Jump to content



Photo

Bad X8


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1 Dan B.

Dan B.

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 16 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan B.
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CF Moto 550 2017
  • Numar ATV:SJ-00-BAD

Posted 02 November 2016 - 03:56 PM

      Va salut! Am bucuria sa va anunt ca de o saptamana, linhai-ul in varsta de 8 ani mai are un fratior, putin mai mare, un CF Moto X8 Terralander, achizitionat second. "Autobuzul", cum am observat ca i se mai spune pe forum, e din 2013, rulat 3400 km, stilul portocala, dotat cu proiectoare pe led de fostul proprietar.

      Nu am reusit sa il scot la noroiala inca, dat fiind faptul ca am ajuns cu el acasa joi, ajutat de Dr. Crinel, vineri a fost inmatriculat, iar duminica l-am scos la o scurta plimbare(pe sosea).

      Prima impresie e: WOW! Sper sa ma obisnuiesc cu puterea aproape de 3 ori mai mare decat a linhai-ului.

      Un minus al atv-ului e acela ca are cei 2 martori de bord, cel de presiune a uleiului si indicatorul EFI. Indicatorul de presiune a uleiului palpaie la relanti, pe cand in mers martorul se stinge. Din cate mi-a zis fostul proprietar, a schimbat uleiul recent cu 10W-40, nu mai retin ce tip de ulei, dar in manualul atv-ului e recomandat 15W-40. O sa ii fac schimbul de ulei cu cel recomandat si vad dupa ce se mai intampla. Legat de martorul EFI nu am idee ce ar putea fi. Daca a intampinat cineva probleme asemanatoare si are vreo idee i-as fi recunoscator blushing.gif .

     Sper sa nu fie probleme mai grave legate de injectieumnik.gif  

 

.

Attached Files


  • 1

#2 radoicrstn

radoicrstn

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 48 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:CRISTIAN FRN
  • Telefon:0726270872
  • Marca ATV:Renegade
  • Numar ATV:FRN

Posted 02 November 2016 - 07:34 PM

Frumoasa bestia!!  Felicitari pentru achizitie.


  • 0

#3 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 02 November 2016 - 08:06 PM

Doi fratiori: unul foarte mic si unul foarte mare.
Este frumusel foc cel mare. Este chiar mare. :)
  • 0

#4 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 02 November 2016 - 08:26 PM

Sa-l folosesti sanatos si fara incidente.
 
Legat de martori poate nu ar fi rau sa mergi la un tester in zona (Clujul este aproape de tine), martorul de la injectie poate a ramas aprins de la vreo avarie (a nu se intelege lovituri, rasturnari...) mai veche si nu a fost resetat. Eventual ia bornele de pe baterie poate se reseteaza si nu mai apare eroarea.
  • 0

#5 Dan B.

Dan B.

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 16 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan B.
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CF Moto 550 2017
  • Numar ATV:SJ-00-BAD

Posted 02 November 2016 - 09:28 PM

    Multumesc mult snitch.gif

o sa incerc "miscarea" cu bornele in weekend cand ajung acasa, e chiar neplacut sa vad martorii aia in bord, stiind ca e ceva in neregula in "sufletul" lui.

La Cluj mai greu de ajuns in perioada asta cu el, pentru mine, dar daca nu gasesc rezolvare, asa voi face


Edited by Dan B., 02 November 2016 - 09:30 PM.

  • 0

#6 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 02 November 2016 - 09:35 PM

Felicitari pentru achizitie !  

Treaba cu becul de la presiune de ulei care palpaie nu este tocmai bine. Incearca sa faci mai intai un schimb de ulei + filtru sa vezi daca isi revine. Daca nu isi revine sper sa nu fie probleme mai grave.


  • 0

#7 Dan B.

Dan B.

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 16 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan B.
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CF Moto 550 2017
  • Numar ATV:SJ-00-BAD

Posted 02 November 2016 - 09:44 PM

    Multumesc snitch.gif

Asa am sa fac, va tin la curent, o sa postez dupa ce schimb uleiul, sa vad daca se schimba ceva


  • 0

#8 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 02 November 2016 - 10:03 PM

Ar fi bine cat de repede si sa nu il mai folosesti pana atunci. Lipsa unei ungeri corecte duce la uzuri foarte mari si premature ale motorului.
  • 0

#9 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 02 November 2016 - 10:56 PM

Problema cu uleiul o stiu, am 2 cazuri, un model nou (cu servo) si unul de prin 2013. As fi curios de raspunsul dat de reprezentanta la aceasta problema. Legat de vascozitatea uleiului, nu cred ca de acolo sa fie problema. Daca vrei sa ii faci schimbul iti recomand un ulei mineral 20w-50 dar, asta sa fie la primavara-vara sa nu ai probleme in sezonul rece. Nu mai retin ce zice manualul legat de vascozitate si temperaturi.
Becul de EFi poate sa plece de la o mufa (motorul merge rotund?). Incarcare precara (am avut problema la modelul cu servo) si cam atat imi trece prin cap... Daca vrei, ma poti cauta din ianuarie si te ajut eu cu o diagnoza din partea casei.
  • 0

#10 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 03 November 2016 - 08:12 AM

Ar fi bine cat de repede si sa nu il mai folosesti pana atunci. Lipsa unei ungeri corecte duce la uzuri foarte mari si premature ale motorului.

+1 !!!!

 

@Dan: vezi sa fie si cantitatea corespunzatoare!

poate de la cine l-ai cumparat nu a pus destul ulei....


  • 0

#11 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 03 November 2016 - 09:25 AM

Salut,

Am discutat despre lucrurile astea la telefon și așa cum ți-am spus, preferam să primesc telefonul înainte de achiziție și nu după.

Despre X8 vorbește multă lume, uni din auzite, alții care au servisat așa ceva, iar alții din experiența utilizării lui. Mai există o categorie, a celor care chibițează de pe margine și care întrețin doar zgomotul de fond.

 

Ce pot să-ți spun ? Fără a-i face o diagnoză corectă într-un loc în care există și omul și sculele de care ar avea eventual nevoie, este cam la plezneală precizarea unei cauze sigure pentru ambele manifestări. 

 

Din ceea ce cunosc de la utilizarea și diagnosticarea unui X8 care a trecut prin mâinile lui Adi, este faptul că într-adevăr presiunea măsurată în rampă, cu uleiul cald, este undeva la o valoare de 0,8 bar (sper să-mi aduc aminte bine valoarea, dacă nu Adi sunt convins că va face corecția necesară), dar în sarcină la turații de lucru, presiunea este la valoarea corectă.

Pentru că nu-i un capăt de țară și nu-i totuși o valoare foarte mare, eu recomand schimbarea uleiului  (filtru nou !) cu unul sintetic 5W-50. 

Uleiul folosit de mine este acesta din următoarele motive: are o vâscozitate bună la pornirea la rece (uleiul ajunge repede în rampă din cauză că este mai fluid la temperaturi scăzute) și este vâscos la temperatura de lucru și stabil din punct de vedere al oxidării, spumăriii și alte comportări nedorite ale uleiurilor minerale. Este o părere în contradicție cu ce a lui Adi în care eu am mare încredere, dar ce să-i faci ? Uneori și km contează smile.png

Dacă după toate astea se observă aceeași comportare, iar după măsurarea presiunii uleiului în rampă se constată că ori valoarea este corectă și trebuie schimbat senzorul de presiune, ori valoarea nu este suficientă și atunci se iau în discuție alte intervenții care pot conduce până la desfacerea motorului.

 

Despre licărirea martorului care indică diferite probleme de funcționare (martorul respectiv se aprinde și atunci când de exemplu nu-ți merge încărcarea, deci nu numai probleme de aprindere), cred că este o problemă de contract. Contactul cu pricina se află pe circuitul unui senzor sau altă sursă de semnalizare a unei comportări neconforme cu scenariul de funcționare, dar nu cred că semnalizează o problemă de funcționare deoarece atunci când defectul este real, martorul rămâne aprins permanent.

Identificarea locului în care se află contactul imperfect se face mai ușor cu testerul deoarece este destul de probabil ca pe CDI să existe înregistrată o avarie care va indica unul dintre senzori. Mergând pe circuitul său este foarte probabil să depistezi rapid cauza.

 

Sper să scapi de stresul celor două lucruri deranjante și să ne vedem prin păduri smile.png

 


  • 0

#12 Dan B.

Dan B.

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 16 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan B.
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CF Moto 550 2017
  • Numar ATV:SJ-00-BAD

Posted 03 November 2016 - 11:31 AM

    De folosit nu o sa il mai folosesc pana schimb uleiul, cat de repede posibil, multumesc pentru ponturi Chrys si Apriliacluj.

Adi Radu: chiar m-as duce la o reprezentanta sa vad care sunt problemele exact, dar nu imi permite facultatea, fiind plecat peste saptamana la Oradea. Legat de ulei, in carte e recomandat 15W-40. Incarcarea e buna, la relanti, mai putin cand pornesc farurile, pentru ca fostul proprietar a inlocuit becurile de 35W cu altele de 55W. Am fost ieri pe la moto4all aici in Oradea, sa cumpar becuri de 35w, iar cu ocazia asta am intrebat daca nu cumva fac si service la atv-uri, dar nu au fost prea incantati sa ma ajute, doar ce mi-a sugerat mecanicul sa nu pun ulei 5w, ceea ce ar fi in contradictie cu ce spune Horia, o sa pun in balanta lucrurile si o sa schimb oricum uleiul cu Motul, cel vechi fiind un ulei anonim (mi-a dat proprietarul flaconul cu ce i-a ramas, dar nu am mai auzit de marca aceea de ulei). Multumesc Adi Radu pentru sprijin si daca nu reusesc sa opresc martorii de bord, o sa apelez la tine prin ianuarie snitch.gif .

   Horia: nu am avut asa multa activitate pe forum si nu m-am gandit ca cei 2 martori mi-ar da asa multa bataie de cap, mai ales fiind un atv din 2013, cat de cat nou... legat de licarirea martorului, ma refeream la cel de ulei, care licareste la relanti, iar la turatii  se opreste. Martorul EFI sta pornit constant... o sa incerc cum au zis baietii, scoaterea bornelor, sa vedem cum se prezinta dupa. Multumesc mult pentru indicatii snitch.gif


  • 0

#13 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 03 November 2016 - 09:20 PM

Daca vrei sar eu gardul sa iti iau bornele pe cand vi acasa :)

Uite ca este o comunitate ce isi arata sprijinul cand problemele ne depasesc capacitatile!

Sa il stapanesti sanatos si sa tricotam macar cateva zeci de mii de km impreuna!

Edited by dr.crinel, 03 November 2016 - 09:21 PM.

  • 1

#14 Dan B.

Dan B.

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 16 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan B.
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CF Moto 550 2017
  • Numar ATV:SJ-00-BAD

Posted 03 November 2016 - 10:34 PM

Ai noroc ca esti prieten cu animalele :)). Nu m-as supara daca ai opri ambii martori pana ajung eu :)

Merci Dr.Crinel pentru tot sprijinul😊
  • 0

#15 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 04 November 2016 - 08:38 AM

Salut Dan,

Cunoști aia cu struțul, capul în nisip, etc. etc.? Cam așa este și chestia cu deconectarea bornei bateriei.

Dacă defectul sau cauza care a provocat semnalizarea din bord este în continuare prezentă, martorul va sta aprins și după două secole de la deconectarea bateriei, dar dacă s-a înlăturat, luminița buclucașă se va stinge singură.

Atenție la contacte imperfecte, comportarea în acest caz este de multe ori aleatoare.

 

Despre uleiuri există o singură teorie valabilă , neinventată de mine și din care spicuiesc fără a intra în detalii:

Cele două cifre (numere) care încadrează uleiul reprezintă după cum urmează: prima grupare se referă la comportarea uleiului la temperaturi scăzute, cu cât este mai mică această valoare, uleiul își păstrează caracteristicile de ungere la rece.

A doua grupare de cifre se referă la comportarea la temperaturi de lucru, cu cât este mai mare această valoare caracteristicile de ungere sunt mai bune la temperaturi înalte.

Uleiurile actuale sunt constituite dintr-o „bază”, minerală sau sintetică (75-85%) peste care se aplică diferiți aditivi specifici destinației dorite a uleiului. Caracteristicile uleiurilor îndeplinesc diferite standarde SAE, API, ACEA, fiind împărțite în cele două clase mari diesel și benzină.

Din a doua categorie ne alegem noi uleiurile, iar din grupă ne îndreptăm spre cele mai performante, mulate pe cerințele de funcționare ale motoarelor noastre, acestea fiind cele care își păstrează performanțele de lubrefiere la turații ridicate (nu spumează și prezintă peliculă continuă/nu se rupe pe suprafețele în contact), dar n-are rost să cumpărăm un ulei cu rezistență la oxidare ridicată, de exemplu, deoarece noi suntem obligați să schimbăm uleiul relativ des din cauza contaminării lui cu impurități (utilizare offroad).

Cam asta este o teorie pe scurt a uleiurilor. Există multe finețuri care se mai pot discuta, dar atunci când cineva spune despre un ulei 15W40 că este mai bun decât unul 5W50, eu am mari dubii în ceea ce privește priceperea sa, că este mai ieftin, DA. Un ulei mai puțin aditivat și pregătit pentru performanțe ridicate este întotdeauna mai ieftin.


  • 0

#16 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 04 November 2016 - 01:24 PM

Salut Dan!

Din intamplare cunosc putin ATV-ul tau. Acum vre-o 3-4 saptamani am fost cu un prieten pana la Bucecea dupa acest ATV. Vanzatorul care parea destul de sincer si ok la prima vedere stie forte bine sa-l ia pe Nu in brate.

In sfarsit deci am batut cale de 450km x 2 pentru ATV. Ajunsi acolo l-am pornit, l-am probat etc.Din ceea ce am observat pot spune:

-Motorul mergea foarte bine, fara intreruperi  tragea foarte bine in toata gama de turatii, nu are batai anormale.

-Martorul EFI se aprindea la punerea contactului si se stingea  imediat dupa pornirea motorului, ramanand stins(nu stiu ce s-a mai intamplat intre timp)

-Uzura destul de mare la bucsele bratelor (cred ca e putin umblat la KM) dar e doar o parere

-Uzura mare la bucsile de la portfuzeta dreapta spate.

-Anvelope  destul de bune

-Martorul de presiune ulei se aprindea la punerea contactului, si se lumina intermitent dupa pornirea motorului si stabilizarea in ralanti. Martorul se stingea la turatii de peste 2500-2700 rpm, si se reaprindea la ralanti. Nivelul uleiului era bun.

Am scos firul de la senzorul de ulei si martorul nu se mai aprindea, iar la atingerea papucului firului pe o parte metalica martorul se aprindea din nou.

La cum se comporta e putin probabil ca senzorul sa fie defect.

Pe noi ne-a dat inapoi martorul acela de ulei, vazandu-l am sunat un mecanic care ne-a sfatuim sa mai cautam, si asa am facut cale-ntoarsa.

 

L-am intrebat si pe vanzator despre martor si ne-a spus ca nu l-a observat, sau ca l-ar fi observat dar nu l-a luat in seama etc. gargara, oricum la telefon inainte a zis ca nu are nici o problema...

 

Intre timp prietenul cu care am fost si-a cumparat un x8 nou, iar cand l-a luat, a intrebat la motoboom despre probleme comune la motoarele de 800. I s-a spus ca la modelele anterioare de X8 ar fi fost o problema cu un 0-ring dintre pompa de ulei si circuitul de ungere, un 0-ring care se uzeaza/rupe si asta ar cauza pierderi de presiune pe circuit.

Acum asa cum a spus si Horia legende sunt multe .

Eu iti recomand sa testezi presiunea, deci sa demontezi senzorul de presiune de ulei, se afla sub carena laterala de pe partea stanga si in locul lui sa pui un manometru analogic(cred ca il gasesti cam la orice service auto, acum depinde pasul si diametrul filetului).

Nu am manual service de X8 dar la CF500 in manual scrie ca la 3000 rpm trebuie sa aiba 1.3-1.7bar.

In legatura cu farurile, eu am cf500-2 si are becuri din fabrica de 55 w, iar cu incarcarea nu are probleme. Daca si la tine incarcarea se situeaza intre 13.8-14.5 in turatie nu este nici o problema.

 

Dupa ce ai remediat dilema sau problema iti urez spor la bobinat km.

 

P.S. Lasa-l usor pana te obisnuiesti cu el, ca de la 21 la 62 cai e diferenta mare, in plus mare grija in marsarier ca nu e limitat.


  • 0

#17 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 04 November 2016 - 04:47 PM

Salut Dan și cei preocupați de problema în discuție,

 

Este interesantă informația despre simeringul amintit de Samy, probabil că trebuie verificat. Probabil că mai trebuie verificat și regulatorul presiunii de ulei (este o supapă) care se află în rampă, după ieșirea din pompa de ulei. Asta în circumstanțele descrise tot de Samy, motorul fiind în regulă și sună corect, fără bătăi.

 

Dacă te apuci de teste eu îți pot da valorile presiunii de ulei pentru motorul de 800.

La 1250 rot/min valoarea nominală este 1,8 kgf/cm2, cea minimă fiind de 0,7 kgf/cm2 (valoarea sondei)

La 6000 rot/min valoarea nominală este de 4,2 kgf/cm2 , cea minimă este 3,5 kgf/cm2  

 

Cred că este indicat să faci în prealabil o verificare a presiunii în rampă, exact în locul în care este montat senzorul de presiune minimă și să verifici și valoarea de declanșare care trebuie să fie exact 0,7 (am auzit păreri că ar fi indicat ca bulbul de ulei să fie de 0,8).

Ca și sfat, acel senzor conține un contact care este acționat de presiunea de ulei, iar înlocuirea lui se poate face cu orice senzor care respectă filetul prizei de presiune și poate fi conectat în instalația electrică a ATV-ului (la un atelier auto este foarte probabil să găsești unul potrivit). Soluția asta poate fi una de probă dacă n-ai manometru de precizie pentru verificări (nu lua manometrul de pe cazanul de baie J  )

 

Despre încărcare: pe motorul de X8 este încorporat un magnetou de 350 W, în 3 faze în curent alternativ care produce la borne o tensiune în gol de aprox. 100Vca, iar în sarcină 19,5 - 21 Vca. După regulator vei avea 13,5- 14,3 V (în manualul lor ei spun 13,5-15V, dar eu am măsurat valorile înscrise de mine). Curentul pe care-l suportă în schimb este suficient pentru funcționarea corectă a ATV-ului pe timp de noapte cu toate luminile din dotare + încă o sarcină de 10 A fără probleme. (teoretic la o funcționare nocturnă consumul este undeva la 13-14 A). Eu folosesc două proiectoare suplimentare dotate cu becuri halogene de 55W, iar tensiunea la turație de 3-4000 rot/min nu scade sub 13,5V, chiar și atunci când funcționează și ventilatorul.

Ca și sfat, din cauza dimensiunilor fizice, farurile de la X8 sunt în pericol de supraîncălzire cu becuri de 55W, deci recomand să pui cele de 35 care așa mai chioare, tot își fac treaba, dar să montezi suplimentar ceva lămpi cu LED. (s-a mai discutat subiectul și mi-am spus acolo părerea, n-o mai repet).

 

Scuze, doar acum am văzut pozele în care se văd proiectoarele LED. Cu atât mai mult, înlocuiește becurile din faruri cu cele originale de 35 W. Vechiul proprietar nu le mai are ?


Edited by Horia14, 04 November 2016 - 04:51 PM.

  • 0

#18 Dan B.

Dan B.

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 16 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan B.
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CF Moto 550 2017
  • Numar ATV:SJ-00-BAD

Posted 05 November 2016 - 01:00 AM

Salut baieti, pentru inceput vreau sa va multumesc pentru ca v-ati rupt din timpul vostru sa ma ajutati cu diferite informatii :).
Horia te rog sa nu ma intelegi gresit, nu voiam sa spun ca un ulei 15W e mai bun decat cel 5W, pentru ca nu am de unde stii, faceam doar o comparatie intre diferite pareri si incercam sa aleg un ulei pentru problema atv-ului meu(5w ramane). Azi am ajuns cam tarziu acasa si nu am reusit sa iau ulei, se pare ca schimbul va mai astepta o saptamana (putin probabil sa gasesc maine):( Daca nu merge schema cu uleiul, o sa merg la un service sa verific presiunea cum mi-ati sugerat, dar am o intrebare, in caz ca presiunea indicata nu se incadreaza intre valorile enumerate mai sus, caut O-ring-ul, dar se ajunge greu la el si la pompa de ulei?
Incarcarea la ralanti e buna, 14.2-14.3V, dar se pare ca nu face fata becurilor de 55W, tensiunea scazand treptat pana la 11.8, sau chiar mai jos(nu am riscat mai mult). Urmeaza sa schimb azi becurile si sa vad martorul EFI daca nu s-a plictisit sa stea la vedere(daca ai zis Samy ca acum 3-4 saptamani nu statea pornit, ce o fi facut cu el...) Jocurile la ambele roti pe spate le-am observat, le rezolv si pe alea in curand. Multumesc Samy si Horia pentru informatii. Noi nu am mers asa mult, 360 km si sincer imi era groaza sa ne intoarcem cu remorca goala dupa atata distanta batuta, oricum a meritat zic eu, imi place atv-ul foarte mult si sper sa ii rezolv problemele de sanatate cat mai repede. :)

Legat de becuri, nu l-am mai intrebat pe proprietar daca le mai are pe cele de 35w, putin probabil sa le mai fi avut, am luat altele de la moto4all zilele trecute

Edited by Dan B., 05 November 2016 - 01:03 AM.

  • 0

#19 Dan B.

Dan B.

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 16 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan B.
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CF Moto 550 2017
  • Numar ATV:SJ-00-BAD

Posted 13 December 2016 - 02:53 PM

        Salutare baieti! smile.png  Prima zapada pentru x8, prima mica iesire (de unul singur, de vreo 2-3 saptamani, dar nu am reusit sa postez mai repede), in ciuda celor 2 martori de bord, care inca isi fac de cap in ceea ce priveste aparitia lor. Asta nu m-a impiedicat sa il scot la prima tura prin zapada, atasat si cateva poze biggrin.png . Ce am observat, dupa schimbarea uleiului, cu motul 5w-40, ca martorul de presiune a uleiului care licarea doar la relanti, acum are momente cand se opreste complet, dar isi revine. 

 

Intre timp, i-am mai atasat o cutie pe spate, care, spre surprinderea mea, e foarte voluminoasa, chiar daca iese putin din decor. thumbup.gif

Attached Files


  • 0

#20 rmihaic

rmihaic

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:CF 450L

Posted 13 December 2016 - 04:28 PM

Pe un 450L am demontat spatarul si manerele in momentul in care am instalat cutia, special pentru nu depasii gabaritul .


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto