Recomandari Pentru Un Incepator !
#21
Posted 19 June 2019 - 03:32 PM
#22
Posted 19 June 2019 - 03:49 PM
Între Cf și Bombardier cred ca toate argumentele sunt PRP BOMBARDIER.
Cu ce te deranjează că îl treci pe primărie?
Iar comparația că CF se bate cu Bombardier e doar asa să fie făcută. În realitate balanta stă mult în favoarea Bombardier ului
Asa este, la toate trei frazele.
#23
Posted 19 June 2019 - 09:50 PM
Singurul lucru de care imi pare rau e ca nu am avut dublu suma sa imi iau un can am 1000r max. Trebuie sa alegi si cu sufletul, la fel cum zice colegul ca nu poti pune un can am cu un cf la intrecere dar nu intotdeauna liniuta dintre doua atv-uri e tot ce conteaza.
Si daca ne uitam la postari comparative intre seria cf 520-550 si brp 450 nu stiu daca chiar asa e balanta spre brp cum s-ar parea. Iarasi daca comparam brp 570 cu cf 520-550 eu zic ca diferenta de pret devine sesizabila.
Fiecare e liber sa aleaga pe buzunarul lui.
#24
Posted 20 June 2019 - 05:34 PM
La mine în oraș mai sunt doar 3 persoane cu atv-uri din ce știu eu, toate cf 520. Pentru ca sunt la început și nici nu știu dacă o sa ma plictisesc de el peste o lună 2, 3 sau niciodată am zis sa merg pe un cf nou cu garanție.
Bugetul a crescut din ce în ce pana la un cf 520 și încă nu sunt decis dacă se merita sa urc la un 550/600.
După cate am văzut cred ca cf600 este doar t3,e adevărat?
Încă un motiv pentru care vreau un atv cu nr de politie este sa evit situațiile în care pot avea probleme cu toți "milițienii" ce nu știu legea.
#25
Posted 20 June 2019 - 10:46 PM
Daca e t3 pe langa faptul ca il inregistrezi la primarie trebuie si delimitat electronic dupa achizitie.
#26
Posted 23 June 2019 - 01:49 PM
Iar cei ce compara CF-ul cu Bombardier-ul sunt foarte subiectivi și deloc realiști.
Repet...nu are rost comparația.. Un CF îl poți compara cu un Linhai sau un Tgb..când vine vorba de liga mare(Bombardier, Polaris,Kawasaki, Suzuki.. Etc) CF-ul e trecut la chinezărie.. Îți spun pe testate.. Nu pe "citite" sau povești.
#27
Posted 25 June 2019 - 11:03 PM
Uita-te la can am si cf, sunt cam singurele care iti ofera variante de motorizare de pe la 4-5 sute cmc in sus si versiuni scurte si lungi. S-au adaptat cererii de pe piata, despre asta e vorba, nu despre atv-uri de 15 ani care inca rezista cu resuscitari periodice pentru a face fata cerincelor.
Si daca tot vorbesti de testat chiar te rugam sa detaliezi aceasta afirmatie sa ne luminam si noi.
#28
Posted 26 June 2019 - 10:10 PM
Bombardier-ul este o varianta superioara CF-ului din toate punctele de vedere si apropiat de dorințele și bugetul lui.
Fiecare atv are plusuri și minusuri și contează mult și pentru ce îl cumperi dar eu nu pot sa fiu așa de subiectiv încât sa sfătuiesc eronat.
Eu mi-am spus doar părerea. (și am sfătuit cum cred eu ca e cel mai corect).
Părerea mi-am format-o după ce am avut Linhai, Tgb 550, acum BF, iar prieteni și în familie cf 500, 450,520, x8, 850, renegade kq.. Etc.
De moment ce iesim împreună și le schimbam între noi este normal sa ne formam niște păreri.
Strict dacă ma întrebi pe mine Tgb este peste cf(dar poate aici sunt și eu puțin subiectiv), dar dacă e sa le pun în pararel nu am cum sa fiu asa de subiectiv încât sa neglijez diferența dintre cele din "liga mare" și cele chinezești(nu spun ca sunt rele, dar nu se compara).
Iar diferențele se vad cel mai bine la forță(când urci, cum urci și cu ce viteza urci).. rezistența în timp și materialele folosite..
Mi-ar plăcea sa iesi cu noi sa vezi cum trec/urc pe lângă cf x8(iar "pe hârtie" are un plus de 12 cai) și ce diferența mare este.(si nu are rost să vb de plecarea de pe loc sau cum se manevrează ... Că..).
Iar dacă vb de kq, crede-mă că se "catară" bine.. Mult mai bine ca CF-ul.
Legat de cilindree.. Da un sarch și ai să vezi că nu numai Bombardier și CF fac de +4-500..o sa găsești și la Suzuki, Yamaha, Polaris.. Etc.(ce-i drept nu toți au și varianta lunga, dar poate au considerat că nu e nevoie).
Și ca să înțeleg mai bine părerea ta, zi-mi te rog cu ce te-ai mai dat(exclus China) ca între unele modele diferențele sunt mari.
O seara buna.
#29
Posted 27 June 2019 - 01:33 AM
Colegule tu compari mere cu pere. Discutia initiala nu a fost de cat de tare este Canam-ul si cat de prost este CFul.
Vad ca esti foarte subiectiv cand vine vorba de a stabili ligile(mare, mica). Poate ar trebui sa catalogam putin diferit ligile in functie si de cerinta pietei actuale, piata la care se raporteaza producatori de atv-uri.
-Unu din criterii ar fi si omologarile europene, la care uni din producatori sau aliniat(si aici nu ma refer la cei asiatici) iar alti nu.
- Imbunatatirile facute, si aici nu ma refer doar la forma carenelor. Ma refer la corectarea defectelor, diverselor probleme constatate in timp.
- Diversitatea modelelor oferite de producator pt a satisface o plaja cat mai mare de utilizatori.
-Un alt criteriu ar fi si bugetul unde discutiile sunt interminabile, dar ca si referinta pune in balanta pretul de nou al atvului(oricare ar fi el) vs accesorii standard(jante, anvelope, ESP....) vs variante(lung, scurt).
-Poate un criteriu ar fi si fiabilitatea(aici ma refer la atvuri la care mentenața se face corespunzator si vorbim de elementele principale; motor, CV, transmisie CVT, grup diferential), disponibilitatea pieselor, garantie.
Eu cred ca printre cele mai importante lucruri, la achizitia unui atv sunt: bugetul, ce vrei sa faci cu atvul si care sunt asteptarile tale.
Daca vrei sa faci liniute si cerculete pe câmp probabil ai nevoie de un quad si nu de un utilitar.
Daca in plimbarile tale mergi insotit si mai ai nevoie si de spatiu pt depozitare atunci ai nevoie de un atv lung.
Daca vrei sa fi pilot de incercare anonim atunci cumperi un atv mai sportiv.
Daca tu vrei sa compari Kawasakiul de 750cm3 cu un CF Moto X8 eu zic ca nu faci comparatia corecta.
Daca tot vb de exemple; la penultima tura facuta de mine a fost in grup si un Renegate de 1000cm3(anvelope Bighorn, distantiere roti, scut...)Pe una din urcarile facute pe o portiune cu pietre mai mari atvul a trecut greu. La o alta urcare mai neteda dar cu cateva portiuni inclinate a sarit de pe traseu si sa oprit intr-un fag, la urcare si trecerea prin portiuni cu inclinatie laterala si ravene facute de apa a facut o lumanare iar trecerea a fost greoaie. La toate problemele avute de Renegate, Cful meu a trecut foarte usor. Pe urcarea mai neteda nu a avut o viteza mai mare ca a mea(doar atunci cand a tintit fagul). Eu ce ar trebui sa zic ca Renegate-ul este un atv prost?!
Exemple de genul asta mai am.... Ma repet, depinde ce vrei sa faci cu atvul si care sunt asteptarile tale(ex:adica cu un atv de 500cm3 model lung, tu te astepti sa faca acelas lucru ca un atv de 50-60 CP model scurt?!)
Ca si concluzie; CanAm-ul clar ca este in varful clasamentului dar in functie de ce ai tu nevoie si cel mai important bugetul de care dispui, poti sa gasesti si alte variante.
Edited by Andrei HD, 27 June 2019 - 01:41 AM.
#30
Posted 27 June 2019 - 02:09 AM
Attached Files
#31
Posted 27 June 2019 - 08:37 AM
Zi faina!
#32
Posted 27 June 2019 - 09:13 AM
Mă retrag din discuție că "ce am eu e cel mai bun" văd că domină pe aici.
P. S.- am avut ocazia de câteva ori să merg prin state și emirate și din pasiune am închiriat atv-uri sa vizitez zona sau expediții prin deșert.. Plin de Honda, Polaris. Etc dar nici un chinez.. Oare de ce?
#33
Posted 27 June 2019 - 09:18 AM
Mă retrag din discuție că "ce am eu e cel mai bun" văd că domină pe aici.
Da colegule ai dreptate. Tu ai cel mai bun atv de pe aici!
Cred ca nu ai inteles nimic din ce am scris mai sus.
Nu a zis nimeni ca CF ul este cel mai bun, este doar o varianta de luat in calcul.
Am poluat destul topicul colegului. Cred ca ar trebui sa ne oprim aici cu discutiile.
#34
Posted 27 June 2019 - 09:33 AM
La 50 de grade și condițiile de drum... Probabil cu un "chinez" nici nu reușeam sa ieșim din bază și era gata motorul..
Oameni mergeau pe Honda pentru cele mici și Polaris pentru cele mari.. Spuneau ca se descurca foarte bine motoarele la temperaturi mari și rezistenta e buna în timp..si merg 7-8 ore /zi... cam știau ce vorbesc.
Eu nu am zis asta... Voi care numai CF vedeți susțineți asta.. Dacă citeai posturile mele, observai ca nu sunt fan o marca sau alta.. Si nici nu încerc sa vând ceva.. Pur și simplu îmi spun părerea din cele "simtite/trăite"
Attached Files
Edited by schummy, 27 June 2019 - 09:35 AM.
#35
Posted 27 June 2019 - 10:48 AM
Nu sunt un mare fan al Cfurilor dar am avut si inca am CF moto, pt mine acesta marca imi satisface, deocamdata, nevoile si se incadreaza intr-un buget. Si nu sunt singurul care inca mai cumpara CF-Moto. Apropos, sti cate unitati de CF Moto au fost vandute in ultima perioada(1-2ani) in Europa si Rusia? De ordinul zecilor de mii. Nu cred ca toti cumparatori au fost prosti. Can Am a fost topul vanzarilor pe tarile mentionate dar urmatorul a fost CFMoto. Si sti de ce? Pt ca sau adaptat la cerintele pietei.
Pe acest topic ai fost singurul care ai inceput sa arunci noroi, nu ai plecat de la o compartie corecta, compari mere cu pere.
Oare de ce arabi nu au luat Kawasaki sau alte branduri amintite de tine in liga MARE(exceptand CanAm si Polaris)?
Nu cred ca exista vreun posesor de CF care sa zica ca este mai bun CFul decat un CanAm sau Polaris. Dar sunt niste variante de luat in calcul.
Colegule nu toti de aici duc atvul la limita extrema doar ca sa vada ce poate atvul. Uni il mai cumpara si pt plimbari si sa se bucure de natura.
Ai afirmat mai devreme ca *Mă retrag din discuție că "ce am eu e cel mai bun" văd că domină pe aici. * nu a zis nimeni asta, nu stiu ce ai inteles tu!
Cred ca nici tu nu ai citit cu atentie postarile mele din acest tipic.
Zi faina
#36
Posted 27 June 2019 - 12:58 PM
Dar dacă stai sa te uiți la CA e mult sub a brandurilor consacrate.
Nu am dat cu noroi... Dar la buget cf 550 sau 600, nu pot sa nu recomand un efort în a lua un Bombardier in detrimentul CF-ului că omul a vrut o părere realista.. Si nici nu pot sa susțin ca e la nivelul celor consacrate.. Că nu e și ar trebui sa recunoști asta.
Gândește-te că cf 550-600 se vinde la preț apropiat de Bombardier.. Atât de supraevaluate sunt.
La arabi sunt foarte multe mărci..(și honde și kawasaki sau suzuki.. foarte multe).. Dar cf nu am văzut.. Deci nu îți înțeleg afirmația / comparația...
#37
Posted 27 June 2019 - 03:18 PM
Edited by Andrei HD, 27 June 2019 - 03:18 PM.
#38
Posted 27 June 2019 - 04:14 PM
Ce variante sunt la preț apropiat de cf 5-600 și de aici a venit varianta și cumpărația cu Bombardier.
CF 600 cu servo e mai ieftin cu aprox 200 euro fata de bombardier 450 cu servo și în jur de 500 euro fata de 570(fara servo. Și e un atv bunicel)..
Si fata de cf550 între 500-1000 in funcție de model și dotări.
Si spuneam ca merita efortul pentru un atv premium..inclusiv la revanzare...(asta dacă ai un plus de 5-1000 euro în funcție de model dotări).
De aici a început discuția.
Edited by schummy, 27 June 2019 - 04:16 PM.
#39
Posted 28 June 2019 - 11:48 AM
#40
Posted 28 June 2019 - 12:59 PM
Dany , nu sunt contradictii ....!
Se cheama experienta, expertiza pentru unii dintre colegi si un punct de vedere format in ani de zile cu acest hoby .