Probleme Motor Cf 500
#61
Posted 09 October 2015 - 06:14 AM
#62
Posted 09 October 2015 - 07:02 AM
Dacă descrierea este completă, ”Cand vreau sa trec de un obstacol mai greu cu atv-ul apas pe acceleratie dar doar se tureaza,rotile nu se invart” (= înțeleg că nu se observă transmiterea unui cuplu mai mare spre roți), diagnoza este simplă și nu are nimic legat de compresie, starea cauciucurilor, limitarea sau poziția astrelor.
Prietenul tău avea dreptate, dar a dat o diagnoză doar de 50%, pentru că mai există un loc în care se poate produce o alunecare astfel încât cuplul motorului să nu fie transmis integral spre grupurile spate și față. Acesta este ambreiajul.
#63
Posted 11 October 2015 - 09:49 AM
#64
Posted 11 October 2015 - 07:23 PM
Ma gandesc ca daca opresti exact in fata unei scari sau un obstacol inalt, iar atv-ul este in Hi nu cred ca o sa fie el foarte hotarat sa porneasca de pe loc urcand peste obstacol.
Sau nu sta chiar asa treaba?
Cureaua cel putin la cf "chitaie" sau "fluiera" destul de evident cand patineaza in special cand franezi intr-un scurt timp si pornesti mai hotarart de pe loc.
Edited by dr.crinel, 11 October 2015 - 07:25 PM.
#65
Posted 14 October 2015 - 02:25 PM
#66
Posted 14 October 2015 - 06:52 PM
Salut Sebi,
- un set de plăcuțe față 80 lei
- un set plăcuțe spate 70 lei
- curea în jurul a 100 E, în funcție de producător
În schimb pentru ambreiaj nu am informații, dar ai câțiva furnizori prezumtivi de net, de ce nu-i suni ?
#67
Posted 14 October 2015 - 08:33 PM
#68
Posted 14 October 2015 - 09:05 PM
Nu cunosc starea tehnică a ATV-ului tău pentru a putea face o evaluare, dar eu îți propun ca oricum să începi. Cel mai bine este să te apuci prima dată de lucrurile esențiale.
Fă-i toate schimburile de consumabile și fă-i o pregătire de iarnă ca lumea, uleiuri, filtru, antigel.
După asta ia-o în ordinea importanței și a gravității problemelor mecanice și care se pot agrava sau produce daune, jocuri, etc.
Vezi că o utilizare cu plăcuțele uzate 100% poate conduce la avarii mai grave care conduc la schimbarea discului de frână sau pot distruge chiar etrierul !
O intervenție asupra transmisiei se pare că este necesară, dar nu te apuca să cumperi piese ”după ureche” sau la ”plezneală”. O diagnoză corectă te scutește de cheltuieli inutile.
Cam așa aș proceda eu.
O recomandare îți mai fac.
Înscrie toate intervențiile și reviziile într-un caiet/registru care să conțină neapărat data și kilometrii la care s-au efectuat.
#69
Posted 15 October 2015 - 01:53 PM
#70
Posted 15 October 2015 - 05:18 PM
Eu inca stau sa ma gandesc daca atv-ul tau chiar are o problema. Nu mai bine rogi un prieten sa te filmeze in fata unui obstacol si sa surprinda momentul in care tu crezi ca atv-ul ar trebuii sa mearga dar nu o face? Nu de alta dar obstacol poate fi de 10 cm sau 30 cm.
#71
Posted 15 October 2015 - 09:17 PM
#72
Posted 15 October 2015 - 09:28 PM
Pune video pe youtube sau dropbox
#73
Posted 15 October 2015 - 10:49 PM
Pune video pe youtube sau dropbox
MAX ,ți a reparat motorul ?ai motor de Kawasaki Brute Force 650 in șasiu de articat?
#74
Posted 18 October 2015 - 09:15 PM
#75
Posted 31 October 2015 - 09:20 AM
#76
Posted 31 October 2015 - 04:17 PM
Este o intrebare retorica sau este intrebare pentru ca nu stii?
#77
Posted 31 October 2015 - 05:55 PM
#78
Posted 01 November 2015 - 12:05 AM
Dai jos variatoarele si pe axe , unu care iese din motor si cel din spate iese din cutia de viteze ai cate un simering, vezi care simering curge.
Am gasit un video care cred ca te ajuta
https://www.youtube....h?v=sbe9psV-PKs
Edited by AlexRap, 01 November 2015 - 12:14 AM.
#79
Posted 01 November 2015 - 08:48 AM
#80
Posted 04 November 2015 - 09:02 AM
In afara de simering, in interiorul fuliei dinspre motor vei gasi un 0-ring. Acest 0-ring este responsabil cu uleiul pe cureaua de transmisie.