King Quad
#1
Posted 26 November 2009 - 02:34 PM
#2
Posted 26 November 2009 - 05:05 PM
are intr-adevar o mufa pentru diagnoza,dar cu alta interfata
#3
Posted 26 November 2009 - 05:54 PM
are intr-adevar o mufa pentru diagnoza,dar cu alta interfata
daca ai putea sa ma ajuuti cu o poza ..unde casesc mufa te rog..ms anticipat
#4
Posted 26 November 2009 - 07:29 PM
Ceea ce ai citit tu este adevarat dar nu pentru versiunea originala de ECU ci una aftermarket care schimba modul de functionare al motorului. La aceea ai mufa usb si te poti conecta si schimba diversi parametri sau mape de functionare a motorului.
#5
Posted 26 November 2009 - 09:52 PM
#6
Posted 26 November 2009 - 10:29 PM
#7
Posted 26 November 2009 - 11:10 PM
dar limitarea aia cum pot sa o scot?
#9
Posted 27 November 2009 - 08:02 AM
n-are nimic calculatorul,limitarile sunt in alta parte
#10
Posted 27 November 2009 - 08:41 AM
Celelalte limitari probabil le-a scos de mult
#11
Posted 27 November 2009 - 09:58 AM
Celelalte limitari probabil le-a scos de mult
sa va explic cum imi face limitarea asta(probabil stiti)....--->cand ajung la 80km/h fix parca ma "franeaza" ceva(e ceva de genu cand dai in reverse si nu apesi override asa se aude)acum dac as ti sa o elimin ar fi perfect..si ms pt tot ajutorul de pana acum:)
#12
Posted 27 November 2009 - 10:04 AM
Ce dimensiune de cauciucuri ai pe atv?
Ai scos limitarea de la clapeta de acceleratie si de pe esapament? Adica acceleratia deschide complet? Scoti filtrul de aer si te uiti in jos pe admisie si vezi daca se deschide clapeta de acceleratie. Sa nu ai nimic pe esapament si atunci e delimitat... cred ca nu mi-a scapat nimic.
In situatia asta, daca toate sunt ok, nu ai ce sa faci decat sa modifici ambreiajul. Nu e greu dar trebuie un minim de cunostinte tehnice.
#13
Posted 27 November 2009 - 10:09 AM
Ce dimensiune de cauciucuri ai pe atv?
Ai scos limitarea de la clapeta de acceleratie si de pe esapament? Adica acceleratia deschide complet? Scoti filtrul de aer si te uiti in jos pe admisie si vezi daca se deschide clapeta de acceleratie. Sa nu ai nimic pe esapament si atunci e delimitat... cred ca nu mi-a scapat nimic.
In situatia asta, daca toate sunt ok, nu ai ce sa faci decat sa modifici ambreiajul. Nu e greu dar trebuie un minim de cunostinte tehnice.
da toate cele mentionate de tine sunt scoase(imitarea de la clapeta de acceleratie si de pe esapament)
#14
Posted 27 November 2009 - 10:13 AM
http://nyrocatv.com/...11&viewtopic=33
#15
Posted 27 November 2009 - 10:17 AM
#16
Posted 27 November 2009 - 10:18 AM
Daca viteza maxima este 80kmh cu siguranta inca este limitat, daca te referi ca nu mai are reprize de accelerare violente de la 80 la 120kmh ... este alta discutie!
La King-ul meu ... toba este omologata (adica sufocata) si tot prinde 100kmh!
#17
Posted 27 November 2009 - 10:20 AM
#18
Posted 27 November 2009 - 10:20 AM
Ti-am spus care este rolul acelei limitari. Ea oricum intra in functiune chiar daca esti pe 2x4.
Oricum cel de 450 cc nu atinge mai mult de 90 km/h parca...
Decat sa-l strici sau sa-i faci modificari mai bine treci la ceva mai mare.
Edited by otto_csm, 27 November 2009 - 10:22 AM.
#19
Posted 27 November 2009 - 10:21 AM
Care-i viteza maxima la KQ450?
Un CF de 500 ce viteza maxima are?
--------------
Chat:
4 Members: Forte, otto_csm, d-rive, mark
Edited by Forte, 27 November 2009 - 10:22 AM.
#20
Posted 27 November 2009 - 10:23 AM