Viitor Posesor Atv
#21
Posted 30 September 2009 - 09:01 PM
#22
Posted 02 October 2009 - 04:39 PM
Apropo cit ati platit asigurarea? Eu am dat 80 lei pe 6 luni.
#23
Posted 02 October 2009 - 09:18 PM
#24
Posted 03 October 2009 - 08:36 AM
#25
Posted 03 October 2009 - 08:45 AM
din aceiasi pompa alimentez si eu (sibiu pe malul cibinului)si cred ca aveam la ei peste 20 de taloane.
mi-ai luat-o inainte,esti norocos.
#26
Posted 03 October 2009 - 09:12 AM
Ovico nu te supara ca nu l-ai castigat , vad ca ai deja unul in dotare si pe asta poate il vindeai, asa eu am sa-l pastrez . Poate iesim la o plimbare, asa poate mai fur si eu meserie cu datul cu ATV-ul.
#27
Posted 03 October 2009 - 09:54 AM
eu alimentez de acolo de multi ani,datorita calitatii produselor (benzina si motorina) si cum nu aveau niciodata nimic la schimbul taloanelor(brelocuri pentru copii sau rucsacele) atunci lasam acolo taloanele.
oricum vorba ta eu nu-l tineam,am probat linhai si nu este genul meu.
cu plimbarile, facem iesiri cand doresti,eu astept sa-mi ajunga noua achizitie in 22 luna asta,si cel care il am acum (banshee) nu este pentru mers pe munti,este mai mult de viteza,de forestiere,unde cred ca pentru tine cu linhai nu prea o sa-ti placa.
poate facem o trupa de 4-5 atv-isti si facem iesiri pe aici.
mai vorbim.
#28
Posted 04 October 2009 - 07:18 PM
O alta problema este ca daca am dat saua jos pentru sigurante , am constatat ca in vasul de expansiune ( lichid de racire) nu aveam deloc lichid, cea ce cred ca nu e normal. Ce lichid de racire sa bag ? Conteaza culoarea? Eu am de la Peugeot Lichid de racire Total 50/50, numai nu stiu daca e bine sa pun peste ce a fost.
Pls help
#29
Posted 04 October 2009 - 07:26 PM
#30
Posted 04 October 2009 - 09:17 PM
#31
Posted 06 October 2009 - 12:44 PM
Service Linhai
#32
Posted 07 October 2009 - 04:26 PM
garantiile la linhai sunt egale cu0.totu le din vina utiliztorului. poate daca iti crapa motorul in primeloe luni..se uita la el. un om care cunoste defectele lor face cat 5 garantii.
#33
Posted 07 October 2009 - 05:24 PM
#34
Posted 07 October 2009 - 05:37 PM
In cartea service la serviceuri autorizate, nu apare si orasul Sibiu, deci e clar nu am sa fac revizia la ei.
#35
Posted 09 October 2009 - 09:31 PM
#36
Posted 11 October 2009 - 11:47 AM
1. Cind am primit atv-ul am alimentat de la Rompetrol. Azi cind am vrut sa merg la o iesire la munte, am zis sa mai alimentez cu inca 5 litri de la Petrom. Pe o panta nu foarte abrupta am simtit cum pierd din putere si mototrul nu se mai tura, cu acceleratia la maxim nu trecea de 5000 de ture( aprox 50 la ora). Si cand bag mana in gaz nu mai are acceasi zvacnire. Sa fie oare de la benzina de la Petrom, sau la ce sa ma uit? Filtrul este ok, la carburator nu stiu sa ma uit ca e pozitionat undeva unde nu am acces direct. Sau cel mai bine in service ca si asa trebuie sa-i fac revizia. Am deja 200 de km.
2. Ce am mai observat ca pe drum drept ghidonul sta putin strimb, mai bine zis ca sa merg drept trebuie sal tin putin strimb si este enervat la curbe? Cum se poate regla , am vazut ca la directie sunt 2 tije care sunt legate de ghidon. De acolo se poate regla?
#37
Posted 11 October 2009 - 12:09 PM
1. Cind am primit atv-ul am alimentat de la Rompetrol. Azi cind am vrut sa merg la o iesire la munte, am zis sa mai alimentez cu inca 5 litri de la Petrom. Pe o panta nu foarte abrupta am simtit cum pierd din putere si mototrul nu se mai tura, cu acceleratia la maxim nu trecea de 5000 de ture( aprox 50 la ora). Si cand bag mana in gaz nu mai are acceasi zvacnire. Sa fie oare de la benzina de la Petrom, sau la ce sa ma uit? Filtrul este ok, la carburator nu stiu sa ma uit ca e pozitionat undeva unde nu am acces direct. Sau cel mai bine in service ca si asa trebuie sa-i fac revizia. Am deja 200 de km.
2. Ce am mai observat ca pe drum drept ghidonul sta putin strimb, mai bine zis ca sa merg drept trebuie sal tin putin strimb si este enervat la curbe? Cum se poate regla , am vazut ca la directie sunt 2 tije care sunt legate de ghidon. De acolo se poate regla?
La primul meu Linhai 300, am intampinat si eu aceeasi problema si anume, dupa ce l-am alimentat la full nu mi-a mai tras.Din cand in cand, sa-i mai deschizi busonul de la rezervor pt ca Linhai-ul nu are supapa pe unde sa traga aer si nici furtun cu gaura in buson. Daca vrei poti sa-i schimbi busonul cu unul care are deja orificiu facut din fabrica.La a doua problema, inainte de a te porni sa-i dereglezi directia, vezi daca ai aceeasi presiune in toate 4 rotile, adica pana in 0,5 atmosfere/ roata.Mult succes!
#38
Posted 11 October 2009 - 03:03 PM
Edited by sorinok, 11 October 2009 - 03:03 PM.
#39
Posted 11 October 2009 - 05:06 PM
sa te uiti atunci la rotule daca mai au sigurantele pe ele sau daca nu ai vreo bieleta andoita,iar treaba cu rezervorul ancearca si fao ori decate ori faci un drum mai lung pana te saturi si o sai pui un buson cu supapa
#40
Posted 11 October 2009 - 05:10 PM
furtunasul acela este an caz de rasturnare se scurge benzina din camera carburatorului si se opreste motorul