sunt curios ce mai apare in timp sau pur si simplu din "exploatare"
Ce am observat la mine, si cred mai degraba ca e de bine, este ca multe piese care pot intra in contact fortat cu mediul inconjurator, se deformeaza cu usurinta. Observ ca deja la fiecare iesire stramb sau sparg ceva, ultima isprava a fost maneta de frana spate (cea stanga) care s-a rupt imediat ce Suzi a indraznit sa se aseze usurel pe spate, dar pe bune ca usurel. IN aceeasi categorie intra scarite, bascule, gratare portbagaj, ghidon (2x)....
Eu zic ca-i de bine, astfel cadru si alte piese mai greu de inlocuit sunt protejate.
Am auzit de la persoane care exploateaza utilajul in acelasi mod neispravit despre cardane fata care se rup in sarcina iar aschiile rezultate ajung la demaror si i-l distrug si pe acesta. `Am auzit despre coloane de directie indoite iremediabil la rasturnare. Si cam atat.
Voi ce mai stiti la capitolul asta?

Belele Kingquad
Started by
fatcat
, Nov 10 2008 11:32 PM
3 replies to this topic
#1
Posted 10 November 2008 - 11:32 PM
#2
Posted 11 November 2008 - 04:35 AM
Coloana de directie este prinsa pe o tabla, care la randul ei este unita cu sasiul printr-o teava, care se devormeaza destul de usor la rasturnari, dar se indreapta destul de greu. In loc sa se indoaie tabla respectiva, se torsioneaza teava.
Capetele de bara le poti trece la categoria consumabile schimbate frecvent, fa-ti colectie de clipsuri de carene, care sar (un lucru bun, decat sa spargi carena).
Placutele fata se uzeaza cam prea repede - aici depinde si de stilul de mers. Garniturile de la toba se macina - si nu prea se gasesc de schimb.
Burdufurile de la planetare trebuie protejate cu scuturi, modelul basculelor si amortizoarelor nu este gandit sa le protejeze.
Acum despre utilizarea extrema, ce sa zic, si costurile de intretinere si reparatie cresc exponential...
Capetele de bara le poti trece la categoria consumabile schimbate frecvent, fa-ti colectie de clipsuri de carene, care sar (un lucru bun, decat sa spargi carena).
Placutele fata se uzeaza cam prea repede - aici depinde si de stilul de mers. Garniturile de la toba se macina - si nu prea se gasesc de schimb.
Burdufurile de la planetare trebuie protejate cu scuturi, modelul basculelor si amortizoarelor nu este gandit sa le protejeze.
Acum despre utilizarea extrema, ce sa zic, si costurile de intretinere si reparatie cresc exponential...
#3
Posted 11 November 2008 - 10:24 AM
Important e ca belelele nu apar singure ca si defectiuni de fabricatie
#4
Posted 07 December 2008 - 11:57 PM
se poate intampla orice din cauza exploatarii.atv-urile sunt ca oamenii rezista pana la o anumita varsta la anumite provocari