Jump to content



Photo

Bombardier Outlander 800 Max Ltd


  • This topic is locked This topic is locked
79 replies to this topic

#61 mihairinspeed

mihairinspeed

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 262 posts
  • Gender:Male
  • Location:SLATINA
  • Interests:ATV
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:0722222222
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY 700 EPS
  • Numar ATV:OT-11-XXX

Posted 22 January 2011 - 08:33 PM

QUOTE (MrHype @ Jan 2 2011, 10:55 AM) <{POST_SNAPBACK}>
, se zice ca grizlu e cel mai cel in offroad... ei bine,.. imaginile spun totu rene vs griz, uitate de pe la secunda 0:34 incolo smile.gif visco-lock vs diff-lock. E adevarat, visco lock`u blocheaza mult mai tariu si intr-un alt mod dar e ok si cu el sincer am prins penti foarte abrupte cu noroaie, zapada, tot le-am urcat fara probleme... dar de coborat nu prea m-am incumetat pentru ca nu tineau franele, le aveam deageaba. si trebuia sufa la spate, oricum tii mai mare mila sa bagi un brp in offroad ca bex mai bine ceva mai ieftin cu tipii aia...

Domnule MrHype, sper ca obesrvati Dvs si toata lume ca diferenta dintre piloti este ca de la cer la pamant. Ala de pe grizzly cred ca era prima data pe atv, se vede si dupa pozitia pe care o avea (parca era pe wc) .Vreti sa spuneti ca grizzly nu trecea pe acolo? surprise.gif Gumele de pe renegade sunt excelente pentru aderenta si nu se incarca cu namol.
  • 0

#62 MrHype

MrHype

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 112 posts
  • Gender:Male
  • Location:Aiud jud. Alba
  • Interests:Atv, constructii, Webdesign + Optimizare SEO, Muzica, etc
  • Nume real:Daramus Bogdan
  • Telefon:0769095050
  • Marca ATV:brp 800 xt, galbejit :D

Posted 22 January 2011 - 10:26 PM

QUOTE (mihairinspeed @ Jan 22 2011, 08:33 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Domnule MrHype, sper ca obesrvati Dvs si toata lume ca diferenta dintre piloti este ca de la cer la pamant. Ala de pe grizzly cred ca era prima data pe atv, se vede si dupa pozitia pe care o avea (parca era pe wc) .Vreti sa spuneti ca grizzly nu trecea pe acolo? surprise.gif Gumele de pe renegade sunt excelente pentru aderenta si nu se incarca cu namol.



pai a si trecut !, nu zic ca nu trece sau ca ii rau grizly, ba din contra, marea majoritate a celor care sunt atvi-sti ( mai vechi ) recomand cu mana pe inima grizzly`u in offroad k cica e cel mai tare, o fii, acuma fiecare merge pe unde vrea, normal ca difera de la un utilizator la altu, altu mai experimentat altu nu...
In ceea ce priveste traseele, eu personal prefer rally raid, viteza mare pe drumuri de tara, in padure evit sa ma bag cu al meu pentru k tre sa recunosc, ma descurc destul de greu printre copaci ( manevre enervante in plus ), si cu cine mai ies pe aici prin zona prefera tot rally raid, adica bagam pana in 2-300 km intr-o dumineca frumoasa, traseul nostru fiind axat in general in ajungerea pana la arieseni si inapoie smile.gif

Alegerea mea "brp" a fost in special pentru ca nu prea vezi motoare rotax desfacute in Romania, acuma miciile probleme cu cureaua si franele care urla cand le uzi, alea nus grave, important e cum mergi cu el. sau ma insel ca mitu asta de motoare rotax virgine, nu e real ?
Numa bine.
  • 0

#63 cortez222

cortez222

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:sabo marian
  • Telefon:0760286171
  • Marca ATV:can am
  • Numar ATV:galben

Posted 23 January 2011 - 01:19 AM

nu vad de ce atata scandal pentru nimic, am si eu cate ceva de spus :
- eu unul ies de fiecare data cand se face cate o iesire cu bexiii , si sincer nu imi pare rau de nimic , nimic nu se compara cu adrenalina ..... asta nu insemna ca pe la comarnic nu dau
-vasco cuplaj se numeste asta sa va reamintesc ca merchandiser( este ala care aseaza marfa in raft la cora) incercati sa nu va mai scrantiti limba ........ deci sa revenim la oile noastre ,respectivul merge foarte bine asta daca stii cand sa ii dai gaz si cum sa abordezi fiecare urcare sau coborare, urmatorul ATV va fi un BRP 2008 SCURT sau RENEGADE ......
- nu exista cel mai bun ATv( facand referire la atv de peste 660 ccm) , daca ai stabilitate la inclinatii nu ai putere , daca ai putere nu ai stabilitate , daca ai prea multa se ridica ca lumanarea, daca nu ai nici putere nici stabilitate atunci ai LINHAI ( si asta nu e problema pentru cei care cred ca cazanul lor e cel mai tare)


P.S NU EXISTA ATV PERFECT , SI NICI ADRENALINA PREA PUTINA ...... BAFTA SI LA MAI MARE
  • 0

#64 he-he

he-he

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 556 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Nume real:N/A Name
  • Telefon:iphone
  • Marca ATV:Can-Am
  • Numar ATV:CJ BRP

Posted 23 January 2011 - 10:18 AM

QUOTE (d-rive @ Dec 23 2010, 11:33 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Asa este, aveti perfecta dreptate. Va asteptam la o iesire impreuna.
Gonzo, poti sa vii cu pneuri de strada, e chiar indicat. Scapam in primii 10 metri de tine tongue.gif biggrin.gif Mai ales daca si dupa vreo ploaie... vii cu noi doar pana la intrarea in padure... Si retine, io ca io ca sunt modest in domeniu dar stiu pe cativa care te vor pierde repede pe drum.

Eu nu am sustinut ca Bombardierul e nasol, am zis doar acel viscocuplaj nu e tocmai ok in offroad. E o constatare facuta in urma a ceea ce patesc colegii cu bombele.
Daca o sa cititi anumite posturi ale mele, o sa vedeti ca am si zis ca Bomba are multe parti pozitive dar la ceea ce facem noi eu as pune asa, Grizz si KQ iar Renegade la o categorie speciala ca e foarte important cine merge cu el biggrin.gif

Realitatea este aceea ca daca ai avut BRP nu-ti vei mai lua niciodata altceva (restul sant povesti...)
  • 0

#65 costica

costica

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 374 posts
  • Gender:Male
  • Location:comarnic PH
  • Nume real:costica nan
  • Telefon:0728660370
  • Marca ATV:renegade 800, yfz 450r,KQ750
  • Numar ATV:PH 16 xzs

Posted 23 January 2011 - 11:28 AM

QUOTE (richelieu @ Jan 2 2011, 11:32 PM) <{POST_SNAPBACK}>
BRP face niste ATV-uri foarte performante, dar ca orice lucru din lumea asta, au si dezavantajele lor. Unul din ele, daca ne referim strict la Outlander, este manevrabilitatea. Nu-i prea placut sa te dai printr-o padure, sau pe vreo ravena ingusta si cu schimbari dese de directie, cu ditamai autobuzul....pentru ca da, Outlanderul ESTE ditamai autobuzul. Singurul care poate fi utilizat in absolut orice conditii, este Renegade-ul, avantajul lui major fiind puterea. Viscolock-ul vechi, este de cacat, pentru ca ii ia fix 10 (zece) rotatii in gol a rotii fara tractiune, pentru a muta cuplu catre roata cealalta. Realizati ce inseamna 10 rotatii cand calci in urcare, pe peretii unei ravene, cu cate 3-4cm din fiecare roata? Problema asta, a fost rezolvata la cel nou, care este mult mai reactiv. Dar....ca orice lucru complicat, are o alta buba : fiabilitatea. Performanta BRP-ului are pretul ei, cand vine vorba de intretinere. BRP-urile sunt niste ATV-uri care trebuie menajate cand e vorba de intrat prin apa (in special) si care trebuie constant intretinute. Motorul necesita reglaje dese consuma mult si ....e pretentios. BRP-urile mai sunt si mari consumatoare de curele. Neavand ambreiaj si avand putere mare, cureaua este stresata la fiecare plecare de pe loc. In plus smuceste intr-un mare fel, ceea ce-l face mai putin manevrabil in spatii inguste. Ambele au nevoie de distantiere, pentru ca sunt inguste si stabilitatea laterala este dezastruoasa. Retineti ca sunt ATV-uri facute de americani, care au cu totul alte conditii de dat acolo la ei, atat legislative cat si de relief. Sunt ATV-uri de riding....nu de extrem. Tot ce le salveaza in extrem, sunt motoarele puternice. Atat!
Deci, ca de obicei, nu exista o reteta universala a fericirii, nici cand e vorba de ATV-uri. Depinde enorm ce faci cu el. Daca vrei un atv perfect pentru rally raid, pentru liniutze pe strada, sau pentru plimbari pe plaja atunci da....BRP rullez. Cu noi prin padure, nu e chiar o fericire. Deci excesul de patima, nu-si are rostul.

Asa este BRP este bun cit merge,cind se strica te gindesti ca ce bun era KQ sau GRIZLLY,dar ce sa faci luxul costa.Eu am BRP si va spun ca nu e chiar placut cind esti pe o ravena sa te rogi sa cupleze viscolok-ul mai repede sa sa poti sa-ti pastrezi traectoria si sa nu te urce cu roata pe mal sa te rastorni,ce sa mai zicem de cutia de viteze care treb sa misti tot atv sa poti sa schimbi,si in afara de asta sa mai sti ca ii ai si pe baieti in spate cu japonezele care pt ei nu sunt chiar asa o problema chestiile astea.Dar asta e ne mindrim ca avem putere care citeodata face diferenta.Parerea mea este ca cel mai bun mod de comparatie este in teren nu pe forum,asa ca haideti sa ne vedem la un traseu caci num acolo putem sa tragem cele mai bune concluzii.
  • 0

#66 primarius

primarius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 posts
  • Gender:Male
  • Location:rm. valcea
  • Nume real:marius popescu
  • Telefon:0731xxxxxx
  • Marca ATV:renegade 1000xxc
  • Numar ATV:calimanesti

Posted 25 January 2011 - 07:12 PM

QUOTE (costica @ Jan 23 2011, 11:28 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Asa este BRP este bun cit merge,cind se strica te gindesti ca ce bun era KQ sau GRIZLLY,dar ce sa faci luxul costa.Eu am BRP si va spun ca nu e chiar placut cind esti pe o ravena sa te rogi sa cupleze viscolok-ul mai repede sa sa poti sa-ti pastrezi traectoria si sa nu te urce cu roata pe mal sa te rastorni,ce sa mai zicem de cutia de viteze care treb sa misti tot atv sa poti sa schimbi,si in afara de asta sa mai sti ca ii ai si pe baieti in spate cu japonezele care pt ei nu sunt chiar asa o problema chestiile astea.Dar asta e ne mindrim ca avem putere care citeodata face diferenta.Parerea mea este ca cel mai bun mod de comparatie este in teren nu pe forum,asa ca haideti sa ne vedem la un traseu caci num acolo putem sa tragem cele mai bune concluzii.

si cand te gandesti ca eu, datorita tie mi-am luat brp!!!! clap.gif
p.s. la faza cu miscatu' atv-ului, la mine nu se-ntampla!
  • 0

#67 MrHype

MrHype

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 112 posts
  • Gender:Male
  • Location:Aiud jud. Alba
  • Interests:Atv, constructii, Webdesign + Optimizare SEO, Muzica, etc
  • Nume real:Daramus Bogdan
  • Telefon:0769095050
  • Marca ATV:brp 800 xt, galbejit :D

Posted 26 January 2011 - 10:02 PM

Are rost sa facem curat? e un fel de "mica dezbatere" la multi ne plac chestiile astea, trebuie sa recunoastem, chiar daca fiecare venim cu argumente poate, "inumane" dar acuma, lasa ca face bine la cautariile de pe google, intra lumea, ne gaseste, se documenteaza, se mareste continutul forumului..etc.., e ok zic eu.
Daca totusi se vrea putina curatenie, nu aveti decat din partea mea !


Diferentialul de la grizly de 700 vs visco de la bomba de 800 (2008)
Enjoy.


Edited by MrHype, 26 January 2011 - 10:03 PM.

  • 0

#68 defender

defender

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 105 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Nume real:Razvan Dilimot
  • Telefon:0751102285
  • Marca ATV:Renegade 800R
  • Numar ATV:RDI

Posted 06 February 2011 - 03:39 AM

Eu cred ca cel mai mult conteaza sa-ti cunosti ATV-ul, sa folosesti pneuri adegvate terenului pe care rulezi pentru o aderenta cat mai buna.
Este adevarat ca masina, puterea, stabilitatea sunt importante, dar sa nu uitam ca noi calarim ATV-urile si nu invers...Deci, experienta intotdeauna te duce acasa...
  • 0

#69 jonnycage55

jonnycage55

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 12 posts
  • Nume real:bexa alexandru
  • Telefon:0743459654
  • Marca ATV:linhai 300

Posted 16 February 2011 - 08:57 PM

da, se vede clar diferenta pe ultimul clip !!
se vede de la o posta ca BRP-ul ii superior !!!
sper sa ajung sa imi iau si eu unul intr-o zi, dar pana atunci ii bun si linhai-ul...... biggrin.gif
  • 0

#70 MrHype

MrHype

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 112 posts
  • Gender:Male
  • Location:Aiud jud. Alba
  • Interests:Atv, constructii, Webdesign + Optimizare SEO, Muzica, etc
  • Nume real:Daramus Bogdan
  • Telefon:0769095050
  • Marca ATV:brp 800 xt, galbejit :D

Posted 16 February 2011 - 10:28 PM

A vazut cineva vreun clip cu modelu 2011 ? eu unu am scormonit tot youtube`u dar , doar 1 clip in care era prezentat in spaniola.. daca stie alte clipuri ce am omis, va rog postati aici
  • 0

#71 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 16 February 2011 - 11:11 PM

QUOTE (MrHype @ Jan 26 2011, 11:02 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Diferentialul de la grizly de 700 vs visco de la bomba de 800 (2008)
Enjoy.


Daca vrei sa faci teste obiective, trebuie sa folosesti si cauciucuri identice. In clipul ala, Grizzly are Bighorn, iar BRP-ul, parca Mudwolf (nu sunt sigur) oricum, cauciucuri net superioare pe zapada. Ia pune-le invers...vezi cum e rezultatul smile.gif
  • 0

#72 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 17 February 2011 - 10:15 AM

Ca sa nu mai spun ca se vede clar la BH ca sunt umflate prea tare. Patineaza de zici ca le-a dat cu ulei.
  • 0

#73 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 17 February 2011 - 11:07 AM

Da..aia nici n-am observat.


Disclaimer: A nu se crede cumva, ca vreau sa denigrez BRP-urile. Afirm doar ca testul respectiv este neconcludent si ca Grizzly (putea fi si KQ, Bruteforce...etc) , in situatia aia, s-ar fi descurcat cel putin la fel de bine ca BRP-ul.
  • 0

#74 MrHype

MrHype

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 112 posts
  • Gender:Male
  • Location:Aiud jud. Alba
  • Interests:Atv, constructii, Webdesign + Optimizare SEO, Muzica, etc
  • Nume real:Daramus Bogdan
  • Telefon:0769095050
  • Marca ATV:brp 800 xt, galbejit :D

Posted 17 February 2011 - 12:43 PM

Daca doriti, puteti face curatenie pe acest topic, nu am nici impotriva, pentru ca deja a devenit mult prea confuz... lumea nu mai stie ce sa creada...
  • 0

#75 primarius

primarius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 posts
  • Gender:Male
  • Location:rm. valcea
  • Nume real:marius popescu
  • Telefon:0731xxxxxx
  • Marca ATV:renegade 1000xxc
  • Numar ATV:calimanesti

Posted 17 February 2011 - 04:56 PM

QUOTE (MrHype @ Feb 17 2011, 12:43 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Daca doriti, puteti face curatenie pe acest topic, nu am nici impotriva, pentru ca deja a devenit mult prea confuz... lumea nu mai stie ce sa creada...

dar ce ar trebui sa creada?! care face pisu mai departe sau a cui e mai mare?
uite, na! Arctic cat- e mai tare!
Deci fiecare cu dreptatea lui, vorba Rabinului...
  • 0

#76 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 17 February 2011 - 05:11 PM

Cam asta e concluzia cea mai buna : "Fiecare are dreptatea lui" smile.gif
  • 0

#77 larry

larry

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 500 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dambovita
  • Nume real:Larry
  • Telefon:LG
  • Marca ATV:Grizzly 700
  • Numar ATV:XJA

Posted 17 February 2011 - 06:25 PM

da ala cu bpr-ul parca mergea cu oul, deabea atingea acceleratia, pe cand cel cu grizly ii dadea calumea....
  • 0

#78 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 17 February 2011 - 08:21 PM

Pai din moment ce ala patina de zor, nu ti-e clar ca ii dadea cu spor?
Sa nu mai vorbim de faptul ca....BRP-ul are totusi vreo 25 de cai in plus.....
  • 0

#79 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 17 February 2011 - 09:57 PM

De fapt in filmuletul despre care se face referire cred ca e vorba de un versus intre pneuri si nicidecum intre atv-uri.
Cel putin asa se vede de la mine...

Cat despre atv-uri. Nu exista atvul cel mai bun, perfect, ideal, etc. Fiecare are plusurile si minusurile lui.
  • 0

#80 Andrei

Andrei

    Profesionist

  • Importator ATV
  • PipPipPipPip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:RZR XP 1000

Posted 17 February 2011 - 10:52 PM

Subscriu la ceea ce spune d-rive thumbsup.gif Intotdeauna am fost de parere ca fiecare sa le incerce si ceea ce ii place aia sa foloseasca.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto