Apa Fierbe La -20 Grade
#21
Posted 08 January 2010 - 09:18 PM
P.S.1. La ora 22 ies de la servici si ma duc pe dealuri.
P.S.2. Sunt voarte happy
#22
Posted 09 January 2010 - 12:11 AM
#23
Posted 09 January 2010 - 01:55 AM
#24
Posted 09 January 2010 - 05:54 PM
#25
Posted 24 June 2016 - 01:02 PM
Am si eu o intrebare , in orash\padure imi creste foarte mult temperatura din punctul meu de vedere , am un termometru cu sonda de 125 grade si cand il pun in aripioarele motorului imi indica 110-115 grade , nu imi arde garnitura ?
#26
Posted 24 June 2016 - 02:28 PM
#27
Posted 24 June 2016 - 05:27 PM
Ventilatorul porneste? Nu ai in bord indicator?
Imi cer scuze am omis , racirea este pe aer nu pe lichid , iar ventilatoarele merg permanent....
#28
Posted 04 July 2016 - 12:00 AM
Deci cine daca stie cineva sa imi spuna si mie daca ajunge la 120 grade motorul cand in omor cu ventilatoarele pornite , se intampla ceva ? Rezista mai mult motoarele racite pe aer ?
#29
Posted 04 July 2016 - 05:14 AM
In cazul tau, fiind atv racit pe aer, si tu ar trebui ca dupa fortare, sa mergi putin mai tare si constant pentru a raci motorul. Adica sa te duci si apoi sa te intorci la grup.
Este important si uleiul pe care il folosesti la ungerea motorului. El este primul factor de racire. Probabil ar trebui sa folosesti 20w50.
Ce ulei folosesti acum?
#30
Posted 04 July 2016 - 01:41 PM
Daca ai 120 grade la exterior, poate sa fie in regula. Din cate stiu, la motocicletele enduro in 2 timpi, in momentul in care sunt fortate, ele trebuiesc ajutate cu racirea. Practic, dupa ce se depaseste momentul, mai trebuie putin alergate si abia apoi oprite si lasate putin sa se raceasca.
In cazul tau, fiind atv racit pe aer, si tu ar trebui ca dupa fortare, sa mergi putin mai tare si constant pentru a raci motorul. Adica sa te duci si apoi sa te intorci la grup.
Este important si uleiul pe care il folosesti la ungerea motorului. El este primul factor de racire. Probabil ar trebui sa folosesti 20w50.
Ce ulei folosesti acum?
Cum da cartea , ulei pt 4T 10w40 de la MOTUL am bagat acum , temperatura este masurata la exterior intre aripioarepe de pe bloc si era 115-120 grade , cu ventilatoarele pornite....
#31
Posted 04 July 2016 - 04:47 PM
Poate ar fi bine sa incerci si un ulei cu 50 in coada. Tine mai bine la temperaturi inalte, asa cum sunt la noi verile astea caniculare.
Edit: la motoreta mea care este cu racire tot pe aer, dupa ce i-am pus (acum o luna in urma) ulei 10w40 imi batea motorul la pornirea la rece, iar in mers il auzeam ca un polizor. Dupa ce l-am schimbat cu 20w50, (acum o saptamana), altfel sta treaba. Nu mai bate si nici nu il mai aud in mers.
#32
Posted 04 July 2016 - 10:31 PM
Pai daca se racoreste dupa 10 zile, schimbi iar uleiul?
#33
Posted 04 July 2016 - 10:36 PM
Eu am mers pe uleiul recomandat de producator , dar la urmatorul schimb incerc cu unul mai gros ...
#34
Posted 04 July 2016 - 11:24 PM
Pai daca se racoreste dupa 10 zile, schimbi iar uleiul?
in cazul motoretei, il las tot pe asta. important este sa nu o turez prea tare cand este rece. Oricum, la 10 grade afara nu cred ca o sa ies prea mult cu mobra.
in cazul atv-ului, da. As pune ulei de iarna.
Edit: evident, cand vine iarna, nu toamna. Atunci cand temperatura exterioara incepe sa fie sub 10 grade in mod constant.
#35
Posted 05 July 2016 - 02:48 PM
Am inteles , o sa incerc sa fac rost de un ventilator mai puternic putin