Bombardier Outlander 800 Max Ltd
#41
Posted 23 December 2010 - 10:18 AM
Dupa aia, totul era roz in jur...si kingul meu zbura.....pe cuvant.
#42
Posted 23 December 2010 - 10:28 PM
Bafta la cerculete in zapada si nisip daca te tine si la liniute cu masini...
Pai eu am intrebat si cu halatul dar si cu blocantul.
Imi mentin declaratiile cu privire la Bombardier, e cel mai bun, si la ora actuala nu detin unul ca sa ii tin partea .
Raspund si la ceilalti, Bomba face treaba f buna si in offroad cat si pe onroad, trage liniute pe strada, face cerculete pe nisip si zapada, rupe pe orice offroad, face f bine fata la un rally ( am participat cu 400 la Raliul Dobrogei ) Prietenii care au iesit cu mine in offroad si care detineau Polaris , acum au toti Bombardier.
Deci dece sa iau mai multe scule pt mai multe treburi cand pot avea doar una. Multi care nu-si permit un Bombardier il critica, cand am avut ma costat 17000 de euro, acum nu-mi mai permit luxul asta dar nu-l critic. Cand te dai jos de pe orice masina si te sui pe un mercedes sau bmw o sa-ti dai seama ca altceva numai vrei.
Si nu in ultimul rand Bomba arata bine, cea mai frumoasa linie, design si cele mai frumoase accesorii.
Bafta si tie la baltoace - avatar:) - si Sarbatori Fericite !
atasez poza din ziua in care Bomba cu gume de strada a pus putin la punct Polarisul
Attached Files
#43
Posted 23 December 2010 - 11:17 PM
Noroc, numa bine
Craciun fericit
#44
Posted 23 December 2010 - 11:33 PM
Gonzo, poti sa vii cu pneuri de strada, e chiar indicat. Scapam in primii 10 metri de tine Mai ales daca si dupa vreo ploaie... vii cu noi doar pana la intrarea in padure... Si retine, io ca io ca sunt modest in domeniu dar stiu pe cativa care te vor pierde repede pe drum.
Eu nu am sustinut ca Bombardierul e nasol, am zis doar acel viscocuplaj nu e tocmai ok in offroad. E o constatare facuta in urma a ceea ce patesc colegii cu bombele.
Daca o sa cititi anumite posturi ale mele, o sa vedeti ca am si zis ca Bomba are multe parti pozitive dar la ceea ce facem noi eu as pune asa, Grizz si KQ iar Renegade la o categorie speciala ca e foarte important cine merge cu el
#45
Posted 02 January 2011 - 12:46 AM
E important sa fii mai moderat cateodata deh...ca nu strica, in rest...sa auzim numai de bine
#46
Posted 02 January 2011 - 12:58 AM
#47
Posted 02 January 2011 - 03:15 AM
ma bucura ca a reusit sa puna la punct polarisu , ca din cate imi amintesc eu bombardieru din poza a ocolit orice urcare in plimbarea de la adamclisi .... am reusit eu pe vremea aia sa urc cu batranu linhai pe unde bombardieru nici nu indraznea
#48
Posted 02 January 2011 - 10:55 AM
Gonzo, poti sa vii cu pneuri de strada, e chiar indicat. Scapam in primii 10 metri de tine Mai ales daca si dupa vreo ploaie... vii cu noi doar pana la intrarea in padure... Si retine, io ca io ca sunt modest in domeniu dar stiu pe cativa care te vor pierde repede pe drum.
Eu nu am sustinut ca Bombardierul e nasol, am zis doar acel viscocuplaj nu e tocmai ok in offroad. E o constatare facuta in urma a ceea ce patesc colegii cu bombele.
Daca o sa cititi anumite posturi ale mele, o sa vedeti ca am si zis ca Bomba are multe parti pozitive dar la ceea ce facem noi eu as pune asa, Grizz si KQ iar Renegade la o categorie speciala ca e foarte important cine merge cu el
, se zice ca grizlu e cel mai cel in offroad... ei bine,.. imaginile spun totu rene vs griz, uitate de pe la secunda 0:34 incolo visco-lock vs diff-lock. E adevarat, visco lock`u blocheaza mult mai tariu si intr-un alt mod dar e ok si cu el sincer am prins penti foarte abrupte cu noroaie, zapada, tot le-am urcat fara probleme... dar de coborat nu prea m-am incumetat pentru ca nu tineau franele, le aveam deageaba. si trebuia sufa la spate, oricum tii mai mare mila sa bagi un brp in offroad ca bex mai bine ceva mai ieftin cu tipii aia...
#49
Posted 02 January 2011 - 02:13 PM
Hai sa va spun o treaba. Eu nu vand atv-uri, nu am niciun interes. Unii dintre voi inca sunteti copii si interpretati lucrurile foarte patimas. E treaba voastra.
Nu mai dati exemple cu filme, poze si reviews facute de unii sau altii, nu mai credeti tot felul de slogane de marketing, iesiti cu cei ce merg cu adevarat super misto si atunci o sa vedeti pe pielea voastra ce si cum.
Daca eu, unul care tin la atv cat de cat si il ingrijesc nu am avut stres sa ies cu Bex si vii tu Bogdane si imi spui ca ti-i mai mare mila sa iesi cu un BRP in offroad cu Bex (tipii aia) iti spun ca te inseli amarnic si vorbesti din povesti. Sunt si BRP-uri care ies cu ei si nu se plange nimeni de nimic.
In fine, poezia e una, "praftica" e alta.
Eu ies din discutie pentru ca accentele de inteligenta ma depasesc. Recunosc umil.
#50
Posted 02 January 2011 - 06:07 PM
Moderatorii de pe acest forum ar trebui sa se poarte si sa intervina ca atare.
Daca nu sunt in stare sa fie moderatori sa lase pe altii sau sa ne lase.
#51
Posted 02 January 2011 - 11:12 PM
A aruncat unul o prostie ireala... si ati muscat momeala toti?
Moderatorii sunt niste useri ca oricare si au dreptul sa aiba orice parere vor ei. Cand e vorba de moderare nu mai au dreptul sa fie subiectivi si trebuie sa fie corecti si impartiali.
BRP rulzz. Gata, na, cei mai buni moderatori, e bine asa?
#52
Posted 02 January 2011 - 11:32 PM
Deci, ca de obicei, nu exista o reteta universala a fericirii, nici cand e vorba de ATV-uri. Depinde enorm ce faci cu el. Daca vrei un atv perfect pentru rally raid, pentru liniutze pe strada, sau pentru plimbari pe plaja atunci da....BRP rullez. Cu noi prin padure, nu e chiar o fericire. Deci excesul de patima, nu-si are rostul.
#53
Posted 02 January 2011 - 11:36 PM
Eu am zis doar de viscocuplajul pe fata ca e aiurea, doar atat. Sa vedem ce urmeaza acum, belea, si tu tot moderator
#54
Posted 02 January 2011 - 11:38 PM
Edited by richelieu, 02 January 2011 - 11:39 PM.
#55
Posted 03 January 2011 - 12:07 AM
Am incheiat citatul
Si eu mi-am zis parerea dar...
#56
Posted 03 January 2011 - 08:46 PM
Sunt de acord cu ce ati spus voi mai sus.
Cand compari Bomba cu QK sau Grizz la extrem sau namol serios e ca si cum ai compara X5 sau X6 cu Land Rover Defender.
La treaba cu moderarea aveam in gand ca asta e topicul unor oameni pentru care atveala nu are aceleasi semnificatii ca pentru noi si nu ar fi trebuit sa le deturnam topicul.
Ar fi chiar pacat ca toata lumea sa aiba numai KQ sau grizzly.
#57
Posted 03 January 2011 - 08:50 PM
#58
Posted 03 January 2011 - 10:53 PM
ce imi plac mie offroad-ari astia pe drum drept
gonzo in primul rand sa pui la punc un Polaris nu-i nici o vrajeala si doi arunca o privire aici....offroad fara regie....si daca nu intelegi ceva da un buzz
daca intri cu al tau aici si reusesti sa-l scoti pana la vara iti garantez ca imi iau si eu un autobuz
p.s BRP-ul este model 2010 si este chiar o super scula
#59
Posted 03 January 2011 - 11:18 PM
Rich are dreptate ca sunt scumpe si foarte costisitoare ca si intretinere, cu asta sunt de acord, dar modelele noi, de la 2010 incepand, au visco-lok nou cu mult mai performant, puterea motoarelor este mai mare, si sunt efectiv ca un tanc (ma refer la xtp max 2010), un pic cam mare pt catararea prin padurile mai dese, drept pt care cred ca singurul 100 % apropiat de renegade este modelul 2011 outlander xxc
Incearca le pe toate, macar cateva sute de km si dupa aceea ne mai auzim
Atv eala placuta in rest, caci nu este nimic definitiv si pt totdeauna cat sa merite sa ne mai si enervam...
Edited by razvy, 03 January 2011 - 11:20 PM.
#60
Posted 03 January 2011 - 11:35 PM
Ce nu am inteles eu pe topicul asta e faptul ca aveti asa o aversitate fata de moderator(i). Eu am afirmat doar ca viscocuplajul ala functioneaza "tricky". De fapt am vazut practic cum se comporta si ce face si am mai vazut si pe altii mult mai destepti ca mine ca spuneau acelasi lucru. Afirmatia mea avea legatura cu Outlanderul si despre Renegade, daca cineva are obiectivitatea sa citeasca, vede ce am zis
Oricum, mie mi-a placut ca unul a aruncat galusca si au muscat mai multi...