Sau voi placa fundul si obloanele cu tego si peste el sinele insa asa nu prea se mai justifica sinele.
Mai am ceva idei si le voi coace
#116
Posted 04 January 2016 - 04:32 PM
Salut Silviu
Daca nu vrei sa mai folosesti remorca si pentru alte lucruri, mie mi se pare suficient de eleganta varianta cu posturile pentru motoare (poza 5)
In fond nu vad de ce trebuie sa mai pui inutil greutate suplimentara pe ea.
Ciudat - desi in poze nu pare, este suficient de lunga pentru un CF omologat de 2 persoane.
Trebuie sa se stie foarte bine ca pentru posesorii de acest model este necesar o remorca de 2.5 m lungime, ceea ce mareste substantial pretul de achizitionare
#117
Posted 04 January 2016 - 07:36 PM
Te salut!
Vreau sa mai car din cand in cand cateceva si de aia ma gandesc sa ii adaug ceva fund/laterale. Nu am ceva anume dar nu se stie niciodata.
Este chiar suficienta ca dimensiuni, altfel nici nu o luam daca nu batea la masuratori. Si vreau sa il asez in asa fel incat rotile din fata sa se opreasca in acele bucle din fata sinelor, sa stea asezate acolo.
Pretul l-am pus prioritar datorita costurilor si sa isi justifice pretul. Ceea ce nu se intampla in cazul unei remorci noi.
E usurica, se rabateaza la nevoie, am si rampe care vreau sa le folosesc ca sunt bune, lungi.
Acum nici nu o sa ii dublez valoare ci sa fie practica.
Pentru colegii cu cf lung trebuue sa stie ca atv-ul are in lungime 210 cm din anvelopa fata pana in cea din spate, masurat din punctele exerioare, cele care ar atinge oblianele intr-o remorca. Iar intre punctele care fac contactul cu pamantul sunt 180 cm, adica lungimea minima a platformei.
De aici mai ai nevoie de niste cm pentru a putea echilibra remorca sa ai o greutate pe carlig potrivita.
La mine a fost mai simplu pentru ca deja cu remorca goala aveam 18 kg pe carlig si apoi cu atv-ul incarcat l-am tras in fata pana am ajuns la 40 kg si acolo vreau sa fac o smecherie incat de fiecare data sa il pun in aceeasi pozitie fara sa mai cantaresc cupla.
#118
Posted 24 April 2016 - 12:31 PM
Ce am reusit sa mai fac pe langa celelalte lucruri au fost:
- inlocuire placute frana fata si spate la autobus-ul meu. Cand sa fac asta am observat ca nu mai erau curati cilindrii din etrierele de frana asa ca au fost scosi toti 8 si lustruiti cu pâsla. Facand asta s-a scurs tot lichidul si apoi a durat cam jumate de zi pana sa reusesc sa amorsez din nou pompa si sa fac presiunea necesara in instalatii, asta singur binenteles
- schimbare ulei motor cu Motul 5100, filtru ulei de matiz si motul in grupuri
- am piscat un burduf planetara fata dreapta exterior si pentru prima schimbare a iesit destul de bine cu burduf de dacie
- schimbare acumulator, cel original a decedat cu totu' la fix 1 an. A fost pus pe redresor dar si apoi avea tot 12 v in el
- remorcuta a suferit o scurtare mica a sinelor astfel incat la incarcarea atv-ului aceasta sa ofere o greutate potrivita asupra carligului, aprox 40 kg, a primit 2 obloane laterale si niste inele de ancorare
Reusind sa sterg din greseala toate pozele din telefon am doar o imagine cu remorcuta
Attached Files
#119
Posted 24 April 2016 - 07:20 PM
#120
Posted 24 April 2016 - 07:50 PM
Le-am schimbat si pe spate pentru ca acolo sunt cate 2 pistonase pe o parte insa nu au iesit la fel din etrier si s-au uzat inegal, cumva oblic.
Mai exact sunt 2 perechi de pistonase cap in cap, si una din perechi probabil ramanea mai blocata care imi oferea si un scartait.