Salutare,
Azi a fost o zi frumoasa cu mult soare asa ca am profitat si am montat manerele incalzite la pilot. Mi-a ramas partea de pasager dar din ce am vazut pe schema de instalare(destul de neclara) e mai multa inginerie.
In cazul manerelor de la pilot mi-a dat batai de cap priza de la accesorii...nu o gaseam(vedeam) si protectia de ghidon XT(mai bine nu o puteam) pentru ca mansoanele nu au intrat pana in capat, au ramas cam 1.5 mm in afara...asta e. In plus priza de accesorii nu am mai reusit sa o pun inapoi in suportul ei metalic, s-a dus soarele nu am mai vazut nimic(e undeva la o palma sub bord, langa un recipient). O sa mai incerc cand montez partea de pasager pentru ca fix acolo trebuie sa ajung cu(virgula) cabalajul.
Am facut un test, incalzeste destul de bine. sunt cate 4 trepte pentru mansoane si acceleratie. Pentru acceleratie deja pe 3 se incalzeste destul de bine. La mansoane nu am avut rabdare sa mai stau sa se incalzeasca, dar pe 3 parca nu era la fel de cald ca si acceleratia. Vedem cand se mai raceste.
Cel mai migalos e la demontarea mansoanelor vechi. La stangul am avut noroc ca era lipit doar pe jumatate din circumferinta, dar dreptul a fost un pic mai mult...aproape tot si am tot belit surplusul de cauciuc cu o lama de cutter...trebuie rabdare. La final am dat cu un smilgher fin si a iesit cum trebuie. Daca operatia asta nu se face corect si nu se curata bine, mansoanele noi nu intra.
In partea stanga a trebuit sa tai din handguard-ul XT altfel modulul de comanda nu incape(e un marcaj pe dedesubt, se simte la mana). Aici o alta poveste: suruburile de prindere sunt de M5.5 eu aveam doar de 5 si 6mm. Intr-un final m-am descurcat fara sa-l demontez, dar va trebui sa fac si operatia asta ca sa pot muta comanda de la troliu
Ca si timp, pentru 2 maini stangi a fost cam 3,5 ore cu o pauza de masa
Cam asa a iesit: