Domnule MrHype, sper ca obesrvati Dvs si toata lume ca diferenta dintre piloti este ca de la cer la pamant. Ala de pe grizzly cred ca era prima data pe atv, se vede si dupa pozitia pe care o avea (parca era pe wc) .Vreti sa spuneti ca grizzly nu trecea pe acolo? Gumele de pe renegade sunt excelente pentru aderenta si nu se incarca cu namol.
Bombardier Outlander 800 Max Ltd
#61
Posted 22 January 2011 - 08:33 PM
Domnule MrHype, sper ca obesrvati Dvs si toata lume ca diferenta dintre piloti este ca de la cer la pamant. Ala de pe grizzly cred ca era prima data pe atv, se vede si dupa pozitia pe care o avea (parca era pe wc) .Vreti sa spuneti ca grizzly nu trecea pe acolo? Gumele de pe renegade sunt excelente pentru aderenta si nu se incarca cu namol.
#62
Posted 22 January 2011 - 10:26 PM
pai a si trecut !, nu zic ca nu trece sau ca ii rau grizly, ba din contra, marea majoritate a celor care sunt atvi-sti ( mai vechi ) recomand cu mana pe inima grizzly`u in offroad k cica e cel mai tare, o fii, acuma fiecare merge pe unde vrea, normal ca difera de la un utilizator la altu, altu mai experimentat altu nu...
In ceea ce priveste traseele, eu personal prefer rally raid, viteza mare pe drumuri de tara, in padure evit sa ma bag cu al meu pentru k tre sa recunosc, ma descurc destul de greu printre copaci ( manevre enervante in plus ), si cu cine mai ies pe aici prin zona prefera tot rally raid, adica bagam pana in 2-300 km intr-o dumineca frumoasa, traseul nostru fiind axat in general in ajungerea pana la arieseni si inapoie
Alegerea mea "brp" a fost in special pentru ca nu prea vezi motoare rotax desfacute in Romania, acuma miciile probleme cu cureaua si franele care urla cand le uzi, alea nus grave, important e cum mergi cu el. sau ma insel ca mitu asta de motoare rotax virgine, nu e real ?
Numa bine.
#63
Posted 23 January 2011 - 01:19 AM
- eu unul ies de fiecare data cand se face cate o iesire cu bexiii , si sincer nu imi pare rau de nimic , nimic nu se compara cu adrenalina ..... asta nu insemna ca pe la comarnic nu dau
-vasco cuplaj se numeste asta sa va reamintesc ca merchandiser( este ala care aseaza marfa in raft la cora) incercati sa nu va mai scrantiti limba ........ deci sa revenim la oile noastre ,respectivul merge foarte bine asta daca stii cand sa ii dai gaz si cum sa abordezi fiecare urcare sau coborare, urmatorul ATV va fi un BRP 2008 SCURT sau RENEGADE ......
- nu exista cel mai bun ATv( facand referire la atv de peste 660 ccm) , daca ai stabilitate la inclinatii nu ai putere , daca ai putere nu ai stabilitate , daca ai prea multa se ridica ca lumanarea, daca nu ai nici putere nici stabilitate atunci ai LINHAI ( si asta nu e problema pentru cei care cred ca cazanul lor e cel mai tare)
P.S NU EXISTA ATV PERFECT , SI NICI ADRENALINA PREA PUTINA ...... BAFTA SI LA MAI MARE
#64
Posted 23 January 2011 - 10:18 AM
Gonzo, poti sa vii cu pneuri de strada, e chiar indicat. Scapam in primii 10 metri de tine Mai ales daca si dupa vreo ploaie... vii cu noi doar pana la intrarea in padure... Si retine, io ca io ca sunt modest in domeniu dar stiu pe cativa care te vor pierde repede pe drum.
Eu nu am sustinut ca Bombardierul e nasol, am zis doar acel viscocuplaj nu e tocmai ok in offroad. E o constatare facuta in urma a ceea ce patesc colegii cu bombele.
Daca o sa cititi anumite posturi ale mele, o sa vedeti ca am si zis ca Bomba are multe parti pozitive dar la ceea ce facem noi eu as pune asa, Grizz si KQ iar Renegade la o categorie speciala ca e foarte important cine merge cu el
Realitatea este aceea ca daca ai avut BRP nu-ti vei mai lua niciodata altceva (restul sant povesti...)
#65
Posted 23 January 2011 - 11:28 AM
Deci, ca de obicei, nu exista o reteta universala a fericirii, nici cand e vorba de ATV-uri. Depinde enorm ce faci cu el. Daca vrei un atv perfect pentru rally raid, pentru liniutze pe strada, sau pentru plimbari pe plaja atunci da....BRP rullez. Cu noi prin padure, nu e chiar o fericire. Deci excesul de patima, nu-si are rostul.
Asa este BRP este bun cit merge,cind se strica te gindesti ca ce bun era KQ sau GRIZLLY,dar ce sa faci luxul costa.Eu am BRP si va spun ca nu e chiar placut cind esti pe o ravena sa te rogi sa cupleze viscolok-ul mai repede sa sa poti sa-ti pastrezi traectoria si sa nu te urce cu roata pe mal sa te rastorni,ce sa mai zicem de cutia de viteze care treb sa misti tot atv sa poti sa schimbi,si in afara de asta sa mai sti ca ii ai si pe baieti in spate cu japonezele care pt ei nu sunt chiar asa o problema chestiile astea.Dar asta e ne mindrim ca avem putere care citeodata face diferenta.Parerea mea este ca cel mai bun mod de comparatie este in teren nu pe forum,asa ca haideti sa ne vedem la un traseu caci num acolo putem sa tragem cele mai bune concluzii.
#66
Posted 25 January 2011 - 07:12 PM
si cand te gandesti ca eu, datorita tie mi-am luat brp!!!!
p.s. la faza cu miscatu' atv-ului, la mine nu se-ntampla!
#67
Posted 26 January 2011 - 10:02 PM
Daca totusi se vrea putina curatenie, nu aveti decat din partea mea !
Diferentialul de la grizly de 700 vs visco de la bomba de 800 (2008)
Enjoy.
Edited by MrHype, 26 January 2011 - 10:03 PM.
#68
Posted 06 February 2011 - 03:39 AM
Este adevarat ca masina, puterea, stabilitatea sunt importante, dar sa nu uitam ca noi calarim ATV-urile si nu invers...Deci, experienta intotdeauna te duce acasa...
#69
Posted 16 February 2011 - 08:57 PM
se vede de la o posta ca BRP-ul ii superior !!!
sper sa ajung sa imi iau si eu unul intr-o zi, dar pana atunci ii bun si linhai-ul......
#70
Posted 16 February 2011 - 10:28 PM
#71
Posted 16 February 2011 - 11:11 PM
Enjoy.
Daca vrei sa faci teste obiective, trebuie sa folosesti si cauciucuri identice. In clipul ala, Grizzly are Bighorn, iar BRP-ul, parca Mudwolf (nu sunt sigur) oricum, cauciucuri net superioare pe zapada. Ia pune-le invers...vezi cum e rezultatul
#72
Posted 17 February 2011 - 10:15 AM
#73
Posted 17 February 2011 - 11:07 AM
Disclaimer: A nu se crede cumva, ca vreau sa denigrez BRP-urile. Afirm doar ca testul respectiv este neconcludent si ca Grizzly (putea fi si KQ, Bruteforce...etc) , in situatia aia, s-ar fi descurcat cel putin la fel de bine ca BRP-ul.
#74
Posted 17 February 2011 - 12:43 PM
#75
Posted 17 February 2011 - 04:56 PM
dar ce ar trebui sa creada?! care face pisu mai departe sau a cui e mai mare?
uite, na! Arctic cat- e mai tare!
Deci fiecare cu dreptatea lui, vorba Rabinului...
#76
Posted 17 February 2011 - 05:11 PM
#77
Posted 17 February 2011 - 06:25 PM
#78
Posted 17 February 2011 - 08:21 PM
Sa nu mai vorbim de faptul ca....BRP-ul are totusi vreo 25 de cai in plus.....
#79
Posted 17 February 2011 - 09:57 PM
Cel putin asa se vede de la mine...
Cat despre atv-uri. Nu exista atvul cel mai bun, perfect, ideal, etc. Fiecare are plusurile si minusurile lui.
#80
Posted 17 February 2011 - 10:52 PM