Eu m-am orientat perfect. Il vreau pe cel din a doua fotografie.
Ma Numesc Dr. Crinel Si Sunt Cf-Ist
#81
Posted 17 March 2015 - 12:00 PM
#82
Posted 17 March 2015 - 12:10 PM
Hehe ca de aveam eu asa ceva langa mine sa fac sablonul era senzatie
Oricum numai rade atv-ul acum cand trosneste cate un lemn in scut.
A fost cam dificil la prinderea de scarite si pana la prima demontare/remontare vibra putin. Iar aici cred ca a contribuit mult faptul ca e dintr-o bucata
Acum sunt pe deplin multumit dupa prima innoroiala oficiala urmata de un spalat.
Edited by dr.crinel, 17 March 2015 - 12:27 PM.
#83
Posted 28 March 2015 - 08:00 PM
Am definitivat proiectul remorcuta.
Concluzia: a iesit cum imi doream cu doua mici exceptii: credeam ca o sa imi ajunga o coala de OSB pastrand dimensiunile initiale insa nu a fost asa si a trebuit sa ii adaug cate o bucata de scandura roata. Asta ca sa ii pot pastra inaltimea de 50 cm.
Si o alta exceptie la proiectare, nu stiu de ce sau cum am reusit sa pun "stalpisorii" ce tin obloanele pe interior. Si daca tot mi-a iesit asa am avut grija ca suruburile sa fie innecate in profilul tevi sa nu agat cu ceva in ele.
Finisaje: slefuire scandura, vopsire (grund/bronz) peste tot si aplicarea unui cant in forma literei "U" pe marginea superioara a osb-ului, si daca am cum de curios am sa o si cantaresc.
La viitoarea remorca caaaaandva voi fi mai atent
Attached Files
Edited by dr.crinel, 28 March 2015 - 08:01 PM.
#84
Posted 28 March 2015 - 09:03 PM
Frumos proiect, felicitari . Grija cu condusul pe drum accidentat cu o incarcatura mare pe remorca pana te obisnuiesti si cu greutatea remorcii.
#85
Posted 28 March 2015 - 09:15 PM
Am sa ma invat pe parcurs, greutatea nu va fi mare si de cele mai multe ori va fi folosita dupa Loganul lui tata prin si din livezi pentru a nu mai ridica cate un sac doi de mere, cartofi.
Cu atv-ul am sa ii fac proba cat de repede si apoi ocazional cateceva cand ajung cu el in sat.
Daca ar fi dupa tata i-ar conveni sa las atv-ul acolo cu el
#86
Posted 28 March 2015 - 09:36 PM
Frumoasa remorca. Este mica si usor de manevrat atat cu atv-ul cat si cu masina. Personal i-as pune doua aparatori la roti , dar e mai greu cu prinderea.
#87
Posted 28 March 2015 - 09:40 PM
#88
Posted 28 March 2015 - 09:50 PM
Da , atunci nu ar avea rost .
#89
Posted 29 March 2015 - 07:16 AM
Intrebare: in prima poza, vad cumva niste carnati pusi la uscat sau sunt doar stiuleti de porumb? Intreb deoarece porumb avem si noi pe aici, dar carnati...mai rar.
Frumos a iesit remorca. De ce nu ai pus scandurile in partea de sus? Eventual sa le fi facut si usor detasabile (pe un cadru U in sus)? Ma gandesc ca ar fi fost mai util asa. Si ai fi protejat si OSB-ul, ca tot vrei sa ii pui profil. Vezi daca nu iti este mai comod sa faci modificarile acum. Scoti scandura, cobori OSB-ul, pui profilul U, asezi scandurile in profil.
#90
Posted 29 March 2015 - 08:15 AM
Marius dar ai spirit de observatie . Daca ma uitam la poza aia de 10 ori si nu vedeam carnatii/porumbii sau ce o avea acolo.
In alta ordine de idei, remorcuta e faina. Pacat ca nu poti sa o scoti pe strada ...
Edited by robert_kiran, 29 March 2015 - 08:15 AM.
#91
Posted 29 March 2015 - 12:18 PM
Este porumb dar pentru popcorn : )
Nu pot sa iti raspund la intrebarea cu scandurile Marius ca nu stiu nici eu, asa mi-a venit sa le pun : )
Nu prea mai pot sa modific ca nu ar mai bate gaurile.
Acel profil U la care ma gandesc costa 4-5 ron si e acela de pvc care ajuta la mascarea cablurilor pe pereti pe diverse holuri, nu ceva sofisticat.
Daca ma gandeam la ceva care sa o pot scoate drumuri in primul rand era de 2.5m L si 1.3m l ca sa incapa animalul si era una omologata.
Asa la tara merge : )
Multumesc de aprecieri!
#92
Posted 10 April 2015 - 10:22 PM
Weekendul trecut am reusit sa fac mai multicele si am mai completat si pe parcursul acestei saptamani
Remorcuta a fost acoperita aproape peste tot de un strat de bronz si daca tot era cuplata la atv am reusit sa o si suspendez intre protap si oblon pentru a facilita vopsirea.
Cantarind-o mi-am respectat cat am putut primul obiectiv, are doar 105 kg.
Daca eram la un asemenea capitol am ridicat atv-ul de spate si i-am gresat bucsele de la bratele de pe spate
Mi-a adus iepurasul o geanta pentru atv de la Moose cu 3 compartimente rezistenta la apa si praf (multumesc ajutorului iepurasului), 4 l ulei Motul 7100, 2 filtre ulei si 1 l ulei pentru grupuri.
Am atasat 2 imagini si cu ajutoarele mele: catelusa si compresorul si video-uri cu etapele constructiei remorcii si iesirea de Duminica trecuta cu un moment tragico-comic la 19:35. Vizionare placuta!
Attached Files
#93
Posted 10 April 2015 - 10:58 PM
Felicitari pentru remorca cu al sau cric (oblon).
Deasemenea foarte interesanta misiunea complexa de salvare la care vad ca in cele din urma a participat intreg parcul auto din regiune.
#94
Posted 11 April 2015 - 09:17 AM
Pai a fost nevoie ca locul unde la "proptit" era cu namol ascuns sub pietre
#95
Posted 11 April 2015 - 10:44 AM
Iesirea de Duminica trecuta cu un moment tragico-comic la 19:35. Vizionare placuta!
Wheelie cu tractorul. Super.
Edited by CHRYS, 11 April 2015 - 10:53 AM.
#96
Posted 02 May 2015 - 08:16 PM
Zis si facut: 2 L ulei Motul 7100, filtru ulei, ulei transmisie Motul HD 80w90 si am trecut la treaba.
Am pregatit cartea pentru a compara cantitatile teoretice cu cele practice si au urmat operatiunile de golire a grupurilor. A urmat o "spalare" a acestora cu spray-ul din imagine (folosit si de alt coleg ) apoi suflat aer pe toate gaurile. Fiind primul schimb in grupuri am curatat acele mici depuneri de pilitura din varfurile suruburilor. Am pus la loc suruburile de golire si cu o seringa gradata de 100 ml am inceput sa pun ulei.
Cartea spune ca ar fi nevoie de 250 ml in spate si 280 ml in grupul fata. Diferenta a fost ca au intrat in ambele cate 285 ml fara a depasi nivelul maxim.
Pentru uleiul de motor v-am zis eu ca am luat pompa de la Lidl insa...dupa ce am tras totul cu ea am desfacut si busonul sa vad daca a fost tot sau nu si au mai venit vreo 50-70 ml. L-am lasat sa se scurga si am pus uleiul cel nou, l-am adus la nivel, am pornit motorul putin si am mai completat dupa ce a urcat si in filtrul de ulei. Dupa 30 de km am verificat din nou si uleiu este tot la nivel si tot rosu
Si o imagine cu o mica gluma
Attached Files
Edited by dr.crinel, 02 May 2015 - 10:51 PM.
#97
Posted 18 May 2015 - 08:02 PM
Salutare!
De ceva timp ma bateau doua ganduri ascunse si le-am realizat pana la urma.
Din motive personale si pentru a-mi linistii piticii am achizitionat un set de anvelope Maxxis Bihorn 1 pe 25 noi. Le voi monta peste 2 saptamani
Dupa cum se uita vulpea la struguri urmaream si eu o casca flip up de ceva timp si am facut-o si pe asta: una bucata casca Shark S800/Openline.
La teste a primit 3 stele la fel ca Schubert C3 iar ca si greutate este sub Nolan N90, si mai ales ca se potriveste de minune la forma capului.
Attached Files
#98
Posted 18 May 2015 - 08:09 PM
Trebuia sa iei ceva cu pinlock. Scapai de abureli...
#99
Posted 18 May 2015 - 08:42 PM
Daca ma plictisesc odata rau ii implementez sistemul
Am sa vad la iarna daca o sa fie nevoie
Edited by dr.crinel, 18 May 2015 - 09:12 PM.
#100
Posted 09 June 2015 - 10:32 AM
Si revin cu ceva noutati:
- cateva imagini cu bighorn-urile montate + foculetul de Duminica
- schimbat cele 8 bucse de la bratele spate, cele dinspre roata, facute la strung din bronz
- verificare si suflare filtru aer
- verificare sistem franare si reglarea incat sa prinda mai ferm
- aplicarea de spray de contact la mufele mai expuse la praf