Jump to content



Photo

Mi-am Facut Damblaua, Asta A Fost King Quad Acu Vreo 8 Luni


  • This topic is locked This topic is locked
66 replies to this topic

#61 is2iuli

is2iuli

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Nume real:iulian
  • Telefon:745976554
  • Marca ATV:linhai
  • Numar ATV:is21uli

Posted 30 January 2008 - 08:12 PM

Nuuuu! De altfel bullbarul de la linhai woker e super strong!
A kq de 4 luni..... scuze nu am schimbat marca....
Din cate am observat bullbarul tau e "homemade" si chiar bine gandit. Pot spune ca arata bine mai putin in zona farurilor unde puteai sa mai insisti la design- dar am observat ca esti un tip practic.
Efectiv nu ma indur sa dau 300euro pe un bullbar in fiecare sezon...
  • 0

#62 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 30 January 2008 - 08:34 PM

pai cam atat a dat si el; este un bull bar warn crosetat un pic
  • 0

#63 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Posted 30 January 2008 - 11:21 PM

Credeti ca e greu de realizat acesta ? Mie nu mi se pare ..daca imi iau Kq in 2-3 zile e gata +vopsitul (si iese la fel ...aproape moca ) eventual se mai poate pune ceva si la faruri am vazut un filmuletz pe net si mai avea ceva fier subtire in zona farurilor.

E foarte usor de realizat (daca ai si aparat de sudura si te pricepi e si mai tare ..te joci chiar ).

Daca nu ai aparat mergi la un mecanic /sudor (cine cunoaste ..eu unul am si aparat de sudura si priceput in familie tongue.gif) ) si ii dai sa-l faca .Eu zic ca ar merge ...si economisesti de la 200 euro in sus. Cand o sa am Kq o sa va demonstrez practic ca se poate .(cu vopsit cu tot )

http://www.nyrocatv....viewtopic=10517
  • 0

#64 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 02 February 2008 - 08:59 AM

pare simplu dar e doar "aproape" simplu...adica nu e chiar simplu simplu

pai uite dece

un bulbar in primul rand ajuta la KQ sa nu se mai rupa suportii de la faruri. Carena se face ghemotoc si isi revine la fiecare rasturnare dar farurile sunt prinse pe dedesupt de ea in cativa suporti injectati in carena si se rup fara dret de apel. deci partea laterala a bulbarului trebuie sa sustina ca un rolbar toata greutatea ateveului, adica are tiranti care pleaca sub un anumit unghi in shasiu care formeaza un triedru cu restul bulbarului prin prinderea in bot a acestuia. Asta este destul de greu de realizat de asa maniera incat sa mai fie si demontabil si sa disipe corect in sasiu solicitarile la isbitura sau rasturnare, altfel mai bine nu-l pui pentru ca indoi sasiul, evident.

de asemenea partile laterale trebuie sa faca sa "curga" pomii mai grosi pe langa carena (nu ca la orice bulbar care se termina brusc)

nu prea ai de unde sa iei o teava destul de groasa in diametru pentru a o indoi si a sustine si cupla in shasiu toata afacerea si in acelasi timp destul de subtire in carne pentru a nu ajunge la greutati considerabile. De aceea am luat un Warn, (si un pic de lene). Partea frontala a bulbarurilor la care se uita toti,,,nu prea ajuta niciodata. Rar te lovesti frontal poc in bot. de obicei partile cele mai prost proiectate sunt solicitate, adica cele stanga dreapta de sub faruri (adica cele de peste roata. In bot mie imi sar pietre de la cei din fata care sparg farurile si bete din boscheti care indoaie aripioarele radiatorului sau il si sparg'

cea mai mare greseala este sa te intereseze "designul" in defavoarea utilitatii unui subansamblu iar la ATV-uri...am tot intalnit "alunecarea" asta din partea posesorilor. Un ateveu oricum nu prea arata in nici un fel avand in vedere ca este un vehicol prin excelenta DE TEREN si pe teren nu prea te vede nimeni. Daca era vreun streetfighter sau vreun super-sportcar mai intelegeam, dar este un fel de mic utilaj de mers prin shanturi si pe stanci. Considerentul de baza este sa mearga cat mai bine pe acolo nu sa arate intr-un anumit fel.

gratiile alea subtiri de la bulbarul facut de mine sunt din OB de 6. Deci mai ruginesc pentru ca se tot indoaie.sau se freaca de toate nenorocirile. E normal sa se intample asta , si tancurile se vopsesc primavara sau dupa o campanie Nu exista lucru care sa umble prin pomi si gropi si sa ramana intact fara intretinere, Plus ca rugina na omorat pe nimeni. oamenii confunda rugina cu o tabla de caroserie de auto ruginita in 10 ani. O teava nui o tabla si un an nu-s 10. etc smile.gif
  • 0

#65 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 02 February 2008 - 09:08 AM

P.S.
Bulbarul e lasat neterminat la extremele laterale "for future development" pentru ca pe vremuri m-am ocupat cu altfel de 4x4 si vreau sa ii fac un rolbar mestesugit "pe rotund" deasura porbagajului fata pana deasupra ghidonului care sa inceapa de unde se termina bulbarul neterminat la capete si sa leg de el doua cabluri de otel toronat de 4 de bullbar din dreptul fiecarui far cate unu pana sus pe viitorul rollbar pe laterale, "ansamblu" clasic care da la o parte cracile alea care iti intra in ochi sau in buznare cadn mergi prin padure fara nici o poteca wink.gif

Asa s-a scris istoria, cu motoare Cosworth, Cummings, si Caterpilar hysterical.gif

Attached Files

  • Attached File  feru.JPG   283.13KB   294 downloads

Edited by combiny, 02 February 2008 - 09:11 AM.

  • 0

#66 SPV13R

SPV13R

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,537 posts
  • Location:Bucuresti - Brasov
  • Nume real:stanescu petru
  • Telefon:745383430
  • Marca ATV:SUZUKI/YAMAHA/CFMOTO
  • Numar ATV:B-XX-XEB

Posted 11 February 2008 - 08:26 PM

Ba, citesc cu interes ce scrii.
Si ma podidesc lacrimile. dj.gif

Edited by SPV13R, 11 February 2008 - 08:27 PM.

  • 0

#67 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 11 February 2008 - 09:09 PM

Stiu draga, emotia emotia... din ceea ce scriu eu fac parte in mod intrisec si exceptiile, dar ar fi fost prea mult de scris sa le mentionez si pe "alea" ... si oricum sunt putine exceptii smile.gif

Edited by combiny, 11 February 2008 - 09:11 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto