Jump to content



Photo

Bad X8


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#21 Dan B.

Dan B.

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 16 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan B.
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CF Moto 550 2017
  • Numar ATV:SJ-00-BAD

Posted 13 December 2016 - 04:35 PM

Nu ma incomodeaza gabaritul, mai ales fiind depasita lungimea atv-ului, si nu latimea, siguranta pasagerului mi se pare mai importanta :D


  • 0

#22 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 13 December 2016 - 06:13 PM

   ............................................. in ciuda celor 2 martori de bord, care inca isi fac de cap ............................  

martorul de presiune a uleiului care licarea doar la relanti, acum are momente cand se opreste complet, dar isi revine. 

 

Fii mai explicit sa putem intelege exact ce se intampla.


  • 0

#23 Dan B.

Dan B.

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 16 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan B.
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CF Moto 550 2017
  • Numar ATV:SJ-00-BAD

Posted 13 December 2016 - 09:29 PM

Deci, inainte de a schimba uleiul, martorul de presiune de ulei licarea la relanti, in timp ce la turatii se stingea(dupa plecarea de pe loc). Acum, dupa ce am schimbat uleiul, licareste la fel la relanti, doar ca mai are momente cand se stinge pentru un minut de ex(la relanti ma refer), la turatii mari se stinge.
Dar am primit indicatii mai sus in topic legat de ambii martori, doar ca nu am prea avut timp sa ma ocup de el...

Edited by Dan B., 13 December 2016 - 09:29 PM.

  • 0

#24 MMarius

MMarius

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 434 posts
  • Gender:Male
  • Location:Germania - Ulm/Romania - Arad
  • Nume real:Ionut Marius
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Honda TRX 700XX / Yamaha Raptor YFM 700R SE 2016 Model
  • Numar ATV:JO 56

Posted 13 December 2016 - 09:48 PM

Superbe pozele. Imi place mult "drujba" :)


  • 0

#25 Dan B.

Dan B.

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 16 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan B.
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CF Moto 550 2017
  • Numar ATV:SJ-00-BAD

Posted 13 December 2016 - 10:06 PM

Multumesc :D . Chiar se potriveste culoarea cu a unei drujbe :)))
  • 0

#26 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 14 December 2016 - 02:00 AM

Legat de oringul de la pompa de ulei . iti spun ca eu am desfacut un regulator de presiune , curatat slefuit cu pasta de slefuit supape , am si acum o pompa completa de X8 sa o schimb in caz de uzura . Nu am mai desfacut motorul . propietarul a zis sa il lasam asa pt moment , urmand ca in primavara sa scoatem 300V din motor sa punem ceva mineral ( cum zice manualul ) si sa vedem atunci .


  • 0

#27 Dan B.

Dan B.

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 16 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan B.
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CF Moto 550 2017
  • Numar ATV:SJ-00-BAD

Posted 14 December 2016 - 09:38 PM

Are problema cu martorul de bord ca si mine? Si de curiozitate, cam la ce pret ajunge o pompa de ulei?
  • 0

#28 JohnnyW

JohnnyW

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Gabriel-Ionut Gabor
  • Telefon:0752186969
  • Marca ATV:CF MOTO CFORCE 550

Posted 25 January 2017 - 04:30 PM

Salutare tuturor,

In primul felicitari pentru achizitie, si sa speram ca nu sunt probleme grave la noua ta jucarie. Ca un simplu sfat, apeleaza la un specialist si doar atunci vei putea dormi linistit. Din oarecare experienta in domeniul reparatiilor pot sa iti spun ca prin telefon si forumuri nu se repara masini. Iti pot da niste linii de ghidare sau documentatii, dar nimic concret. 

 

In al doilea rand tin sa remarc ca s-a deschis o discutie foarte interesanta legat de ce fel de ulei sa folosim pentru atv-urile noastre? (Poate se deschide un topic nou pe aceasta tema).

Mi se pare interesant, pentru ca si eu sunt in aceeasi dilema. Producatorul (CF Moto) recomanda in manualul  CForce-ului meu 15W-40 cu respectarea specificatiilor SG conform clasificarilor americane API. Clasificarile europene sunt marcate cu ACEA. Dealer-ul meu imi face schimbul cu Motul 10W-30. Daca producatorul recomanda ceva, de ce te trezesti tu ""dealer" sa recomanzi altceva? Banuiesc ca in curte la CFMOTO/CAN AM/LINHAI/SUZUKI etc sunt ceva oameni care fac cercetare/teste, si daca fac o recomandare nu o fac degeaba.

Lucrez intr-un domeniu similar si ma lovesc de aceeasi problema. Vine clientul si zice: "De ce sa iau 15W-40 de la tine din reprezentanta care costa x lei/l, cand Gica SRL are 15W-40 la Y lei/l?" Pentru mine e simplu, aceeasi vascozitate de ulei ca e 15W40 sau 10W30 sau... o gasesti pe piata la N producatori de ulei cu N preturi. Diferenta de pret este data de calitate si proprietatile de lubrifiere date de specifiicatiile API/ACEA.

Eu sunt adeptul respectarii indicatiilor date de producator. Noi, utilizatorii finali, nu vom putea masura niciodata decat dezavantajul folosirii unor produse neconforme, si atunci este deobicei prea tarziu.

Ce trebuie  sa stie un utilizator este ca sunt extrem de putini producatori de autopropulsate care sa aiba linie de productie pentru uleiuri, si in concluzie bagam in motoare/cutii/grupuri uleiuri Shell, Fuchs etc. brand-uite cu numele producatorului masinii, dar care sa fie in perfecta compatibilitate cu tipul masinii(de viteza, off-road etc), mediul de lucru(asfalt, off-road, apa). Si iarasi mai stiu sigur ca un ulei cu aceeasi denumire de piata si proprietati(teoretice) poate sa fie produs in acelasi timp in fabrici diferite, la producatori diferiti, in tari diferite.

De asemenea, clasificarile uleiurilor se face dupa punctaje. Un ulei poate obtine 10 puncte la o clasificare, altul doar 5, dar daca este in plaja admisa obtine si el acea clasificare. Deci putem avea 2 uleiuri cu aceeasi vascozitate si aceeasi clasificare, dar unul este mai bun ca celalalt.

Ca o curiozitate, cunosc un ulei folosit atat pe motoare Diesel cat si pe Benzina.

Am atasat si recomandariile pt ulei din Manualul de Reparatii Cforce 550.

Bafta tuturor.

Attached Files

  • Attached File  Ulei.jpg   125.67KB   0 downloads

  • 0

#29 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 25 January 2017 - 05:26 PM

Salutare!
Interesant punctul tau de vedere,dar nerespectarea tipului de ulei recomandat de producator nu este in totdeauna un lucru rau...spre exemplu in domeniul auto unii producatori recomanda schimbarea uleiului la 20000 de km,dar unele persoane prefera sa nu depaseasca 10000 de km...la fel si cu tipul de ulei in cazul atv-urilor...majoritatea producatorilor recomanda 15w 40,indiferent de anotimp,dar unii dintre noi mergem pe variante cu vascozitate mai mica pe timpul iernii,chiar daca nu am facut personal studii si cercetari in sensul asta,e un fapt cunoscut ca la "rece" un ulei cu vascozitate mai mica asigura o ungere mai buna fata de unul cu vascozitate mai ridicata.
De obicei(nu este general valabil) mai scump,inseamna mai bun...fac aici referire la ulei cu aceeasi vascozitate,unul no name,ieftin si o marca consacrata,dar mult mai scumpa...de ce sa nu folosesti un ulei apreciat ca fiind foarte bun in locul unui ulei mai putin cunoscut?!
Legat de faptul ca producatorul recomanda un anumit tip de ulei(in cazul tau 15w 40) si teoretic recomanda acest tip de ulei in urma numeroaselor teste la care faci referire,eu personal ma gandesc la urmatorul lucru:nu putine sunt cazurile in care unele motoare(ma refer la autovehicule) cedeaza imediat ce ies din garantie,dupa ce au atins limita de kilometrii...deci nu ma indoiesc ca producatorii fac teste inainte de a lansa pe piata un produs,dar poate nu sunt in totdeauna bine intentionati pana la capat,in fond mai trebuie sa sustinem si industria de piese auto-moto,indiferent ca vrem sau nu.

Sunt colegi pe forum care au adunat peste 10000 de km cu atv-urile lor,poate si mai bine,ei ne pot impartasii parerea lor.Daca au facut 10-15 mii de km cu alt fel de ulei decat cel recomandat,cu siguranta au facut alegerea potrivita.

Edited by dorin9722, 25 January 2017 - 05:28 PM.

  • 0

#30 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 25 January 2017 - 07:41 PM

Nu intru in discutie prea mult ( disutia despre uleiuri e o chestie care nu se termina nici o data ) va zic doar ca sunt persoane care schimba uleiu la atv la fel ca la masina . adica la 10  mi . E drept ca mai completeaza ca se mai pierde in 500 ore de functionare putin ulei ..


  • 0

#31 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 25 January 2017 - 10:00 PM

😳😳😳
  • 0

#32 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 25 January 2017 - 11:36 PM

@Johnny si @ dorin 9722 ati pornit o discutie interesanta in topicul colegului Dan B. 

Inteleg ca purtati acest dialog in scopul de a-l ajuta pe colegul Dan B. in problema care o intampina. (Dan B. nu s-a mai logat pe forum din 07 ian 2017)

 

Dragi colegi, exista niste reguli de postare in cadrul forumurilor in ce priveste postarile.

Voi oferiti o discutie interesanta si informatii poate utile , dar postandu-le dupa bunul plac in topicul unui alt coleg (care nu are nici o vina) , acestea se rezuma la o simpla citire din partea membrilor ,iar ulterior daca ar fi necesara o informatie din cele oferite de voi  va fi imposibil de gasit deoarece nu a fost corect postata.

 

In concluzie va rog postati in rubrica in care considerati ca se potriveste subiectul discutiei.

Astfel informatiile oferite de voi mai sus din pacate sunt egale cu zero.


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto