Bombardier Outlander 800 Max Ltd
#1
Posted 01 November 2010 - 07:24 PM
Ce sa zic,
am trecut de la arctic cat 400 4x4 ,la aceasta bestie, eram pe punctu de a lua arctic cat thundercat, dar un prieten m-a lasat cu ltd`u lui, am fost foarte impresionat de stabilitate, confort, si mai ales, uzina de putere care parca nu se mai termina.
E o bomba cu roti, trebuie avut grija ca nu e de joaca cu ea
Noroc numa bine
Mai multe poze, in curand
04092010030.jpg 1.42MB 551 downloads
04092010029.jpg 1.22MB 595 downloads
#2
Posted 01 November 2010 - 07:34 PM
#3
Posted 01 November 2010 - 10:26 PM
Cati mai multi km fara nici un fel de problema!
Asa de curios....( pentru ca si eu vreau demul sa revin la "prima iubire" ) cat ai dat pe el ?
#4 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 01 November 2010 - 10:29 PM
#5
Posted 01 November 2010 - 10:39 PM
#6
Posted 02 November 2010 - 09:40 AM
Voi ati inteles ceva? Aline, mai bine scriai in SUOMI...si tot mai intelegeam cate ceva....
#7
Posted 02 November 2010 - 06:24 PM
Am auzit ca sunt ceva chestii, care il face mai lat, si mai stabil, o sa merg sapt asta in Cluj la Autentic spirit si sa ma interesez, si poate si sa le cumpar.
#8
Posted 02 November 2010 - 06:25 PM
Cati mai multi km fara nici un fel de problema!
Asa de curios....( pentru ca si eu vreau demul sa revin la "prima iubire" ) cat ai dat pe el ?
9000eur, 2008, 630 mile la bord.
#9
Posted 02 November 2010 - 06:26 PM
Mersi mult mie imi plac cursele lungi in viteza , nu prin padure, pe drumuri de tara sau de munte, si avem din belsug, sute de km, de astfel de drumuri fara gram de asfalt, in judetu alba
#10
Posted 02 November 2010 - 06:32 PM
se chiama distantiere, costa undeva intre 60 - 100 euro toate 4 si au dezavantajul ca-ti ingreuneaza directia (adica tragi mai greu de ghidon)
daca mergi cum spui tu doar pe drumuri forestiere nu vei avea mari probleme
sa-l stapanesti sanatos
#11
Posted 02 November 2010 - 06:49 PM
Ce sa zic,
am trecut de la arctic cat 400 4x4 ,la aceasta bestie, eram pe punctu de a lua arctic cat thundercat, dar un prieten m-a lasat cu ltd`u lui, am fost foarte impresionat de stabilitate, confort, si mai ales, uzina de putere care parca nu se mai termina.
E o bomba cu roti, trebuie avut grija ca nu e de joaca cu ea
Noroc numa bine
Mai multe poze, in curand
04092010030.jpg 1.42MB 551 downloads
04092010029.jpg 1.22MB 595 downloads
sa-l stapanesti sanatos, oricum arctic cat thundercat e prea puternic si nu ajungeai sa il folosesti la capacitatea lui...nici ce ti-ai luat nu e mai prejos si avand in vedere ca ai trecut de la un motor de 366 la unul de aproape 800, trebuie sa ai grija pana te obisnuiesti cu acceleratia.
in schimb, pt ce vrei tu sa il folosesti eu nu ti-as recomanda distantiere,desi va fii mai stabil pe inclinatiile laterale...exact cum spunea mihnea, iti ingreuneaza directia si nu cred ca o sa ai nevoie de ele la ce ai de gand sa faci cu el, dar e optiunea ta !
numai bine !
#12
Posted 02 November 2010 - 07:57 PM
Iar daca vrei distantiere poti pune numai pe spate si directia ramine la fel. problema la distantiere e ca mareste uzura la tot ce inseamna bucse si scade rigiditatea sasiului.
#13 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 02 November 2010 - 08:21 PM
servo au doar cele din din 2009-viitor.......
#14
Posted 03 November 2010 - 12:25 PM
Oare cu care se descurca bine in zapada adanca.
astept raspuns
pana la urma am hotarat sa nu mai pun distantiere il las asa cum e ,o sa incerc sa fiu atent pe inclinatii ca`i pacat sa rastorni asa atv.
#15
Posted 03 November 2010 - 03:16 PM
Pana acum am avut numai asa ceva si nu mi-au facut probleme, in plus daca iei modelul "1" se tocesc in 9000 de km....deci sunt mai mult decat bune.
#16
Posted 03 November 2010 - 05:27 PM
#17
Posted 25 November 2010 - 08:18 PM
#18
Posted 25 November 2010 - 10:49 PM
#19
Posted 26 November 2010 - 09:58 AM
Mai baieti...BH 1 Rullleeeez! Eu am avut pe Brute Force si acum am pe KQ...n-au nicio treaba cu tocitul si nu am ramas blocat nicaieri cu ele. Bineinteles, daca mergi pe sosea se duc mult mai repede. Trebuie avut in vedere si ce presiune bagati in cauciucuri. Eu bag 4 psi in teren si asfalt 7 psi, avand cauciucurile umflate pe asfalt, suprafata de rulare devine mai mica.
Daca nu va convin Bh 1, luati-va Kenda Bear claw si le schimbati o data la 6 luni
#20
Posted 26 November 2010 - 12:26 PM
Daca-i urezi cuiva din Bex asa ceva, zice ca-l injuri