King Quad 750
#61
Posted 04 May 2009 - 09:30 PM
#62
Posted 05 May 2009 - 02:41 PM
trebuie gresata pe undeva jucaria?ca atunci cand merg incet se aude un scartait de la o roata dar nu stiu de la care exact.eu cu sunetele sunt putin paranoia si la masina.nu suport sa scartaie usa sau sa troncane ceva.
Avem si noi probleme. Cand dau in gropi sau cand trec peste denivelari se aud niste scartaituri de la teslescopu` stanga fata (?), zic eu. Ce`i drept, nu am pus protectii de nylon la telscoape, da` l`am mai spalat...? idei ce ar putea fi?
Alt zgomot ciudat se aude cand virez brusc...ca si cum coloana de directie sau bieletele ar lovi in ceva metalic.
P.S: asta se intampla indiferent de viteza la care fac manevrele.
#63
Posted 30 May 2009 - 02:15 PM
#64
Posted 30 May 2009 - 05:14 PM
Eu am luat toate modelele de bullbar-uri de pe piata, am facut un mix din ele cum mi se pare mie ca ar fi mai bine si asta e.
O sa pun poze cu rezultatul.
Un lucru foarte important. Poate o sa par sofisticat dar am vazut ca majoritatea bullbar-urilor artizanale sunt facute de 10 ori mai solide decat sasiul atv-ului in sine iar prinderile sunt relativ fragile. Asadar, atentie la acest aspect. Nu poti pune teava de otel de un tzol pe un cadru de 1/2 sau 3/4. Trebuie sa existe un echilibru din punct de vedere al rezistentei iar forma fierataniei sa distribuie forta in caz de impact intr-un mod inteligent. Deci, putin gandire inginereasca nu ar strica
#65
Posted 30 May 2009 - 05:36 PM
..eu m-am descurcat altfel cu bull-bar-ul fata
#66
Posted 30 May 2009 - 06:33 PM
Oricum, intai fac spatele ca acolo e pericol mare. Aproape la fiecare iesire asta a fost "accidentul" clasic. Nu vreau sa ma gandesc ce-mi face un Linhai Worker daca imi intra in spate (la atv, hooo) si nu am protectie
#67
Posted 30 May 2009 - 06:37 PM
#68
Posted 29 July 2009 - 10:35 AM
#69
Posted 29 July 2009 - 12:51 PM
..cred ca mai putea un pic din acceleratie...in afara de faptul ca surubul de la acceleratie nu l-am desfacut complet.(..i-am mai "rapit: cam 1 cm din cursa de la "carburator"...).
..poti desface pentru a vedea in interior cursa acelui surub...se vezi care e limita la care nu mai obtureaza....
Edited by yanq, 29 July 2009 - 12:53 PM.
#70
Posted 29 July 2009 - 02:22 PM
110km/h e viteza pana la care urca cu usurinta. Mai mult de atat se duce dar doar putin. Putere ar mai fi dar e problema cu turatia care e mare.
Mergeti des cu 110km/h si nu o sa vi se mai para asa de mare viteza, va obisnuiti cu ea si nu mai e nimic de speriat. Deasemenea, puneti-va distantiere daca vreti stabilitate.
In aceeasi ordine de idei, puneti-va un filtru de aer serios gen Uni sau TwinAir. Ala al atv-ului e cam caterinca si sunt destul de dese raportarile cu plangeri de consum de ulei la kilometri parcursi destul de putini.
#71
Posted 29 November 2009 - 11:27 PM
#72
Posted 30 November 2009 - 02:14 PM
La cit ti-au ajuns cauciucurile? Din cite vad sunt pe 25, nu?
#73
Posted 01 December 2009 - 12:05 AM
La cit ti-au ajuns cauciucurile? Din cite vad sunt pe 25, nu?
[/quote
da pe 25 dar varianta mai lata..pe la 430 de euro asa cv