Vreau Sa Schimb Anvelopele
#81
Posted 27 January 2010 - 09:22 PM
Pana la urma am comandat Big Horn 2.
Mersi de pareri.
#82
Posted 28 January 2010 - 12:39 AM
am crezut ca ti-ai luat de mult
Edited by otto_csm, 28 January 2010 - 03:28 PM.
#83
Posted 28 January 2010 - 03:20 PM
Ca ITP-urile mele mai merg mult si bine.....au putini km.... dar am vrut sa le schimb..din cauza dimensiunilor in primul rand....si a greutatii....deoarece mi-au facut ceva probleme....pe la capetele de bara...etc.
#84
Posted 01 February 2010 - 01:49 PM
Dupa esecul inregistrat in urma cu o saptamana la zapada mare si fainoasa cu 5 psi fata - spate in anvelope cand efectiv nu am avut tractiune, week-endul asta m-am razbunat: 3psi fata -spate si s-a comportat remarcabil pe acelasi traseu. Efectiv, parca aveam alte anvelope. La situatia cu 5 psi, anvelopa este ca de plastic, nu poti sa o apesi deloc, la 3psi deja se comporta a "cauciuc" si cu totul altfel se "agata" in zapada.
Daca mai tine zapada testez cu 2 psi fata spate ca sa vad ce se intampla, daca am vreun plus major.
Deci, pentru cei care au nevoie de un sfat si pentru cei care nu cred ca le stiu ei pe toate: iarna coborati presiunea in anvelope si veti avea mari satisfactii !
#85
Posted 01 February 2010 - 02:04 PM
#86
Posted 01 February 2010 - 02:16 PM
#87
Posted 01 February 2010 - 04:28 PM
As vrea totusi sa incerc la 2 psi fata si 2,5 psi spate. La cat de dura e anvelopa in flanc n-ar trebui sa fie probleme, nu se comporta ca una de masina desumflata, alea n-au flancurile intarite.
@otto: sambata a fost frig -2 grade la noi si a fost zapada afanata, pudra. Ieri la 8 grade era altceva, dar ieri nu am iesit
#88
Posted 02 February 2010 - 03:32 PM
am citit topicul acesta si tot nu s hotarat!
gumele vor fi BH dar nu stiu 25 sau 26?????????????????
daca se poate mai explicati mi va rog (avantaje si dezavantaje)
merci
#89
Posted 06 February 2010 - 03:38 PM
pentru ca am avut pana acuma pe atv de 27...si era trecerea umpic cam mare de la 27 la 25...si pentru ca am gasit o oferta.... astea de 26 erau mai ieftine ca cele de 25....deci...am ales 26
#90
Posted 15 February 2010 - 01:11 PM
ma ajuti cu oferta ???
#91
Posted 15 February 2010 - 10:07 PM
mi-am luat mai multe chestii si am trimis pachet....mi-au iesit foarte bine cu tot cu transport....
#92
Posted 27 February 2010 - 12:16 AM
pana si pe asfalt merg mai bine, desi ma asreptam ca sa alunece pe crampoanele inalte
#93
Posted 22 April 2010 - 12:42 PM
Ma bucur ca TC au fost peste BH evident Penele le ai pe suprafata de rulare sau pe flancuri ?
#94
Posted 22 April 2010 - 01:31 PM
#95
Posted 22 April 2010 - 02:04 PM
#96
Posted 22 April 2010 - 02:16 PM
@Slayer: super experienta ca ai participat. Tre sa incerc si eu la un moment dat
Edited by Norian, 22 April 2010 - 02:16 PM.
#97
Posted 22 April 2010 - 02:21 PM
P.S. A..si se va muta la anvelope discutia
#98
Posted 22 April 2010 - 03:04 PM
In ziua in care o sa am Maxxis pe ATV, o sa.... fie gata Autostrada Comarnic - Brasov
PS. Vreau sa-mi comand si pentru remorca un set de Carlisle.
Recunosc ca am idei putine si fixe, nu e nevoie sa-mi spui asta.
Attached Files
Edited by Norian, 22 April 2010 - 03:05 PM.
#99
Posted 22 April 2010 - 03:20 PM
Arata bine caucioacele alea...chiar bine.
Da' alea originale sunt uzate? Ca la mine..in 2 ani juma'..nici macar la presiune n-am umblat la remorca. Nu pot spune ca am facut extraordinar de multi km cu ea, dar totusi...vreo 7000-9000 a parcurs si ea.
#100
Posted 22 April 2010 - 03:48 PM
Nu's uzate, n-au de unde, remorca mea are doar vreo 1000km. Ma gandeam sa le schimb doar ca si up-grade nu de altceva. Sa scrie si pe anvelopele remorcii Made in USA
Uite, mai e o varianta:
Attached Files
Edited by Norian, 22 April 2010 - 03:48 PM.