Ce Am Gasit In Toba Finala Kq
#1
Posted 27 July 2009 - 06:40 PM
#2
Posted 27 July 2009 - 08:41 PM
In afara de o sudura grosolana si de proasta calitate nu inteleg prea multe.
#3
Posted 27 July 2009 - 08:54 PM
#4
Posted 27 July 2009 - 09:11 PM
Attached Files
#5
Posted 27 July 2009 - 09:24 PM
Asta e, nu cred ca se poate murii din asa ceva.Daca se vede pe el ca-i nou, cei de la Atvrom nu cred ca au vreo vina.Asa ca pune-i capacul la loc si da-i bice.Spor
#6
Posted 27 July 2009 - 09:28 PM
#7
Posted 28 July 2009 - 08:13 AM
Insa ceea ce vad eu la tine e ca a disparut sita pe post de "retinator de scantei" si a aparut una bucata teava de neam prost sudata de un copil de gradinita.
Cat despre cei care au facut omologarea. Acele semnalizari si instalatia electrica sunt lucrate atat de urat incat imi vine greu sa cred ca sunt puse in Italia, Spania si mai ales Germania.
@Remus, cat te-a costat atv-ul si ce model e?
Mai e pista auto de teste la Merisani?
#8
Posted 28 July 2009 - 10:54 AM
Daca ma uit mai bine la poze cred ca chestia aia sudata are structura de fagure. Daca e asa inseamna ca ti-au demontat sparkarestorul su ti-au montat un fel de limitator. Eu l-am avut pus pe galerie, la imbinarea cu toba finala. Oricum, scoate-l(adica taie-l) si vei vedea ca KQ are alta viata in el.
Edited by oldshaterland, 28 July 2009 - 10:59 AM.
#9
Posted 28 July 2009 - 04:36 PM
#10
Posted 29 July 2009 - 12:46 PM
#11
Posted 29 July 2009 - 01:31 PM
tata este sudor de meserie si fara sa il laud este unul chiar bun
iti zic din start sudura aia este bataie de joc si e facuta de cineva mai mult de cat amator
ce sa iti zic...........cauta un sudor de meserie sa te ajute el in rezolvarea problemei
vezi,cine te-a pus sa desfaci toba?
bafta
#12
Posted 29 July 2009 - 02:16 PM
Nu se va simti nimic deosebit
#13
Posted 29 July 2009 - 03:10 PM
Eu am simtit. Dar e bine sa ai si un filtru sport(eu am K&N) ca sa ai admisie de aer buna daca ai eliberat evacuarea. Cistigi cuplu mai ales la turatii joase.
#14
Posted 29 July 2009 - 03:41 PM
Doru, de cati km ai K&N ca eu am oscilat intre k&n si TwinAir si am ales TwinAir. La K&N pur si simplu se vedea cu ochiul liber ca sunt gauri <1mm, trecea lumina si aerul lejer prin ele si am preferat buretele.
#15
Posted 17 November 2009 - 10:20 AM
#16
Posted 17 November 2009 - 12:26 PM
Scuze ca iti raspund asa tarziu, dar doar acum am vazut ca m-ai intebat despre K&N. Il am de vreo 6500 km(acum am 8000) si nu am avut nici o problema. Ceea ce vezi tu cind te uiti spre lumina se poate sa fie daca nu e uns filtrul, mie mi se pare foarte bun, iar in combinatie cu toba finala Leo Vince, chiar se simte o crestere de cuplu. Din cite stiu eu, umplutura dintre cele doua site de otel este formata dintr-un bumbac special care, odata uns, nu mai lasa sa treaca praful.
Edited by oldshaterland, 17 November 2009 - 12:31 PM.
#17
Posted 17 November 2009 - 02:58 PM
Au mai confirmat si altii ca nu au fost probleme si e bine cand auzim direct de la sursa ca iata, se confirma ca teoria e una, practica e alta
Toba e zgomotoasa rau?
#18
Posted 17 November 2009 - 03:04 PM
#19
Posted 17 November 2009 - 03:05 PM
#20
Posted 17 November 2009 - 03:07 PM
Toba a venit cu 3 "finale". Una dintre ele e JALE (mi-a aruncat usa de la garaj de perete cind am accelerat si mi-a adus vecinii pe cap ), celelalte 2 sunt ok, eu utilizez varianta pentru cuplu maxim care nu e cu mult mai zgomotoasa decit o toba normala de KQ.