Ultimul model Linhai 520 4x4
#1
Posted 31 August 2006 - 11:24 AM
1
2
3
4
5
O sa apara la sfarsitul lunii septembrie.
Pareri?
#2
Posted 31 August 2006 - 04:13 PM
Ceva date tehnice???
#3
Posted 31 August 2006 - 05:54 PM
#4
Posted 01 September 2006 - 12:26 PM
#5
Posted 12 September 2006 - 09:03 AM
cam greu, Kymco e mult peste Linhai. De fapt ce este "Linhai"? Nu am mai auzit de acesta marca.
Kymco MXU 250 si Mxu 300 sunt mult peste Linhai-uri.
Daca totusi vreti un ATV adevarat cautati in alta parte....
ceva de genul: http://www.atvscene....gquad05high.wmv
#6
Posted 12 September 2006 - 03:02 PM
#7
Posted 12 September 2006 - 06:39 PM
Kymco MXU 250 si Mxu 300 sunt mult peste Linhai-uri.
Daca totusi vreti un ATV adevarat cautati in alta parte....
ceva de genul: http://www.atvscene....gquad05high.wmv
Cred ca 50% din atv-urile de la noi sunt Linhai
#8
Posted 13 September 2006 - 11:22 AM
Acum deja au aparut si alte oferte
#9
Posted 13 September 2006 - 12:24 PM
Kymco MXU 250 si Mxu 300 sunt mult peste Linhai-uri.
Daca totusi vreti un ATV adevarat cautati in alta parte....
ceva de genul: http://www.atvscene....gquad05high.wmv
Putin cam..neprietenoasa remarca colegului nostru.
Seamana cu modul in care privesc posesorii de BMW pe soferii ce conduc o Dacie de exemplu.
Cred ca este mult mai corect si colegial sa ne consideram patimasi ai aceleiasi pasiuni si sa consideram ca fiecare este dispus sa investeasca in pasiunea lui atata cat poate. Si eu mi-am dorit un Bombardier, insa bugetul mi-a permis sa iau un linhai( cam prodomo pledoaria mea, insa este necesar sa punem la punct aceste lucruri)
Scuze pentru interventie, insa, sper ca de acum egalitatea pasiunii noastre sa nu mai cauzeze astfel de discutii discriminatori.
#10
Posted 13 September 2006 - 07:04 PM
Am calarit zilele trecute un Bombardier Outlander Max 400.Diferenta mi s-a parut foarte mare fata de Linhai,ca si tinuta de drum,demaraj,manevrabilitate etc.
Insa in teren greu nu stiu de ce am senzatia ca Linhai-ul(4x4) va trece mai usor .
Cat despre BMW-uri,eu conduc unul si nu privesc de sus Daciile.Le privesc cu atentie,mai ales pe alea rablagite si papucii.Sunt kamikaze unii dintre ei(si nu e vina masinii)
#11
Posted 24 September 2006 - 11:57 AM
PROFI.
Sunt scumpe dar le-am luat in leasing si cred ca se compenseaza cu "garantia" altora la care scoti banii din buzunar
#12
Posted 24 September 2006 - 12:36 PM
In primul rand este raportul calitate-pret, care totusi este hotarator pentru Romania. Acum 2 saptamani m-am dat cu un Kimco de 500, nu zic, mi-a placut, dar sincer, nu prea face fata in teren, si in afara de asta, mi-e cam mila de toate plasticele alea. Bull-bar cu masca de plastic... sa fim seriosi, zboara in primul copac in care il proptesc. Si inca un mare minus. Plasticele sunt prea dure, ori ideea e ca trebuie sa se indoaie si apoi sa revina, nu sa se rupa... Vad ca si Linhai-ul de 500 are problema asta.
In al doilea rand, piesele. Totusi dealeri Linhai sunt peste tot, e adevarat ca majoritatea sunt varza, sau extrem de neseriosi, dar cat de cat gasesti piese pe stoc, nu stai x saptamani pana vine comanda. Si asta e un mare plus. Kimco nu stiu cat de multi aduc.
Avantajul Daciei, gasesti piese si mecanici la tot drumul. Si cel mai important e simplu construit. Un motor, un sasiu, si cateva plastice.
Bineinteles, mai sunt si alte avantaje/dezavantaje. Eu unul nu as da banii nici pe Linhaiul de 500, nici pe un Kimco echivalent. Deja m-as apropia prea mult de numele mari, si pentru o diferenta mica de pret chiar nu ar merita. Un amic a dat cam 8.000 eur DDP pe 500-le de la Kimco. Un Suzuki KingQuad de 700 este 9.750 eur DDP.
In ceea ce priveste Kimco-ul de 250, nu are nici un termen de comparatie, nici macar cu Linhai-ul de 260, sa nu mai vorbim de 300. Le-am vazut, m-am dar cu unul, si atat. Nu l-am cumparat.
Daca le comparati, este exact cum zice Zixx: Da, sunt frumoase, dar pe un traseu hard lasati-ma sa am indoieli ca fac fata. Poate pe strada sau pe macadam merg, dar acum tine de fiecare pentru ce isi cumpara ATV.
Sincer, la inceput nu am fost deloc multumit de jucaria mea, dupa care l-am cam vazut ce poate. Da, anul viitor trec la clasa big-bore, incep sa ajung la limitele agregatului, desi mai am pana acolo.
Nu este totusi o parere subiectiva, avand in vedere ca cunosc foarte bine problemele Linhai-urilor de 260 si 300. Probleme Linhai
#13
Posted 28 October 2006 - 12:26 AM
PROFI.
Sunt scumpe dar le-am luat in leasing si cred ca se compenseaza cu "garantia" altora la care scoti banii din buzunar
Ce model de la Polaris?
#14
Posted 28 October 2006 - 01:37 AM
#15
Posted 29 October 2006 - 12:20 AM
#16
Posted 13 November 2006 - 02:10 PM
#17
Posted 30 November 2006 - 06:23 AM
#19
Posted 02 December 2006 - 08:44 AM
nu prea seamana al linhai 500
#20
Posted 02 December 2006 - 12:45 PM