Jump to content



Photo

Can-Am 450 Max Dps


  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#41 ima

ima

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 30 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Manole Ionut
  • Telefon:0737148683
  • Marca ATV:Can-Am 450 MAX DPS

Posted 30 December 2020 - 08:53 PM

Am gasit o poza pe net cu angrenajul. De unde e linia e sarit furtunul care are si stutul ce intra in pompa:

Attached Files


  • 0

#42 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,537 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 30 December 2020 - 11:03 PM

Cam greu de inteles : " furtunul ce iese din pompa(cilindru sau cum s-o numi) si duce la roata sau spre recipientul cu lichid este iesit"

Exact acest pasaj este cel mai greu de inteles.

Daca furtunul este pe circuitul efectiv de franare nu ai cum doar sa il infigi innapoi , acolo este (ar trebui) sa fie o presiune foarte mare.


  • 0

#43 alxcristea

alxcristea

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 477 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Nume real:Alex
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am 850 Max XTP 2017
  • Numar ATV:TM-26-KAI

Posted 31 December 2020 - 12:50 AM

Tie ti-a sarit furtunul care duce din bidonasul de lichid in pompa.
Daca-l pui la loc, completezi si faci aerisierea ar trebuie sa fie totul in ordine.
Doar ca aerisirea este putin mai complicata, trebuie sa aerisesti tot curcuitul. Vezi ca mai ai in fata, partea dreapta un distribuitor si cred ca ar fi bine sa-l aerisesti si pe el.
Ca sa ajungi la el trebuie sa dai protectia de plastic de pe fata jos, este chiar sub ea.
  • 0

#44 ima

ima

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 30 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Manole Ionut
  • Telefon:0737148683
  • Marca ATV:Can-Am 450 MAX DPS

Posted 31 December 2020 - 08:33 AM

Salut,

Multumesc de raspunsuri!

@CHRYS - nu prea ma pricep si m-am gandit ca sunt 2 alternative: ori spre recipient ori spre frane.

@Alex - si eu ma gandesc ca e furtunul spre recipient, am gasit un filmulet pe youtoube care vorbeste despre distribuitorul de lichid din fata. O sa incerc in prima faza sa fac eu lucrarea...nu merge il urc in remorca si-l duc la "doctor". 

Un an nou fericit!


  • 0

#45 ima

ima

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 30 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Manole Ionut
  • Telefon:0737148683
  • Marca ATV:Can-Am 450 MAX DPS

Posted 04 January 2021 - 11:08 AM

La multi ani tuturor!

Am rezolvat problema cu furtunul iesit. Pozitia era cam incomoda asa ca am demontat suportul de picioare pe partea dreapta. In cilindru este o garnitura care iese destul de usor afara daca bagi o surubelnita pe gaura si o tragi afara. N-am putut sub nici o forma sa bag furtunul inapoi fara sa scot garnitura. Am pus lichid de frana si am aerisit frana pe spate si e ok. Pe fata recipientul de la ghidon e plin, frana tare nu am mai aerisit si pe fata. 

Ultimele 4 plinuri le-am facut doar cu benzina de 98/100 si de atunci nu s-a mai oprit motoirul la prima pornire.

Am 1471 km in bord si mi-a aparut mesajul "Maintenance required". Conform cartii de revizie nu trebuie dus la service, mai am vre-o 24 ore/ 500 km pana atunci. Cum as putea sa fac sa dispara mesajul asta?

Atasez 2 poze cu furtunul "buclucas":

Attached Files


Edited by ima, 04 January 2021 - 11:16 AM.

  • 0

#46 alintoma30

alintoma30

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Gender:Male
  • Location:buzau
  • Nume real:Toma Alin
  • Telefon:0753910***
  • Marca ATV:linhai-cf moto

Posted 04 January 2021 - 05:42 PM


1 - Turn ignition ON but don't start the quad.
2 - You HAVE to be on the ODOMETER (total quad mileage) display.
3 - Put HIGH BEAMS ON. (You must start the procedure from HI BEAMS)
3 - Press and HOLD the SET button.
4 - Toggle HI - LOW three times WITHIN 2 SECONDS.
5 - Release SET button.
6 - Turn ignition OFF and wait until the dash goes dark.
7 - Turn ignition back ON, VOILA! MESSAGE GONE

Am găsit pe un forum din state și a funcționat. Am tot can am 450 max 2020
  • 0

#47 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,177 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 04 January 2021 - 08:13 PM

Poti incerca ce a zis alintoma30, gasesti tutorialul pe youtube.

Mesajul apare si de la numarul de ore de functionare, nu numai de la kilometraj.

Cea mai buna solutie este sa intorci capul in alta directie cind pornesti atvul.

Oricum tre sa mergi cu el la garantie.

Stiu ce sa faca baietii de acolo.

Mai delicat va fi cind iesi cu el din garantie.

Asta inseamna electronica ...sa te oblige sa te duci la un service


  • 0

#48 ima

ima

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 30 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Manole Ionut
  • Telefon:0737148683
  • Marca ATV:Can-Am 450 MAX DPS

Posted 04 January 2021 - 08:14 PM

Ok, Merci!

Pai unde-i topicul de prezentare cu impresii, probleme(daca sunt sau au fost) si bineinteles poze? smile.png

Eu n-am gasit nimic aproape despre 450 pe forum inainte sa-l iau pe al meu.


  • 0

#49 Janos

Janos

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 14 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Ion Sim
  • Telefon:0745......
  • Marca ATV:Japonezoamericanochinezotaiwanez

Posted 08 January 2021 - 09:16 PM

Salutare.

Scuze ca ma bag si eu in acest topic, mai ales ca asa cum aminteati si voi, nu prea sunt prea multe review-uri legate de outlander 450.

Puteti sa faceti cateva precizari cu privire la cat de multumiti sunteti, cu plusuri si minusuri sincere legate de acest atv?

 

Daca aveti probleme la motor, sasiu, calitatea produsului, recomanzi acest produs si altor incepatori, ai mai cumparata inca odata outlander 450?.... se merita unul second hand sau mai bine unul nou? (unul second hand de cativa ani, accesorizat sau mai bine unul nou de baza?) acest ultim aspect se refera la buget :)

 

As aprecia niste raspunsuri sincere.

La multi ani pentru 2021!


  • 0

#50 ima

ima

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 30 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Manole Ionut
  • Telefon:0737148683
  • Marca ATV:Can-Am 450 MAX DPS

Posted 08 January 2021 - 11:03 PM

Salut,

Acu daca mi-as lua altul ar fi tot CanAm dar 650, nu cred ca m-as duce mai sus. 

Revenind la 450 problemele care le-am avut eu au fost in odinea asta:

1. Mesaj "Check DPS" pe la vre-o 200 de km. Am oprit motorul si l-am repornit apoi totul a fost ok. De atunci nu a mai aparut.

2. Cand s-a racit afara incepand cu Octombrie il porneam dimineata mergea vre-o 15 secunde si se oprea. La a doua cheie pornea din nou si totul era ok. Pe la sfarsitul lui Noiembrie am inceput sa-i pun benzina de 98/100 si de atunci nu s-a mai oprit la prima cheie niciodata oricat de frig ar fi fost afara. Acu' nu stiu daca e vre-o legatura. Plinul actual e cu benzina de 95, urmarim problema.

3. A sarit furtunul care vine de la recipientul cu lichid si am ramas fara frane la picior - nu am explicatie cum s-a intamplat asta. O supozitie ar fi ca am agatat ceva, dar nu sunt urme pe nicaieri si pozitia nu e chiar expusa.

In rest bezina si acceleratie. Nu am gasit locuri pe unde nu poate sa treaca din cauza capacitatii cilindrice. Am fost in sa si 200 kg+.

Am urmarit si eu second-hand dar nu prea am gasit in perioada aia(aprilie-mai 2020). A fost unul singur pe olx dar era cam scump(cat unul nou) cu singura optiune scut aluminiu sub tot atv-ul si avea in jur de 900 km parca. Nu am nimic impotriva utilajelor second-hand dar nu pot da sfaturi in privinta asta. 

Sasiul e stabil(dar nu e masina). Eu merg cu el fara probleme pe anumite trasee forestiere intre 50 si 60 km/h, pe asfalt prinde 90(mai mult nu i-am dat) dar aici nu e nici un spectacol. Distractia incepe cand se termina asfaltul. Am avut un top speed in padure de 74 km/h. biggrin.png

Daca ar fi sa-i acord un scor over all atunci e 90 din 100 de puncte - trebuie sa iau in calcul micile probleme care le-am avut - dar cel mai important e ca am ajuns acasa tot timpul calare si in siguranta. smile.png

O informatie legata de fiabilitate am primit-o de la mecanicul care serviseaza utilajul. Mi-a zis ca la CanAm pana acum curea CVT rupta nu a intalnit.

Pentru un om cu familie si responsabilitati fie el incepator sau nu, CanAm 450 iti ofera aproape tot ce ai nevoie - eu personal as fi vrut 3 locuri biggrin.png - da asa na...mai rotim pasagerii.

Am incredere in utilaj si-l recomand fara ezitare. Eu il folosesc preponderent pe drumuri forestiere si merge de duduie. Vad ca piata merge bine pentru ca produsele s-au scumpit fata de Iunie 2020. Cel putin 450-ul MAx e cu 500 Eur mai scump.

Un aspect care trebuie luat in calcul este si pretul service-arii si al pieselor. La CanAm e un pic mai mare si aici ma raportez la CFMoto. O revizie cu filtre, ulei si gresare este 700 RON.

Daca vrei mai multe detalii ma poti suna.

 

 


  • 1

#51 teRRa

teRRa

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 8 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Rares
  • Telefon:0744604672
  • Marca ATV:Can Am Outlander Max 570 T

Posted 31 January 2021 - 03:27 PM

Daca esti presat de buget dar vrei totusi ceva ce sa te multumeasca si dupa primul an de atevit(mai ales daca faci ceva iesiri cu cei cu utilaje bune) varianta cea mai buna este dupa mine un 570 in varianta cheala la care dupa ce incepi sa ieai adaugi pe parcurs optionale dupa nevoi.
Ai in primul rand un un motor cu 2 cilindri, acelasi 650 cmc ca si de pe varianta cu acelasi nume. Atingi si limita de 50 cp, un must daca faci trasee mai grele cu 2 oameni pe atv. Cand simti nevoia schimbarii ai in prima faza varianta unei evacuari sport si a unui optimizator care o sa se simta si care te mai tin pe loc putin. Apoi sari direct la varianta finala, un 1000 cmc.
Si un lucru deloc de neglijat este consumul de combustibil. Fara exagerare un 570 stock consuma jumatate fata de un 1000 si cam cu 20% in minus fata de un 650.
  • 0

#52 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,177 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 31 January 2021 - 06:11 PM

"Si un lucru deloc de neglijat este consumul de combustibil. Fara exagerare un 570 stock consuma jumatate fata de un 1000 si cam cu 20% in minus fata de un 650"

 

Nu te contrazic.

Acum depinde de pretentiile si posibilitatile fiecaruia.

 

Dar ma intreb, de ce naiba au tot marit cilindreea si puterea? Doar ca sa consume mai mult?


  • 0

#53 alxcristea

alxcristea

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 477 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Nume real:Alex
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am 850 Max XTP 2017
  • Numar ATV:TM-26-KAI

Posted 01 February 2021 - 09:11 PM

Asta cu consumul la 570 fata de 650 cu 20% tin sa te contrazic. Un 570 consuma la fel sau putin mai mult ca un 650. Iti zic din experienta, le-am avut pe ambele.
Un 570 cu evacuare sport si optimizer consuma cat un miar, poate chiar mai mult, la fel iti zic din experienta.
570-ul este un atv decent care nu dezamageste, foarte foabil si confortabil cu putere decenta sa faci cam tot ce iti trece prin cap.
  • 0

#54 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,724 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 02 February 2021 - 10:27 AM

mda, chestia asta am observat-o si la motociclete...

la mers in grup, cu un tempou mai  ridicat, pe la 120-160-180, cand ne opream sa alimentam, cei cu mobrele de 600 consumau un pic mai mult decat miarele

si intr-un fel e si logic, cei cu miarele mergeau dpdv al turatie in stil cruising, dar cei cu cele de 600 trebuiau sa le tina sus in ture sa tina pasul

deci clar, un motor mai mic, poate consuma mai mult decat un motor mult mai mare

 

posibil sa fie la fel si cu ATVurile, pe cand un miar doar se joaca, cel de 570-650 trebuie sa se strofoace serios sa tina pasul


posibil si logic.....


  • 0

#55 ima

ima

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 30 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Manole Ionut
  • Telefon:0737148683
  • Marca ATV:Can-Am 450 MAX DPS

Posted 05 February 2021 - 08:43 PM

Ca sa incheiem discutia asta cu 570 vs 650 vs 1000, care-i mai bun si care-i mai economic ... cel mai bun atv e ala care-l ai si daca nu-l ai inca e ala care ti l-ai permite :).


  • 0

#56 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,724 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 08 February 2021 - 09:16 AM

...... e ala care ti l-ai permite 

thumbsup.gif thumbsup.gif


  • 0

#57 ima

ima

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 30 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Manole Ionut
  • Telefon:0737148683
  • Marca ATV:Can-Am 450 MAX DPS

Posted 04 June 2021 - 09:35 AM

Salut,

Am facut recent si a 3-a revizie(1950 km): 718 RON. Nici o problema de semnalat. Acu' ca a venit caldura si ziua s-a mai lungit sper sa am mai mult timp de atv-eala.

Toate cele bune 


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto