Ultimul model Linhai 520 4x4
#21
Posted 06 December 2006 - 02:32 AM
Pana la urma..
SE GASESTE LINHAI 500 LA NOI IN MOMENTUL DE FATA ? ESTE CINEVA CARE ADUCE / ARE ??? DAK DA... mana SUS
#22
Posted 06 December 2006 - 10:14 AM
CFMOTO500 ... este imens ... pe afara dealerii il au langa Dinli si Linhai! Astea trei sunt cele care au speriat vestul! Din auzite ... am inteles ca din punct de vedere al calitatii ordinea ar fi cam asa : Dinli, Linhai, CFMoto! Oricum oferta de la acest moment este diferita la fiecare producator, impreuna facand o gama completa!
#23
Posted 06 December 2006 - 12:58 PM
#24
Posted 06 December 2006 - 03:19 PM
#25
Posted 06 December 2006 - 03:25 PM
#26
Posted 06 December 2006 - 07:27 PM
Dar acest lucru este deja valabil ... pentru ca MXU 300 are un pret competitiv de doar 5290DDP!
http://www.euro-moto.../atv/mxu300.htm
http://www.euro-moto.../atv/mxu500.htm
Attached Files
#27
Posted 06 December 2006 - 08:38 PM
CF Moto pe de alta parte este imens, este mai lung cu aproape 20 cm fata de Linhai, un pic mai inalt, mai greu cu 50 kg, si am inteles ca ar avea cam 40 de cai. Dublu adica...
Later Edit: mai este o problema destul de mare la Kimco, piesele de schimb. Caut de vreo luna 2 manete de frana (stanga-dreapta) cu tot cu pompa de MXU-500, si toti imi spun ca nu au, ca piese primesc abia prin martie.
#28
Posted 06 December 2006 - 11:13 PM
Nu stiu cum este Kymco, dar pare mai profi!
#29
Posted 06 December 2006 - 11:37 PM
#30
Posted 07 December 2006 - 02:17 AM
CF Moto pe de alta parte este imens, este mai lung cu aproape 20 cm fata de Linhai, un pic mai inalt, mai greu cu 50 kg, si am inteles ca ar avea cam 40 de cai. Dublu adica...
Later Edit: mai este o problema destul de mare la Kimco, piesele de schimb. Caut de vreo luna 2 manete de frana (stanga-dreapta) cu tot cu pompa de MXU-500, si toti imi spun ca nu au, ca piese primesc abia prin martie.
As vrea sa nu te superi ca te intreb dar sunt curios ce argumente ai cand spui cele de mai sus.Iti respect opiniile care - cel putin pana acum mi s-au parut pertinente dar acum sunt putin nedumerit.
Am folosit in egala masura modelele in cauza iar din punct de vedere calitativ si al performantelor pot sa spun ca si un incepator sesizeaza contrariul iar referitor la fiabilitate doar timpul va dovedi.
Apropo de piesele care le cauti probabil nu ai cautat unde trebuie dar ma indoiesc ca vor fi compatibile daca pentru asta le cauti.
#31
Posted 07 December 2006 - 10:03 AM
Nu stiu daca va ma fi la fel de rezistent ca LC6-le, dar ramane de vazut. Spre exemplu, eu in primul week-end dupa ce l-am luat, am trecut prin coroane de copaci cazute la pamant prin tufisuri dese de nuiele, l-am lovit de alte 2 ATV-uri (din neatentie) si nu a patit absolut nimic.
Dar ma uit la 520 si vad foarte mult plastic, blocuri optice mari si neprotejate... nu-l vad prea bine prin padure...sincer.
#32
Posted 08 December 2006 - 11:58 AM
Garda la sol este mai mica, sincer nu stiu cu cat, si nu am posibilitatea sa caut acum, dar am simtit-o pe pielea mea cand am trecut peste niste busteni. Jenti mai mici, cauciucuri cu talon mai mare. De plastice neprotejate nici nu mai spun, e pacat de el sa-l scoti de pe drum... Raspunsul la acceleratie iarasi nu mi-a placut.
Sunt multe lucruri care nu mi-au placut, dar subliniez, este o opinie strict personala.
#33
Posted 16 December 2006 - 10:17 PM
Ce sa noutati sa va spun... copiat dupa Polaris, mai mult sau mai putin reusit.
- Incep cu motorul: 2 motoare de 275, puse in V la 90 de grade, acelasi motoare, aceleasi carburatoare, aceleasi CDI-uri (am scris bine, are cate un CDI pentru fiecare cilindru) ca si la Linhai-ul Worker 300. Alt filtru de aer, mai mare, normal, in schimb foarte prost pozitionat. Accesul la filtru sau la busonul radiatorului se face scotand capacul carenei fata, dar in prealabil trebuie demontat gratarul portbagajului. 6 suruburi... 2 tobe de esapament, montate stanga-dreapta. Are un sunet frumos, de V-Twin, si au disparut mare parte din vibratii, bineinteles.
- Transmisia redesenata, un ambreiaj mai mare - si speram mai performant, apare ca si la unele ATV-uri "de firma" frana pe cardan, dar doar frana auxiliara de parcare (mecanica, pe cablu) este pe acest disc montat pe cardan. Un lucru bun, multe firme mari au renuntat la ea, e bine ca se foloseste numai la parcare. Grupul fata redesenat, apare si grupul spate, ambele au diferential, din pacate neblocabil. Planetarele sunt identice cu cele de la modelele mai vechi.
- Amortizoarele - double A-arm (nu stiu cum sa traduc, 2 bascule in forma de A ) fata si spate, sistem McPherson, din pacate fara reglaje. Pe cat asteptam suspensia independenta pe spate, pe atat m-a dezamagit faptul ca nu se poate regla. Nu l-am testat in teren, dar cel putin pe asfalt la o pornire mai brusca se lasa mult pe spate, iar la o franare mai dura se ridica foarte mult. Apare si o bara anti-ruliu, normala pentru suspensiile spate independente, dar bieletele ei sunt destul de prost concepute, apar torsiuni mari in ele, fiind montate putin oblic. Mi-e greu sa explic, trebuie sa vedeti ca sa intelegeti ce vreau sa spun.
- Faruri redesenate, destul de puternice, apare in sfarsit si farul montat pe ghidon. Comanda electrica pentru cuplarea 4x4, bord electronic, priza de bricheta (foarte utila pentru GPS sau alte gadget-uri). Bull-bar redesenat, la fel si gratarele portbagajelor. Suportul pe care se monteaza troliul este pozitionat destul de prost, mult prea sus.
Ca impresie de prima intalnire - buna, dar se putea si mai bine. Este destul de greu, vireaza mult mai greu, suspensia spate lasa putin de dorit. manevrabilitatea greoaie se explica si prin greutate (350 kg). Oricum este un pas inainte.
01.JPG 199.8KB 409 downloads 02.JPG 180.38KB 392 downloads 03.JPG 151.13KB 397 downloads
04.JPG 119.51KB 288 downloads 05.JPG 142.93KB 309 downloads 06.JPG 102KB 379 downloads
Edited by Armadilo, 17 December 2006 - 12:48 AM.
#34
Posted 29 December 2006 - 10:14 AM
brute force, king quad , grizly = extreme astea nu te iarta, trebuie sa ai ceva experienta, sa ai cel putin 2-3 raturnari pe spate cu orice altceva
bombardierele si polarisul nu le stiu deoarece mi se par extraordinar de scumpe (la cat dai pe un polaris sau bombardier iti iei aproape 2 bruteforceuri )
asta e parerea mea, schimbati-mio daca reusiti
#35
Posted 30 December 2006 - 12:11 AM
#36
Posted 30 December 2006 - 01:18 AM
#37
Posted 30 January 2007 - 12:46 PM
CFMOTO .. big problems .. listen to me .. puteam sa import .. oamenii de la fabrica .. kiar mi-au propus .. dar partea de piese lasa de dorit
#38
Posted 05 September 2007 - 08:40 PM
Dar acest lucru este deja valabil ... pentru ca MXU 300 are un pret competitiv de doar 5290DDP!
http://www.euro-moto.../atv/mxu300.htm
http://www.euro-moto.../atv/mxu500.htm
Nu vreau sa te contrazic dar nu prea cred ca ai dreptate.Eu am folosit si linhai si acuma mi-am luat in mxu300 sc...la 1500 de km...si merge brici.....iar chestia ca in off road nu prea face fata....voi l-ati testat sau de unde vorbele astea?????
am incercat sa fiu obiectiv.....
#39
Posted 05 September 2007 - 08:46 PM
am incercat sa fiu obiectiv.....
imi cer scz reply era pt armadilo
#40
Posted 06 September 2007 - 09:09 AM
Am vb cu cei de la un magazin si mi-au zis ca ii mai dificil la pornire , cel putin mi-au zis ca au si se tot chinuie sa le porneasca si ca is mai pretentioase la motor.au soc ...etc. in concluzie pot aparea mai multe defecte. bafta