Recomandari Pentru Un Incepator !
#61
Posted 03 July 2019 - 08:27 AM
#62
Posted 03 July 2019 - 10:51 AM
Atv-ul are 28.000 km. Din cate am inteles, la motor nu s-a umblat. I-a schimabt o pompa de frana pe spate.
Mie personal mi se pare foarte mult sa poti face 1.000 km/luna cu atv-ul, luna de luna. Poate daca il folosesti pe sosea, in regim de vehicul de mers la serviciu. Dar in off-road, 28.000 km, in doi ani si jumatate???
As vrea sa stiu, cate seturi de anvelope a schimbat si ce marci a folosit.
#63
Posted 03 July 2019 - 12:33 PM
In primavara era de vanzare un 550 in TM avea peste 24000 km, a fost adus tot din Germania. Probabil acum are mult mai putin
#64
Posted 03 July 2019 - 12:50 PM
Dupa vreo trei saptamani atvul apare de vanzare in Romania. Acum avea putin peste 6000km. Anvelope de offroad uzate si era in stare perfecta de functionare(spune vanzatorul), pretul de vanzare a fost de 4600euro. De curiozitate am sunat vanzatorul sa il intreb de atv, atvul este tipla folosit foarte putin de o familie.... bla bla... singura problema care o are este o carena carpata pt ca a picat fiul proprietarului cu el..... Am intrebat de km; reali 100%, carte service...
Scuze de offtopic.
Edited by Andrei HD, 03 July 2019 - 12:53 PM.
#65
Posted 03 July 2019 - 12:56 PM
Asa s-ar justifica cei 28.000 km.
Oricum, usor usor, o sa ajungem sa mergem si noi cu ele doar pe asfalt... In curand o sa avem paduri lipsa.
#66
Posted 03 July 2019 - 01:21 PM
Traseu special amenajat( deobicei in cariere dezafectate), unde platesti si nu este ieftin.
Sau daca ai acordul scris al proprietarului zonei unde te dai(si nu iti da nimeni voie).
Organul de control nu te urmareste daca ai intrat in padure sau drum neasfaltat, este de ajuns sa te vada cineva si sa sune la politie. Se verifica camerele de luat vederi si primesti amenda in plic acasa. Voloarea minima este de 10.000 euro.
Mai sunt cei care au ferme si mai folosesc atvul pt ajutor in gospodarie si se duc doar pe terenul lor.
De acea multi dintre ei monteaza anvelope de asfalt si fac plimbari in zona rurala, mai fac dezapeziri iarna sau fac naveta.
Edited by Andrei HD, 03 July 2019 - 01:22 PM.
#67
Posted 03 July 2019 - 07:41 PM
Există cazuri de atv-uri care au 15-20000km, dar nu au doi ani și ceva.(mai ales că iarna îl mai tragi pe tușă).
În trecut eram și motociclist.. Și e greu și cu motorul..
Edited by schummy, 03 July 2019 - 07:44 PM.
#68
Posted 03 July 2019 - 10:00 PM
Oameni buni, am plecat de la gandul sa achizitionez un CF 500 , am urcat la un CF 550 , acum dupa foarte multa documentare ma gandesc la faptul ca daca tot fac o investitie sa o fac intr-o firma buna si un produs de calitate....... ce ma incanta pe mine acum si se chinuie sa intre in bugetul meu, este un CAN-AM 570 MAX. Faptul ca are 2 cilindrii motorul vs CF 1 singur, garantia care este dubla 4 ani vs 2 ani CF, calitatea superioara si renumele firmei sunt argumentele PRO pentru acest atv, iar singurul argument CONTRA este acela ca il pot inregistra doar la primarie si o sa circul cu nr. galben. Stiu ca sunt multe discutii pe tema aceasta dar eu tot nu sunt sigur de diferenta intre un nr galben si unu de politie, precum si de posibilele restrictii.....
#69
Posted 03 July 2019 - 10:57 PM
Eu când l-am înmatriculat pe primărie am întrebat la Rar și la politie și mi-au zis cam așa:
Cât timp ai atestat rar asigurare și verificare poți circula peste tot în Romania(excepție autostrada și în afara țării) și nu exista limită de km în jurul localității/județului.
Cu distanțierele montate al meu nu intră în remorca și de lene să le dau jos merg des cu el pe drumuri europene și nu am avut probleme.
Dacă afli noutăți anunță-ne și pe noi.
P. S. Nu greșești dacă alegi Bombardier-ul în locul CF-ului.. Este superior din toate punctele de vedere.
#70
Posted 04 July 2019 - 07:03 AM
.............. Probabil acum are mult mai putin
buna asta!
#71
Posted 04 July 2019 - 01:15 PM
#72
Posted 04 July 2019 - 02:00 PM
puscaria te mananca!
ce-mi place mie, ca toata lumea incearca sa fenteze legea..., ca legea e facuta pentru prosti si fraieri....
apoi daca faci ceva ilegal, asuma-ti raspunderea pana la capat!
amu' ori suntem golani, ori ce?
#73
Posted 04 July 2019 - 02:16 PM
CHIAR SUNT ÎN DILEMA 😂
#74
Posted 04 July 2019 - 05:16 PM
#75
Posted 04 July 2019 - 05:55 PM
Dar scap cu atât? )
#76
Posted 05 July 2019 - 01:12 PM
Pai sa vedem: atv limitat la 30 km/h. Merg pe drum public si ajumg la o coborare de ~1,5km. Il las pe liber si prind frumoasa viteza de 90 km/h. Jos este un echipaj cu radar. M-au inregistrat cu viteza de 90 km/h.
Intrebare: scap de amenda doar prin simplul fapt ca scrie in acte ca atv-ul este limitat la 30 km/h sau primesc o frumoasa amenda pentru nerespectarea vitezei legale pe segmentul de drum, in acord cu specificatiile atv-ului?
Vezi? Daca ai ajuns la aceste dileme, inseamna ca nici macar nu ai permis de conducere. Dar, daca totusi ai, inseamna ca l-ai luat cam "ciudat" sau ai uitat tot ce ai invatat. Ceea ce nu este in regula.
Nu te cert si nici nu te judec, dar incearca sa nu mai eludezi legea.
PS: depasirea cu mai mult de 50 km/h a vitezei legale se sanctioneaza cu amenda si retinerea permisului de conducere pentru o perioada de 90 zile.
#77
Posted 05 July 2019 - 03:51 PM
Dar voi tot insistați cu amenda de viteza.
Sa rectific, ma refeream la riscul de a rămâne fără talon ca la mașină pentru modificari aduse autovehiculului în cazul meu delimitarea atv ului.....
#78
Posted 05 July 2019 - 04:01 PM
Le urca roata spate pe un sistem de role care arata viteza in timp real. Daca scooterul depasea viteza constructiva datorita modificarilor le imobiliza.
Dar nu am auzit in Romania sa existe astfel de dispozitive mai ales pentru atv-uri.
#79
Posted 05 July 2019 - 04:03 PM
#80
Posted 05 July 2019 - 04:36 PM
Eu cred ca am fost destul de clar în întrebarea mea )
Dar voi tot insistați cu amenda de viteza.
Sa rectific, ma refeream la riscul de a rămâne fără talon ca la mașină pentru modificari aduse autovehiculului în cazul meu delimitarea atv ului.....
Abia acum ai fost clar in intrebare. Raspunsul este nu.
Limitarea vine de la producator pentru a nu te lasa sa "ii dai cox" din primii km pana nu ii faci primul schimb de ulei. Abia apoi il delimitezi si ajungi la performantele din talon.